wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi Nona, ja dat is wel een verschil, je vriend zal er vast ook blij mee zijn haha.
    Ga je borstvoeding geven trouwens of niet?

Echt superleuk dat je het nu elke keer voelt bewegen!

Het ritme is wel even vervelend ja, maar komt wel goed. Vanavond maar proberen wat vroeger te gaan slapen.

Hier vandaag weer lekker met manlief geklust. Hadden afgelopen nacht ook al geklust, maar nu vanavond weer, hadden de smaak te pakken hihi.
    Wel leuk hoor al die spontane vrij partij'tjes. Was voorheen meer bezig met oh shit we moeten vandaag weer. Niet dat het allemaal perse op planning ging, maar toch. Nu is het veel spontaner. En dat is ook wel eens leuk. ;)

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @charise, ja spontane seks is ook leuker!! Vaak hoor je dan ook dat het dan ineens raak is!! Ik duim voor je!

Ja ik ga borstvoeding geven, als ik voldoende aanmaak :)

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja laten we het hopen. ;)
    Borstvoeding komt vast goed, gewoon hulp vragen als het niet direct lukt. Moet vaak ook op gang komen. Maar de kraamhulp gaat je wel helpen met aanleggen e.d.

Ik wil ook wel BV gaan geven tegen die tijd.
    Ook omdat wij een vrij grote kans hebben op kindje met koemelkallergie. Je hebt van die testjes van flesvoeding op internet ook staan. En heb je 4 puntjes, en daar voldoen wij allemaal aan:
    - allergien
    - exceem
    - astma
    - hooikoorts.

Dus ja dan is borstvoeding toch het beste.

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oh grappig, mijn vriend heeft vroeger astma gehad en ik had ook bronchitus..Dus daar voldoen we aan.

Voor de rest wil ik het gewoon doen omdat dit gewoon beste is voor je kindje als je zelf gezond bent:D

@ vakantie, wij hebben net een last minute vakantie geboekt en ben over een week weer terug..We zouden niet gan maar toch maar wel hhaaha! Dus ben weekje naar Spanje...Spreek jullie daarna xxx

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

nona! fijne vakantie, genieten!!

charise, hier de 1e ook BV voor 4 mnd en de 2e graag minimaal 6 mnd als het even kan hihi

spontaan sex, hier afgelopen ronde alles spontaan maar dan krijg je er wel een vage cyclus voor terug ;) :D :p

hier, ik leef ook weer, manlief vakantie, druk beizg met van alles in de tuin dus weinig zp tijd helaas :)

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Nona, wat heerlijk zeg! Lekker even genieten en even er tussen uit. Lekker even genieten met z'n tweetjes. Misschien wel de laatste vakantie samen voor de kleine komt?? Geniet ervan!!!!

Orchi, wat een prachtige tempkaart heb je toch haha... natuurlijk minder leuk voor jou maar vind 'm wel erg grappig. Eerst zo recht als maar kan en nu springt ie op en neer. Heb je ook bepaalde klachten o.i.d.? Misschien dat je ei nog moet komen?? Omdat ie nu wel steeds lager gaat.
    Ik kom nu ongeveer in vruchtbare periode. Benieuwd wanneer mijn ei komt. Heb nu wel weer stijging, maar heb nog niet echt duidelijk iets gevoeld. Dus denk dat ie nog moet komen.

Hier vanmiddag lekker bed verschoont, wasjes gedaan, en lekker een taart gemaakt, apple crumble. Lekker hoor.

Ik wil morgen de slaapkamer gaan doen, wil iets anders. Dus morgen even verf halen denk ik. Ik wil een muur donkergrijs gaan maken en er dan witte plankjes op maken en dan van die rieten hartjes e.d. en fotolijstjes ofzo. Had foto'tje gezien op internet wat ik beetje wil volgen.
    Onze kamer is nu vrij saai. Gewoon beige achtige muren, een bed, 2 nachtkastjes, kledingkast en dat is het.

