wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Zo Nona inderdaad een flinke tempstijging. Jammer dat je niet meer hebt kunnen klussen. Maar misschien waren er nog wat overgebleven zaadjes aan het zoeken. ;) Als je ei nu gesprongen is. Spannend, afwachten maar weer he?!

Leuk Vivian dat je weer mee komt schrijven. Mijn cyclus was laatste tijd elke keer wel lang, maar hopelijk nu weer wat korter. Het is wel wat aan het rommelen onder in mijn buik, dus hoop dat het niet al te lang duurt voor mijn ei komt. ;)

Afwachten maar weer.

2. 1981

1981 Actief lid

24 jul 2007
    108
    0
    0
    hallo allemaal

mijn nod is op 6 april ik ben al tijd misselijk last van me bortsen en last van me buik
    en steeds vaak naar de wc toe

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, ik heb vanochtend maar ff geklusd ;) een moetje :p

Heb niet veel last, afentoe wat krampen ..

Vandaag lekker geshopt voor ons huisje :)

Ik hoop ook voor je dat het snel komt :D

Hoi 1981, welkom bij ons kletstopic..

Spannend dan loop je ongeveer gelijk met vivian en ,mij!

Hoeveelste ronde zit je??

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hihi ja af en toe is het een moetje he?! Maar ach voor het goede doel he? Ik heb nog niet het idee dat ik mijn ei heb gehad, temp is sowieso niet gestegen. Dus doe ook maar geen ovu testje denk ik.
    Leuk dat jullie lekker geshopt hebben voor het huisje.
    Ik heb gisteren een fotosessie gehad met mijn familie, was leuk en daarna lekker uit eten. Ben alleen flink door mijn enkel gegaan :( Dus zit nu met mijn pootje omhoog, kan er niet echt op staan en twijfel of ik vanmiddag of morgen naar de dokter moet gaan.

1981 welkom hier op 't "clubje". Spannend ook voor jou het afwachten. Ik ben de enige hier die nog niet op het wachtbankje zit want ik wacht nog op mijn ei. ;)

Hoop dat het allemaal raak zal zijn bij jullie. :D

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemiddag Charise,

Wat vervelend zeg!!!
    Als echt dik wordt, idd even naar de dokter gaan!!

Ja wij hebben een huisje gekocht en maandag komt de aannemer onze badkamer en keuken aanleggen..en dan ben je aan het shopppen en dan zie je de geweldigste babykamer :$

Toch maar niet gekocht :p iets te voorbarig ahaha

Heb je ook geen eisprong klachten meid??

Ik heb weinig klachten, gelukkig maar!! Want elke maand super veel symptomen en dan negatieve test is irritant

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Woo, dit was eng..

Ik sta de was te doen en ik voel ineens twee keer mega veel afscheiding (sorry voor deatils) eruit lopen...du ik naar toilet, crème achtig afscheiding..daarnaast best wat krampjes :(

Ik ga ongi worden, voel het gewoon!!

Twee rondes terug had ik ook best wat witte afscheiding :(

7. 1981

1981 Actief lid

24 jul 2007
    108
    0
    0
    ik zit al ronde 12
    heb wel nog steeds last van misselijk en moe en last van me buik en last van onder rug

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi allemaal,

Ik ben 21 jaar en mn vriend 27 we zijn inmiddels alweer in ronde 8 beland. 05 april is mijn NOD als het goed is maar voel ook deze ronde vrij weinig, eigenlijk alles wat ik vorige rondes ook al voelde. Ik ben gestopt met ovu testjes omdat ik daar helemaal gefrustreerd van raakte, is de streep nu donker genoeg of kan het nog donkerder :S wil als het deze ronde weer niet is gelukt die van clearblue gaan gebruiken.. wel duur maar het is voor een goed doel.
    Ik wil ook volgende ronde beginnen met tempen, as maand geen wisselende diensten waardoor dit eindelijk een keertje kan weet alleen niet hoe het precies in elkaar zit? iemand tips?

Liefs mariahh

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @1981, oh dat ïs al best een tijdje..heb je daar altijd last van??

@marïah, wat vervelend zeg, ik herken dat wel met die ovütesten. Il temperatuur nu 1,5 maand en beval me goed.

Ik heb aantal tips:
    - maak een account op fertilityfilriend.com
    - temperatuur rectaal
    - elke ochtend voor opstaan om dezelfde tijd voor goed beeld.
    - gebruik thermometer met twee decimalen (geen nauwkeuriger beeld)
    - gebruik ernaast ovutesten
    - om de dag blijven klussen..

