@ Sher, dankje meid!! En veel sterkte!! @ niet zwangeren, hoop dat jullie ook snel aansluiten @ minii, ja leuk he de naam..Ben altijd zo bang dat iemand anders hem ook in gedachten heeft haha!! Ik ga niet echt veel blauw verwerken..Heb natuurlijk bruin, groen en geel in de kamer.. Ik ga wel blauwe lakens kopen en en kleertjes jongensachtig..Maar blijf toch wel neutraal Hebben voor de scheidingskast vandaag laatste deurtjes en laatjes gekocht..Maak straks foto Daarnaast wilde mijn vriend een kleedje, dus we hebben een speelkleed in de kamer! Echt super! Kan hij straks met auto's op rijden hahaha...zo leuk!! Jongens kleren zoeken is 10 x moeilijker dan voor meisje, zeker als je al 5 weken denkt dat je een meisje krijgt hahahahahahaha! Wij hebben vandaag eerste setjes kleren gekocht bij Prenatal...Was wel duur, maar wel erg leuk! Post straks foto .. Heb nu controle bij VK..Lekker op 1 dag.. Tot straks xxx
Heee meiden! Orchi, graag gedaan hoor, die tip hahaha. Ben benieuwd hoe het bij jullie word! Enne ja ik hoop ook dat wij snel aansluiten! Bij mij is temp vandaag wel een stukje omhoog weer. Dus denk dat ei wel is geweest, alleen weet ik niet zeker of FF gelijk heeft, kan namelijk ook later zijn, die laatste dip voor de steiging. Afwachten maar. Nona, echt superleuk joh, ben blij voor je! Al zal het vast even wennen zijn, als je al die tijd meisje dacht. Ik had ook meisje verwacht bij je hihi. Maar ja er is geen twijfel over mogelijk he hihi. Haha, die mannen ook altijd met als het een grote is dan hebben ze dat ineens van hun vader... Wedden dat als ie niet zo goed/groot in beeld was geweest dat ze dan zeggen van nou dat heeft ie niet van mij hoor. Ben benieuwd naar de foto'tjes van kamertje. Sher, wat klote van je injecties! Heb je al eerder vit b12 tekort gehad of is dit voor het eerst? Nou ja het is wel klote die injecties, maar wel beter als je je straks gewoon weer beter voelt natuurlijk. Hier nog 1 nachtje te gaan, en dan weer lekker weekend.
@minnii, ja ga ik zeker doen als het klaar is, maar duurt wel even hoor, ik kan niet zoals charise in 1x doorgaan met een kleine, een peuterpubertje en verf gaan niet samen @charise, ik denk dat ik 2 muren grijs maak, kom er nu de 1e muur grijs is achter dat ons hoofdbord van het bed behoorlijk hoog is dus als ik het mooi wil houden kan ik maar 1 plank ophangen dus pak er nog een muur bij hihi, spannend zeg je kaartje, hoop het zo voor je!! @nona, leuk leuk!! ben zo benieuwd hoe het geworden is @hier, ga even douchen meiden, ben zo weer terug!
@ Char: Nog geen 4 weken terug was mijn waarde 184 ( juiste waarde is 160-700) en nu is mijn waarde gezakt naar 100. het is inderdaad voor mij de eerste keer ( voor zover ik weet ). Het kan komen door de combi maagverkleining/zwangerschap omdat je met een maagverkleining zowiezo minder opneemt en daarnaast gebruik je in je zwangerschap 50% meer van je vitamines. Verder heb ik er niet echt verstand van en ik hoop gewoon dat het snel word opgelost door de injecties. Maar voorlopig zit ik er nog wel even aan vast. We blijven maar positief he @ Orchi: als het af is de kamer kan ik nachtje komen logeren hahahahaha. Wij moeten dus ook nog de slaapkamer behangen voordat de kleine komt, want de kleine slaapt tot we gaan verhuizen bij ons op de kamer met een soort afscheidingsgordijn/wandje. Maar ik ben een beetje inspiratieloos wat we nu gaan doen kwa kleuren haha. We hebben een grijskleurig bed en grijskleurige gordijnen hangen. Maar ik wil het wel graag rustig houden, maar de accesoires mogen wel in fellere kleuren. Iemand ideeen?? hihi Kheb nu 2 muren paars en 2 muren zwart, maar dat zwarte wil ik weg hebben. De muren zijn 4 meter hoog, dus het moet niet al te veel werk en poespas zijn haha Tips zijn welkom
hier net met naar de wc gaan met afvegen wat bloed. ben nu doodsbang. vorige keer begon t ook zo. om 8u ofzow maar ff spoednummer vk bellen. kan en durf niet meer te slapen. ook niet te bewegen. probeer positief te blijven maar dat lukt niet echt. beetje in paniek nu. maarja kan nu niks doen.
