wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ Minniii: wat een mooie echo mop!! Ben verliefd op kleine minniii hihihi. Voor nu zijn we op dezelfde dag uitgerekend :D. Ben benieuwd wat er uit de beslissende echo komt 22 juni bij mij hihihi

2. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    tja, dat wil ie niet...
    Hij wil niet twee dagen achter elkaar.
    En ik weet dat het beter is, mijn vraag is alleen of ik ook een kans heb nu.

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ Bou: volgens mij heb je altijd kans, het beste is om de dag tussen de 10e-20e cyclusdag.. Miss kan je hem toch verleiden hihi, maar ja het moet natuurlijk ook geen 'moetje' worden he

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    En ovulatietestjes wil misschien helpen? Dan heb je wat beter inzicht :)

5. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Tja, het probleem is dat ik hem niet te veel kan pushen. Zal proberen het uit te leggen zonder een enorm verhaal te typen.

Manlief was op het moment dat we stopten met de pil net uit een heel diep dal aan het klimmen. Hij waas er bijna uit zeg maar. Wat zijn probleem altijd al geweest is, is zijn onzekerheid. Dat zorgt er voor dat hij ook makkelijk kan terugvallen. Hij wil bijvoorbeeld wel graag kinderen, maar is ook enorm bang dat hij geen goede vader zal zijn. Daarnaast is hij ook heel halstarrig en soms wat dwars (en toch hou ik van hem....;)). Als hij iets niet wil, gebeurt het ook echt niet. Ik kan hem wel gaan verleiden vanavond, maar als hij zich in z'n hoofd gehaald heeft dat hij niet te vaak wil klussen (god knows why) dan gebeurt het ook echt niet. Zelfs niet als ik de volledige trukendoos opentrek. En als ik een ovulatietestje ga doen, gaat hij dat opvatten als pushen, en dan gooit hij meteen de kont in de kribbe en is de kans sowieso verkeken.

Ik hoop dat je een beetje een goed beeld hebt. Hij ligt gewoon iets te vaak met zichzelf overhoop en dat is op deze momenten wat lastig. Denk dat ik meer kans maak als ik het zondagmorgen probeer. Hem op een leuke manier wakker maken ofzo...;)

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik snap je volkomen meis en daarom is het denk ik ook maar beter dat het geen moetje moet zijn.. Ik herken sommige dingen wel maar dan van m'n eigen.. Doordat ik vroeger iets vreselijks heb meegemaakt is sex ook niet echt mijn ding.. Maar kinderen wilde ik altijd wel graag. Daarnaast leef ik met een man die een zware vorm van ADHD heeft en haha tsjaa ik hou ook van hem hihihi :D! Ik hoop voor jullie dat het gewoon lukt en dat de onzekerheid van je man ergens een plekje zal vinden. Petje af ook voor jou dat je er zo mee om weet te gaan :)! Het is vaak lastig om te leven met iemand die zo'n gebruiksaanwijzing heeft. Kan erover mee praten :)!

In ieder geval succes meis en het was absoluut niet verkeerd bedoeld! En je hoeft geen verdere uitleg te geven, het is volkomen duidelijk :)

7. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Ik weet dat het niet verkeerd bedoeld is. En ik vind het heel fijn dat je het snapt!
    Het is vaak vervelend dat sommigen (en dan bedoel ik jou niet hoor...) zo snel de conclusie trekken dat je hem "maar even moet verleiden". Er niet bij nadenkend dat dat niet bij elke man zo werkt.

Ik ga het overigens wel proberen hoor!!!;) En bedankt dat ik ff m'n zorgen van me af kon "praten" (of typen...)

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Het werkt inderdaad niet bij iedereen, hier werkte het juist averechts als mijn man mij ging verleiden.. Dan kreeg ik een soort van keelgrijpend gevoel. Is lastig om uit te leggen, maar ik moest er gewoon 'zin' in hebben of niet. En gelukkig heb ik een ontzettend lieve man die hier al 7,5 jaar begrip voor toont. Af en toe moet ik de knop omzetten en geniet ik er uiteindelijk wel van.. maar vaak is het ook wel een ' moetje' gevoel..

