@ Sher, ja ik had je facebook ook gezien Moest ff checken wie wie is haha!! Wij wonen trouwens in Huizen Dat is erg dichtbij jou! @ Charise, ja is lastig he...Ik wilde eerst alles met roze of blauw als we weten wat het is, maar het is toch iets anders geworden hahaha! Vrije neutraal, maar wel super leuk Dan kunnen we nog geheim houden wat het wordt! @ Muurstickers, ja erg leuk! maar zelf iets maken is toch leuker!!! @ Kell, wat is Bella's lullaby? Is dat iets wat je kan eten? Raar naam merk
ja zelf maken is helemaal mooi. maar ben niet zo crea bea en ken ook niet echt van die crea mensen. bella's lullaby is een n muzieknummer van de 1e twilight film. krijg daar kippenvel van.
Haha, ja ik ben wel crea bea!! hihi! Ohjaaa...nu zie ik het hallooo Nona... Ik denk je bent verslaafd aan iets eten..
ik meld me even, heb netjes bijgelezen maar ga richting mijn bedje, vanaf morgen uurtje of 1 ben ik full time aanwezig liefjes! hebben een super dagje op het strand gehad in rockanje, jammer dat de dag weer om is, ging eigenlijk te snel hihi
Hopelijk was je dag top!! Geen probleem meid, Ik ga lekker met mijn vriendje op de bank zitten Tot snel.. En ik heb jou nu ook op FB
Goedemorgen meiden, Jemig het is alweer maandag!! net even alles terug gelezen en ik ben weer helemaal bij hahaaha... @ Viv... Beetje laat, maar alsnog een hele fijne vakantie mop!!! @ Kell.... Leuk visjes hahahaha... Maakt hij het ook zelf schoon iedere week?? hahaha leuke verassing hihihi... Ahhhh hoop dat ze niet al te lelijk zijn hahaha.... @ Roosje.... Veel kinderwagens he bij Babypark... Gelukkig hadden wij al een beetje hier en daar rond gekeken maar uiteindelijk bij Babypark zelf zijn we toch voor een andere gegaan dan dat we in gedachten hadden hahahaa. @ Orchi.... Leuk was je gisteren op het strand van Rokanje...? Wij stonden vroeger altijd vlakbij het strand van Rokanje op de camping!!! Mijn nicht is nu de eigennaaressen van die grote paddestoel beneden aan de heuvel voor je het pad naar het strand op kan lopen. Die is nu daar gaan wonen.... Leuk he? woon je er vlakbij???? Volgende keer wel een ijsje halen bij de paddestoel he?!? hihihhi.... @ Hier..... Verbouwing gaat tot nu toe gelukkig goed! Wat kleine tegenslaagjes maar dat is altijd in een verbouwing he.....!! Gelukkig geen grote dingen. Vandaag begint de timmerman met het houten geramte te maken waar de kozijnen in vast gezet kunnen worden.... Ze gaan beginnen met het verlengen van de vloeren..... Dit komt niet allemaal af vandaag natuurlijk want ze moeten het hebben van de laten middag uurtjes en de avond uurtjes....! De planning is dat dat allemaal einde van deze werkweek af is en dat zaterdag de metselaar kan beginnen met het terug metselen van de gevel. Dus als het goed is is volgende week de slaapkamer en de babykamer weer dicht!! En dan begint het afwerken aan de binnenkant weer... Hihi "gelukkig" Stukadoor gaat er dan in en dan wordt het weer verven... Vloerbedekking leggen.... Slaapkamer weer bij behangen en dan ga ik denk ik toch al bellen dat de baby kamer kan komen hoor hahahaha. als het kamertje dan helemaal klaar staat dan kan net zo goed het kamertje zelf ook al wat eerder komen hihihi. Spannend allemaal hoor !! Ik hoop echt dat alles zo lekker vlot door blijft gaan als nu dan is met nu en 3 weken alles echt helemaal klaar met afwerking en al!!!... Slapen... Vanacht was weer een drama hoor!! we horen alles natuurlijk en dan zuil dat gaat steeds heen en weer wat je onwijs hard hoort natuurlijk.... Zaterdag avond zijn we nog naar mijn schoonmoeder gereden... Konden we lekker goed slapen daar, en lekker uitslapen... Weer opladen voor een week slecht slapen. Hoe gaat het met iedereen vandaag!! Its Monday... Bah!!!! Zit weer achter me burea-tje te werken... De dagen af te tellen tot 26 Juli, dan weten we wat ons kleine draakje is.... Een meisje... of een jongetje hihihih.... De pendel zegt een Jongetje dus ben heeeeeeeel benieuwd hihihhiih. xxxxxxxx
