@ Orchi.... Ja bijna klaar met werken... Me bureau is al opgeruimt!! hahahaha. Eerst even malief ophalen in Schevenigen en dan richting huis!. Lekker Macaroni eten.. Hmmmm!!! @ Sher... Owhh Toppie dat ze het al weten joh!! Lekker gevoel toch... Ja indd je moet maar kijken waar het schrip strand... Ik heb precies het zelfde joh... Werk hier ook pas sinds 1 Maart!! Ik ga zo rijden meiden.... Fijne avond chicka`s mocht ik het niet meer redden online te komen... kussssssssss
Orchh, in folder staat minimaal 2 dagen en maximaal 7. Dus dan is nu beetje kort dag om donderdag potje te vullen... Nouja dan volgende week dinsdag of donderdag maar. Komt goed... Als hij niet hoeft te werken dan, en anders moet ie het voor werk maar even doen hihi. Lastig hoor.. wij hebben nu ook 2 dagen achter elkaar geklust, maarja dan denk ik van we moeten het ook leuk houden he?!
komt vast goed char! werkse vanavond! ♥ minnii, macaroni gesmaakt? hier, lekker op de bank voor de tv, moet eigenlijk nog een wasje gaan vouwen
Fijne dag vandaag Orchi!! En de rest natuurlijk ook hihi. Gaan jullie nog iets bijzonders doen vandaag?? Ik ga zo lekker mijn bedje in, heerlijk. Het is weer perfect slaapweer. Wie van jullie gaat er trouwens naar de 9 maandenbeurs van 5-7 oktober (dacht ik)???
Goedemorgen meiden, Zo de Woensdag is aangebroken! Vandaag zijn we precies een week aan het verbouwen.... De vloer is gister verlengt en vandaag gaan ze de houten stellingen maken en de kozijnen gaan terug.... Hoop zo dat ze het weekend kunnen op metselen....!!! @ Orchi....De macaroni was gisteren lekker!! was wel een latertje want we aten pas rond half 8 want moest manlief eerst ophalen maar goed! Ik moest eigelijk oook nog een wasje vouwen maar ik heb hem voor vandaag laten liggen!. Was gisteren 10 uur toen ik klaar was met alles en gedouched was dus ik had geen zin er meer in. Je blijft bezig met zo verbouwing joh... Ik hoef zelf niets te verbouwen want dat doen de mannen maar je bent steeds met vanalles bezig!! Gisteren even alvast 3 kilo aardappelen staan schillen voor vandaag hahahaha... De timmerman blijft iedere dag eten omdat hij dan uit zijn werk gelijk doorkomt.... Dus zet het de avond ervoor maar allemaal klaar dan kan manlief de aardappels even aanzetten een half uurtje voordat ik thuis kom anders eten ze ook weer zo laat dat vind ik zielig!!! @ 9 Maanden beurs??? die is toch altijd in Februari??.. Heb er al over nagedacht dat ik het echt heel jammer vind dat ik dan niet meer zwanger ben.... Of gaan jullie me blij maken en is er ook eentje in Oktober????????????????. Er komt echt werkelijk waar sinds ik terug ben van vakantie helemaal niks uit me handen. Wordt er dood ziek van hahaha.... ( op me werk bedoel ik dan ) Ik ben met me hoofd bij hele andere dingen... bij thuis... Bij me kindje en echt van alles..... Zo vroeg vakantie nemen in de zomer doe ik nooit meer! Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? jammer dat je er vandaag niet bent Orchi.....!!!:x @ Char... Slaaplekker mop!!! @ Kelll... Kop op!! vertrouwen hebben in je beebje.... ( weet dat het moeilijkk is mop!! ) xxxxxxxxx
hier vandaag aan t werk. had wel moeite met opstaan. wat last van kwaaltjes. weet dat ik dr vertrouwen in moet hebben maarja he dat wisselt. heb idd ook gehoord over de 9 mnd beurs oktober. ik ben febr. geweest. was toen 5 wk zwanger, vond het toen niet veel aan. maar goed in okt ben ik 5 mnd ofzow dus dat is maybe anders kijken. alleen ff zien wie er mee wil. als er meerderen gaan is n meeting wel leuk. alleen dat minder voor diegene die mee zijn maarja.
