wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

charise, je hebt het eindresultaat via de whatsapp :D
    erg rot zeg je cyclus, kan er helaas over meepraten, hopelijk gaat het bij niet bergafwaarts door weer cyclussen van 60 dagen te hebben maar daar ga ik maar niet van uit ;)

@nona, inderdaad wat charise zegt laten gaan hoor die emoties ;) knuffel!

@mama15, kan inderdaad nog alle kanten op gaan

@hier, tattoo staat, nu even uitrusten en vanavond een feestje erg gezellig avondje voor de boeg dus :)

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hey dames,

ik was gisteren de hele dag weg dus ga nu ff snel reageren.
    Moet zo ook werken.

minniii, wat vervelend dat ze bij de verkeerde vestiging hadden ingepland. Ik zou er ook op staan wel een echo ed te krijgen.
    hier heb je een hele tijd naar toe geleefd. Snap ook dat je dan even bitchy bent. Wel fijn dat je een dvdtje hebt mee gekregen.
    en wat een mooie echos zeg!!!

Orchi, vervelend dat je last van je rug hebt meid. Ik heb dat altijd als ik ongi moet worden. Helemaal klote dat je eerst een posi en dan een nega test hebt. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je er mee aan moet. owjah ik sta ook aan de jacob kant hoor hihhi

charise, heb de fotos nog niet kunnen bekijken.
    geen tijd. Heb vanmorgen wel deel 3 ff weer gekeken.
    zal morgen de fotos even bekijken. Ben erg benieuwd.
    Weet niet waar iedereen woont? maybe samen een twilight marathon doen?

9 maanden beurs ben ik geweest, vond hem toch wel tegen vallen moet ik eerlijk zeggen. ik was er dan ook al toen ik pas 5 weken was.
    heb wel rond gekeken maar weinig gekocht. er is gewoon veel voor na de bevallen. had gedacht dat ze ook veel dingen hadden voor als je nog zwanger was. maar als we allemaal gaan lijkt het me wel leuk samen te gaan laat maar zeggen.

orchi, ben ook wel benieuwd naar je tattoo.

Hier: moet nu opschieten want moet naar werk.
    gisteren naar body world in amsterdam geweest.
    Was erg mooi om te zien, had er wel meer van verwacht.
    alleen het reizen was kut.
    Vriendin/collega wilde nog naar haar oom in purmerend.
    Vanuit daar met bus en metro geweest. 3 uur heen en 4 uur terug.
    hele dag daar aan kwijt.

fijne avond dames

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ Char: Leukkk dat er een extra 9 maanden beurs komt! Ik wil er zeker heen :D!! Is wel leuk, ben er al paar keer geweest. Misschien kunnen we inderdaad wel met de wanneer klussen meiden gaan :d!!

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hier even snel een berichtje van mijn! Vandaag en gisteravond ook gewerkt nu alleen eventjes thuis in te douchen en weer terug naar het werk voor de feest avond.... Daarna eindelijk een dagje vrij.....

Heb nog niet alles terug gelezen alleen even vlug overal met een slag in de ronde erdoor heen hahaha

@vivian.... Waar kom jij vandaan dan mop? Zit je ook bij de echo praktijk?' leuk kunnen er misschien is stuk taart eten als we iets te vieren hebben hihihi

@ Nona.... Hier ook erg emotioneel soms.... Nu inderdaad lang wachten maar we zijn bijna save hihi jij gelukkig al

@ iedereen bedankt voor de lieve berichtjes over me echo's hihihi....

Ik ga snel wat aan me haar doen Omkleden en weer terug naar de feestavond.....

Tot snel meiden

Kusssss

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Hier klaar met werken. Was een drukke avond, als enige gediplomeerde pff, medicijnen delen overal en prikken ed.
    Was er ook nog een bewoner kwijt, dachten dat ze buiten was in elektrische rolstoel, dus ergste scenarios gaan door je hoofd, dat ze int water ligt ofzo. Net politie ingeschakeld, bleek ze ergens binnen vast te zitten met de stoel op een plek waar bewoners nooit komen pfff, wel n opluchting!!
    Maar ben je wel druk mee. Man in de stress natuurlijk.
    Het is n jonge vrouw nog van 67.
    Van de winter heb ik haar al een x bevroren op straat gevonden toen ze 's nachts de deur uit was gegaan en gevallen was. Ze had niet langer moeten liggen dan was ze er niet meer.
    Ze is nog redelijk goed hoor maar af en toe flink in de war.

