wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Haha!! Succes meid, geniet ervan vanmiddag! :D

2. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Orchi..... Ja dat is wel de bedoeling ja dat ik om 10 uur al lang en breed terug ben haahahaha...

xxxxx

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Even snel want moet nog slapen...

GEFELICITEERD KELL!!!! Die is echt duidelijk!!!! :D
    Ben zo blij voor je, wauw!:D weet je vriend het al??

Straks zijn jullie allemaal zowat al bevallen voordat ik eens zwanger mag zijn. :(

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    dames, moet even naar fysio dus ben 1,5 uur weg geweest.

dank je voor de felicitaties. Zelf weet ik nog niet helemaal wat ik er van vind. Had eerst het trillen en het blijde gevoel, dat zakt nu een beetje weg.
    Voel me nu eigenlijk niet anders dan anders en zit eerder met een soort angst. Bang dat het nog een keer fout zal gaan.
    En bang omdat we morgen op vakantie gaan en het daar fout gaat.
    Ga vanmiddag de vk ff bellen hoe of wat.
    en moet me nu gaan instelling op een vakantie zonder cocktailtjes en sigaretten.

Orchi, ik hoop echt met heel mn hart dat augustus jouw maand is meid.
    Ik ben deze maand ook helemaal nergens van uit gegaan en ook positief ingesteld.

minnii, we hebben elkaar wel toegevoegd op fb maar krijg jouw berichten niet meer te zien. ff checken hoe dat kan.
    Gefeliciteerd met je 12 weken !!!!

vivian, idd toch ws een voorteken die pijn met seks.
    Nee ga dan ook niet veel meer afvallen.
    Volgens mij kun je het wel volgen als je zwanger bent.
    Gewoon om op gewicht te blijven en niet te denken, nu ben ik zwanger en mag alles eten.

charise, nee mijn vriend weet het nog niet.
    Ik dacht ik doe gewoon ff een test. Anders roept hij, ben je alweer aan het testen das nergens voor nodig.
    Wilde maybe naar zijn werk toe rijden,hijs nu denk ik een uur rijden vanaf hier aant werk. maarja voordat ik kan gaan is het half 2 dus ben er dan half 3. Hoop dat ie rond 5 uur thuis is.
    heb zelf dus nu nog erg gemengde gevoelens en kan het nog niet bevatten.
    Hoop dat ze aan jouw cyclus iets kunnen doen en jij je snel bij ons kunt voegen.

ik ga nu maar verder met opruimen. Vanmorgen is het niet helemaal gelopen zoals het moest. Daarna met de hond ff naar t bos.

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

wij mogen ook weet het zeker! ♥

@kell, leuk hoor! las dat jij ook ging kijken vanmiddag, geniet ervan!

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Kell.... Ik snap je angst maar probeer in ieder geval te genieten nu je zwanger bent! mis gaan kan het altijd maar ga er niet van uit!

Moeilijk he, maar zo maak je je zelf gek en stress is niet goed voor je kindje.

Je bent eingelijk zwanger meid! dit is wat je wilde! Ik voelde mezelf ook niet anders hoor dat is helemaal geen slecht teken! juist goed!

Snap dat je bang ben dat het mis gaat op vakantie. Ik ben nu 12 weken en wij gaan maandag weg en vind het door me zwangerschap ook extra spannend! en de drankjes laten staan is toch niet heel moeilijk! kom op..... Kijk wat je er voor terug krijgt... Gelukkig rook ik zelf al een tijdje niet meer! snap dat dat lastiger is.

Zal het je vriend wel persoonlijk vertellen indd hihihi zou er lekker heen rijden, kan jou het schelen is toch leuk en bijzonder.

Zal je eens opnieuw toevoegen?!?!?! geen idee hoe het kan. Hoe heet je op fb ook alweer?

@ Char.... Me duimen draaien zo hard voor je mop!!! hoop echt dat je heel snel zwanger mag zijn. Vind het knap hoe je er mee omgaat! altijd vrolijk en zo mee blijven kletsen met ons! heb echt respect voor je lieverd!

Knuff voor jou!:)

7. orchideetje

willen jullie dan ook een klein beetje voor mij duimen? :)

8. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Orchi.... tuurlijk mop!!! Duim voor jou ook!

