miss adertje gesprongen door obstipatie of placenta wat evrkeerd lgit.. heb oook idee dat ik nu krampen heb erg raar..maar miss is dat omdat ik em erop focus
Zo ik heb nu even alles terug kunnen lezen maar wilde eerst Nona advies geven voor ik alles terug las.... @ Nona.... Ik snap het dat het geen aanval is hoor!!!! iedereen heeft ze eigen menig en dat is hier onder het personeel ook..... Ik ga vandaag in het gesprek gewoon aangeven dat ik alles ga proberen en als het me teveel wordt dat ik dan Zaterdag avond niet kom en dat ik na de de afgesproken tijd van 7 uur van de netwerkborrel niet blijf tot de uitloop tijd maar dan om 7 uur naar huis ga. Dan ben ik alle dagen geweest en me wil en inzet getoont..... Ik weet ook dat zwanger zijn geen ziekte is en dat vorige week ook niks kan zijn maar het blijft in je hoofd zitten omdat je gewoon nog steeds bang bent dat er iets mis gaat na het bloed verlies....... Ik ben geen kleinzeerig meisje en werk altijd hart je zal me niet vaak horen klagen want werk vanaf mijn 17de al 40 uur. alleen gaat het niet alleen om me eigen gezondheid.... Het advies in het ziekehuis vorige week was.... doe het even rustiger aan... Zodoende..... en een werkweek van 53 uur en daarna een week van 45 uur is niet bepaald rustiger aan Maar het komt goed want na deze 2 weken gaan we lekker 12 dagen genieten van de caribbeanse zee!!!!! Het is gewoon zo moeilijk want je wilt er alles aan doen dat het goed blijft gaan en goed voo je beebje nu al zorgen en soms weet je niet waar je goed aan doet! @ Char.... Wij gaan waarschijnlijk ook voor de Joolz , we hebben hem al zo goed als uitgezocht en krijgen deze van schoonmoeders.... Lief he.... Want ze zijn echt duur.... Het kamertje hebben we ook al gezien ook via babyplaza Hihihi leuk allemaal joh... alleen het kamertje weten we nog niet zeker dat moet je in het echt zien.... we willen sowieso witte/creme meubeltjes...... Vinden we super mooi en kan je combineren met alle kleuren.... In de rest van het huis hebben we ook landelijke creme meubels dus past mooi in 1 geheel. Ik zal volgende week ook weer even een buikfoto maken en plaatsen..... Bij mijn gaat het ook hart..... Gek he zo snel al... Je voelt boven me schaambeen al heel me baarmoeder.... Het is kei hart daar en loopt beetje in een ei form.... Liet het me vriend voelen gister die is gelijk helemaal verliefd op me buik hahahaa.... nona pas je je broeken nog dan? ik wel maar het zit zo niet lekker meer! heb al een zw-broek aan .... Zit echt heerlijk en je buik komt nog mooier uit.... Leuk he wil het ook niet meer verbergen! @ char.... Draag je iedereen dag je voetjes!! brengt opzzeker geluk mop! Nona.... Blijf rustig he mop..... Dat is echt heel belangrijk... Is heel moeilijk maar het is waarschijnlijk niks!! je bent al 13 weken gekkie.....!! komt goed en laat het even checken! voor je eigen gevoel anders blijf je onzeker en dat is niet goed voor je beebje......! kussssssssssssssssssssss Denk aan je!!!
@ minii, gelukkig zie je het niet zo...maar zo is wel hoe het werk bij de mens!! Aangezien je er nog niet zolang werkt ook! Komt vast allemaal goed. ik denk dat ik ook maar rustiger aan moet doen...werk te veel denk ik!! Ik ga zo naar WC..kijken of nog bloed..als zo is, bel ik meteen de verloskundige.. Ik had wel eindelijk na 5 dagen grote boodschap gedaan emt veel moeite, dus misschien daardoor gaan bloeden..Hoop dat er niks is ben wel erg moe nu
@nona, mooi buikje en inderdaad mooie box @minnii, succes! en wat een heerlijk vooruitzicht zeg 12 dagen zon, zee, strand @charise, werkse! @hier, ongi nog steeds niet te zien, gisteren hele ochtend zware krampen en dacht nu kan die elk moemnt komen maar helemaal niets en om 1 uur waren de krampen weg en zijn tot nu toe niet terug gekomen, heb dus echt geen flauw idee wanneer weer testen
