wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
  2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hallo allemaal,

heb de laatste paar dagen wel mee gelezen maar weinig tijd gehad om te schrijven.

Hoop dat ik iedereen nog een reactie kan geven.

Orchi, toch een vmk? wat shit hey meid.
    maar zoals idd te zien is augustus jouw maand.
    zou alleen zelf hopen op 1 ipv meteen 2. ;)

Sher, gefeliciteerd met je zoon, een fijne dag.

Charise, 3 pendels voor verschillende maanden,spannend.
    maar ook frustrerend vind ik zelf. Je gaat er toch een beetje rekening houden die maanden.

Minnii, bij mij is alles goed. er druk maar met leuke dingen.
    Gaan vrijdagnacht op vakantie dus al druk met spulletjes verzamelen.

Ik heb vorige keer wel MvM gedaan. Had er op een gegeven moment toch best moeite mee om het te verzamelen.
    Dus denk niet dat ik het nog een keer doe.

Charise, ik doe sinds 6 weken weightwatchers en ben nu ook zon 3 kilo afgevallen al blijft het nu wel stil staan. Maar toch al 3 kilo.

Net ff geklust. Had weer zon last van mijn buik dat het echt niet fijn was. Dezelfde pijn die ik heb als ik klus tijdens mn ei.
    Alvast ongipijntjes of toch???

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
  4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56263-albums10215-picture60482.jpg

Hier nog eentje.

@ minniii: Nee,ik ken je niet.... denk dan ook dat je mij niet zal kennen! maar zal je volgende week toevoegen op facebook! :)
    Gezellige foto's trouwens!

@ Kelly: Vervelend van die pijn tijdens het vrijen, wel handig dat je weet dat je eisprong is, maar ja.....
    Ook zo lekker aan het afvallen, goed hoor! Is weightwatchers een fijne manier?

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mooie foto Vivian!! Dat beentje lekker uitgestrekt.
    Schattig!

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hihi, ja is leuk he?!!

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    weer mooie fotos vivian.
    heb normaal alleen pijn bij seks met de eisprong.
    maar vanavond dus ook.

ik ben toen met sonja 4 kilo afgevallen maar ook weer 8 aangekomen.
    vind tot nu toe ww wel een goede manier.
    je mag alles eten als je maar binnen je punten blijft. en je kunt goed zien wat veel of weinig punten is. je kunt bv beter paste op je boterham doen, is 1 pnt ipv pindakaas wat 3 pnt is. heb er nog niet helemaal inzicht in, hoop dat dat nog komt. maar tis wel prijzig

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Kell: Oh, ik zie nu pas je banner, je NOD komt er juist aan ipv je ei! Hopen dat dat goed nieuws is dan!! Spannende dagen voor jou.
    Wat kost weightwatchers dan? Heb je bijeenkomsten? Of volg je het online?

Over pindakaas gesproken..... ik ontbijt tegenwoordig elke dag met 1 of 2 boterhammen met pindakaas. En melk!! Daar ben ik helemaal weg van (dronk het echt al jaren niet meer, nu snak ik gewoon naar een koude beker melk!!)

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    ik doe idd met bijeenkomsten, nu in t begin nog even. dat kost 40 euro id maand. je kunt idd ook online dat is de helft dacht ik.
    maar ik ben daar best laks in en ben dan bang dat ik mezelf niet elke week ga wegen ed. nu is die bijeenkomst net t duwtje id rug al heb ik aan de bijeenkomst zelf weinig. boterham met pindakaas is dacht ik al 5 pnt ofzow en ik mag er maar 27 per dag dus.
    2 crackers is 1 pnt en bv sandwichspread ook 1 dus zit dan aan 2 pnt

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Kell, ik heb ook weightwatchers gedaan begin van het jaar. Alleen dan dus online, nou dan heb je helemaal geen stok achter de deur, dus in het begin ging het best, maar op den duur niet meer. Schoot dus niet echt op. Wel wat afgevallen in het begin, maar ja ik ging dan ook gerust een gebakje eten en dan wel de punten rekenen er voor. Maarja dat is natuurlijk ook niet echt de bedoeling haha.

Nu dus op deze manier en ja ik heb een stok achter de deur. En dat helpt mij wel. En ja zolang ik niet zwanger ben blijf ik dit lekker doen. ;)
    Als ik wel zwanger ben misschien maar weer met weightwatchers afvallen of in ieder geval gewoon opletten. Maar ja zolang ik door kan gaan, ga ik door. ;) Voordeel van een lange cyclus. Als ik nu wel ongi word dan duurt het vast daarna nog een hele tijd voor ik weer een eisprong heb dus kan ik nog een paar weken doorgaan.
    En krijg wel gewoon alles binnen wat ik nodig heb.
    Het voelt lekker hoor als ik nog wat meer kilo's kwijt ben, ben ik helemaal blij. ;)

Spannend trouwens kell, denk je dat je zwanger bent? Wanneer ga je testen??

