Meiden, waar zitten jullie nou allemaal:x. Hahahaha lekker vakantie aan het vieren zeker!!!! xxxxxxxxxxxxx
Dames daar ben ik weer even. Moet een stukje terug lezen om te schrijven. Viv, Hoop wat vaker het hartje te horen te krijgen om idd te weten hoe het gaat. Dan is de spanning weer even weg. Ik heb nog niet over moeten geven, gelukkig. maar wel gewoon erg misselijk. Ik at in bed altijd al een droog toastje. maar als ik dagdiensten heb helpt dat weinig. Ik moet dan te snel te actief actief bezig op werk waardoor de misselijkheid toeneemt. Charise, wat een mooie slaapkamer zeg. Zoiets had ik laatst ook gezien. Vind het helemaal geweldig. Alleen wij wonen er nog niet zo lang dus deze slaapkamer blijft nog wel even zo. wilde zelf ook wat plankjes ophangen met wat fotolijstjes ofzow. Iets persoonlijker maken. Hoop dat je zwanger bent als e voor controle gaat. steek een kaarsje voor je op. Minnniii, zag op Fb dat je de naam voor je zoon al weet? die wil je vast niet zeggen he ;P. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte jongensnaam en kan m nog niet vinden. vandaag op de helft. dat is een feestje waard. Na de echo volgende week zal ik even een buikfoto plaatsen. Viv, bij jou is weinig te zien hoor. en dat zegt dan 7 kilo te zijn bijgekomen ;P ik ben nog op gewicht. Terwijl ik in de avond alle lekkere dingen naar binnen prop. Voor wie deze week nog een echo heeft. Succes en veel plezier. Ik moet volgende week woensdag. Ben nu al bijna 10 weken jeuj. ga nu naar mn werk, fijne avond dames xxx
He meiden, even kort berichtje!! @ gewicht, ik ben 5 kilo aangekomen en blijf daarop hangen @ vivian, wat bescheiden buikje, je ziet het amper...ik voel me net een varken bij jou haha...Het is echt niet meer te missen!! @ hier, vandaag 20 weken!!! YEAAHH
@ Nona: Jeej, gefeliciteerd!! Op de helft en bijna donderdag!! @ minniii: Ben je dag (in alle rust) nog een beetje doorgekomen? Volgende week moet ik weer werken, zal dan waarschijnlijk ook weer meer online zijn! @ gewicht: misschien is het inderdaad niet nog zo goed aan m'n buik te zien (is wel foto van 1,5 week geleden hoor?!!) maar ben op meer plekken dan alleen m'n buik aangekomen.
@ vivian, ja zeker spannend donderdag!!! kan haast neit meer wachten, terwijl ik echt al lang heb gewacht...ruim 8 weken al hahah! Maar komt nu wel heel dichtbij!! @ gewicht, ja herkenbaar!!maar nu komt toch echt mijn buik!!
@ Nona.... Wowww al 20 weken! gaat hard nu he?!?! Voor je het weet liggen we te puffen pfffffff hahaahahah.... Hoe kijken jullie tegen de bevalling aan dames? ik ben echt als de dood ervoor hahahaha ben echt een kakkert hihhihi. Spannend donderdag mop!! je gaat echt een wereld van verschil zien met je laaste echo! zo mooi gezicht! wij hadden er ook 7 weken tussen zitten. @ Vivan.... Ja ben de dag doorgekomen... Was wel saai hoor hier!!! niemand is er en praat maar een beetje tegen mezelf hahahaaha hihihhi. Wordt tijd dat je indd weer gaat werken Vi!!! Kennen we weer lekker kletsen en samen de dag vol beppen hahahaahahaha. @ Kel.... Voor je het weet ben je bij de 12 weken nu!!! Nog ffies volhouden hihi. xxxxxxxxxx
Char wat een mooooooie kamer meis!!! Viv je ziet er mooi uit meis op de foto, zoals de anderen al zeggen niks te zien van die 7 kg !! gewicht: ik blijf nog steeds afvallen, niet veel meer maar toch nog wat. Maar dat is niet erg komt door de maagverkleining. Daarnaast gister beetje rot nieuws gehad, mijn vitaminewaardes zijn allemaal te laag, waaronder grof te laag mijn B12. Ik krijg vanaf nu injecties toegediend en moet donderdag ervoor naar de huisarts. Dat verklaard o.a mijn moeheid etc. Mjaa verder niks te klagen en genieten we nog steeds van de zwangerschap.
