wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ohhhh..... spannend!!

De vakantie was heerlijk!! Voel me topfit! Hebben heerlijk weer gehad en hebben zo weinig mgelijk gedaan, haha!

Enige jammere is dat ik heel de dag kan eten..... is niet handig in Italië, haha!! Gewicht komt er TE snel aan nu.... maar ja.... we zien wel na de zwangerschap hoe de overtollige kilo's eraf kunnen :)

@ baby: ik lees net dat een aantal van jullie de baby al voelen.... hoe doe je dat? Moet je er echt even voor gaan liggen en erop letten of voelen jullie het ook als je gewoon ergens mee bezig bent?

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik voel de beeb indd zo nu en dan, maar komt denk ik omdat het 2e zwangerschap is.

Heerlijk al dat italiaanse eten he hihihi.

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

hier voel ik me kleine ukk ook iederedag.... meestal als ik rustig zit. Iederdag rond de zelfde tijdsstippen hihih is heel gek maar waar!!!Voel het zo 1.5 week nu! en hij wordt steeds drukker en voel hem steeds meer!! heeeeerlijk:)

xxxxxxxxxxxxxxx

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Nou ik heb gisterenavond mijn man weer voelen schoppen in mijn buik LOL hahahahahahahaha met z'n fluit dus haha. :p
    Was ook even de laatste keer, want hij gaat nu a.s. dinsdag zijn potje vullen. ;)

Ik ben nog best wel moe, van nachtdiensten, maar ga straks even naar de gamma, en verf kopen. En dan dit weekend lekker verven.
    Manlief gaat naar die vrienden toe. Dus lekker rust hihi.

Nou ik ga weer even aan de slag hoor!

PS ben gisteren gewoon helemaal vergeten om te tempen. Lekker stom zo rond de vruchtbare periode, maarja kan gebeuren. We zien wel waar het heen gaat.
    Had gisteren wel nog gevoelige onderbuik, dus denk dat het weer een lange cyclus word en hij nog moet springen.
    (banner klopt niet)

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Jeehhh heb verf gekocht! Het zijn uiteindelijk 2 kleuren geworden. ;) Grijs dus en een beetje taupe achtige kleur. Dus 1 muur (achter het bed) word grijs, en dan 1 stukje muur word taupe achtige. De rest is een beetje beige van kleur al, dus past prima bij elkaar.
    (hoop ik haha).

Enne heb dan witte plankjes gekocht voor op de muur.
    Ben echt heeeel benieuwd hoe het gaat worden.

Ga zo alvast even kijken waar ik de plankjes wil en dan boren (hopelijk gaat het goed haha). En dan ga ik straks nog, of anders morgen lekker verven.

Manlief is al weg.

Enne SHER!!! Ben superblij voor je meid! Echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk! :D

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    jaaaah sher, zag t op fb!leuk zeg.

dus we hebben een jongen en een meid tot nu toe toch?
    ik wil t niet weten dus bij mij blijft t een verassing.

vanochtend na lange tijd weer een dagdienst.
    heb nu echt heel erg last gehad van de ochtendmisselijkheid. bbrrr

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Sher: Ook vanaf ZP even.... van harte gefeliciteerd met een meisje!!

@ Charise: Mooie kleuren voor een slaapkamer! Wij willen deze week ook nog aan de klus..... vandaag of morgen ook maar eens kijken naar de kleuren.
    Wanneer hebben jullie nu weer eenb afspraak bij de gyn?

@ Kell: Wij willen ook niet weten wat het wordt, dus dat worden al 2 verassingen tegen die tijd! Hoe gaat het verder? Kun je al een beetje genieten of nog erg onzeker? Wanneer heb je de 2e echo?

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Dank jullie wel lieve meiden :D!! We zijn SUPER blij maar toch wil ik het nog niet helemaal geloven haha, ik weet niet waarom maar dit had ik dus ook bij de eerste haha, geloofde het pas toen ik hem in m'n armen had.

Stand is volgens mij nu viv:

Mariahh: Meisje
    Nona: volgens mij ook meisje hihi
    Minnii: Jongen
    Sher: Meisje

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja, dat snap ik wel, maar ze zullen het vast wel goed gezien hebben! :-D

Hihi...... de meiden gaan aan kop!

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    owja nog meer die een meid krijgen ;).

zullen viv en ik dan de jongens genieten.

viv, kan wel meer genieten. wil t zelfs tegen vrienden ed zeggen dus dat betekend dat mn gevoel zegt dat t goed zit.
    maar we wachten tot de volgende echo.
    deze is 8 aug. ben dan bijna 11 weken.
    krijg ook een best buikje die soms niet te verbergen is.
    ben alleen best veel misselijk en last vd buik. kan alleen daardoor nog niet helemaal genieten. maar ik weet dan teminste wel dat ik zwanger ben.

11. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik kom me weer even melden, moet ik me nog voorstellen :) :D

ben zo druk dat manlief nu vakantie heeft hihi

sher, gefeliciteerd schat ♥

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Moet later nog even de rest uploaden, hier alvast een foto van het geslacht.. :D

Ik blijf toch een onzekere muts en hoop ook daadwerkelijk dat het een meisje is hahaha,

Minniii ziet jou geslachtsecho er anders uit hihi?? Dan weet ik zeker dat het een meisje is :p

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Orchi: Aangenaam kennis te maken! ;) Nee hoor meid, lekker genieten van de vakantie!! :-D

@ Kell: Fijn meid, ik heb het na de termijn echo bij 12 weken bekend gemaakt, goede vrienden wisten het ook al eerder hoor! Is fijn om er al met anderen over te kletsen. Ik ben ook best een tijd misselijk geweest en heb me belabberd gevoeld, kan je vertellen dat het nu super gaat, dus hoop ik ook voor jou! :) Met week 12, 13 was ik alleen nog met vlagen misselijk en vanaf week 15 toppie toppie!!

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    wat kan ik trouwens verwachten bij echo 10,5 wk?
    ben bang dat ik er teveel van verwacht.
    hoop dat deze 1,5 week erg snel gaan.

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik vond al dat ik veel verschil zag bij mijn 10 weken echo. Je ziet al echt een klein mensje hihi, niet te druk maken mop. Snap dat het lastig is, maar probeer er lekker van te genieten meis :D

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Kell: Ik had de termijnecho met 10 weken en 4 dagen, dus is wel 10,5 week ook. Bij mij konden ze zien dat de baby 2 armen, 2 benen en een neusschotje had. De foto staat ook bij mijn foto's op m'n profiel. Daarna geen nieuwe echo meer gehad, nu pas weer met 20 weken. Wel met 13 weken het hartje gehoord en volgende week dan nog een keer (is bij de gewone controle bij de vk).

17. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    bijna 10 wk geen echo, dat trek ik niet hoor ;).
    komt natuurlijk omdat je geen geslachtbep. hebt gehad.
    ook geen nekplooimeting gedaan dus?
    die doen wij ws wel.
    zal me proberen niet te druk te maken :p.
    morgen weer n dagdienst. hoop nu niet zo misselijk te zijn als vanmorgen.
    dat was echt niet grappig. ben nl op 1 of andere manier altijd bang geweest voor overgeven.

truste

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Kell: Ja, is wel een lange tijd ja 10 weken geen echo. Maar door het kloppende hartje was ik wel gerustgesteld eigenlijk. Wij hebben idd geen nekplooimeting gedaan, als je dat wel doet heb je sowieso nog een extra echo. Maar kan niet wachten tot 8 augustus als we het hartje weer mogen horen hoor!! En zal dan die dag daarvoor ook echt wel weer gespannen zijn, maar ik denk dat dat er ook gewoon bijhoort..... zolang het gezonde spanning blijft! :)

@ misselijkheid: heb je ook moeten overgeven al? Ik heb dat niet gehad (alleen soms in de ochtend kokhalzen :-S). Ze zeggen dat je wat droge crackers naast je bed moet leggen, als je wakker wordt dan eerst een paar crackers nemen voordat je uit bed stapt. En sowieso wat te eten houden in je tas, zodat je altijd wat kan nemen. Bij mij hielp eten echt heeeeel goed tegen de misselijkheid.

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Sher gefeliciteeerdd meidd :D

Ennuhh wat krijg ik meiden haha ik denk zelf een jongen :D

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Sher, je krijgt echt duidelijk een meid hoor! Zie een heel mooi "hamburgertje" in beeld. haha. Kan niet missen.
    Superleuk, ben echt blij voor je! :D

Vivian, ik moet 10 augustus weer naar het ziekenhuis. Dan krijgen we de uitslagen van bloedprikken en van de zaadjes van man. En dan horen we denk ik ook wat ze verder gaan doen. En krijg ook weer een echo denk ik. Dus ja even afwachten en wel spannend.

Hier vandaag alleen nog gaatjes geboord voor de plankjes e.d. Wat een rot gedoe zeg, echt rot muren!
    Maarja, morgen kan ik tenminste meteen gaan verven. Ben heel benieuwd hoor hoe het word.
    Zal zeker een foto plaatsen als het af is.

Xx

Deel Deze Pagina