pff jeetje sher kan je er niet bij helpen behalve neem je tijd! probeer zo min mogelijk te stressen, makkelijker gezegd dan gedaan weet ik maar probeer het toch dikke knuffels voor jou meis! had het niet gelezen trouwens heb alleen kell, charise en minnii op fb
Hoi Lieve meiden, Zo even een kleine break voor mijn hoor hier op het werk! vanmorgen half 8 begonnen en niet echt pauze kunnen houden dus net even op me gemakkie alles terug gelezen van jullie... Vind dat ik dat wel verdient heb!!! hahahaha @ Sher.... Jemig meis wat een verhaal.... Ik had het inderdaad gister al gelezen via fb en ik schrok ook wel van je berichtje.... ( dacht er gelijk aan " als iemand van der werk het maar niet leest " maar dat is helaas wel het geval dus....!! jammer inderdaad dat er dan collega`s zijn die dat laten lezen aan je baas. Vind het ook een lastig verhaal wat je het beste kunt doen. Waarom heb je het gevoel dat ze je weg willen hebben nu je zwanger bent? geen leuke reacties gekregen toen je het vertelde? of misschien is het een beetje je gevoel??? Ik snap ook niet helemaal hoe ze je functie kunnen weggeven aan iemand anders? wat houd dat in? dat je wat anders moet doen? ofzo? En het geval dat ze je op gesprek wilde laten komen vandaag over je werkzamheden en je niet bent gegaan is denk voor hun wel een teken hoe je erover denkt en dat ze weten dat je het goed vind als je ontslag zal krijgen. Het is echt een lastige situatie..... Zeker nu je zwanger bent want een nieuwe baan vinden voordat je kleine er is wordt ook moeilijk denk ik... Ik had zelf wel naar dat gesprek vandaag toegegaan, maargoed als je je daar niet goed bij voelt moet je dat inderdaad absoluut niet doen. Ik hoop echt voor je dat mocht dit uitlopen op een ontslag dat je heeel snel wat anders vind... En zo niet, alles komt goed mop!!! Dont Worry...! En heel veel sterkte vandaag met het herdenken van je mama!! Rot dingen zijn het! @ Orchi.... Dat was ik met het golvende gevoel in me buik! Heerlijk gevoel... Zal het echt me beebje zijn? kan bijna niet anders toch?!?! @ Char.... Oeee!!!! Wie weet is het wel raak... Temp stijging is een goed teken toch?!?!?!?! xxxxxxxxxxxxx
@ Sher: jeetje meid, lastige situatie! Ik snap niet helemaal hoe het zit, maar wel dat ze dus niet blij zijn met je zwangerschap. In deze pittige tijden zijn denk ik de werkgevers zowiezo niet zo blij met zwangere werknemers, maar dat is vooral zakelijk gezien denk ik. Maandag ga ik het op m'n werk vertellen, vind ik ook zenuwslopend!! Ik denk als je een beetje van de schrik bekomen bent je toch het beste het gesprek kan aangaan (als je er tenminste wilt bliven werken) en dan zal je werkgever eerlijk zijn woord moeten doen en dan kan jij dat ook doen. In ieder geval heel veel sterkte wijffie!! Een dikke knuffel voor jou!! X
als dat het zelfde voelt als wat ik toen voelde dan zeg ik ja! is wel erg vroeg want ik voelde dat bij 13,5 week maar voelt alsof je je handen om een zak water hebt met daarin visjes die zwemmen snap je hem nog?
@ Orchi... Ja wel vroeg he... Maar klopt precies wat je zegt!! Voel het de laatste 2 dagen iets minder maar wel aanwezig als ik in bed lig.... Maar zaterdag en zondag hihi zwom het de marraton geloof ik hihihi.... Super mooi gevoel.... weet niet hoe het kan dat ik het al voel.... zit miss wel een reuze baby in me buikje hihihihhahahahahihihihhihi
je zal het voor nu ook alleen maar voelen als je in rust stand bent oftewel ontspannen, overdag zal je er heeeeeeeel weinig tot niets van voelen ik voelde het al vrij snel omdat placenta aan de voorkant lag
Nee klopt inderdaad Orchi.... Ik heb het tot nu toe echt alleen gevoelt als ik heel rustig in bed lig of op de bank plat lig lekker rustig.... Gek he.... Ga het wel aan de verloskundige vragen hoe het kan komen dat ik het nu al voel....