Je bent van harte welkom aan t sluiten bij dit kletstopic..we vergelijken temperatuur kaarten etc.

Begin eerste dag an je ongi hiermee!

Succes meid, hoop dat snel raak is !

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    @Nona, ja ben toch even langs de HAP geweest en mijn enkelbanden zijn gescheurd, moest 'm vandaag nog even goed hoog houden en koelen voor de zwelling en morgen in laten tapen bij de huisarts.
    Hoop dat het snel over is.

Ik wou eigenlijk aan je vragen of jullie al ideeen hadden voor de babykamer en nu schreef je al dat jullie een mooie gezien hebben. ;) Wat voor kamertje is het? En heb je al een idee voor kleuren? Zouden jullie willen weten wat het word eigenlijk?

Denk je dat je nu al ongi word?? Dat is wel heel vroeg toch??
    Die afscheiding kan dat niet misschien een innestelling zijn??

Leuk trouwens een nieuw huisje. Leuk om mee bezig te zijn he?! Ook al kan het ook veel werk zijn. Moet er verder veel in gebeuren?

@1981 zo dat is al heel wat zeg, ronde 12. Ben je al bij de huisarts geweest? Na een jaar mag je daarheen he? Of willen jullie dat nog niet? Hoop dat het snel raak mag zijn.

@Mariahh, leuk dat je hier schrijft. Spannend ook voor jou. Hoop dat het raak zal zijn, 8 rondes is ook al best wel wat!
    Ik temp ook en ik doe het oraal, dus in mijn mond. Je kan het ook vaginaal of rectaal doen. Het beste is op een vast tijdstip, maar ik zet zelf mijn wekker er niet voor. Het is vooral belangrijk dat je tempt als je net wakker bent. Dus ik heb mijn thermometer op mijn nachtkastje liggen.
    Zodra ik mijn ogen open stop ik mijn thermometer in mijn mond zonder al te veel te bewegen. Dus je moet niet eerst opstaan e.d. Dan gaat je temp namelijk omhoog.
    Ik weet niet of je een smartphone o.i.d. hebt. Ik heb namelijk fertility friend app (kan ook via de computer hoor) en dan vul je je temp daar in en die houd dan meteen een grafiekje bij.
    Zoals je bijv ziet in mijn handtekening: my ovulation chart.

Als je je ei hebt gehad dan stijgt je temp.

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen ladies!

Charise, wat vervelend zeg! Doe maar lekker rustig aan!

Witte babykamer hebben gezien. Ik wil kleur neutraal houden :) WIl liever met accessoires met kleur hebben. Zo hoef je aan eind die kamer niet opnieuw te schilderen ;)

Ja er moest veel gebeuren in huis. We zijn al 4 maanden bezig hahaa! Lekker drie kamer appartement :D Dus nu begint het aan z'n eind te raken eindelijk!!!

Wij zouden heel graag willen weten wat het wordt..wij hebben al een jongensnaam :) over meisjesnaam twijfelen we nog :p

En jij dan? Al ideeen??

Innesteling en witte vloed?? ik weet niet..ik had twee rondes geleden ook witte afscheiding..ben benieuwd...nog 1,5 week dan testen:$ Durf echt niet meer te testen..

Temperatuur is vandaag gevaarlijk omhoog gegaan, vorige keer ging hij toen meteen naar beneden..

JIj had een dipje!! Ik zeg klussen!!

x

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oeh ik heb nog een nieuwtje,,:O

mijn vriend en ik willen wel graag trouwen, maar we hadden gezegd over jaartje of 3 (lekker sparen en een kindje kost al best wat geld)

Daarnaast ligt het aan de man vind ik :p

maar gister zei hij, ik zou wel graag eerder met je willen trouwen :) oeeh ben zo blij ...

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee Nona,

Zie inderdaad je temp stijging, hopelijk blijft ie lekker hoog.
    Mijn dipje was trouwens geen dipje, was niet goed ingevuld hihi. Zag het later nog eens... Dus heb ik aangepast weer.
    Nog even wachten dus... Voel nog niets bijzonders in mijn buik. :(

Fijn dat je huisje eindelijk een beetje wat begint te worden. Leuk is dat altijd he?! En als het dan straks af is, lekker genieten!

