wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    thank you :p

Ja zeker spannend, kan niet meer wachten. Eigenlijk vind ik het ook beter dat ik met 10 weken een echo heb. Dan kan je eigenlijk al veel zien, zelfs beebie zien bewegen (toch:()
    En als je wil combi test laten doen denk ik :( en natuurlijk berekening van termijn.. :D

Ik ben echt verliefd op jullie echo's.. :D

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja met 10 weken dan beweegt het al ja!! Zo leuk om te zien,..

ja duurt even lang, maarja dan heb je ook wat he meid ;)

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Nona....

Het gaat me er niet om dat we er niets voor terug krijgen maar wel dat de volgende werkweek erna na een zondag vrij ook weer 45 uur werken is....

Misschien moet ik ook gewoon doorbijten en knallen maar doordat ik vorige week met bloedverlies met spoed in het ziekenhuis zat heeft me dit aan het denken gezet...

Gelukkig was alles goed! en ik hoop dat ik dat nog steeds zo is. Alleen weten ze niet meer zekerheid wat het is geweest waarschijnlijk een aartje maar kan ook wat anders zijn.
    Ik ben bang dat me lichaam misschien aangeeft dat ik het rustiger aan moet doen.

Ik geef morgen gewoon aan dat ik ga proberen alles mee te draaien en als het echt niet lukt in dan de feest avond en misschien de borrel er niet bij kan zijn.....
    Ik was van plan te vragen of misschien niet de woensdag vrij kan nemen zodat ik dan even kan bijtanken voor de drukke dagen en die gewoon voor me eigen rekening neem.... Alleen door je berichtje ga ik weer twijfelen hahahaa....

Ik moet er ook gewoon voor gaan, aan me zin hebben ligt het niet alleen vergeef ik het mezelf nooit als ik weer een bloeding krijg en het miss mis gaat. Want me lichaam heeft dan vorige week al een teken gegeven.... Miss zie ik het verkeerd maar zo voelt het.

Jij werkt inderdaad ook veel... Lastig soms he.... Gelukkig kan je af en toe nog een dagje thuis pakken.... Ik kan dat helaas niet en zit hier echt 5 dagen vast hihi...

@ Char.... Verslavend he die munten.....Hihih er zijn zoveel leuke, ik heb ook die zilveren met al die steentjes en dat vrouwen teken erin... Chicka heet hij..... En me roze goude voetjes hihihi die hangt erbij ! heb er 2 aan 1 ketting hangen....
    Ik hoop echt dat die je geluk gaat brengen schat! ik duim voor je...

Spannend he het wachtbankje opgaan... Leuk!!

@ Roosje..... Hihi geeft toch niet ik kom ook vaak niet toe om alles mee te lezen en te doen.... Vaak in het weekend ben ik van huis en zit ik niet achter een pc, bij mijn is door de weeks makkelijker.....
    Spannend je eerste echo.... Is een super moment ik moest zelfs een beetje huilen hihihi

@ Hier..., Gelukkig al bijna 11 weken.... Ben vorige week zo geschrokken dat de dagen nu helemaal langszaam gaan! ik vier volgende week 1 groot feest als ik eindelijk save ben.

xxxxxxxxxxxx

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nona, je hebt gelijk ja... Hopelijk blijft temp mooi stijgen nu! :D En krijg ik een kruis. Ik ga uit van dat mijn NOD op 24 juni is. ;) Nog even geduld hebben dus.
    Hopelijk met een beebje in mijn buik onze eerste trouwdag vieren. ;) (6 juli).

Roosje, ja duurt inderdaad nog eventjes voor je echo, maar dan heb je ook wel meteen een mooi kindje om te zien, dat inderdaad beweegt. :D En waarschijnlijk krijg je dan vrij snel daarna al weer een echo voor de termijn of alleen nog een combinatietest. Leuk :D Op mijn trouwdag he? hihi. (vergeet het niet meer hoor)
    En logisch dat je niet altijd even veel reageerd, ik vind het soms ook erg snel gaan, en dan schrijf ik ook nog in het NOD topic, en ik kijk regelmatig bij lounge, babynamen e.d. ;)

Minniii, wachtbankje vind ik nooit zo leuk hihi, maar ga nog een keer klussen vanavond hopelijk, en dan hoop ik dat ik goed zit. Baal wel dat we nu 4 dagen niet geklust hebben voor gisteravond. Maarja goed dat kan ik niet meer terug draaien. We hebben tenslotte maar 1 zaadje nodig voor een Beeb. ;) En dan ja het wachten he... eindeloos hihi. :p
    Die munten zijn echt leuk, je hebt er zoveel. ;) Dat is inderdaad leuk, 2 hangers aan een ketting. Ik ga misschien later ook nog een erbij kopen, dan doe ik een kleine. Vind ik wel mooi een Large en een small. Hoelang is jou ketting?
    Ik heb de langste, 90 cm. Alleen als ik loop dan springt heel die ketting op en neer haha, en draait soms helemaal.