Dus wil het beetje zoals dit:

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Zo het weekend is weer voorbij! weer een lekker druk weekendje gehad thuis.... Gaat lekker opaschieten met de verbouwing gelukkig!! muur is terug en is bijna helemaal dicht.... Vandaag gaan ze beginnen aan het plafon... ( verlagen ) en dan kan de scheidingsmuur verlengd worden en dan kunnen ze stuuken yeeaahhhh!!! Manlief kwam zaterdag met het geweldige idee dat nu die toch bezig is en de tuin weer een rommel is die ook wel even de tuin opnieuw wil laten bestraten:$.....!!! ( Heb wel een grote boom in de tuin staan.... Maar er hangt jammer genoeg geen geld aan hahaha )..... Dus manlief is druk in de weer hier en daar kijken naar stenen en een straten maker..... Ik zeg maar alleen wat ik mooi en lelijk vind want wat in ze kop zit krijg je er toch niet uit!! ;)

hahahahaha.....

Gelukkig hebben we het wel ( anders zou het ook niet kunnen ) maar alles moet dan allemaal achter elkaar bij hem en alla-de-minuut... Kennen jullie dat?!?!?!?!?

Meiden, Na vandaag nog 3 dagen en dan is het zover.... De geslachtsbepaling..... Jeetje spannend joh!!! droom er vrijwel iedere nacht over hihi zo leuk!! soms ook hele gekke dingen... Bijv;)....

'NIET LACHEN HE ALS JULLIE HET LEZEN HE??!!!" hahaha

gisteren nacht droomde ik dat ik aan het bevallen was en alles was goed gegaan en toen wilde ze het kindje op me borst leggen en toen het er lag beet het in me vinger, toen ik keek was het een kat!!!!!!!!!!;):$:p:)
    Wat kan een mens gek dromen he hihihihi.... Monkie ben ik soms hoor!!!

Wordt het weekend denk ik wel lekker shoppen voor de kleine.... Roze? of blauw? hhihi denk blauw hoor hahahaha

Als het goed is hoef ik deze week mar 3,5 dag te werken... Hmm heerlijk! als de drukte het toe laat ( this heel rustig dus hoop even dat het zo blijft ) ben ik vrijdag lekker vrij! en gaan we misschien het weekend naar me schoonmoeder en pakken we zaterdag een dagje tilburgse kermis mee:D.

Ze komen toch Donderdag hierheen ( me schoonmoeder en manlief zijn oma ) ze gaan mee naar de echo! mag voor 1x op hoge uitzondering 3 mensen meenemen naar binnen:). Ik heb gezegd dat ze dan sàvonds niet terug hoeven te gaan met de trein maar als ze willen kunnen ze een nachtje blijven slapen en dan gaan wij vrijdag mee terug naar tilburg... kunnen ze meerijden en pakke wij zaterdag een dagje kermis mee... Is toch heerlijk en gezellig met dit weer in het vooruitzicht......

@ orchi... Jammer zeg van je witte test!!! Snel maar ongi worden dan, dan kan de nieuwe ronde beginnen...

@ Nona... Fijne vakantie mop!!

@ Sher... Gelukkig is het leuk feestje geweest...

@ Char.... Mooie slaapkamer zo ja!! ik heb dar eigelijk een beetje door heel me huis... Maar dan niet met grijs maar zand, creme en roomwit.... Wij hebben veen Riviera maision spulletjes:). Super leuk alleen wel duur maarja iedere keer iets halen... Komt het ook vol op een gegevend moment hihi...

@ Kel... Vervelend dat je zo misselijk bent..... Hoop voor je dat dat snel zakt.

Hoe is het veder met iedereen vandaag????

kusssssss

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hihi Minnii, bevallen van een kat. Nou ik hoor vaak hoor dat zwangeren gekke dromen hebben. Weet nog dat een vriendin vertelde dat ze had gedroomt dat ze bevallen was en dat het een heeeel klein babietje was. En ze raakte 'm steeds kwijt of liet 'm vallen enz. Dus dat hoort er een beetje bij.