Zo heb lekker ff van me af kunnen typen hihi.
    Zo hondje uit laten en lekker naar bed!

Truste meiden! Xx

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja heel vervelend zo gen internet, ik heb op mijn telefoon net 40 min over gedaan om alles terug te lezen, dus op alles reageren is evn too much haha

@ twulight, ik heb preview gezien tijdens MTV movia awards!!!! Kan niet wachten, ben hoogzwanger, maar ga toch naar biis, haha

@ 9 maandenbeurs, oh gelukkig, wilde zograag als ik zwanger was erheen!! Wat super, ik ga sowieso, leuk om elkaar te ontmoeten

@ hier, geen bloed meer ook geen krampen :)

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    sorry lady's heel erg druk met werken en wat Nona ook al zij ben zo ontzettend moe :( hoop dat ik snel wat meer energie krijg! voor de rest gaat alles goed.. af en toe last van duizeligheid.. mischien morgen even de vk bellen.
    Minii wat een mooie foto's en groot gelijk dat je bitchy was! zou ik ook gedaan hebben hihi :D volgende week maandag hebben wij een pret echo.. hoop dat ze t geslacht dan zullen zien.. ben er wel zenuwachtig voor!
    charise wat vervelend dat je cyclus zo in de war is!

xxxxxxxxxxxxxxx

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Kan vandaag alleen maar janken :(
    Jeetje, moet echt leren, maar ben zo emotioneel heel de tijd, ook veel woordewisselingen hierdoor :(

9. orchideetje

hai moppies!

nona, jeetje meid, balen :( hoop dat je snel wat lekkerder in je vel zit meis!

kell, tattoo staat op fb ;)

charise, wachtbankje voor jou? schrikken zeg van die bewoonsters :(

minnii, hoe was het feest? trek je het allemaal nog?

twilight, disndag laatste deel en dan moet ik ook wachten tot november

meeting, lijkt me heel leuk, hopelijk mogen charise, kell en ik als niet zwangere ook aansluiten ;)

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    orchi, heb m gezien hoor! hij ziet er mooi uit.

ja ga ook alleen naar de beurs als ik zelf zwanger ben.
    en als we dan samen gaan laat maar zeggen.
    maar als wij later zwanger zijn kunnen we ook een andere meeting doen.
    een high thea ofzow ergens. of n film maraton ;p

11. orchideetje

daar is mijn ongi, dubbel geklapt van de pijn, hele stolsels en slierten dus echt einde oefening, ergens diepe teleurstelling en hopende op een later ei maar die hebben we dus blijkbaar ook gemist, andere kant ook opluchting dat ongi er eindelijk is na zoveel dagen

ik kruip lekker op de bank denk ik :(

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    orchi, snap helemaal dat je erg baalt en verdrietig bent.
    maar aan de ene kant ook wel n opluchting.
    nu kun je verder en hopen op n gewone cyclus.
    dikke kus.

hier toch ff naar de kroeg gegaan voor voetbal maar geloof er niet in.

13. orchideetje

even gaan rekenen met charise en maybe (ander forum lid) op de app, en met mijn drollies besproken met datums en al, ik moet deze weer beschouwen als een vmk, ben niet kleinzerig maar ben net bijna van me graatje gegaan op de wc, ik ga snel naar bed

14. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi Lieve Meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Hier super goed!
    Heb de drukke werkweek van vorige week gelukkig achter de rug en zit nu weer fris en fruitig achter me buro-tje op het werk! Nog 4 dagen werken en dan heb ik lekker vakantie. Ben vrijdag lekker al vrij want kom niet helemaal uit met me tijd anders voor de laatste dingetjes te halen voor de vakantie.

