ik hoor en lees vaak dat je wel een valse negatieve test kan hebben maar geen valse positieve. ik zit pas n paar dagen op t wachtbankje en wordt er nu al weer helemaal kriegel van. gelukkig een drukke week met ook veel leuke en boeiende dingen. dus hopelijk mn gedachten ergens anders bij
Ik voelde het een en ander in mijn buik, dus ik dacht ik doe een ovulatietest. En die is positief!! Dus hopelijk lukt het om te klussen vanavond. Zou fijn zijn. Wel een extreem lange cyclus, die gaat over de 50 dagen heen denk ik.
Bij deze mijn testje! Hij is nu al iets je donkerder opgedroogt, echt positief! En ook gelijk een foto van mijn Mi Moneda ketting.
Hoiii Meiden!! Ik ben terug van weggeweest, kon daar niet op internet SORRY!! Wij waren een weekendje in Baarlo ( vlakbij Venlo), hebben heerlijk genoten @Orchi... Ik was zo aan het duimen, maar miss ben je wel alsnog zwanger en was je ei later.. geen bloed is moed he meis!! @Mama15.. POSITIEF .. Gefeliciteerd meis!! @char.. Wat een mooie ketting meis ! @ Minnii.. Hoe is het met jou schat?? @ meiden.. Sorry ik heb nog niet alles terug gelezen en ga zo antwoorden op jullie. Eerst even spulletjes uitpakken enzo..
@ meiden ik juich nog niet want snap er echt niks van net met clear bleu gedaan en die zegt niet zwanger ik snap er geen hol van zou m n urine te verdund zijn of is het echt een klote test
mama, jij hebt zo te zien een evenlange cyclus als mij. ik heb als het goed donderdag mn ei gehad en jij dus maandag? is ook wel erg vroeg om te testen als je eigenlijk over 7 dagen pas testen mag. dus er kan nog van alles gebeuren. zou nu wachte tot nod met de volgende test
Wat rot mandy, ik zou morgen echt even een kruidvat testje kopen (die 2 voor 5 euro) die zijn vrij gevoelig en betrouwbaar. Ik duim voor je! Welkom terug Sher! Hoop dat je het leuk gehad hebt. Ja ben heel blij met mijn ei! Nu hopen dat we vanavond kunnen klussen.
Hoi meiden, @ oranje, jeetje wat een *#$ wedstrijd!!! Was gister echt even depri!!! @ mama! Jeetje meid gefeliciteerd!! Even over clearblue, die heeft meer hcg nodig, dus geef moed niet op..doe kruidvatje ertegen aan!!! @ charise, jeeeeeeeeah!! Je ei!! Hoeraaaa!! Je man moet maar even doorbijten hoor hihi, dan maar een vluggertje en jij maar fietsen @ orchideetje, jammer meid, mssr idd geen bloed is moed!!! @ echo, ja twee maanden duurt erg lang!! Pff, heb juli ook pas controle vk dusjaa...tijd gaat hard, net als mijn buikje hihi..
@ CHAR : OLE OLE OLE OLE je ei is gekomen lalalalalla!!! Nu lekker klussen en manlief moet maar even op zn tanden bijten kwa zn fluitpijn hihihi. @ Voetbal: Ik vond het ook een *#! wedstrijd haha @ Mama: Ik denk indd net als wat Nonaches zegt, je even een kv2v5 moet proberen. Bij mij gaven de testen ook nega, totdat ik de kv2v5 deed !! @ Orchi: Nog steeds geen bloed meis? Mijn duimen draaien nog voor je en hoop dat het lekker wegblijft en je straks bij ons op de roze wolk komt Wanneer ga je weer testen??
Orchi is aan het wegzwijmelen bij Twilight haha. En jaaa manlief gaat zeker even doorbijten. Eerst zei hij misschien morgen maar weer, nog 1 dagje wachten. Dus ik zei neeee ik sta al zo lang droog. Haha. (wil hem niets zeggen over evt. eisprong hihi). Dus toen wou hij vlak voor het eten gaan, ik zei neee niet nu, straks Dus komt vast wel goed, straks effies. En ga zeker proberen te fietsen! Ja die wedstrijd was echt rot ja. Ze waren in het begin heel sterk, en daarna echt klaar. Nouja ben benieuwd woensdag. Ik kan het niet kijken, want moet werken. Spanje- Italie was ook leuk, al die lekkere mannen hihi. Morgen weer een dagje school, maar dan relaxt. Om 11.00 uur afgesproken bij La Place met m'n groepje. Dus wel even leuk. Joeeehoee, ben zo blij met mijn ei! Tenminste hoop dat ie snel springt.