@ Orchi.... Vervelend zeg mop! Ik zal morgen weer lekker testen.... ben je al bij je NOD? of erover heen? Sorry je zal het al best een keer geschreven hebben maar ik haal soms iedereen door elkaar hihhi.... @ Nona..... bel gewoon voor de zekerheid even mop... Ben je gerustgesteld... Kan geen kwaad toch beter 10x teveel dan 1x te weinig bellen..... Ik had het vorige week ook na een grote boodschap nu je het zegt...... Miss heeft het er iets mee te maken.... Ik ben van menig dat zwangershap geen ziekte is en de moeheid we die voor lief nemen... Maar we moeten wel goed voor onszelf en ons beebje zorgen en misschien inderdaad allebij iets rustiger aan doen..... Jij werkt net zoveel als ik en miss wel goed maar soms ff een tandje minder This niet anders mop! Gelukkig kan je af en toe thuis werken!!! Ik helaas niet.... Maarja we komen er wel mop!!!! Kusssss
staat in album, maar voor nu is alles hetzeflde als bij mijn vmk, vrijdag zal die donkerder zijn en zondag alles kwijt, hoop het niet maar heb er geen goed gevoel over net als vorige keer
Owhhh ja inderdaad! ik zou even naar de ha gaan en daar testen kijken wat zei zegt... Heb ik ook gedaan toen mijn test erg licht was! weet je gelijk waar je aan toe ben. @ Nona... Al nieuws mop? denk steeds aan je!! Hoop dat het bloeden gestopt is.... xxxxxxxx
nee ga niet naar de HA, bij onze 1e ook niet gedaan, wacht gewoon nog even af tot vrijdag kell, heb je toegevoegd op fb
Oeh orchideetje wat spannend!!!! Ik zou inderdaad even afwachten...Hoezo geen goed gevoel??? Wat voel je dan precies?? Is misschien gewoon alleen angst? @ hier, geen bloedverlies meer ...maar ben nog niet helemaal gerust gesteld!
orchi, ja dacht al ken die naam niet. maar dachy zal wel iemand van zp zijn. leuk om een gezicht erbij te zien.
ik denk ook angst, ik zit met precies dezelfde dagen als toen met de vmk, dus dan zou het vrijdag donkerder zijn op de test en zondag alles weg weet niet mijn gevoel doet raar had je de vk nog gebeld meis? @kell, zag je staan bij charise
Spannend Orchi ik zal echt voor je duimen dat het wel zo is!!!!! Uhmm ik heb net gesprek gehad en aangegeven dat ik alles wil en ga proberen mee te draaien en toen kwam hij zelf al met het voorstel dat hij zelf al had bedacht dat ik donderdag middag extra vrij krijg ( Wat ik normaal op vrijdag vrij ben ) en dan ik vrijdag tot 6 uur de borrel mee draai en niet tot 7 en dat ik zaterdag er gewoon volledig ben.... En het feest hoopt hij dat ik er bij ben.... Daar ga ik me best voor doen en ik denk ook wel dat we gaan ( partner en ik ) Hij wilde liever dat ik donderdag middag vrij nam dan dat ik het feest niet zou komen.... En opzich mis ik dan 1 uurtje van de netwerkborrel maar er zijn meerdere collegas die dan tot 6 werken omdat ze het allemaal telang vinden dus ik ben niet de eenige... Veder een goed gesprek gehad ze zijn erg tevreden en vroegen zelfs al hoe ik het zelf na me zwangerschap zag en of ik wel bij ze wilde blijven werken en hoeveel dagen dan ..... Van 5 naar 4 dagen werken is zo goed als goed gekeurd al!!! Dus toch al een beetje een licht puntje want dat zou inhouden dat als ik me goed blijf inzetten dat me contract gewoon verlengt wordt .... Nona.... Gelukkig is het bloeden gestopt! We hebben thuis besloten dat we toch gaan uitbouwen... We hebben nu een slaapkamer van 3 bij 4 en de baby kamer is denk ik 2,5 bij 3 best klein.... Maar we hebben een tuin van 5 bij 8 dus we gaan nu de slaapkamer en de babykamer dus zegmaar heel de lengte van de tuin 1.5 meter uitbouwen zodat we 1,5 meter bij ons eigen slaapkamer bij hebben en 1,5 meter bij de babykamer.... Spannend allemaal en super leuk! na de vakantie gaan we shoppen voor het kamertje en zit de uitbouw in de planning.... Spannend hoor
minnii, zoals ik zei compromis sluiten fijn dat het zo geregeld kan worden @1981, uhm beheer bijlagen
ik heb net test gedaan heb twee streepjes http://http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=252386&stc=1&d=1339519332
Heee Meiden, Hoe is het hier?? @ Orchi.. Spannend meis, hoop dat je wachten beloond word met een mooie test ! @Nona.. Mooie buik meis !! lekker van genieten @ Minniii.. Goed meis dat je het zo voor elkaar krijgt op je werk!! Ben trots op je meis @ Char.. Ohh vind het ook zo spannend voor je meis! Hoop dat ook jij een mooie test hebt deze maand @ 1981.. Gefeliciteerd met je zwangerschap @ Hier.. Ben de laatste tijd erg moe en voel me een beetje blegh! Sorry dat ik niet zoveel online ben hoor.. probeer wel mee te lezen en te reageren.. maar kom er niet altijd aan toe.