Oohh lieve kell wat rot meis!! Gelijk bellen hoor. Snap dat de angst er goed in zit. Hoop dat het niets is en je gewoon een prachtig mooi kindje hebt met kloppend hartje! Heb je nog iets kunnen slapen? Sterkte meis! X Andere meiden, ik reageer straks, eerst ff slapen. Xx
heb nog 2 uurtjes kunnen slapen. heb vk gebeld. er is vandaag niemand op praktijk. vk die ik aan de lijn had ging zo de dienst uit dus ze zou even overleggen met die dadelijk dienst heeft en dan.bellen ze me terug. maar denk geen echo. ze zei dat t niet zorgwekkend klonk en heb woensdag natuurlijk en echo.
Lieve Kell, probeer rustig te blijven, hoe moeilijk dat ook is. meerdere meiden hebben hier ook wel beetje bloed verlies gehad en dat bleek een gesprongen vaatje. ik hoop dat het allemaal goed komt moppie en mijn duimen draaien voor je! Laat je even weten wat de vk zei !! sterkte meis!!!!!
Weet die vk van je vorige miskraam? Anders even de gyn in ziekenhuis bellen en vragen of je echo naar eerder mag verplaatsen, dan kan ze die van woensdag laten vervallen toch?? Miss een optie, om jou ook beetje gerust te stellen
@ Kelll.... ahh mop toch... Ik hoop dat alles goed is met je kleine! hier ook met 7 weken bloedverlies gehad... Kon de zelfde dag naar het ziekenhuis voor een echo en alles was goed!!! neem dat maar in je gedachten... Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je een hele slechte vk hebt!!!!! als je vk niet eens een echo voor je regeld ookal hebben ze geen dienst..... In zo beroep weet je dat je 24 oproepbaar bent en daar worden ze ook dik voor betaald. Zei kan niet door de telefoon zien of het zorgwekkend is of niet! zeker niet met je verleden.... Ze zou juist meer oplettend moeten zijn... Ik vind het echt schandalig!! het is voor hun 1 telefoontje naar het ziekenhuis en je kan terecht voor een echo.... daar zijn speciale uurtjes voor namelijk... Is mijn uitgelecht toen ik bloed verlies had..... Ik zou er wat harder tegen in gaan en een echo eisen!!!!! Ben zo terug meiden moet even bespreking in. xxxxxxxx
sher, vk weet van mijn vorige mk. ik sta verder niet onder controle van gyn. tis niet zo dat ze geen echo wilde maken. maar de vk van de nacht wilde met de vk van de dag overleggen. omdat zij niet wist hoe de vk dag de planning ed had. die zou mij dan terug bellen. maar nog niks gehoord. heb de laatste keer met afvegen ook geen bloed meer gehad. heb voor mn gevoel wel het idee dat t goed zit.
Zo ben ik weer! was kort maar krachtig! @ Sher.... Vervelend allemaal schat! duim voor je dat het maar voor even is. @ Babydump.... Wat een aanfluiting die winkel zeg.... Er staan kamertjes in gericht met aankleding en als je er naar vraagt hebben ze het niet...... Ze kunnen het extern voor je bestellen..... Alleen de grote dingen kan je er kopen maar je kamer aankleden totaal niet.... Babypark is hierbij echt een paradijs!! Zaterdan gaan we daar nog maar eens heen om lekker te shoppen..... Meiden, wat haat ik drinkende mannen!! bah walgelijk wat een nacht heb ik achter de rug. Manlief ging gister darten in de kroeg dus ging even mee, om kwart voor 11 zegtie nee hoef geen drankje meer we gaan zo..... Om 11 uur zegtie oh we gaan nog ff portje pokeren... waarop ik zeg ohh dan ga ik naar huis want ben moe... Zegtie, waarom nou het is maar een half uurtje dan gaan we. Ik wacht dus tot kwart voor 12 en hij ziet me geeuwen. Zegtie... Ah schat ben je zo moe.... ga dan naar huis Ik kon dus toch uiteindelijk alleen naar huis terwijl ik al 3 kwartier eerder naar huis wilde maar hij wilde graag dat ik even zou wachten tot hij klaar zou zijn. wat ik dus deed. hij wilde