wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meid wat spannendd!!!! Ga je het vertellen??
    Ben zo benieuwd!
    Veel succes en hoop dat je kleintje helemaal gezond is met alles er op en er aan! Dat blijft toch het belangrijkst he?!

Ik duik mijn bedje weer in na mijn nachtdienst hihi.

Xx

2. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

MINNIIIIIIIII, ik ben er hoor, onverwachts geen visite dus kan regelmatig spieken hier speciaal voor jou :D ;)

@nona, spannnnend meis!!

@charise, slaap lekker meis!

@hier, manlief is even wat doen en als die terug is gaan we shoppen voor de slaapkamer, charise wat heb je gedaan :D

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Ahhhh Nona.... Spannend zeg!! ik denk dat je het zelf nu al wel weet hihhihi... Hoop dat je snel online ben hahahaahaha...

@ Orchii.... Yeeaaaahhhhhh!!!! hahahahaha Leuk dat je ook de slaapkamer gaat doen! bij ons is de stukadoor klaar dus helemaal happy!! morgen middag verf uitzoeken voor de babykamer dan als het droog is lekker verven en doen yeaahhhh.....

@ Char... Slaaplekker mop!!

@ Roosje... Hoe is het met jou? tijd niet gezien op zp?

xxxxxxxx

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Minniii: Komt wel goed schatje! X

@ Sher: Balen zeg dat je vitamine B12 moet prikken. Hoelang moet je dat doen? Verder wel alles goed?

@ Char: Trusten!

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Dames,

Nou jullie hebben het waarschijnlijk al via FB gezien, maar het is toch een JONGEN!!

Hij wilde het niet laten zien...en toen ineens van onder zagen we iets hangen en ja dat kon onmogelijk nog een meisje zijn/worden hahaha!

Hij zat heel de tijd met z'n handje erbij..Zegt mijn vriend, oh ja hoor dat is mijn kindje hahahaha! EN ook omdat hij zo groot was, ja hoor die heeft hij van mij hahahaha!

Je moest z'n gezicht zien, zoo blij was hij met een jongen!!

Ik had me al zo ingesteld het is een meisje.....dus was verbaasd!!! Maar ben super blij, want wij hadden als eerst een perfecte naam voor een jongen, dus die kunnen we nu ook gebruiken!!

Ik wil wel jullie huisadres, voor de geboortekaartjes, vind ik leuk om ook naar jullie te sturen! FF via FB je adres doorsturen :D

Denk dat het shoppen wordt voor kleertjess!!! Zo blij!!

Heb usb-stick met filmpjes en foto's erbij genomen echt leuk!

Hier de foto's

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ook super mooi zo'n ruggegraaitje joh!

Alles was trouwens perfect, dichte rug, dichte bovenlip, hartje was goed, alle bloedvaten..Had alles erop en eraan. Hersenen waren goed, oren zaten eraan!! Ben zooo blij:D

En wat een verschil met 8 weken geleden :$ En druk dat het is...Had kunnen weten een jongen ;) buik groeit naar voren en het is mega druk...Ik voelde het op die tafel ook terugschoopen terwijl ze met dat echoapparaat over mijn buik ging hihihi!!

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Nona: Nogmaals gefeliciteerd met een jongen! Wat leuk zeg, en mooie foto's!! Fijn ook dat alles met die kleine in orde is. Is weer een geruststelling toch?! Dus nu op pad voor jongensspullen! Leuk hoor!

Ik zal mijn adres zo meteen even mailen via FB, vind het natuurlijk wel leuk om een kaartje te krijgen :-D

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    PS: wat is de tussenstand nu? Evenveel jongens als meisjes in de groep nu toch?

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    nona, had het ook al op fb gezien.
    maar helemaal geweldig een zoon.
    en ook weer super goed te zien zeg.
    bij mezelf denk ik ook een jongen, al blijft het een verrassing.
    maybe kunnen we even een lijstje maken?
    kan niet meer zo goed onthouden wie een meisje of jongen krijgt ;p

over 2 weekjes ga ik t denk ik bekend maken dus kan dan via fb ook wat meer echt reacties geven ed. nu ben ik bang dat iemand kan zien dat ik hele tijd bij zwangeren reageer hahaha.

heb vandaag een enorme drang om even naar ikea te gaan.
    daar even te kijken voor babykamertjes en een nieuwe eigen kledingkast ed.
    ff zien of dat wat wordt vandaag.