Nona & minniii, hebben jullie ook last dat de muntjes draaien?? Weet niet of dat hoort of niet... hij ging bij mij eerst ook wel eens beetje open, maar nu niet meer, want heb die 2 buitenste ringetjes een beetje naar elkaar toe geduwd.
    Hoelang is jou ketting Nona?

5. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn ketting is ook 90 cm ik heb dat draaien ook hoor... Komt omdat die houders niet helemaal aansluiten denk ik...

Hebben ze denk ik bijna allemaal....

Jemig wat een weer he meiden.... Het plenst hier echt al vanaf 3 uur ofzo echt heel hart... Gelukkig doet me auto het weer....!! Hahahaha

( Zal je net zien.... Start die zo weer niet hahahahaha )

6. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

teveel om te reageren, maar zonder iemand voor het hoofd te stoten, ik ben het absoluut niet eens met nona over het werk van minniii, je weet uit je laatste bericht lezend dat je zelf al enorm twijfelt en bij twijfel NIET doen! die bloeding is misschien ook niet voor niets geweest en als ik het zo lees kan je die 2 weken erna ook niet bijkomen/uitrusten, ik ben van mening dat je het rustig aan moet doen, en om vanaf de andere kant te spreken (baas) en van mezelf 1e zwangerschap zeg ik: als jij nu geen grenzen stelt zijn die er voor jouw baas over 5 weken, 15 wk, 30 wk ook niet, weet waar je aan begint meis!

7. orchideetje

charise, wauw wat een mooie tekst in jullie trouwringen! :$ ook die ga ik stelen voor vrienden van ons, ik ben bezig met een groots kado voor hun trouwdag en die zin pat echt bij hun :)
    mooi je mi moneda! zag van de week in een folder die voetjes staan toevallig

roos, fijn dat alles goed gaat met je!

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Even weer algemeen reageren meiden.

nona, minni, charise, orchi:

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dan als ik niet schrijf enz.
    Ik lees het wel zoals ik eerder aangaf :D
    Wachten wachten vooor een mooooi kindje met een hartje die klopt (hopelijk)..
    zwangere meiden succes met wachten voor de echo's.
    meiden op wachtbank, charise, hoop dat je ei echt geweest is en een posi test krijgt over 2 weken. wanneer kan je testen.
    orchi, ik zag dat je een negatieve test had, balen zeg. wanneer ga je weer testen.

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Orchi, ja mooi he?! :D Ben ook nog steeds heel blij met dat zinnetje. We hadden het ook op de trouwkaart staan.
    En we hebben na het trouwen ook een beeldje laten blazen van glas, (koppeltje met een hart) en daar staat het ook in gegraveerd. Je hebt van Mi Moneda ook een munt met die tekst.
    Alleen vind ik 'm daar niet mooi in staan, heb toen uitgezocht en iedereen zei dat Omnia Vincit Amor de goede volgorde is. En op die munt staat Amor Vincit Omnia. Dus ja beetje vaag dan.
    Maar inderdaad een mooie zin, en ik vind het mooi, en een goede herinnering. Want stel er komen moeilijke tijden in je relatie, dan kan je altijd denken van liefde overwint alles. ;)
    Gelukkig hebben wij nog geen moeilijke tijden mee gemaakt. ;)

Roosje, maakt niet uit meid, als je af en toe eens laat weten hoe het met je is, is alles goed hoor. ;) :D
    Mijn NOD is waarschijnlijk 24 juni. Dus nog even geduld hebben. ;)

10. orchideetje

@charise, hun hebben de moeilijke tijden al moeilijk genoeg gehad vandaar dat de tekst juist voor hun zo perfect is ;)

@roosje, klopt nega test gisteren, geen idee wanneer ik weer ga testen ziet het wel ;)

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ minii, was totaal geen commentaar of iets wat je moet doen..bloeding hoeft niet perse Te komen omdat je het je druk maakt, het kan zijn dat beetje zo bewegelijk is en bmm heeft geraakt..