Spannend hoor je geslachtsbepaling. Ben heel benieuwd. :D
    En hoop voor je dat het lekker rustig blijft op werk, dan heb je lekker lang weekend.

Ja ik vind ook mooi die kleuren in huis. Wat jij hebt hou ik ook wel van. Maar mijn man is soms een zeikerd haha. Hij zei in het begin nou zoek jij maar uit hoor hoe je het wil, ik ben daar niet goed in. En toen het zover was, was niets goed haha.
    Maar uiteindelijk hebben we iets wat we allebei mooi vinden.
    Ik heb ook creme kleur, maar dan met 1 stukje muur paarse/taupe. En hebben dan grijstinten en bruintinten beneden. En eigenlijk zou ik het liefst alles meer richting grijs veranderen.
    Ik wil een nieuwe eethoek e.d.
    Maar mijn man vind dat allemaal zonde van het geld want hij vind het prima zo haha. Nouja dan later nog maar eens.

Hij vind het ook onzin dat ik de slaapkamer wil gaan doen. Hij zegt dat geld kunnen we beter bewaren voor de babykamer enz. :p Maar goed dan heeft hij gewoon pech want ik wil gewoon de slaapkamer doen haha.

Ik weet niet of er van het verven vandaag veel gaat komen, het is wel erg warm! Misschien dat ik het komend weekend doe, of later. Want het is nu veel te warm om te gaan klussen hihi. Hoewel ik er wel echt zin in heb.
    Nouja ik kijk nog wel even hihi.

Fijne dag vandaag meiden, geniet van het weer! Xx

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Char... Gelukkig ken je meerdere die gek dromen als ze zwanger zijn hihih want een gekke droom he hahahaa...

Ja ik vind het ook heerlijk om in huis bezig te zijn met de inrichting!! mijn vriend en ik zaten toen we net gingen samen wonen ook totaal niet op 1 lijn.... steeds gezeur erover.... Toen gingen we wat vaker naar het tuincentrum en zagen we veel riviera maison en riverdale... helemaal verkocht waren we allebij!:D steeds wat decoratie spulletjes gekocht enzo.... En toen vorig jaar toch gekeken ook voor landelijke meubels.... dus zo hebben we stukje bij beetje alles gedaan...... Alles is een beetje zo en de babykamer hebben we ook witte-9001 meubeltjes.... en dan de muren wil ik ook gewoon creme-zand houden... Is lekker rustig en past perfect bij heel het huis! en dan met de aankleding wat kleur erin brengen... Roze of blauw hihihhi...

Ja spannend he.... Ben zo benieuwd..... denk echt een jongetje.... het maakt ons niet uit hebben gelukkig geen voorkeur!!!:D.

Zou lekker gewoon je slaapkamer doen hoor! eerst een verfje ertegen aan en spulletjes kopen kan je stukje bij beetje doen.... Wat kost verf nou.... Is je huis gewoon waard!! hahahaah toch ?!?! hihihhi

en verven is zo gedaan! vorig jaar was mijn vriend een weekje in frankrijk vissen met de jongens, toen is mijn schoonmoeder een paar dagen gekomen en hebben wij samen heel het huis een andere kleur gegeven hahahaahah heeeeerlijk!! lekker fris weer alles en nieuw! ik hou ervan hahahaha...

Je hebt groot gelijk mop ! lekker je gedachten bij verven enzo houden en leker door klussen dan gebeuren er vaak gekke dingen als je je gedachten ergens anders hebt... Hihi en heb je miss eerders ineens een mooie test in handen;)

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Goeie morgen meiden!!

Nona: fijne vakantie meis! Geniet er maar lekker van :D

Char: leuk hoor die kamer zo! Ik zeg doen hahaha :)

Minnii: ik heb ook al van die apparte dromen, maar die van jou slaan alles hahahahah :p

Orchi: mag nu toch wel duidelijkheid komen he meis, dit is niks zo :(!

@ Hier: net bij de VK geweest en het hartje klopt mooi. Wat een hard en mooi geluid was dat zeg :D!!