Als je wil praten, mag je me altijd aanspreken meis!

9. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Bedankt!!!
    Ik snap (denk ik) wat je bedoeld. Of dat het gevoel is waar hij mee worstelt, weet ik niet. Het is niet zo'n prater (wat gevoelens betrefd). Ik denk inderdaad dat het een soort angst is (Wat als ze zwanger wordt en ik ben geen goede vader...).

Enneh, als ik er es doorheen zit zal ik je pben... Bedankt. Mag jij ook doen trouwens hoor!!!

10. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@bouncytigger, als je ei morgen gaat springen dan geef ik jullie zeker een kansje hoor! dag ervoor is sowieso beter dan tijdens de sprong of na de sprong heb ik begrepen

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Orchi: Jammer van de negatieve test en balen dat je cyclus zo van slag is!! Hopelijk snel weer normaal!

@ Minnii: Het heeft je een avond gekost las ik, maar je heb wel een prachtige echo meis! Gefeliciteerd!! PS: in Rijswijk moet ik m'n echo's laten maken!

@ Sher: Jeej!!! 11 weken, elke week is weer een (klein) feestje!

@ Twilight: Zijn dat films of is het een serie?? Ik ken het helemaal niet.... Misschien is het wat voor als ik maandag (hopelijk) ben afgestudeerd.... kan ik het eens gaan kijken!

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ Viv: hihi jaa :D! Jij ook bijna weer een feestje he :)

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vivian, twilight is een boekenserie die verfilmt is, dus ook een filmserie. Er zijn nu 4 delen en het laatste deel (5e film maar eigenlijk het 2e deel van film 4), komt in november uit. Het is geweldig!!

Reageer later nog op iedereen hoor, ben nu op werk hihi. Xx

14. orchideetje

twilight was super! ik smelt bij jacob kan er niets aan doen charise, you know why :D altijd fijn om te appen met iemand die begrijpt wat ik bedoel hihi

nog 1 deel te gaan voor mij en dan sluit ik me aan bij de wachtrij voor november ;)

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hallo dametjes..

Orchi, ja ik snap wat je bedoeld. Enne niet wachten met deel 4 hoor.. die is echt mooi. ;) Ben wel benieuwd wat jou favo deel daarna is. En dan inderdaad aftellen tot november! :D Morgen (of eigenlijk zometeen al) over 5 maanden is het zover! :D Hopelijk kunnen we er met gevulde buikjes heen haha. ;)

Bouncy, wat vervelend van je man, ja je leert er mee omgaan, maar kan me voorstellen dat het soms wel lastig is, vooral als je zwanger wil worden. Mijn man die wil dus absoluut niet weten wanneer ik vruchtbaar ben, want dan voelt hij zoveel druk dat het hem dus niet lukt. En dat is niet lukt, want ik voel me dan (even) rot, ook al weet ik ook dat hij het niet expres doet, en hij voelt zich ook schuldig. Dus schiet niet op. Is 1x gebeurd gelukkig toen ik enthousiast riep dat ik een positieve ovulatietest had hihi. Maar nu gaat het heel goed gelukkig. Mijn man heeft wel vaak zin gelukkig.
    Maar ik heb ook periodes gehad dat ik absoluut gewoon geen zin had. Kwam bij mij toen ook door de pil. En dat is ook een reden dat ik vorig jaar al gestopt ben. (terwijl we nu pas echt heel bewust voor een kindje bezig zijn). Toen had ik ook nog vaak last van wondjes en infecties e.d. uiteindelijk keer naar dokter geweest, iets gekregen en nu gaat het heerlijk. Dus mijn man is al helemaal blij haha. Toen vond ik het ook wel eens vervelend hoor dat gezeur van zullen we weer eens, of proberen te verleiden. Ik wou niets liever dan graag willen, maar ik voelde het gewoon niet. Kon pas zin krijgen als we bezig waren.
    Maar nu is dat gelukkig over!! Hoop ook dat jullie snel een kindje mogen verwachten. Maar als je gisteren geklust hebt en dan zondag weer dan komt dat wel goed hoor. Of misschien zaterdag avond nog??? Om de dag is het beste.

