minnii, wat fijn dat alles goed is!je hebt je beebje gezien, mooie echo's. even en kort stukje zit k.o. op de bank. 2u langer gewerkt want er liggen 2 mensen slecht. pas 19u thuis, lekker gedouched en chinees besteld. morgen ook weer hele dag werken. heb wel gezegd dat ze me konden bellen als 1 van die mensen overlijd, is nl de bewoner waar ik zorg voor heb.dus jah dat kan straks ook nog gebeuren dat ik die verzorgen moet. heb dat wel zelf aangegeven want vind dat erg mooi werk. hier nog steeds een streepje op mn ovu test maar zeker een stuk minder duidelijk dan gister. en heb hele dag ook geen krampen meer dus denk toch dat t gister al mn ei is geweest. toch straks proberen voor de zekerheid nog te klussen. vriend kijkt voetbal ed dus ga ff beetje dutten
@ Char... Gelukkig dan blijven we gewoon gezellig door kletsen @ Kell.... Spannend vanavond nog even klussen dan en dan ga je het wacht bankje op..... En voor die heb je heel veel gedult nodig..... hihihihhi erg he.... Ik weet het nog precies hihihi je voelt van alles maar toch ook weer niet.... Wel leuk.... Ga voor jullie beide heel hard duimen dames dat het deze maand raak is.... Bij mijn heeft het duimen van jullie vanmiddag ook geholpen ... Ons druktemakertje doet het prima!
Meiden, Kunnen jullie al een NUB Voorspelling doen? Nee zeker? weet niet og de foto goed genomen is en of het al groot genoeg is? want het ligt een beetje rond he en niet recht? xxxxxxxxxxxx
Voor een nub is het inderdaad te vroeg. Tussen 12 en 14 weken, dus nog even geduld hihi. Kell, heftig van je werk. Wij hebben ook iemand slecht liggen, aan de morfine e.d. Familie was afgelopen nacht ook in huis. Ben benieuwd of diegene er nog is als ik vanavond ga werken. Veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat die mensen het nog tot morgen redden, zodat je niet extra hoeft te komen. Wel echt superlief dat je dat wil doen trouwens.
Hier trouwens zo'n onduidelijkheid Temperatuur weer iets omlaag en snap er gewoon helemaal niets meer van! Denk dat dit echt een gemiste ronde is. Weet niet eens of ik wel mijn eisprong wel gehad heb. En klussen zit er ook effies niet in omdat manlief last heeft van z'n fluit.
@ Char: wat ontzettend vervelend meis !! Man last van z'n fluit?? Oh jeej je hebt toch niet te hard geblazen he op de fluit
@ Kell,..... ik sluit volledig aan bij Char.... Heel lief dat je dat extra wilt doen voor die leven mensjes.... @ Char.... Ahhhh hihihi iets te druk bezig geweest met manlief zijn pipi hahahaha..... Vaak als je denkt dat het een gemiste kans is dan kan het wel eens heel anders uitpakken he mop... Geef de moed niet op!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb alleen totaal geen verstand van ovu testjes en van tempraturen ook niet dus daar kan ik je echt niet mee helpeb of geen advies geven sorry... OEPS Sher.... Zeg ik weer sorry hahahaahahahah Ben je al klaar voor je weekendje weg? jeetje moeten we je weer het hele weekend missen zeker???!!!
Hahahaha, lol. Ja wel een beetje balen dat ie er last van heeft. Maarja wil het risico niet lopen dat ik straks ook ergens last van heb. Hij heeft geen idee hoe het komt, maar hij wil ook niet naar de dokter en ik mag het ook niet zien hihi. Nouja dan zoekt ie het maar uit. En ik ga er van uit dat mijn ei evt. al geweest is. Nouja, goed we wachten af en anders volgende ronde maar weer.