@ Kell... Ja dat lijkt me inderaad ook erg leuk!! heb even een kijkje genomen op de site van de 9 maanden beurs maar ik kan er niks over vinden....! Is hij dan ergens anders? en nie tin Utrecht... Zal er wel graag heen willen als die in oktober is!! Snap je angst hoor! wij hebben het ook gehad en jij dubbel zo erg voor je miskraam.... this nu makkelijk praten voor ons maar het is inderdaad lastig.....
ff op werk via google gezocht. Nu ook Negenmaandenbeurs in oktober! | Zwanger Negenmaandenbeurs lanceert extra najaarseditie in Amsterdam RAI op de pagina zelf kan ik het nog niet vinden, wat erg raar is. omdat ik las dat half juli je kaartjes kunt bestellen
Ohhja toppie! ik ga ze wel even mailen als ik een mail adres kan vinden op de site... zodra ik antwoord terug hebt laat ik het iedereen weten
Ja het is een extra editie en stond tijdje terug wel op de site. Gewoon in de RAI. En zonder huishoudbeurs erbij. Ik wil er ook wel heen, of ik nu zwanger ben of niet. Ben tijd terug wel eens geweest en vond t erg leuk. Dus ja een meeting daar is wel leuk dan he?!?!
@ Char... Indd!!!! heb naar dat info nummer gebeld wat op de site van de 9 maandenbeurs staat alleen is dat een verkeerd nummer kreeg iets anders aan de lijn. xxx
Hey Meiden, Vriendin van mij werkt bij de RAI en die zegt inderdaad dat er een extra beurs is van 5-7 okt !!
was ik weer, super gezellige dag gehad bij mama, genoten van het weer en zelfs nog in me BH in het zonnetje gelegen nu weer thuis, kleine net op bed gelegd, dus avond voor mij! denk dat ik er zelf ook maar eens vroeg in ga @9 mnd beurs, ben er 1x geweest, vreselijk! maar als we daar gaan meeten dan ga ik voor jullie mee! @minnii, morgen ben ik er weer hoor om jou van je werk te houden whauahaha
Leukleukleuk!! We kunnen natuurlijk gewoon allemaal gaan, met iemand natuurlijk.. (vriendin, partner weet ik het). En dan op een bepaald punt om bepaalde tijd afspreken ofzo.. En dan evt daarna weer eigen weg gaan. Maar ik vind het ook prima om een keer ergens anders af te spreken hoor. Dilemma Even iets anders... ik zit met een "dilemma". Zoals jullie weten moet mijn man een potje vullen. Nu wil ik natuurlijk dat dit in de beste staat gebeurd. Nu kan het morgen niet want we hebben gisteren nog geklust. Dus eerst volgende keer dat het kan is donderdag 2 augustus. Dat is een week voor de afspraak en dus goed op tijd. Nu heeft hij dus net het weekend daar voor met vrienden afgesproken. Zondag t/m dinsdag. Nu is het zo dat ze dan altijd heel wat gaan drinken (alcohol). Hier ben ik dus niet zo blij mee... Want dit beinvloed natuurlijk het sperma. Dus ik gaf dat aan net, maar hij zei nou ja ik ga gewoon drinken hoor... Overdrijf ik nu dat ik dit dus absoluut niet leuk vind? Of denken jullie dat dit niet uit maakt?? Dus kortom hij gaat zondag & maandag veel drinken en zou dan donderdag middag potje moeten voelen..... Wat moet ik doen??
Ik wil 'm dus helemaal niet van alcohol onthouden ofzo, vind het prima als hij af en toe iets drinkt. Maar dit is in grote mate en dan ook nog precies voor zo'n onderzoek. Hij heeft hun al een hele tijd niet gezien en vind ook lullig om te zeggen van je gaat maar niet... en niet drinken is dus blijkbaar ook geen optie.... Ik vind het gewoon echt niet leuk. Ik bedoel het bepaald dus helemaal wat voor behandeling ik straks ga krijgen. Stel het sperma is straks heel slecht, dan word het misschien wel meteen ICSI ofzo.. daar heb ik nog helemaal geen zin in. Heb hoop dat het met hormonen goed gaat werken... En ja misschien loopt het wel niet zo'n vaart... maar pffff ik baal echt gewoon. Sorry hoor!