Weten jullie trouwens al dat er in Oktober een extra 9-maanden beurs komt?? Normaal is het altijd in februari, tegelijk met de huishoudbeurs. Maar nu is er een extra beurs, en alleen 9 maanden beurs en dan geen huishoudbeurs. Maar dat is wel leuk, want alle zwangeren kunnen er dan nog zwanger heen. ;)
    Ik wil denk ik ook wel gaan, of ik nou zwanger ben of niet (hoop het wel natuurlijk). is altijd wel heel erg leuk. Ben er 2 jaar geleden een keer met vriendin geweest. Geweldig! :D
    Het is 5 t/m 7 oktober. Misschien kunnen we een "wanneer klussen" meeting houden haha. ;)

16. orchideetje

goedemorgen meiden!

charise, zit echt te stuiteren wil zo graag volgende deel zien maar word niet eerder dan maandag denk
    lekker gewerkt?

ik ga me zo opmaken en klaar maken, vanmiddag tattoo :D

17. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    goedemorgen dames hoe is het met jullie allemaal
    hier sinds gister echt het gevoel ongi te worden
    gister had ik met afvegen 2 x 2 druppeltjes zo groot als een punt van een speld dus dacht jip we worden ongi nu niks meer met afvegen maar wel heel erg het gevoel dat het eraan zit te komen ik heb de krampen wat lager zitten dan normaal
    normaal gespannen borsten maar ook dat nog niet
    maar goed zolang ongi er nog niet is is er nog kans
    zelf denk ik dat die wel doorbreekt dus we gaan maar afwachten

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Orchi, ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Veel succes... :D

Hier trouwens temp weer een stukje lager, pffff, wanneer krijg ik nou eens duidelijk mijn eisprong? Snap er echt niets meer van!! :(

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemiddag Ladies,

jeetje heb helemaal ontwenningsverschijnselen...Doordat ik geen internet heb kan ik ook helemaal niet reageren!!

25 juni is internet bij ons aangesloten, dus dan kan ik ook weer optimaal reageren!!

Minii, wat geweldig zo'n mooie echo...Nu gaat periode van langer wachten beginnen. Eerst volgende controle is pas in juli!!

20 weken echo is pas 2-8 :eek:..

Ik heb nog niet nagelezen...Dus kan nog niet op iedereen individueel reageren..

@ Charise, meid wat vervelend het lijkt alsof je eisprong zoek is...Misschien eerder bezoekje niet zo'n raar idee??

@ Ochrideetje, meid wat vervelend!! Hoopd at ej snel zekerheid hebt

@ Hier, erg en erg moe!! Voor de rest wel oke...ook erg emotioneel :(

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja Nona, ik wil toch binnenkort even langs de huisarts, en kreeg ook een oproep voor longfunctie test, dus misschien kaart ik het dan ook maar even aan.
    Of mijn temperatuur moet morgen nog stijgen en alsnog een kruis krijgen bij FF. Maar ja dan nog is mijn cyclus wel enorm lang!!
    Ik zit nu al op cyclus dag 46, dus dat is al langer dan mijn vorige cyclussen allemaal waren. En nu moet ik nog iets van 2 weken tot aan NOD. :(
    Nouja we zien wel waar het schip strand.

Irritant is dat he, geen internet haha. Wij hadden al redelijk op tijd aangevraagd, zodat we wanneer we er gingen wonen we meteen internet hadden. ;)

Meid, lekker laten gaan die emoties, het hoort erbij. ;) Hormoontjes he hihi.
    Hopelijk heb je wel snel wat meer energie. anders misschien eens kijken of je ijzer wel goed is?? Even aangeven als je naar de VK moet.

Deel Deze Pagina