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ kell, haha herkenbaar meid!! Je hoeft geen excuses aan te bieden;) We begrijpen je volkomen!

Stuur je nog wel even je prive adres, dan krijg je ook geboorte kaartje!!

lijstje:
    Minii - Jongen
    Nona - Jongen
    Sher- Meisje
    Mariah - Meisje

Dusja tussenstand is gelijk!!! En ik was mega verbaasd!! Ik dacht echt meisje...had me ook ingestld op alles roze en de naam die we hadden ook!!

Maar de naam voor jongen is nog veel leuker!!! Dus we zijn eigenlijk mega blij! Wilde ook graag jongen eigenlijk haha!

Ik durf nog ff niet te geloven haha

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee Nonaa!!! Een jongen??!??!?!?!! Hihi!
    Wat geweldig zeg, en onverwachts hihi!! Nouja ik ben blijkbaar niet zo'n goede nub voorspeller :p
    Supermooi echofoto's zeg! Dat is overduidelijk! Hihi
    Ik zal je straks ook effies mijn adres doorgeven, lijkt me erg leuk een geboortekaartje te krijgen! :D

Nou ik ga nog heel effies verder slapen hihi.

Xx

12. orchideetje

hopelijk gaat je baby boy ze dan ook gebruiken hihihihihi :D

gefeliciteerd nona!!

13. orchideetje

begint nu toch wel te kriebelen hoor, hoop dat wij snel aan mogen sluiten charise!!

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    haha, vind ik leuk!!!

15. orchideetje

verf is gehaald :D manlief gooit het moment speaking in de verfspuit dus over kwartiertje is mijn muur leisteengrijs :$ :D

charise, namens manlief bedankt voor de tip ;) ;)

16. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,

Super leuk he dat de stand nu gelijk staat hihiihih...

@ orchi.... Ik snap dat het bij je gaat kriebelen.... Ik hoop zo dat het voor jou en Char snel raak mag zijn !! ik gun het jullie echt zo veel!!!!!

@ Nona... Wij hebben de naam ook al gekozen!! leuk allemaal he...

Vanavond gaan we gezellig naar babydump met ze tweetjes.... :)
    Wil gaan kijken voor wat leuke aankleding van het kamertje.... Lakensetje... Klamboe-tje enzo:D

Wil alles lekker rustig houden... De meubeltjes zijn wit en de muren wil ik beetje zand kleur doen dus wil in me aankleding toch wel een beetje blauw verwerken!! ben benieuwd wat ze voor leuks hebben voor een jongetjes kamer........ Leuk!!!!

xxxxxxxx

17. orchideetje

veel plezier vanavond minnii, ben zo benieuwd! wel de kamertjes spammen he meiden als jullie klaar zijn!! :D

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hee meiden,

hier even een kort berichtje van mij (sorry ben niet zo in m'n hum :().
    net terug van de arts en ik moet elke 4 dagen een b12 injectie, blijkt dat ik best snel aan het zakken ben met m'n waarde en de symptomen lijken met de dag erger te worden:S!! Ik wil me niet zo voelen en hoop dat de injectie's snel z'n werk gaan doen. Maandag ga ik ermee beginnen en hoop dat het snel aanslaat.

Nona: GEFELICITEERD met je knulletje moppie :D!!

Orchi: Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat van de slaapkamer:)!!

Minnii: Hoe is met het jou schat? :)

Viv: ze kunnen nog niet zeggen hoelang ik het moet gebruiken omdat vaak blijkt dat als iemand eenmaal b12 tekort heb, je het blijvend moet gebruiken. Hoop gewoon dat ik niet de rest van mn leven moet injecteren, vind ik maar niks :(. Mjaa voor nu is het niet anders.

De rest van de meiden: sorry als ik vergeten ben ergens op te reageren, maar ik hoop dat ook met jullie alles goed gaat!!:)

19. orchideetje

sher hele dikke knuffel lieverd ♥

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    dank je wel moppie!!! <3