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Sher.... super dat het hartje mooi klopte.... Ook gelijk een echo gehad? ze kunnen al zien wat het wordt he nu...!!! Spannend....

Jaa wat een gekke droom he... ik ben niet goed bij me hoofd joh soms hahaahaahaha

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Nee geen echo gehad, die heb ik zaterdag :)!! Ben toch wel erg benieuwd hihihi, bijna iedereen om ons heen roept een meisje.. Dus we zullen zien haha.
    Morgen is dan eindelijk de bruiloft van mijn vriendinnetje :D!. Heb er erg veel zin in, maar zal wel moe zijn aan 't eind hihi. We moeten naar dordt toe, ben benieuwd hoe ze daar feesten hahaha

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi meiden,

Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat met iedereen. Hier ontzettend druk. As woensdag om 16:00 tekenen we voor ons nieuwe huis, erg spannend! Zie wel erg tegen de verhuizing op, moet veel gebeuren en werk tot 24 augustus 6 dagen per week soms wel meer als 10 uur per dag, een gekkenhuis dus! Hoop dat het eind september toch redelijk af is zodat ik eindelijk kan relaxen en mezelf voorbereiden op de as bevalling. Vandaag wel de kinderkamer gekocht, bedje/commode& kledingkast alles wit zodat we t zelf leuk kunnen maken. Ze hadden super leuke dingen bij de Ikea en totaal niet duur! Was voor de meubels + t beste matras 300 kwijt, minder als wat ik in gedachte had dus nu meer geld over voor de aankledingen de baby kamer kan verven of behangen weet niet wat ik moet eigenlijk. .
    Iemand nog leuke ideetjes?

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Mariahh, je gaat hard meid, bijna op de helft. En wat een drukte op je werk joh, heftig., Hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je.
    En wat leuk kamertje van ikea, en ze hebben er leuke dingen inderdaad voor weinig geld.
    Ik denk dat wij daar ook een ledikantje gaan kopen tegen die tijd. En misschien wel kledingkast. Hoewel er nu ook een kleding kast in het kamertje staat. En ik wil een ladekast als commode hebben van de ikea. Een lekkere grote.
    Qua ideeen zou je eens onder het kopje babyuitzet moeten kijken, daar heb je een topic: show je babykamer. Daar kan je wel genoeg inspiratie op doen. ;)

Sher, nog even geduld dus voor de echo... Enne dord. Wat leuk, dan ben je vlakbij mij. :D Ik woon in dorpje er naast haha.(Z.wijndrecht) Waar moet je precies zijn?

Minniii, ja ik ga ook lekker de kamer doen hoor. Had vandaag echt geen puf meer, veel te warm haha. Dus denk dat doe ik andere keer wel. Misschien van het weekend.

Hier vandaag lekker een opblaasbad opgeblazen, pfffff wat een werk zeg... zat daar te pompen als een gek. Maar ik wou gewoon afkoelen haha. Toen weet ik het hoeveel emmers water erin! Men. ben wel 2 uur bezig geweest ofzo...
    Dus eventjes er in gelegen daarna opgedroogt en toen de BBQ maar eens aangezet en toen kwam manlief uit werk.

15. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

@ Sher...Spannend he de echo.... Ik heb die van ons Donderdag avond om 19:15.... Zo spannend... Manlief zei gisteren avond... Zelfs Jim en Jef ( collega en vriend ) zeiden vandaag tegen me " Donderdag is de dag he??!! " Zo leuk allemaal, iedereen om ons heen leeft ook mee... Hihihhi

Heel veel plezier vandaag op de bruiloft.... Ze hebben super weer, ze zal het alleen erg warm hebben in der jurk hahahaah:p.

@ Mariahhh.... Zoo dat is zeker veel werken, wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?? hier is echt best stil zo met de vakantie periode!
    Jemig 300 voor alles?!?!:$ Bij ons was het matrasje al € 279,-.
    Ik weet dat wij niet de goedkoopste spulletjes hebben uitgezocht maar € 300,- voor alles vind ik echt knap. In de babywinkels beginnen de goede matrasjes pas bij €150,- euro. Wij hebben de duurste gekozen omdat het toch het belangrijkste is voor je baby-tje zijn ontwikkeling.
    Nouja ieder zijn eigen keuze:).