Ik zit trouwens te denken om te stoppen met de etos zwangerschaps vitamines. Die zwanger worden pillen. En dan over te gaan op die van Davitamon mama plus. Zal ik dat nu gewoon doen of eerst doosje van zwanger worden opmaken? Dat duurt nog wel 1,5 week denk ik. Het heeft geen enkele zin en misschien maakt het uiteindelijk mijn cyclus wel langer?
kijk nu ook weer een stuk twilight, is verder niks op. ga optijd mn bed in. vriend heeft nachtdienst dus heerlijk slapen zonder gesnurk. sher, zag op fb je bericht over je hond. maybe kun je er een foto met wat info bij zetten? dan heb je maybe sneller aanspraak
ik was inderdaad aan het zwijmelen en janken bij twilight hihi thanks voor de update charise hihi @sher, hoe was het?? en nee geen bloed gezien, dinsdag weer testen mocht dat nog nodig zijn @charise, mooie ketting schat! @nona, ei later betwijfel ik of nou ja hij kan natuurlijk later gesprongen zijn en dan is het dikke pech helaas want er is daarna niet meer geklust, kon mijn onderkantje niet meer aan @charise, ik zou dan gelijk overstappen, hier de centrum materna net als dat ik bij de 1e heb gebruikt @kell, welk stuk twilight heb jij gekeken? @mama15, morgen kv 2v5 @hier, ik ga naar bedje toe, even wat extra slaap pakken
Ja ik ga denk ik ook maar meteen overstappen, kan geen kwaad natuurlijk. En die paar pilletjes van etos is jammer dan hihi. Korter kan deze cyclus niet meer worden, maar voor evt. volgende cyclus is het wel een idee. En er zit ook omega in geloof ik of visolie. En dat is ook wel goed. Nona ik zag je prive berichtje, heb gereageerd. Ik ga manlief mee naar boven nemen zo haha. Hij wil nog niet slapen, heb gezegd dat ie dan maar gewoon even mee moet komen naar boven en hij daarna maar weer naar beneden gaat hihi. Heb ik tenminste ook tijd om even te fietsen haha. Slaap lekker meiden! Xx
Nou hier net geklust!! Ging helemaal goed. Behalve dat het bij beetje gevoelig was terwijl t toch goed voorbereid was hihi. Lekkere praat. Miss toch ook klein infectie'tje. Verder geen last hoor, nu alleen beetje branderig aan buitenkant. Lekker genant, dat ik dit zo openbaar zet. Maarja meiden onder elkaar he? Slaap lekker!! Xx
Goedemorgen dames, Nou ik ben alweer een half uur aan het werk..Ben wel jaloers op mijn vriend hoor!! Hij hoeft gewoon helemaal niet meer te werken en kan veel slapen, rusten en trainen...Heerlijk!! Ben ook zoo toe aan vakantie!! Ben ook zo kapot heel de dag en dan heb ik binnenkort weer tentamens, dus mag weer flink aan de bak deze week.. @ Charise, Ik zou gewoon wachten en die 1,5 week afmaken...Je ei is nu toch al gekomen en ik zou hierna die davitamon mama plus slikken! Is zonde om weg te doen toch!! Gelukkig kon je even klussen!! Erg relaxed!! Mijn duimen draaien... En ja meiden onder elkaar @ Hier, jeetje ben zo moe heel de tijd echt futloos ben ik!! Ik heb ook op mijn buik afentoe een jeukend gevoel echt vaag haha!! Vraag me af of dat het groeien van mijn buik is ahaha! Ohja, tip ladies, smeer je buik en borsten goed in..met bodybutter of olie (tegen striae) Ohjaaa en morgen alweer 13 weken!! Jeetje de tijd gaat hardd!!! Hoe gaat met de anderen?? @ MvM, nog 3,5 week en dan ben ik er eindelijk vanaf!!!!! Ben nu wel beetje klaar met plassen in een kan hahah,, plus die lucht is niet te harden!!