Ja wat jij zegt over babykamertje is ook het handigste ja qua kleuren. Ik vind het zelf wel leuk om iets van een muursticker te doen. Heb zulke leuke gezien met bomen en diertjes e.d. En dan kan je ook zelf de kleuren helemaal bepalen. Superleuk!
    En ik dacht om evt. een muurtje met behang te doen, lichtblauwe en witte ruitjes, want ik vind dat wel leuk kunnen voor een jongen en ook voor een meisje.
    Mijn man houdt van vrolijk en speels e.d.
    Ik vind kamertjes ook vaak mooi met natuurtinten op de muren e.d. of grijzig e.d. maar daar houdt mijn man helemaal niet van. Dat vind hij te volwassen hihi.
    Qua meubeltjes weet ik nog niet helemaal. Maar zie vaak ook een bepaalde dressoirkast van de ikea als commode en dat lijkt me eigenlijk ook wel superhandig, die is heel lang. En allemaal laatjes waar je veel in kwijt kunt.
    Nouja veel leuke dingen om over na te denken. Heb soms wel al de neiging om aan 't kamertje te beginnen, want er ligt ook nog niets op de vloer en dan denk ik al zijn de muren en vloer maar vast klaar. ;)

Wat superleuk zeg dat jullie willen trouwen!! :D Het is ook echt superleuk. Het kost veel geld en ook tijd maar is wel echt heel erg leuk. Wij hebben bewust eerst gekozen voor trouwen en nu dan een kindje. Gewoon even lekker genieten van het getrouwd zijn e.d.
    Het is leuk om met de voorbereidingen bezig te zijn. Kijken wat je zou willen, en waar, en wat zijn goedkope mogelijkheden en opties e.d. Informatie opvragen overal. En natuurlijk een jurk uitzoeken. ;)

Maar inderdaad laat hem je maar vragen hoor hihi. ;) Ook dat is leuk natuurlijk.

Nou ze kunnen mijn enkel morgen pas tapen, dus nog even rustig aan doen vandaag. En manlief gaat zo even krukken halen voor me.

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hallo, precies over een week NOD. Voel totaal helemaal niks..... dus het is letterlijk wachten...... Ik moet zeggen dat deze ronde best wel snel is gegaan, nog maar een week tot NOD!!

@ Nonaches & Charise: Ik heb niet al jullie stukjes gelezen, maar ga vanaf nu weer dit forum in de gaten houden hoor!!

Liefs,
    Vivian

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, ja herkenbaar...Ik wilde het weekend heel de kamer kopen hahaha!

Nou wel vervelend dat je nu zo thuis gekluisterd bent :(

Ik dacht vanochtend ik heb gevoelige borsten, maar ik twijfel nu of het daardoor komt..Aangezien ik zaterdag laminaat heb gedragen naar boven..dus zal wel niks zijn

Ik heb hier en daar een krampje, maar voor de rest nul klachten, net als jij vivian!

Ik moet nog 8 dagen tot NOD..maar durf niet meer te testen hahaha..hoop dat snel raak is voor ons allen!!

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Nou ik heb vandaag tentamen gehad en heb straks vergadering, maar ben echt bekaf :s

Ik hoop so op positief resultaat, maar zal wel weer kansloos zijn!

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi lady's bedankt voor de tips! Ga er zeker aan beginnen als ik ongi wordt. . Heb een i phone dus die app ga ik zoeken. nu nog niet veel symptomen dus die duiveltjes zullen snel komen. Zijn jullie al een tijdje bezig voor een wondertje? En ook voor de 1e of hebben jullie al kinderen?

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Mariah, Graag gedaan meid :D

Dit is voor mij mijn eerste kindje :) en ik zit nu in ronde 4, ben 21 jaar oud, mijn vriend trouwens ook :D

Dus we zijn nog jong, maar er helemaal aan toe..zowel financieel als mentaal..

En jij dan meid??

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ nonaches: ik heb ook wat gevoelige borsten aan de zijkant, maar weet ook bijna 100% zeker dat dat door het sporten komt!!

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ vivian, ik heb nu heel de dag BH aan dus voel het minder..
    maar ik voel wel dat mijn borsten erg aanwezig zijn.. heb ik nooit gehad

als ik bh uit doen en ga lopen, doet het soms zelfs een beetje pijn..

Maarja ik heb vorig keer tegels getild, en weet ik veel, zware boodschappen tassen » Nooit last van..

maarja zal wel weer vals alarm zijn :(

Deel Deze Pagina