Ik ga douchen en me klaar maken voor werk. Vandaag begin ik om 23.45 uur tot 07.45 uur. Heb trouwens mijn Mi Moneda ketting! Heb zilverkleurig, en had alleen dus een Rose kleurige munt erbij besteld, en hebben ze een zilver kleurige geleverd. Kan 'm terug sturen en dan ruilen ze 'm om. Maarja dan kan ik mijn ketting dus nog niet dragen. Misschien morgen hier bij de juwelier eens kijken of ze misschien munten hebben, anders koop ik er 1, en kan ik die andere terug sturen om te ruilen. Vind zilverkleurig met rosekleurige munt wel mooi juist. Mijn trouwring is ook in die kleuren, alleen dan goud. Dus witgoud en rosegoud.
vind ook een zilveren ketting erg mooi. met idd een andere kleur munt, anders valt ie ook niet op was doodop vanavond dus om 10u al in bed!helaas niet geklust, daar baal ik nu alweer van maar kon echt niet meer. kon alleen niet echt goed in slaap komen. werd om half 1 gebeld ivm overlijden van mijn bewoner. dochter wilde erg graag dat ik hielp met afleggen. tis nu bijna 3u en lig weer in mn bed. heb oo werk geregeld dat ik kwart over 11 pas begin. dan gaan de ochtend dienstjes naar huis. hadden nl in de ochtend wel genoeg maar id middag kon ik er nu af. nu kan ik lekker beetje uitslapen, kan dan ook beter in slaap vallen als ik dat weet. dus truste dames. charis werk ze nog
Kell, wat superlief van je zeg!! Goeie hulpverlener ben je! Ik mag nu ook zo mijn bedje in. Bewoner bij ons is ook overleden. Wij doen eogenlijk niet zelf afleggen, alleen als familie dat echt wil. Vind dat wel jammer hoor want vind dat wel een goede manier om het af te sluiten. Ben benieuwd wat mijn temperatuur gaat doen straks.
goedemorgen dames ik zit toch even met een vraag normaal als ik ongi moet worden heb ik ook wel last van m n borsten maar nooit zo n pijn als nu heb vannacht ook gebroken geslapen want ieder tikje er tegenaan doet me pijn heb het vooral aan de zijkant van m n borsten m n man zij ook gister dat ze wat voller lijken maar dan vooral aan de zijkant kan dat al zo vroeg als je positief zou zijn het is natuurlijk veel te vroeg om te testen had dat dus vanmorgen gedaan met de digitale van cb die zei niet zwanger toen ik de test strip eruit haalde zag je wel heel lichtjes een streep zie je dat altijd bij deze test vorige maand had ik ook wat last van m n borsten maar niet zo erg als nu ze doen echt gigantisch auwtschhhh
Goeie morgen meiden, Hoe is het hier?? Hier gaat het redelijk.. Afgelopen nacht de hele nacht kramp gehad en kon amper slapen .. Vanmorgen moest de kleine weer naar school en nu ben ik lekker thuis om de laatste dingen te doen voor ons weekendje weg .. Kramp is gelukkig even weg, maar was zo bang dat er iets niet goed zat.. We wachten maar even af.. Hebben jullie nog plannen het weekend??
Hee sher, waar ga je heen??? Wat rot van je kranpen hopelijk heb je nergens last meer van, anders gewoon even bellen hoor! Fijn weekend gewenst trouwens! Hier rustig aan, manlief moet werken t weekend. En voetbal kijken he hihi. Die andere wedstrijden met NL kan ik niet kijken omdat ik moet werken. Nou ga nu gauw effies slapen. Wou op jou even reageren omdat je anders misschien weg bent al hihi. Geniet ervan! Xx
zo maar eens opstaan. ben blij dat ik heb kunnen regelen om om 11u pas te beginnen. sliep pas n keer rond 4. charise, hier mogen we idd ook niet meer afleggen behalve als familie er om vraagt. maar deze man was mijn bewoner. hij is toen ik begon met werken hier komen wonen en mijn 1e bewoner geworden. had altijd een hele speciale band met hem. heb het er ook met familie overgehad, dat ze zouden zeggen speciaal gevraagd te hebben of ik hun wilde helpen ed. hoop alleen van collegas geen gezeik te krijgen want die kunnen dat nog wel eens. na werk lekker met een vriendin de sauna in. weekend idd voetbal kijken en ws in huis rommelen. volgende week ook weer drukke week. baal nog steeds van mn gemiste klusmomentje maarja nu op t wachtbankje.en dat vind ik toch t ergst elke maand