@ Char.... Hahahaha je bent lekker bezig geweest dus gisteren hihhihi... Nouja dan kan je vandaag extra genieten van je badje.... Vandaag kan je er zo induiken zonder dat je nog hoeft te pompen en te vullen hihi.... Lekker zeg bbq, zal het ook graag willen alleen gaat dat helaas nu niet met die verbouwing.

Wordt een hele lange werkdag denk ik!;) Bah Bah!!!

Denk dat het feest niet doorgaat dat ik vrijdag lekker vrij ben en gezellig kan gaan ontbijten met schoonmams en oma die blijven slapen. Sinds gisteren heeft een collega zich ziek gemeld, waarvan we eigelijk vrijwel zeker weten dat het door het mooie weer komt:$;). waardoor we allemaal denken dat ze zeker de hele week ziek zal blijven. Ook omdat zei normaal op vrijdag vrij is en deze week zou ze extra moeten werken door de vakantie periode.

Ze weet van mijn situatie af dus het zal wel heel erg lullig van der wezen, maarja sommigen mensen denken alleen aan zichzelf met dat soort dingen.

Even afwachten dus tot donderdag helaas:x.
    Had wel zo lekker geweest even een keer een langweekend, gezien ik me overige anderhalve week vakantie niet meer kan opnemen omdat als iedereen terug is van vakantie hier de drukte begint, was de afspraak dat ik me vakantie in lange weekenden zal kunnen opnemen. Dit wil ik dan wel het liefst doen als ik wat leuks in de planning heb staan toch?!?!?!? Zomaar een dag of een langweekend vrij moeten nemen voor niks bijzonders eerders vind ik onzin.

Duimen jullie dus met me mee voor vrijdag??!!!!!

xxxxxxxxx

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Wat stom Minniii dat iemand zich ziek meld voor mooi weer. Ze zouden eigelijk arbo langs moeten sturen!!
    Is gewoon lullig voor jou!

Ja mijn badje staat nu lekker op. Heerlijk.
    Vandaag even naar gemeentehuis voor nieuw paspoort. En moet komende nacht weer werken.

Fijne dag meiden! Xx

17. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Char.... Heerlijk zo toch..... je kan er zo in duiken hihi en het is vandaag nog warmer dan gisteren dus je kan lekker afkoelen.

Jaa het is inderdaad heel frustererend ook als iemand zich zosnel ziekmeld.... ik werk er hier nog niet zo lang dus weet dat zelf nog niet maar me collega`s vertelde dat gister.
    Ze zeiden " of het is het weer, of ze is het weekend naar een dansefeest geweest en heeft wat genomen zodat ze de maandag moet bijkomen en dan is ze er morgen weer "

Maar helaas voor mijn dus, ze is er vandaag ook niet dus dan zal het wel het weer zijn :x. en het blijft heel de week zo lekker warm dus heb er een hard hoofd in dat ze er Vrijdag is
    :x:x:x.

Heb het vorige week uitgebreid met haar gehad over me plannen voor die Vrijdag en verteld dat schoonfamilie komt slapen.... dus zou ik echt van balen als ze er niet is Vrijdag.

Zij was juist de geene die tegen mijn zij van joh helemaak niks aankijken met de drukte neem gewoon lkker vrij! moet kunnen voor zoiets zei ze hhahaahhaa...

Nouja afwachten maar!!

Zonse he Char hihihihi....

xxxxxxx

18. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

hai meiden!

sorry dat ik het heb laten afweten laatste dagen maar nu manlief vakantie heeft zijn we gelijk aan de slag gegaan, buitenboel helemaal opgeruimd en schoongemaakt, alles weer strak en mannetje is druk beizg met een speeltoestel voor de kleine meid, die uiteraard ook aandacht nodig heeft net als mijn husihouden en alle andere dingendus had gewoon geen tijd om op zp te komen, solly :)
    morgen dagje weg en morgenavond ben ik weer van de partij!

