Zo Minnii zit je lekker tegen jezelf te kletsen hier hahaha. Nee hoor, ik ben er ook nog! Ja het is nu ook vakantie tijd natuurlijk en ook met het mooie weer, iedereen is op pad. Enne wij maken het gewoon gezellig toch? Echt ontzettend rot dat die collega er niet is. Kan je niet op een andere manier regelen dat je toch vrijdag vrij bent? Pff vind echt lullig voor je hoor! Lekker dat het goed opschiet met je huisje, en straks als het gebeurd is is het weer helemaal mooi. En dan kan je ook met de babykamer beginnen! Spannend morgen je echo, ben echt hele benieuwd. Hoelaat moet je? Enne kom je het ook hier laten weten of hou je het geheim? Ik heb toch nog aardig kunnen slapen. Werd om half 2 even wakker, eventjes er uit geweest en toen weer verder geslapen tot 6 uur. Had nog wel meer kunnen slapen maar ja was etenstijd he... Ben nog wel beetje moe, ook door warmte denk ik. Maarja als ik zo eenmaal bezig ben gaat het wel weer denk ik. Het weekend weer minder ja, balen hoor. Hoewel ik dan wel lekker de slaapkamer kan gaan verven hihi. Slaap lekker vanavond!! Xx
Ladies, Even kort berichtje vanuit Spanje! @mariah, ik weet precies welke meubel jij hebt van Ikea leuk!!! Leuke fototjes ophangen, echofoto's?? Klamboe, knuffel op de kast,.lampjes etc.. @charise, mooie kmer!!! Ik zeg ook doen!! @ Mini, jeetje wat duur! Minii iis rijke vrouw riverdle is erg leuk!! Ik koop daar zo nu en dan ook dingen van!! Echt leuk! @hier, erg warm, lkkr gekleurd en we genieten heerlijk...Madam in de buik(ja we zijn overtuigd het is meisje) is erg druk!! Nog 1 week dan weten wij het ook!! Fototje:
lieve lieve lieve minnii, ik sleep je morgen door de warme werkdag heen, totaal geen plannen dus ben er voor je charise, vanavond weer nacht? nona, mooi buikje! @afwezig, manlief vakantie dus veel bezig in de tuin sorry
@ minni, balen meid van je collega die niet komt, moet je maar ook een keer doen joh @charise, idd een heleee mooie kamer, ik zou bang zijn dat er iets gaat vallen op me hoofd @nona, ooh jeeej wat eeen mooie buik. zou ook zo een buik willen hihi. en genietze van je vakantie lekker hoorr. hoop dat het een meid wordt voor je. volgens mij wil je liever een meid hihi @orchi, succes met de tuin meid. en geniet van het weer
Nonaaa, mooie buik!! En lekker bruin ben je. Heb je nou een tattoo op je arm of kijk ik heel scheel? Zo ja wat heb je er staan? Orchi, ja weer nachtsiensten ja. Nu nog 1 te gaan. Roosje, hihi ja ik maak alles goed vast hoor!! Enne het zijn fotoplankjes, dus niet heel breed. Ga er geen boeken op zetten ofzo hihi. Nou ik duik mijn bedje in! Vannacht wat last van onderbuik, miss ei? Gisteren niet meer geklust, was zo moe. Nou miss vanavond nog. Maarja als ik geen zin heb, dan niet hoor. Weet sowieso niet of het wel zin heeft. Fijne dag meiden!! Xx
Goedemorgen lieve meiden, Zo ik durf nog niet heel hard te zeggen en heel blij te zijn het is nog geen half 1 en ik ben nog niet weg.... Maar me collega is er!!!! Dus als het goed is ben ik morgen lekker vrij!!!! @ Char....Jaaa gelukkig ben jij er nog hihihihiihi... Wat fijn dat je nog lekker geslapen hebt... Knap hoor want het is echt warm... Als je slaapkamer af is plaats je dan even een foto? Jaaa tuuuuurlijk mogen jullie het weten!! ik moet om 19:15 en als ik thuis kom dan zal ik het gelijk even snel plaatsten.... Zal vandaag niet heel veel online zijn veder want ik werk tot 12:30 dn snel wat boodschappjes doen en naar huis want dan staat de versite voor de deur...... Tot Vrijdag. Ben heel benieuwd.... Hihih maar ik denk het eigelijk al te weten hoor hihihihi Maar als je in de topic 1t/m15 januari mama`s kijkt dan zal ik de eerste zijn die een jongetje krijgt... Al die meiden krijgen een meid daar! het is het bizar.... Dus spannend hihihhi.... @ Orchii.... Yeehhhhh je bent er vandaag weer hihihhi!!!! GEZELLIE!!!! Ik ben wel druk vanmiddag maar probeer hier en daar tussendoor ff online te komen. @ Nona... Ahhhh wat ben je mooi!!! Wat is je buik mooi!! hihiihi van een ander vind ik het echt heel mooi altijd en voor mezelf moet ik er steeds aan wennen als ik in de spiegel kijk... Gek he..... Nee geen rijke vrouw hoor!! We moeten er heel hard voor werken! zoals jullie allemaal en hebben gewoon een tijd heel goed gespaard We zijn 7 jaar samen en in 7 jaar kan je heel wat sparen! en nu is het goede moment aangebroken om er veel moois van te kopen voor ons ukkie Ja riverdale en riviera masion zijn echt onze spulletjes... Erg duur indd maar als je iedere keer iets koopt dan blijft het ook leuk En dat de jaren door heb je een mooie verzameling. @Roosje.... Ja af en toe denk ik, was ik ook maar zo! dat is zo makkelijk was en dacht van joh weetje meld me ff ziek.... Andere doen het toch ook! maar dat zit niet in me.... Ik zal dat nooit doen!!! Wat een mooie dag he meiden! eentje om nooit te vergeten voor ons!!! Hihihhihihhihi ben zoooooooooooooooooo nieuwsgierig!!!!! kusssssssssss
Ik heb zo hoofd en keel pijn meiden, maar durf geen asprientje te nemen???!!!! weten jullie daar iets van? of dat slecht is of niet kusss
asprientjes of wat sterkers niet. je mag alleen paracetamol hebben. ga ff snel boodschappen doen. doe straks vanuit deze kant weer n x een update.
Bednkt kel!!! Ik ga even kijken of ik nog een paracetemolletje in me tas heb en dan neem ik een halfje Tot dalijk.... xxxx
zo ff een updatje, ik lees wel elke dag meerdere keren mee. maar schrijf gewoon erg weinig. Kan nog steeds niet echt genieten van de zwangerschap. Ik tel elke dag die ik zwanger ben en ik tel ook elke dag af tot de volgende echo. Ben nog steeds erg bang dat het mis gaat. Ook was ik erg moe en misselijk in de ochtend. de misselijkheid is zo goed als weg sinds 2 dagen. Ook het slapen snachts gaat beter. Maar maak me dan weer druk dat mn kwaaltjes verdwijnen. Ben nu gewoon even ego met mezelf bezig. Hoop dat ik na de volgende echo weer wat gezelliger en actiever met jullie mee kan praten. Ook vind ik het steeds lastiger om geheim te houden hierzo. weet soms al niet wat ik aan moet omdat er toch al wel een buikje te zien is. Ook voel ik het met werk nu soms trekken. Vanavond een verjaardag en morgen een bbq. dat wordt erg lastig dus. Denk dat er ook weinig dames hier zijn omdat ze van het mooie weer genieten of op vakantie zijn. ik ga nu ook even in de tuin vd zon genieten. liefs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Minniiii wat leuk!!! Ik heb het op facebook gelezen hihi. Zal verder nog niets verklappen hoor.
Hoi Meiden, Sorry dat ik nu pas online ben, we zijn gisteren vanaf de echo door gegaan naar kijkduin en hebben daar heerlijk op het terras gezeten. Het was een zwoele zomer avond hihihi.... Moeders der voorgevoel was goed!! Onze kleine is een mooie zoon Was heel duidelijk te zien hihi op de onderste foto.... Alles zit erop of eraan! het heeft geen hasenlipje, geen openruggetje, geen open buikwant en het heeft geen flapoortjes en tien vindertjes en tien teentjes hihihih Het eerste wat ze zei... Het is een jongetje... Onze kleine man lag er precies goed voor!! Papa was erg trots en oma ook!! Het shoppen kan beginnennnnnnnnn!!!!! Zo nu lekker aankleden en met schoonmoeders ontbijten op kijkduin!! Heeeeeeeeeeeeerlijk Toedels meiden tot vanmiddag
Heeeey Meiden... Hoe gaat het hier?? Sorry dat ik wat afwezig ben, maar heb een weekje vakantie en we zijn aardig wat weg van huis. Minniii: Yeahhhh een zoon !! Had ik toch goed gegokt hihihi. Ik ben ook zooo benieuwd ben morgen om 13.00 uur aan de beurt!! Nona: Wat een mooie buik !! En geniet je lekker op vakantie? Waar in spanje ben je? Hoe is het met de rest van de meiden?? Hier: Vandaag gezellig naar Splesj zwemparadijs geweest met 't gezin en mn zusje in Hoeven. Was erg leuk! Morgen hebben we de geslachtsbepaling en ben heel erg benieuwd!! Wagen jullie even een gokje wat jullie denken dat het word??? Ik heb toch stiekem wel een klein beetje voorkeur hihihi..
@ Minniii: Wat leuk!! Een zoon!!! @ Sher: Spannend morgen!! Wat denk je zelf? @ de rest: moet alles nog teruglezen hoor! @ hier: Ben weer terug van vakantie..... nog een weekje vrij, lekker thuis hangen en misschien al wat klussen aan onze slaapkamer.... wij verhuizen met ons bed naar een andere kamer, en onze kamer nu wordt de babykamer. @ buik: die groeit!! kan het nu niet mer verbergen hoor!