Door het werk door lezen... dus soms vergeet ik even op iemand te reageren omdat ik dan weer met me hoofd ergens anders zit hihi.:$;)

xxxxxxxxxxx

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    toch ff een cbtje gedaan, zwanger 1-2,dus 3/4 weken.
    nu wordt het toch wat echter.
    Heb geen rust om twilight nog te kijken.
    denk dat ik maar bezig blijf. dan heb ik ook minder zin om te roken.

ben toch niet naar mn vriend gereden omdat ik niet precies weet waar hij in die plaats aan het werk is.
    kan er wel achter komen maar dat is echt een heel gedoe.
    moet nog maar rustig 2 a 3 uurtjes afwachten

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Effies snel weer, reageer straks wat uitgebreider nog.
    Ik heb een kruis bij FF!
    Staat in mijn beleving net een dag te ver.
    Volgens FF ben ik 7 dpo maar denk zelf dan 8 dpo.
    Nouja zal toch wel niets zijn. ;)

11. Ik heb een gemiddelde cyclus van 21 dagen en vanaf dag 10 na de eerste dag van mijn menstruatie klussen wij om de dag, doen we het dan goed.
    We zijn inmiddels al weer een jaar aan het klussen en manlief is het eigenlijke "verplichte" vrijen nu wel een beetje zat.
    Wie heeft er nog adviezen??

12. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ gait: overal lees ik dat je 14 dagen na je eisprong ongeveer ongesteld wordt (op basis van een cyclus van 28 dagen weliswaar). Jouw cyclus is vrij kort, dus ik zou denk ik meteen met klussen beginnen als je ongesteldheid voorbij is (21 dagen cyclus minus 14 dagen = in ieder geval vanaf dag 7!).

@ charise: Wat een gedoe dat temperaturen he?!! En dan blijft het nog vaag.... maar als je 8 dpo bent heb je dan wel goed geklust?

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja, lastig dat roken he?!! Ik had op het moment van zwanger raken een knipperlichtrelatie met sigaretten, dus vond het ook best moeilijk, maar het wordt steeds makkelijker hoor!! Succes daar in ieder geval ook mee!!

14. orchideetje

@charise, hoop het zo voor je lieverd!!

@minnii, geeft niet hoor, begrijp het wel ;)

@kell, joepie! wat zei je mannetje of is ie nog niet thuis?

@gait, je zegt vanaf dag 10 vanaf de eerste dag van je ongi dus als jij 5 dagen ongi bent klus jij al vanaf dag 5? zo ja dan kan je er weinig meer aan veranderen, ik zou net wat vivian zegt zodra je klaar ben tmet onig gaan klussen en dat tot eind volhouden

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Kell dat roken had ik ook, probeer t vol te houden nog steeds heb ik er wel eens moeite mee maar gaat idd steeds beter komt goed! Nogmaals gefeliciteerd! X

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Orgideetje en charise m'n duimen draaien dubbel hard voor jullie nu! X

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Die van mij draaien ook meiden!! X

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ Char & Orchi: Meiden ik wil toch even zeggen dat ik trots op jullie ben hoe jullie je rechtop houden. Ik snap heel goed hoe het voelt als andere zwanger zijn en je het zelf zo graag wil. Maar wij (denk dat alle meiden hier wel zo denken ) gunnen jullie het als geen ander !! Ik hoop gewoon dat jullie ook zsm een posi test in handen hebben en lekker mee kunnen genieten.

@ Roken: Ik ben nu ook bijna 3 maanden gestopt en voel me er toppie bij, als moet ik eerlijk zeggen dat de drang er soms nog wel is, maar ik weet waarvoor ik ze laat liggen :)!!

@ hier: Morgen de 12 weken echo & onze trouwdag :). We moeten in de ochtend eerst de auto voor apk brengen en hoop natuurlijk dat ie er goed doorheen komt. En dan om 11.45 uur de echo in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze kunnen kijken naar de NUB, ben toch wel heel benieuwd.

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Mooi gezegd naar Charise en Orchi toe!

Veel plezier morgen, een feestdag voor jullie!!

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik vind het echt superlief dat jullie voor mij (en orchi) duimen! :D
    Hoop ook zo erg dat ik me snel mag aansluiten bij jullie!

Moest eerlijk gezegd best wel even slikken toen ik las dat Kell nu ook zwanger is. Ben natuurlijk mega blij voor haar! :D Dat staat er helemaal los van en gun het iedereen. Maar moest nu voor het eerst echt even slikken... ben straks de enige die nog niet zwanger is denk ik dan...
    Maar ja ik blijf hoop houden natuurlijk. ;) :D

En vind het superleuk dat ik jullie zo kan volgen in jullie zwangerschappen en is het juist leuk dat ik me straks ook eindelijk mag aansluiten! :D

Hopelijk mogen Orchi en ik ongeveer tegelijk aansluiten. :D

Deel Deze Pagina