Ziolang je geen heftige krsmpen hebbt geen paniek.

Wat ik alleen maar wil benoemen is dat zo'n opening erg belangrijk is voor teambuilding en zichtbaarheid.

Je bent pas 10w+ dus je hebt nog zolang Te gaan, er gaan nog momenten krijgen dat je veel zwaarder hebt en je kunt niet ombeperkt ziek melden.

Je kan altijd aangeven, dat je goed nssr je lichaam moet luisteren en als nirt gaat je moet stopoen..maar kied Dan voor. De gezellige momenten zoals feestavond. Dat is collegiaal en de zwaarste dat ;)

Think about it Girl...

@ zit lekker thuis op bank, vcrime night en Meloen Te eten!!! Yeaaah

Buik fotio

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Wauwww, mooi buikje Nona! :D
    Je groeit mooi.

Ik kijk nu een film: in her shoes.
    Maar ga denk ik zo de rest opnemen en morgen afkijken, ben best wel moe, en morgen vroeg er uit.
    Om 07.15 uur op werk zijn.

Gelukkig maar tot 13.30 uur.

Weet niet of klussen vanavond nog gaat lukken, want denk dat mannetje nog niet naar bed wil. We zien wel. hihi.

Slaap lekker meiden! Xx

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Echt leuk die box trouwens op de achtergrond. ;)
    Die is echt heel mooi, zoiets zou ik ook wel willen.

Heb je al een idee welke kleur meubeltjes jullie willen op de babykamer? Of welke kinderwagen?

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen Ladies,

Ja hoor deze dame is alweer gearriveerd en gesettled op werk.. Vandaag maak ik er geen lange dag van...

Gister van 6:30 tot 18:30 gewerkt :(

Hoop vandaag toch wel om 16:30 klaar te zijn, maarja je weet maar nooit ;)..pfff ben zoooo moee :p en dan vooruitzicht naar vanavond leren :$...bleeeeeehhh

@ Charise, Ja ik groei goed en het is echt niet meer te verbergen haha! Zo blij dat het ook niet meer hoeft! Ja die box past precies bij alles..we zijn er super blij mee!!

Ja hier en daar al wel wat ideeen voor een kamer ja!! :D Kinderwagen is ookal uitgekozen..krijgen we van mama :D

@ Vandaag 13 weken Ladies!! Merk nu wel dat tijd iets sneller gaat zeg!! Jeetje, zodra je over punt 12 weken heen gaat geeft veel lekkerder gevoel..je kan meer genieten..

@ afscheiding, gister zoveel afscheiding weer...heb ene dag wel en andere dag niet...erg vies :p

Ik ga maar even aan de slag..hoe eerder ik naar huis kan!!!

xxx

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, gek dat je temperatuur nu weer daalt, wellicht vandaag toch de eisprong, dus klussen vandaag vereist!! Hoop het voor je!!

xx

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee Nona,

Hier ook vroeg op vandaag. En temp inderdaad lager, misschien komt ei vandaag inderdaad, vanavond even klussen inderdaad! Gisteren niet meer gebeurd, was zo moe!

Wat leuk dat je de wagen krijgt zeg! Welke willen jullie?
    Ik vind zelf de Joolz erg gaaf! Of anders Bugaboo.

Werkse vandaag meid!!
    Xx

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Haha in mn 1e zin staat 3x inderdaad, oeps. 3 dingen tegelijk aant doen.

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise, hahaha nu je het zegt "inderdaad";)
    Wij willen model als de bugaboo..die vinden wij erg mooi:D Bij Babydump krijg je er ook een autostoeltje bij, iets wat ik hard nodig heb haha!

Heb echt geen zin om te werken hahaha

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oh neeeeeeee, ik had net rood bloed bij afvegen :(
    ben zo bang...
    ik veegde één keer af en toen was rood en toen weer ..niks toen weer .niks...
    Wat moet ik doen :'(

20. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Nona schat bel je VK.... Zei zal je vertellen wat je moet doen en een extra afspraak maken voor je in het ziekenhuis vandaag....

Als je daar geweest bent dan ben je gerustgesteld... Stress is ook niet goed voor je beebje.... Hou je ons op de hoogte.....?

Ik had vorige week precies het zelfde!!!!

xxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina