wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Charise, wat is merk van jouw ovutesten??

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wat een lichte testen bij jou zeg! Ook je controle streepjes.
    Welk merk heb jij?
    Ik heb nu Zwanger & Kids testen, daarvoor had ik sensitest, maar hoorde ik negatieve verhalen over. Alleen de extra gevoelige waren wel goed, mar ik had gewone.
    Nou ik hoop dat ik toch snel mijn ei heb, het zit er wel aan te komen, want als ik er nog ver vanaf zit heb ik hele witte testen (dus geen teststreep).

En voel nu mijn linker eierstok een beetje. Dus morgen ook nog maar even testen... Enne vanavond weer aan de slag haha.

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Haha dat vroeg ik dus ook net aan jou. :p

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik heb die van babyboom ofzo??

Maar zit groot verschil in de ovutesten. Dit zijn van die dipstick (die waren lekker goedkoop, 13 euro voor 30 stuks) maar ik heb ook van testpoint midstreams gehad (zie foto, was vorige cyclus) en die waren meteen knallers, terwijl die dipsticks heel vaag waren..

Beste is clearblue, want die geeft gewoon smiley, kun je nooit twijfelen haha, maar die zijn super duur!

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dit zijn twee evrschillende testen, zelfde urine

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja clearblue is inderdaad duur ja...
    Ik heb ook dipsticks, vind die ideaal. Gewoon goedkoop, en ja ik vind ze toch handig om te gebruiken, maar wil er ook geen bakken met geld aan uitgeven.

Ik had die dipsticks van zwanger en kids een voordeel pakket van 30 ovutesten + 6 uiterst gevoelige zwangerschapstesten. Zie dat ie nu 21,25 kost.

die midstreams zijn bij jou inderdaad goed positief ja. Dat heb ik nu dus met die van Z&K.

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Volgende ronde maar ZW&k proberen...

want van deze wordt ik echt moe haha!

Net te vaak een twijfeling..

Ik denk dat ik volgende ronde nog wel nodig heb!! haha,, want ik ga ongi worden heb ik het idee

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik had ook die van testpoint ik vond ze wel duidelijk! Ben er na 4 rondes weer mee opgehouden omdat ik ze zat was

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja ik vind die ook erg duidelijk, zeker samen met temperaturen kom je een heel eind!!

jeetje dag is al weer bijna voorbij !!!

dan nog 6 dagen tot NOD

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja de tijd gaat snel. Voor mij weer een dagje dichterbij mijn ei. ;)

Ik ga nog eens kijken wat voor testjes ik ga gebruiken. Ik heb er nog wel wat liggen. Maar als ze op raken dan moet ik toch weer nieuwe he?! ;) (Als het nodig is, wat ik niet hoop uiteraard).

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik hoop het ook niet voor je meid!!

Ik vind het zo gezellig deze topic!! Toen ik begon op het forum, was ik alleen maar aan stressen en kwam je niet echt tussen gesprekken, maar nu het allemaal bij dagelijks routine hoort geeft het mij juist rust :D

ben al tijdje aan werk, maar ben nu eindelijk klaar

even ons bedje verschonen, want knuffelen is lekkerste in schoon bed ;)

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik kom hier ook elke dag, en vind het ook gezellig hier lekker te kunnen kletsen.
    Kijk ook overal rond, vind het ideaal.
    En handig ook dat je hier met al je vragen e.d. terecht kunt.

En je komt samen lekker de wachttijd door e.d. En steun als het weer niet raak is. Of mensen om je vreugde mee te delen... (vooral handig als je het niet meteen met familie en vrienden wil delen en je hier wel je blijdschap kwijt kunt). :D

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Haha, ja charise dat vind ik ook

Ik heb nog niemand aan mijn omgeving verteld dan mijn zus..

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hier weet verder ook niemand ervan.
    Al weet mijn moeder wel dat ik de pil niet meer slik.
    Een vriendinnetje van me die weet het wel, maar die woont niet in de buurt, en die kent verder ook niemand echt uit mijn omgeving.
    Maar iedereen weet wel dat we graag kinderen zouden willen.
    Dus als ik zwanger ben zullen mensen dat wel verwachten denk ik, maar toch een beetje verrast zijn.
    Ik heb het idee dat mijn broertje en schoonzusje ook bezig zijn voor een kleintje.

Heb jij al een idee wanneer jullie het gaan vertellen als je zwanger bent? Meteen al, of wacht je tot na de 12 weken? Of zijn er mensen die je het direct verteld en sommige pas later?

Mijn man wil wachten tot na de 12 weken, ik had dat idee ook wel altijd. Maar ik denk dat ik ze enthousiast zal zijn dat ik misschien mijn moeder en zijn moeder (ouders zijn beide gescheiden, mijn moeder is vorige week hertrouwd) het meteen te vertellen, en de rest pas na de 12 weken. En dan eerst de mensen dichtbij persoonlijk, en daarna op facebook/hyves e.d. ;)

15. 1981

1981 Actief lid

24 jul 2007
    108
    0
    0
    ja nog 2 dagen mag ik test doen
    ben nog steeds misselijk en last van me buik en last van me rug

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen :D

Vreselijk grauwe dag :(

Temperatuur is weer gestegen, ookal zegt dit niks. Vorige ronde klapte hij ineens in elkaar.. Ik ga pas hopen voorbij 12 DPO haha...

Ik ga denk k wel mijn schoonmoeder en mijn eigen moeder vertellen, de rest vertel ik na 12 weken..

natuurlijk als we echo hebben gehad, foto at facebook ;)

@ 1981, spannend hoor!! Hoop het voor je! Hou ons op de hoogte..

17. 1981

1981 Actief lid

24 jul 2007
    108
    0
    0
    dat zal ik doen

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Spannend 1981!! :D Hoop op positief nieuws voor je! Een KNALpositieve test.

Nona, je temp is inderdaad weer mooi omhoog. Spannend. Ik blijf het gek vinden inderdaad, en denk dat je ei misschien ook wel eens op dag 12 is kunnen springen. Als dat zo is dan zit je nu op 11 DPO. Dus zou je in principe over een paar dagen kunnen testen. ;)
    Maarja voor je eigen idee kun je beter de korte aanhouden. Nog even een weekje volhouden. ;)

Ik had gisteren avond weer echt wat steekjes in mijn linker eileider haha. Dus straks maar weer eens een ovu testje doen.
    Mijn temp is weer ietsje lager maar niet superlaag.
    Hopelijk gaat ie morgen stijgen en is nu ergens mijn eisprong. ;)

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hebben jullie trouwens ook dat je nu elke keer opnieuw moet inloggen bij FF via telefoon??
    Ik heb van de week een update gedaan van FF, en sindsdien moet ik elke keer als ik wat in wil vullen of wil kijken mijn inloggegevens opnieuw invullen.

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, nee dat heb ik niet. Maar ik gebruik mobilesite, heb geen app via BB

Deel Deze Pagina