@ minii, ja gaat hard!! Kan echt niet wachten tot donderdag! Ben benieuwd!! Voel het wel veel bewegen gelukkig, dus daardoor kan ik echt genieten van de zwangerschap! Heb geen last ergens van.. en ook ik ben aanwezig, dus je hoeft niet alleen tegen jezelf te praten haha @ Sher, meid, wat vervelend!! Hopelijk gaat snel goed!
Heee meiden, Ik ga vanavond de nacht weer eens in hihi. Weer 3 nachtjes, en dan heb ik weer eens een week geen nachten, maar weer avonddiensten en dagdienst enz. Dus zal wel weer wennen zijn dan. Ga zo nog eventjes op bed liggen. vanmorgen er vroeg uit, mijn moeder kwam dagje langs. Vandaag is het een jaar geleden dat m'n opa overleed dus even naar begraafplaats geweest. En ergens koffie gedronken. Was leuk. Hoorde ook dat mijn broertje en schoonzusje ook bezig zijn met kindjes krijgen. Op moederdag hadden ze tegen m'n moeder verteld dat ze er klaar voor waren en gestopt waren met de pil. Dus ik zei al tegen d'r ik hoop dat het snel raak is voor ze Zou dan extra leuk zijn als het bij ons ook snel raak is, dan hebben we straks neefje/nichtje van dezelfde leeftijd. Ik weet het officieel nog niet van hun, maar hun ook niet van ons. Vanmorgen heeft mijn man zijn potje ingeleverd! Ben zooooo benieuwd of het goed is. Hij is zelf bang dat ie het overnieuw moet doen omdat hij z'n lul stootte tegen het randje van het potje, en er dus een klein wondje kwam, hij denkt dat er bloed bij is gekomen. Ik denk zelf niet dat het echt uitmaakt. Maar goed we horen het wel haha. Lekkere sukkel is het ook Hij zei ja ik ga gewoon zeggen dat het potje veel te klein was voor me hahaha. Dream on pff ben wel echt heel benieuwd. Hoop ZO dat alles goed is met hem, want dan kan ik gewoon hormonen slikken en dan is er een grote kans dat het "snel" raak is! Duimen jullie met me mee?!?! Fijne avond meiden!! Xx
@ charise, wat gezellig met je moeder zeg!! Oeh leuk van je broertje.. Hoop dat het voor beide snel raak is, zou ook wel dubbel gevoel zijn als het bij jou heel lang duurt en je broer is zo zwanger...Dus we gaan met z'n alle duimen (extra) dat het deze maand raak is! HAHAHA, typisch mannen, al geef je een grote soeppan en dit gebeurd, " Ja hij was gewoon te klein" ... HAHA Zal niet heel erg uitmaken denk ik!! Hoop ook dat jullie gewoon aan hormonen kunnen zonder andere rompslomp meid!!! Maar liefste gewoon deze ronde zwanger ofcourse Fijne avond meid!!! xxxx
goede avond schatjes! heb alles doorgelezen nu kijken of ik het onthouden heb @vivian, mooi bescheiden buikje! @nona, donderdag 20 wk echo spannnnnnnend!! @charise, zodra mijn mannetje weer gaat werken ga ik aan onze slaapkamer beginnen zelfde idee als jou hihi en je hebt een kruis! jiehaa doe je beter dan mij @sher, wat rot zeg van je B12 tekort @de rest weet het echt niet meer, ben zo druk, kan wel excuses blijven maken maar elke dag is druk ingepland, jullie moeten het even zonder mij doen spijt me, en daarnaast is er geen pijl meer te trekken op mijn cyclus dus zit even in een dipje
Nona, hahaha ja precies, die mannen ook.. En ja ik hoop natuurlijk ook dat het deze ronde raak is, voor ik aan al dat "gedoe" moet beginnen. En jij alweer op de helft meid! Wat ga je hard. Ben zo benieuwd naar het geslacht van je kleintje.. Orchi, leuk dat jullie ook de slaapkamer gaan doen! Enne dat je niet zo actief ben maakt niet uit joh, komt vast wel weer goed. En je cyclus is inderdaad wel raar hoor. Heel vaag. Denk je zelf al dat je ei gehad hebt of dat ie nog moet komen? Zou natuurlijk ook goed kunnen komen door je vmk. Dat alles weer wat moet herstellen. En ja heb wel een kruis ja, al zijn het nog stippellijntjes, dus FF is er ook niet helemaal zeker van. We zullen zien. Ik heb zelf ook geen ovutesten gedaan deze maand.
