@ Mariahh: Gefeliciteerd!!! Hartstikke leuk, fijn dat je ronde 9 niet in hoeft! @ Nona: de moed niet opgeven hoor!! Het kan altijd raak zijn, zolang er geen bloed is! We moeten allebei nog even geduld hebben! @ Charise: Klusze vanavond! Ik ga zelf denk ook even romantisch doen met m'n vriend, alleen dan natuurlijk weet ik dat het niet voor een baby is, hihi! M'n vriend wordt de laatste tijd zo verwend met dat om de dag vrijen, dat ik zelf ook na 3 dagen geen seks ontwenningsverschijnselen krijg, hahaha!! Liefs, Vivian
@ vivian, hahaha!! dat heb ik nou ook ..ik weet iig wat iedereen vanavond gaat doen hahahhaha! including me (a) Nou vivian, ik denk dat ik ongi ga worden..Heb allemaal puisten enzo..dus het is aftellen tot bloedstroom haha! Dit was vorig maand precies zo..En gevoelige borsten zal wel gekomen zijn door laminaat tillen Hoop voor jou dat je snel positieve test hebt, voor allemaal!!
Als ik met mijn vinger er langs ga droog (lekker detail hahaha) als ik met mijn wijs en middelvinger naar binnen ga en dan zachtjes knijp in bmm, dan heb ik witte cremachtig, vloedend korrelig afscheiding Wijst erop dat ik ongi ga worden haha..
Vandaag weer een shock.. kan het van gister nog niet bevatten komt er op de clearblue ook nog eens 2-3 te staan weet dus niet eens hoelang ik zwanger ben.. Ik was trouwens wel wat vochtiger de laatste week bedenk ik me ineens niet zo zeer last van veel afscheiding maar meet tijdens het knuffelen dat mn vriend dacht zo jij heb zin hihi.. van binnen was het dus wel vochtig.. ik ga voor jullie duimen !! xxxxx
Mooi Mariahh, je bent dus al 4 -5 weken zwanger! Super gaaf, echt van harte Gefeliciteerd!! Ben heel blij voor je. @Nona, zie inderdaad je dip, maar je zit wel nog steeds boven je normale templijn, dus ik vind het niet direct negatief hoor. En dat je geen symptomen (meer) hebt hoeft ook niets te zeggen. Een vriendin van me is nu inmiddels bijna 10 weken zwanger en heeft nog nergens last van. Het kan zo wisselend zijn allemaal. @Vivian, jullie ook veel plezier vanavond hoor haha. Ook al is het niet meer voor een kindje, het moet ook wel leuk blijven en niet een moetje worden he?! Ik heb hier nu ineens een hele rechte templijn haha. Net wel even een ovu testje gedaan voor de zekerheid, heb weer een rommelend gevoel onder in mijn buik. En die was vaag, ik beschouw m als negatief. Maar er stond een penstreepje die zo donker was als de controle steep en de rest was gewoon lichtroze. Vorige maand had ik echt knaltesten, dus ja ik beschouw het nog even als negatief. Ik heb me er inmiddels bij neer gelegd dat mijn cyclus zo lang is. Hoewel ik nog steeds hoop dat ie korter word uiteraard. Ik heb nu mijn NOD eind april liggen. En dat is ook de datum dat we op vakantie gaan met de familie van mijn mans kant. Dus ja ik hoop natuurlijk net voor die vakantie of begin van die vakantie leuk nieuws te hebben (al vertellen we het dan niet hoor denk ik zo). Anders zit ik weer in m'n rode week als we op vakantie zijn. Dat is dan niet zo fijn. Dus daarom hoop ik ook dat mijn ei deze week al komt... dan ben ik in ieder geval van dat gedoe af voor de vakantie als het niet raak is.
Erg mooie mariah!! JA vervelend is dat he charise!! Ik heb dat waarschijnlijk ook als we in juli op vakantie gaan :s ja ik heb idee dat ik ongi word, maar er is wel twijfel over mijn ei..ik kan ookal op 10 dpo zitten nml. Ik heb zaterdag geen ovutest gedaan... hoop op snel zekerheid!!
Ja zal de foto even uploaden... ja balen met die ongi als het niet uit komt he.. Dan was de pil een voordeel wat dat betreft. Kon je gewoon doorslikken haha.
Ik heb eigenlijk nog nooit mijn baarmoedermond gevoeld....... Laat staan dat ik erin durf te knijpen, haha!! Misschien moet ik eens een keer op ontdekkingtocht gaan......
@ Charise: Ik hoop voor je dat je tegen die tijd gewoon zwanger bent....... en je dus niet ongesteld op vakantie bent...... Lastig dat je zonder pil niks meer daarover te zeggen hebt he?!!
Ik voel mijn baarmoedermond ook niet hoor. Vind het lastig om te doen, en ik heb ook niet echt zin om elke dag helemaal te gaan zitten wroeten haha. Dat laat ik verder wel aan mijn man over haha, maarja ik ga hem maar niet vragen hoe het voelt Maar misschien moet ik ook gewoon even een goede houding vinden en het goed leren voelen, want het is wel handig. Volgens mij is op die clearblue test dat 2-3 het aantal weken na je ei. Dus dat zou dan betekenen dat ze 4 -5 weken zwanger is.
Nou net naar toilet gegaan, ik voel altijd voor ik ga plassen of ik nat ben en ja hoor super vochtig..en beetje witachtig korrelig Dus ik dacht miss is mijn ei vandaag wel ik ovutest gedaan..heel negatieff.. hmm..wordt zo onzeker van wachten
Hihi Nona, ik snap het... je weet op een gegeven moment ook niet meer hoe en wat he?! Nouja afwachten maar, dat is het enige wat je kan doen op dit moment.
Nou hier dan eindelijk een foto'tje van mijn ovutest haha. En hier een foto van mijn ovutesten van de vorige ronde, met onderin de 2 positieve testen. Die waren echt knal, bij 1 stond het teststreepje al eerder dan de controle streep. Haha.
Hmm, ik dacht dat er direct plaatjes kwamen te staan als ik ze via een album hier zou plaatsen, staan er nog steeds linkjes. Hoe doe je dat uploaden zodat je meteen een plaatje ziet? Moet dat met beheer bijlagen onder het schrijfvak??
@ charise, Ja ovutesten zijn nog negatief.. ja beheer bijlage..zal ik even die van mij uploaden 1 moment
test van vandaag en die erboven 27-3 alleen op foto zie je streepjes neit zo goed..in echt ie ik klein schaduwstreepje