dat ik een sms-je zal sturen als ik thuis was dus dat deed ik. Waarop ik ook schreef, maar het niet te laat die houten plaaten staan nog in de slaapkamer en die moeten naar binnen ( want me slaapkamerdeur ging niet dicht dus me tuindeur in me slaapkamer stond open! Nee zegtie komt goed. Nou meiden, wij hebben een grote vijver in de tuin met 15 koi karpers en een waterval en als je tuindeur openstaat in je slaapkamer lijkt het wel of die waterval naast je oor leg.... Ik kon dus never nooit slapen. Om 1:30 uur was ik zo kwaad dat ik zelf de tuin in ben gegaan om die platen naar binnen te halen... ( plaatsen zijn 2.5 bij een meter en denk zo 60 kilo zwaar... 1 plaat ) zijn platen om vloeren aan te leggen dus die zijn wel zwaar en stevig.... Denk ken het proberen want anders zit slapen er niet in... Ben 3 kwartier bezig geweest en 3x gevallen in de tuin omdat ik echt all me kracht moest geven maar eindelijk na 3 kwartier had ik ze binnen in de gang..... Was helemaal buiten adem.... Deurtje dicht en kon slapen... Inmiddels was het dus al kwart voor 3 en had nog niet geslapen. Manlief kwam om half 4 thuis ( gewoon schijt aan me gehad dus, en gedacht zoek het maar uit met je platen want anders had die wel beetje optijd gekomen ) Om half 7 ging zijn wekker.... 3x over een half uur dus ik was weer klaar wakker.... Na 4x gezegd te hebben om de 5 minuten ging hij er met een hoop gescheld uit en had ik het gedaan. 15 min later gaat de deurbel!!!!!!! zijn collega.. istie in slaapgevallen op de bank.... Wat een man he!! kon hem vanacht wel wat! ben bloed link! Stuurd hij net een appje.... Wordt net pas wakker, ben in slaapgevallen in de bus onderweg naar rotterdam.... Ik zeg tegen heb.. hebbie weer geluk he, dat je collega je laat liggen... Jaa me maat is het zegtie BAHHHHHH Ik zeg heel kwaad.... ja ik had vanacht minder geluk toen ik 2 platen van 60 kg zelf door de tuin en door 2 kamers door kon schouwen omdat me vriendje liever in de kroeg zat te drinken. Bam!!!! Zo ik ben het ff kwijt.... Moest ff me verhaal doen meiden. Ben boos en verdrietig.... Komt denk door het weinig slapen! xxxxxxxxx
hey dames, vk van de dagploeg belde terug. Ze vond ook dat het niet verontrustend klonk maar snapte dat ik me erg zorgen maakte. (had geen seks of harde ontlasting gehad dus ws de baarmoedermond.) Heb toevallig haar de vorige keer ook elke echo ed gehad. Ze was toevallig op de praktijk. Ze had wel een bevalling gaande maar als ik meteen kwam kon ze een echo maken. En gelukkig was alles goed.Een pak van mn hart. Alles zat erop en er aan. Hartje ook geluisterd en het kleintje zien bewegen. Ik noem het nu ons alien kind hahah. ben weer helemaal happy nu. Mijn vriend was ook super trots. Hij zegt er weinig over maar ik kan dat wel aan m zien. Nu woensdag dan nog echo met intake. Daarna niet meer tot week 20. dat duurt lang zeg. Ga nu ff dutten. moet vnaaf werken en heb bijna niet geslapen.
@orchi, leuk hoor verven,wil ik ook wel hehe @sher, ik snap je helemeel meid. Ik heb tekort aan vitamine d en calcium en drink tabletjes of bruis. Moet ook soort van me hele leven lang drinken irritant zeg. @nona, gefeliciteerddd meid toch een jongen haha. @charise, bijna de uitslag van gyn meid hoop gewoon dat je zwanger ben voordat je begint met clomid. @kell, gelukkig dat alles goed is meid. Heb eerder ook bloedverlies gehad wel na sex maar wist idd dat het een gesprongen ader was. @minni, wat heb jij een klote nacht gehad. Niet goed he lieverd om zo zwaar te tillen maar je hebt ook gelijk, je wilt slapen. Niet leuk van je vriend. Ga lekker rusten als je thuis bent na werk.