@ ochri, maak niet uit meid!! Het is sowieso rusitger! @ charise, tsja men Nou ik heb thuis weer gedoe, mijn vriend is weer bij z'n vrienden geweest en heeft weer besloten om te beginnen met roken :S...Nou ben best boos hierom...Hij is nu al 6 maanden gestopt!!! We hebben nog niet binnen gerookt en dat wil ik ook zo houden, zeker met een kleine!
Hee meid, Wat zonde!!! Dat is echt niet leuk. Dan kan je wel zwanger zijn maar voor de baby is t ook niet goed. Ook al rookt hij buiten. Die geur gaat toch in de kleding zitten. Dus je baby ademt dat toch in. En zolang gestopt is echt zonde om op te geven!! Mijn man rookt nog. Hij is 2 jaar geleden gestopt met roken voor 3 maanden en ook weer begonnen. En nu wil hij niet stoppen. Nig niet. Zou toch nig proberen met je vent te praten en uitleggen dat t ongezond is voor de kleine. Zeg desnoods dat je heeel misselijk word van de geur. Echt klote joh. Due mannen ook!!!!
Goedemorgen meiden, Hahahaha Char..... Wat een verhaal!!! hihihihi echt als mannen iets moeten doen als het echt moet moet dan zijn het echt sukkeltjes he hahahahaha Geweldig verhaal hahahahaaha.... Sterkte met je nachtdiensten! Bah ik heb het momenteel zwaar met werken..... Ben smorgens zwaar depri omdat ik niet wil en het huilen staat me steeds bij! Hoop dat het de hormonen zijn en dat die snel oprotten, want dit is niks voor mijn. @ Nona.... Jeetje wat zonde zeg van je vriend....!!! 6 maanden is zo lang!!! en dan nu weer beginnen..... Echt zonde, heeft hij bij ze vrienden zeker gerookt...... Scheeld ook weer een hoop centjes!!! is zo duur die sigaretten..... Als je dat opspaard van een jaar, kan je een mooie kinderwagen kopen . Ik heb ook altijd gerookt en gelukkig gestopt! me vriend vind het zo vies dat ik voor hem 6 jaar geleden gestopt ben en ben echt blij dat ik er vanaf ben. @ Sher.... Jetver mop! wat een klote nieuws.... Gelukkig voel je je wel goed op de moeheid na dan!!! Laan we daar dan maar het positieve van inzien. Knuffel voor jou!!! @ Orchiii..... Staat je netjes dame!!! mijn zo alleen te laten hele dagen hier op zp..... hahahahahaahhaahahahahahhaa.... Moppie je hebt groot gelijk!!! Geniet lekker van je dagen zo in de vakantie, als je erna maar weer lekker vaak komt kletsen hihihihhi.... @ Thuis.... Stukadoor is gisteren begonnen! slaapkamer is klaar dus staat te drogen..... Babykamer wordt vandaag afgemaakt! Die arme man ging pas om 23:30 weg gister avond! Ik moet zeggen dat ik er ook aardig klaar mee ben met het verbouwen !!!! We zijn na de vakantie gelijk aan 1 stuk door begonnen en hebben alleen afgelopen vrijdag en zaterdag even rust genomen... Manlief is er ook klaar mee, en zei gister zelfs miss huur ik wel een schilder in ook! hij zegt heb er geen zin meer in.... ahhhhh we zijn het zat!! Miss komt me gevoel daar wel een beetje van?!?!?!?! Alleen wel raar want allen als ik thuis ben of iets leuks doe voel ik me goed!!!! Als ik op me werk ben is het mis..... Heeeeel irri want zo ben ik normaal helemaal niet.
@minnii, manlief gaat maandag weer aan het werk en dan ben ik er voor je hihi ♥ @charise, heb werkelijk geen idee meis, ei wel of niet geweest, sla mij maar dood @hier, dagje weg dus ben er vanavond pas weer
@ Orchi.... Ben blij toe dat die man van je maandag weer gaat werken jahahaahahahahahaha Geintje!!!!! Fijne dag vandaag mop!!! Hier is het helaas weer werken, werken en nog eens werken....!! xxxxxxx
Even kort berichtje van mij!! Ik ga nu slapen en dan heb ik om 9:00 de echo!!!! SPANNEND! Hoop da tik kan slapen!
Nonaaaaaaaaaaa, spannenddddddddd.. Laat het weten oke.. Het is zeker een meisje haha ik had vandaag controle. we hebben het hartje gehoord hihihii..