sorry minnii uurtje later dan gepland op zp maar heb nog even snel wat aan me huisje gedaan @nona, jaaaaa we hebben elkaar nu ook op fb! @minnii, nee woon er zeker niet vlakbij helaas zelfs want heb echt genoten van de dag gisteren, beter als die dag kan gewoon niet @hier, vanmorgen lekker gezwommen met de kleine meid, die ligt nu op bed dus ik ben even snel door me huisje heen gegaan, wasjes gedraaid, keuken schoon etc, nu even pauze dus zp! vanmiddag om 3 uur zou het droog worden en dan is die kleine weer wakker dus dan gaan we even shoppen denk ik
Yeaahhhh er is iemand hahaha... Was toevallig net even lunche... ahh gezellig is het in Rokanje he....?!?!? Als kind kwam ik er ook echt heel graag... Woon zelf nu ook aan de kust dus we komen er weinig meer... Geen caravan meer . Ohh gezellie lekker shoppen met ze 2e? nou wat een rot weer he... Het regend echt al heel de dag hier... Alleen vanmorgen heb ik even een zonnetje gespot. Verveel me rot hier op het werk... Het is zo rustig... Heb nog wel het een en ander te doen alleen als het zo rustig is heb je nergens zin in en begin je nergens aan.... Erg he... Schaam me dood hahaahaha
minnii, ja wil even een shirtje halen voor mezelf met lange mouw, belachelijk eigenlijk lange mouw shirt kopen in hartje zomer maar goed wat vervelend zeg dat het zo rustig is op je werk! oh ja @charise! blijkt dat mijn beste vriendinnie alle twilight boeken heeft had ik niet verwacht maar zo zie je maar! dus nu manlief weg is kan ik lekker aan de boeken beginnen maar van tevoren nog even een een marathon houden met de films!
minnii, we gingen echt naar rockanje puur om uit te waaien met onze beste vrienden, hoofd lekker leeg maken en me even nergens druk over maken, ontspannen en loslaten, merk toch wel dat de afgelopen periodes me flink wat energie gekost hebben, maar voel me nu weer helemaal top
Ja dat is indd belachelijk hahaha.... Hier regent het nog steeds en het ziet er niet naar uit dat het droog gaat worden... Ja heerlijk even he, een dagje eruit en gewoon lekker niks doen alleen maar uitwaaien en je hoofd leeg maken. Denk dat als zde verbouwing bij ons thuis klaar is ik ook lekker een lang weekend vrij neem, om lekker goed bij te slapen en te luieren .
nou gelijk heb je hoor minnii!! hier zou het om 3 droog worden maar inmiddels half 4 en nog regen ga die kleine zo wakker maken die slaapt nog steeds, arme schat heeft net als papa en mama een druk weekend gehad en dan ook nog zwemmen vanmorgen dus die is doodop hihi
Hallo ladies, Hier ben ik ook weer present! Minii echt mooie foto's heb je op je facebook!! Leuk ook die foto met kus op de buik!! Hoe voel jij je?? Oke?? Naast slechte slapen van verbouwing haha? Hier alweer bijna 18 weken!! Nog twee weken en dan weten wij wat het is!!!
@ Orchii.. Ahh die kleine meid.. Ze heeft in iedergeval lekker een middag dutje gedaan!! @ Nona... Dankjewel. Was twee weken geleden! We zijn er ook super blij mee. Kregen het gratis bij een excursie wat we gingen doen die dag. Voel me goed! soms wat moe maar dat komt niet door de zwangerschap denk ik, zal na de verbouwing wel over zijn hihi. Dat hele erge moe zijn van de eerste 3 maanden heb ik gelukkig niet meer. jij? Ben benieuwfd naar je babykamer!!??!!! hahahaha. Ja 18 weken alweer gaat snel he.... Wij weten het volgende week al...!! Zo spannend!!! Droom er al 6 dagen van hahahaha... Droom steeds dat het een jongetje is... Dus wie weet!! De pendel van Orchi was ook een jongen
ja weet zeker dat je een jochie krijgt hier toch nog 2 shirts gekocht door de stromende regen wat een *pieeepppppppppppp*weer zeg bah! :x manlief heeft aanstaande zaterdag vakantie voor 2 weken hoop van harte dt het weer beter word want we willen de tuin gaan doen
Oeh spannend hoor...Ik weet het precies een week later dan jij..Heb dan de 20 weken echo.. Ik wilde ook pretecho doen, maar toch weerhouden omhet niet te doen.. Foto's van de babykamer. Aangezien wij maar twee slaapkamers hebben, heb ik bedacht om de babykamer te splitsen..Een gedeelte voor de was en een deel voor de babykamer en dit is erg goed gegaan! Ziet er mooi uit en ben er erg blij mee. De scheidingskast is nog niet helemaal klaar, want in de bovenste vakken wil ik nog deurtjes en lades maken net als aan de andere kant. Eeerste foto's
Ja het is inderdaad rot weeerrr!!!! Maar wel leuk om dan te gaan schilderen...Ik ga dat deze week doen Heb daar echt zin in!!