@minnii, leuke droom hihi, balen zeg van je collega :( :x

@sher, hoop dat je het super naar je zin hebt!!

@charise, tjah mijn tempkaart wat moet je er mee he ;)
    ei al gevoeld meis? die slaapkamer ziet er erg gaaf uit :$
    hier alles zand kleur boven en beneden wit spachtelputz ;)

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja orch, vreemd cyclusje... balen zeg. :(
    Hier nog niet echt iets gevoeld, hoewel het gisteren wel wat gevoelig was in mijn buik. Maarja ik weet natuurlijk niet of ik uberhaupt wel een ei heb.
    Nouja afwachten he?

Zo ben best wel moe eigenlijk en ik moet zo nog een hele nacht werken.
    Zal morgen ook wel heftig zijn als ik levend verbrand word in bed haha. Overdag weer warm natuurlijk. Dus lekker ventilator op me richten haha. Enne anders tussendoor maar even afkoelen in het badje. haha.

Mooi die slaapkamer he? Zoiets wil ik dus ook.
    Zag op tv en in foldertje vandaag dat de gamma komende zaterdag 30% korting geeft op Histor verf. En je kan dan een kleuradvies krijgen ofzo haha. Dus ja dan is een goeie dag om even te gaan.
    Weet nog niet of ik mee ga met manlief het weekendje weg.
    Weet dat het altijd erg vermoeiend is en moeten we de hond weer meeslepen enz. Dus mischien dat ik lekker thuis blijf en de slaapkamer maar aan ga pakken. ;)

Minniii, hoop dat die collega morgen gewoon weer op werk is. Echt lullig voor jou inderdaad. :S

20. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Zo Woensdag!!! en nog geen collega te zien:x:x:x. Ik ben dus gewoon weer de lul Vrijdag..... Baal hier echt onwijs van joh! aangezien Augustus de rest van de collega`s op vakantie gaan en September de mega drukte start hier tot Maart 2013, zitten er voor mijn geen vrije dagen meer in..... Dus had zo me hoop gevestigid op dit weekend... K*T gewoon!!!

Dan maar wachten tot December... Verlof!!

@ Orchi..... Jaaaaa!! staat je netjes hoor je klets maatje al een paar dagen zo alleen te laten met die warmte.... Ik denk jij kletst me die warme dagen dat ik hier zit wel door hihihihi....

Je hebt groot gelijk hoor!! lekker genieten!!;)
    Wat voor dagje weg ga je? gezellie!!!

@ Char.... Lekker gewerkt vanacht? je zal inderdaad wel slecht slapen zo overdag met die warmte... Maarja het is weer voor korte duur hier in NL want Zaterdag ( als we eindelijk weekend hebben ) krijgen we al weer regen en 10 graden kouder!;)

De verbouwing zat gisteren beetje tegen... Lag pas half 1 in bed en had geen 5 minuten gezeten... Maarja we blijven lachen en de planning is toch wel dat de stukadoor maandag in de babykamer kan gaan beginnen :) dan kan die drogen en dan onze slaapkamer aanstuuken.

Ik ben vanavond later thuis, moet gelijk uit me werk voor me nagels naar de nagelstyliste:D. Eet en boterrammetje in de auto en lekker even 1,5 kletsen en ontspannen.

Morgen is het dan eindelijk 26 JULI!!!! Yeeaahhhh vind het zo spannend.... Morgen avond weten we gewoon wat er in me buikje groeit..... Een jongetje of een meisje......?!?!?!?! Hihi en dan kan het weekend het SHOPPEN beginnen!!!!!!!!!!

This wel stil hoor de laatste tijd hier! Je merkt echt dat het bij sommingen er een beetje af gaat naar maten ze veder zijn in de zwangerschap enzo!! jammer:$:x. Maarjaaa.... Ik klets gewoon door ook al is er niemand hahahaahaha

xxxxxxxxx

Deel Deze Pagina