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    charise, en wat doe jij precies om af te vallen?
    daarom doe ik t nog niet alleen online omdat ik dan idd geen stok achter de deur heb. je kunt idd ook ww doen als je zwanger bent, gewoon om op gewicht te blijven.
    ik ben maar iets te zwaar. maar wil gewoon wat kilos kwijt. voel me nu met 3 kilo minder al heel anders in mn lichaam.

ik denk niet dat ik zwanger ben. vorige maand dacht ik t echt wel te zijn maar toen was ik t dus niet. vind t alleen raar dat ik nu ook met klussen pijn had. maar dat kon ook door de aankomende ongi zijn. donderdag is mn nod en ga dan wel testen. wil t toch een beetje weten voordat ik op vakantie ga.
    heb deze en ook vorige maand rond mn ei goed geklust.
    als dat na een paar maanden nog geen resultaat heeft opgeleverd weet ik t ook niet meer

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    of al ongi emo of toch zwanger....of gewoon moe hahha.
    zitten huilen bij welcome home en nu zie ik op fb een foto van een.hond die bij zn overleden baasje gaat zitten. erg zielig, krijg alweer tranen id ogen.
    en ook emo dat ik mn hondje achter moet laten bij schoonouders als op vakantie gaan. erg irri iig.

truste dames

13. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

hai meiden, had de hele dag geen internet door een storing, nu even snel bijgelezen maar echt niets onthouden sorry :)

morgen weer full time aanwezig! :D

14. orchideetje

kell, ja helaas toch een vmk :( hoop dat het eerder raak mag zijn dan augustus maar alle pendels wijzen er wel naar he ;)

vivian, onwijs leuke echo foto!

@golvend in je buik (weet niet wie het was) ik heb dat gevoel ook gehad en rond de 14 weken gok ik zo

@minnii, hoop dat je alsnog kan genieten van je vakantie meis!

@nona, hoe voel je je nu lieverd?

@charise, werkse mop! spreek je snel!

@all, ben morgen weer van de partij schatjes! sorry als ik iemand vergeten ben, heb maar half gelezen :)

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Kell, ik doe cambridge. Met shakes enzo. Doe 2 maaltijden vervangen en 's avonds een lichte maaltijd. Al vind ik t nog best veel wat ik mag.
    Collega van me is in 7 weken tijd 14 kilo afgevallen.
    Ik ben wel te zwaar, geen flink overgewicht maar zit wel buiten t gezonde gewicht, dus wil gewoon weer een gezond gewicht hebben en dan daarna nog zoveel als kan er af hihi. Even doorbijten dus, maar voor 't goede doel. Hoop namelijk dat mijn cyclus daarna wat korter gaat worden ook. Kan nu namelijk ook beinvloed worden door mn gewicht.

Mijn nachtje zit er op dus mag lekker gaan slapen. Heerlijk!
    Blijf trouwens een gevoelige buik hebben. Soort ovulatie pijn. Zit echt bij eierstokken. Ook opgeblazen gevoel vannacht pff.

Fijne dag meiden en tot straks! Xx

16. orchideetje

slaap lekker charise! :) hopelijk een goed teken je buik!

17. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    ja dat heb ik ook, niet overgewicht,maar gewoon net iets te zwaar!paar kilo eraf.
    hier de hele dag aant werk, heb alleen nog niet veel gedaan.
    laatstr dagje en dan vakantie. zal daar wel door komen.

18. orchideetje

ga je nog weg kell of blijf je thuis? hoelang heb je vakantie??

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hier temperatuur omhoog!!
    Maar weet niet of t invloed had dat ik t nogal warm had met de zon op de kamer. Morgen maar weer afwachten
    Misschien toch ei op dag 43???
    Zal dan nu wel een onbevrucht ei zijn hihi of er moesten toevallig nog oude zaadjes liggen te wachten :p
    Ga er nietvanuit.

Ga nog effies slapen!! Xx

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hee Meiden

Hier even een berichtje van mij snel...
    Het gaat de hele week al niet lekker, vandaag sterfdag van mn mama, gister verjaardag van mn zoon wat abrubt verpest word door mn baas als ik net terug kom op mn werk door ziekte. En dan nu waarschijnlijk ook nog mn baan kwijt, want ik wil absoluut niet terug voor zo'n schijnheilig bedrijf werken.
    Sommige van jullie zullen het vast al op fb gelezen hebben maar ben ff uit m'n doen :(. Het gaat om m'n werk, werkte 3 jaar voor een bedrijf en heb me altijd volle 100% ingezet. Sinds ze weten dat ik zwanger ben en sinds ik een aantal dagen geleden ziek was hebben ze me een soort van weg gejaagd pfff. Het begon gister dat ik terug kwam op mijn werk en ineens mijn functie zonder overleg was vergeven aan iemand anders :S. Met slappe excuzen. Daarna vandaag, ik zou eigenlijk vrij zijn maar werd ineens gebeld dat ik aanwezig zou moeten zijn:S. Terwijl ik mezelf nie eens had ingeroosterd. Toen kwam het feit dat ik door boosheid gister een stukje op fb had neergezet en iemand dat dus aan mijn baas heeft laten lezen. Die mij vrij dreigend vandaag een mail stuurde. Pff ik had voor mijn gevoel niet eens iets ergs dan de waarheid neergezet. Met als gevolg dat hij zei kom maar naar het werk om onze verdere samenwerking te bespreken. Ik ben nogal paniekerig in dat soort dingen en voor mij was de maat snel vol. Ik had al eerder het gevoel dat ik weg moest gaan, al voor mijn zwangerschap maar wilde toch blijven omdat je niet weg kan zonder dat je natuurlijk een andere baan hebt. Nu ben ik dus niet naar mijn werk gegaan omdat ik niet in gesprek met iemand wil gaan die mij zo in de stront laat zakken en dan nog vervolgens heel dreigend overkomt naar mij toe. Op advies van instantie's heb ik me dus 'afgemeld' op mijn werk. Ben direct opzoek gegaan naar ander werk en kan gelukkig vrij snel bij een bedrijf op gesprek komen.

Het zit me allemaal ff nie mee en kan het ook zo moeilijk loslaten :( Ben gelijk ff uit m'n doen en begin dan weer gelijk te stressen..
    Iemand enige ideeen hoe ik kan handelen in deze situatie??

Sorry voor mn verhaal , maar moest t ff kwijt

Deel Deze Pagina