Hee meiden Hier ben ik weer even en bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb best goed nieuws, heb m'n stoute schoenen aangetrokken en ben naar het bedrijf achter ons gegaan waar ik dus iemand ken. Mijn verhaal uitgelegd en de keuze gemaakt dat ik daar waarschijnlijk ga beginnen. Ik heb nog geen ontslag genomen bij mijn huidige werk maar weet wel dat ik niet voor iemand wil werken die mij zo behandeld. Een vast contract zat er zowiezo niet in en de agressie die mijn baas heeft is ook niet goed voor me. Ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt, maar ik heb nog een paar dagen om erover na te denken. Overigens belde mijn baas vanmiddag en had weer zo'n achterlijke toon. Dus de maat is vol bij mij
@ Sher: Hey meid! Ik hoop dat het zo goed voor je uit zal pakken! Je moet je natuurlijk wel op je gemak kunnen voelen op je werk. Nou meiden, ik ga maar weer eens een potje squashen..... Heb de laatste tij veel te weinig aan sport gedaan!
Morgen 15 weken gaat hard! Sher jeetje wat een piep situatie op je werk! Hoop dat t snel opgelost word! Vivian mooie foto's van je echo! Leuk dat beentje! Charise jeetje je cyclus gaat lang duren ik hooP dat er snel duidelijkheid is hoor! As maandag de pretecho ben zo zenuwachtig!! Xxxxx
sher, woow goed van je meid! hopelijk word het wat! vivian, lekker gesport? mariahh, spannend pretecho! leuk! hier, moe! vroeg naar bed denk ik
Effies snel hoor meiden.... Een 2e teaser voor Breaking Dawn deel 2!! THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN - PART 2 - Sneak Peek Teaser #2 - YouTube
Sher, echt klote van je werk meid... hopelijk vind je je nieuwe werk helemaal te gek! En ga je het daar heerlijk naar je zin krijgen. maar wel rot dat het op deze manier moet. Sterkte gewenst meid! X Mariahh, spannend bijna echo, ben echt heel benieuwd. Ga je vertellen wat het word hier of niet? Hier dus tempstijging maar ik weet niet zeker of ei is geweest, we zullen wel zien. Maar als ik wel eisprong gehad heb is die sowieso niet bevrucht, kans is heel klein. Ik heb 2/3 dagen daarvoor geklust, dus dan moeten er misschien wat overlevende zaadjes zijn, maarja die kans is ook klein denk ik zo. Ik wacht wel af, doe voor de zekerheid over een week een keer een test en anders lekker verder wachten haha.
Jeetje charise ik zou zo onzeker worden van die lange cyclus! Ga je daarmee naar de ha? Als je deze ronde geen duidelijk eitje hebt zou ik zeker gaan. Ja meld het hier meteen ook vrienden/familie mag t geslacht weten kan dat niet voor me houden hihi! Namen zijn we nog niet uit! Meisje wel maar jongen is zo moeilijk! Willen islamitische namen (m'n vriend is half/half) maar wil niet te islamitisch zeg maar, gewoon islamitisch wat ook voor Nederlanders makkelijk uit te spreken is. . Iemand toevallig nog suggesties? Voor Een meisje vind ik de volgende namen erg mooi: Amira Nora Louisa Jasmine Jongens ??? Pff we komen er echt niet uit! Ik vind louay erg appart/mooi vriend vind het niks die is weg van yassine spreek je uit als jessin vind ik wel mooi maar aan de andere kant misschien weer te . . Alle hulp is welkom! Xxxxx
Namen jongen: Amine,Marouan, Amir, Benjamin, Aydan, Younes, Jilali, Rawin, Nourdin, Omar. Ja ik ben al bij dokter geweest. Alleen moest toen nog even zelf proberen, ga nu dinsdag naar dokter voor longen en dan geef ik het ook meteen aan. Want vind het nu ook lang duren. Nou ik ga zo weer aan het werk! Slaap lekker allemaal. Xx
net getest. met een dipstick en een sensitive test die ik er toen bij kreeg. tja.....echte tuurtestjes. ik zie bij allebei een heeeel licht streepje. het lukte me niet er een foto van te maken. ook zagen jullie dan ws niks. morgen maar eens een vd kruidvat proberen als ik nog niet ongi ben. mn handen jeuken om die nu al te doen maar moet nog even wachten.
oh kelly spannend ga voor je duimen licht streepje is toch al iets die van het kruidvat zijn idd goed gevoelig en ik kan me best voorstellen dat je handen jeuken als je nu al een licht streepje ziet al is het een tuurstreepje spannenddddd laat je het weten
ik laat t zeker weten, ben ws de hele dag nu zo zenuwachtig. maybe doek het testje toch want heb er nog 1, koop ik daarna nieuwe. scheelt dat ik veel aan de poets moet ed. heb alleen trillende handen hahhaa.
ja kelly dat kan ik me heellllll goed voorstellen dat je staat te shaken maar goed dat je wat afleiding hebt maar goed blijft toch knagen hoor geloof mij maar hopelijk is het heelllll gauw een knaller