Door de drukte ben ik niet zo aanwezig geweest sorry!! ik heb ook nog niet alles terug gelezen want me werk geeft er geen gelegenheid toe. Gister was het ook nog eens vaderdag dus was ook niet heel de dag thuis en was zaterdag nacht pas om half 3 thuis!!! Hihi maarja het is achter de rug en het was al met al een geslaagd werk weekend voor het bedrijf.

@ Orchi.... Ja het is helemaal goed gegaan, maar ben blij dat het achter de rug is hihi... Nu echt toe aan vakantie hihihi dus nog even doorbijten.

Gister eventjes langs papa gegaan voor vaderdag en erna lekker de bank op gekropen en tussendoor snel al me wasjes gedaan.

@ Mariah.... Spannend meid je pret echo!!! Vandaag??? of volgende week maandag? volgens mijn vandaag he???? hoelaat???? hihihihi ga je het aan ons vertellen als je het geslacht weet??? Ben nu al benieuwd naar je foto`tjes hihihhi. Wij hebben 26 Juli de geslacht bepaling!!! Spannend he.....

@ Nonaa.... Hier ook erg moe en soms van die emotionele buien... Nog niet echt heel vaak gelukkig en meestal zijn ze er als ik alleen ben... dus manlief heeft er weinig last van gelukkig.
    wordt inderaad tijd dat je weer internet thuis krijgt mop !! hihhi we missen he hihihih....!!!

@ Sher... Hoe is het met je mop? we zijn bijna ons eerste 3 maanden door he hihihhihi.... Spannend he!!!!

@ Vivan... Hoe is het met jou mop? Ben zo benieuwd waar je vandaan komt nu ik weet dat je ook in Rijswijk voor de echo`s moet hihihi.... Nieuwsgierig aagje ben ik he hihihi.

xxxxxx

15. orchideetje

jeeeyy minniii, bijna vakantie!! dat word genieten! fijn dat alles gelukt is met het werk!

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden, nou mijn werk weekend zit er op. Was wel even pittig.
    Vandaag moest ik naar school, maar ben niet gegaan, was zo moe! :)
    Morgen moet ik weer werken, dan weer nachtdiensten, dus overdag gelukkig wel lekker thuis.
    Vandaag beetje lui doen hoor hihi.
    Nog eventjes een twilight filmpje kijken denk ik haha. En vandaag komt mn man weer lekker thuis! :D

Heb sinds gisteren een hele gevoelige onderbuik. Weet niet echt wat het is, maar als ik bijv mn been op trek heb ik soort steken... Niet elke keer hoor.
    Vanmorgen voor de zekerheid een ovulatie test en zwangerschaps test gedaan, dacht je weet maar nooit, had niets verwacht hoor.. Maar allebei negatief dus.
    Temp hetzelfde als gisteren... we wachten gewoon weer lekker verder hihi.

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen ladies,

Lees wel met jullie mee hoor!!

@ orchideetje, asn jouw pendels te zien is augustus jouw maand!!
    Sterkte mmeid!!

@hier, doodmoe!!!

18. orchideetje

nona, klopt pendels zijn eensgezind, begin hem lichtelijk te knijpen nu met al die tweelingen erbij :)

charise, welke heb je gekeken? spijbelen meis hihi :D

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Haha grappig inderdaad die tweelingen.. :D
    Komt het voor in de familie bij jullie?

Lijkt me behoorlijk pittig een tweeling, maar ook wel erg leuk natuurlijk. Maar heb altijd gezegd, laten we maar gewoon beginnen met 1. ;)

Ja stiekem beetje gespijbeld, erg he?
    Ik heb deel 1 gekeken, ga zo nog even deel 2 stukjes kijken... sla de rot stukken over, of de wat minderleuke hihi. :p
    Wil namelijk eigenlijk het liefst deel 4 nog eventjes zien.

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Had trouwens mijn banner aangepast, die aangeeft nu hoelang ik nu al op mijn eisprong wacht haha.
    Zit inmiddels op cyclus dag 48. :p Kun je nagaan he, zouden dan nog 14 dagen bij moeten komen. Nou dan zou ik al een cyclus hebben van minimaal 62 dagen.

Deel Deze Pagina