@ minniii: ach meissie toch wat vervelend zeg dat je kerel je zo liet zitten!! Mannen kunnen indd zo nu en dan echt VERVELEND zijn!! Maar goed van je dat je toch gewoon naar huis gegaan bent, alleen die platen volgende keer laten liggen he!! Misschien volgende keer gewoon even je deken pakken en op de bank gaan liggen. Niet de ideale situatie, maar beter voor jou en je kleintje! Hopen uiteraard dat er geen volgende keer komt. Ik ben soms ook echt woest op mijn kerel, hij bedoeld het dan niet zo,maar sommige dingen irriteren me dood. Ik zou hem ook de wind van voren, achter, boven en beneden geven als hij me zoiets zou flikken!! @ kell: gelukkig is alles goed meis, nu kan je weer met een geruster hart even verder genieten van je zwangerschap . Misschien tussendoor nog even een pretecho doen, zodat je toch je kleintje even kan zien @ Roosje: voor jou ook vervelend dat je moet bij slikken, ik moet er ook aan gaan wennen, want de rest van mijn waardes liggen ook allemaal net te laag. Ik heb een hekel aan pillen slikken dus ik heb voor calcium nu een soort van snoepjes en de vitamines de kauwtabletten. Hoop dat ik er een beetje aan kan wennen. De prikken zie ik alleen echt tegenop . Mjaa het moet maar
@sher, ja het is zeker niet leuk om te slikken. En injectie is idd irritanter. Mijn vitamine D is ook heel laag. Bij de 10 ofzo. Ik had eerst bruis ervoor maar vond het vies en kreeg kauw tabletten. Die zijn nog viezer haha maar drink erachteraaan hEel veel water dan lukt het wel. @hier met mij gaat het goed meiden. Morgen alweer 15 weken wat gaat het snel zeg. Woensdag had ik controle bij vk. Alles was prima, ijzer, suiker, bloeddruk etc. We hebben het hartje gehoord wat was het super zeg en snel. Heb gelijk een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Kom 9 september terug van vakantie en volgende dag echo haha ben gewoon ongeduldig
Nona super een zoon! Een vriendje voor mijn meisje hihi super hoor! En ook fijn dat alles goed was! Hier nog 3 dagen werken en dan weekend nja klussen blehh heb btw de kinderkamer van Ikea super mooi! Xxxxx
Kell, wat fijn dat alles goed is met beebje! En leuk dat je even hebt mogen kijken. Super meid! Minnii, oohh ik kan me je frustratie helemaal voorstellen. Die mannen soms ook he?! Ik probeer me soms ook maar niet te druk te maken, want de enige die ik er mee heb ben ik zelf. Sommige dingen snappen of zien mannen gewoon niet en dat is echt frustrerend. Hoewel ik in jou situatie het heel anders vind hoor. Ik bedoel je bent duidelijk geweest naar hem. Vanavond maar even goed benadrukken dat je met gevaar voor je eigen leven en dat van jullie kindje die platen hebt staan sjouwen omdat meneer lekker uit was. Nou hier temp weer omhoog, alleen nu heeft FF mijn hele kruis verplaatst ipv van 11 DPO ben ik nu pas 3 DPO haha. Heel verschil. Zou goed kunnen dat er toen iets van ei is geweest, want laatste 3 dagen had ik heel veel afscheiding, maar niet vruchtbaar gedoe ofzo. Nouja dan is er vrijwel GEEN kans dat ik zwanger ben, want we hebben toen niet meer kunnen klussen omdat manlief een potje moest vullen. Jammer maar helaas. (Doe voor de zekerheid nog wel een test voor ik naar de gyn weer ga hoor haha).
@ minii, ja hoor erg herkenbaar!! Mijn vriend had ook toevallig die avond flink gezopen tot laat! En de voglende dag moest ik 3 dozen tijdschriften ophalen (a 20/25kg) per stuk...Die moesten in mijn auto.. Mijn vriend was te brak...Dus ik super kwaad weggegaan.. Ik die dozen gehaald..Heb ze door iemand anders laten tillen op de universiteit... Dit had ik hem niet gezegd...Dus hij had excuses aangeboden, gingen we BBQen en toen we terug kwamen had hij ze naar boven getild (we wonen op eerste verdieping)...Het zijn kleine doosjes, maar loodzwaar...Dus hij dacht oh stelt niks voor.. Tilt hij ze op...oh ze zijn toch best wel zwaar..(JAAA DUHHHH, anders zeg ik het niet hahahahaha) Dus hij meteen ongerust, gaat wel goed met de kleine nu dit dat hahahaha! Ik zo: denk je dat ik die heb gedragen?? Is onverantwoord, net zoals jij was!! BAM! Even gedist Dus minii, pak hem aan!! Hij moet beseffen dat je niet alles meer kan!! Is gevaarlijk!!! @ Charise, aah meid jammer!! Maar jouw tijd komt ook snel!!! @ Mariah, ja leuk he een zoon!! Niet wat ikhad verwacht, maar wel wat ik graag wou!!! Voel jij die kleine ook elke dag? Ik echt heel de dag door, hij is DRUK :O niet gezond meer!!! Lijkt wel of hij aan voetballen is in mijn buik hahaha! Tijdens die echo ook, kon neit stilliggen hahaha