Hihihi die mannen toch af en toe hahaha. Ja Nona, mijn tijd komt ook wel. Ik heb nu mijn NOD op 14 augustus volgens FF. En ik heb 10 augustus de afspraak bij gyn. Ik hoop stiekem heel erg dat ik meteen mag beginnen met de hormonen dan die ronde daarna. Maar er is een kans dat ze eerst nog een ronde mee willen gaan kijken of er wel of geen eitje groeit. Want dat zou dan niet echt uitkomen, want dan zal mijn ei waarschijnlijk ongeveer zijn als wij lekker in Cyprus zitten haha. Dus hoop dat ik gelijk mag beginnen. Duimen jullie dan mee voor me hihi!
@ Char: hoop zo dat er snel positief nieuws komt voor jullie ! En de gyn moet gewoon ff lekker opschieten voordat jullie op vakantie gaan ! @ Nona: hij zal z'n lesje nu wel geleerd hebben hoop ik, hier neemt manlief juist de dingen uit handen en roept hij ineens ja je bent zwanger blablabla. Bij de eerste had hij dat besef nog helemaal niet, maar bij deze zwangerschap gebeurt het steeds vaker haha. Waarop ik af en toe moet zeggen, hallo ik ben geen invalide hoor!!!! @ hier: gaat even niet zo lekker, ben vandaag voor de 2e keer m'n bewustzijn even kwijt geraakt. In vergelijking met de vorige keer viel dit wel mee, maar vind 't toch een eng gevoel dat wat je krijgt voordat je flauwvalt. Weet ook echt niet waardoor het komt. Probeer goed te eten, te drinken en m'n dagravit mama & baby in te nemen. Daarnaast start ik maandag met de b12 injectie's, dus misschien komt het door mijn vitamine tekort??? Hoop er echt snel vanaf te zijn in ieder geval
mariah. heb ook het kamertje van ikea gezien. het is niet helemaal mijn smaak. houd meer van wat strakers. maar het is wel een leuk kamertje. minnii, denk dat ik ook in zulk soort situaties kom. mijn vriend is ook zo. en tja voor mannen is het zwanger zijn toch anders. zij hoeven voor zichzelf nog niks te veranderen. sher, wat kl*te dat je je zo slecht voelt en steeds flauw valt. is het ook niet een beetje invloed van het weer? gisterenaaf op n verj. het nieuws verteld. iedereen reageerde heel erg leuk. vandaag gaan we andere vrienden het bekend maken weet nog niet of ik t op fb ga zetten. wel makkelijk natuurlijk. tis dit weekend toch nog wel lekker weer. ben even weinig online, moet deze week erg veel werken. woensdag heb ik echo en intake. voorlopig het laatste snik snik
Hoi meiden, even snel berichtje van mij laatste werkdagvandaag maar zal wel laat worden ben m'n werk zo zat ach over 2,5 week op vakantie en nog +- 4 weken werken tel de dagen af! Begint nu wel te zwaar te worden ben zo brak. Zal morgen echt even wat foto's proberen te plaatsen. Ga weer gauw verder vervelende klanten hier! Xxxxx Oh ja nona voel het ook ploppen de hele dag hihi super hè?
Heee meiden!! Ik heb even een prive club voor ons aangemaakt op zp en heb jullie daarvoor uitgenodigd. Ik hoop dat jullie de uitnodiging accepteren en dat we daar gezellig kunnen blijven kletsen. Ik heb de club aangemaakt met een rede, maar die vertel ik jullie in de club . De club het : Het gezellige meiden clubje!! en de uitnodiging hebben jullie als het goed is ontvangen xxx
Hee Sher, ik denk dat ik het wel weet. (tenminste als je het doet waarom ik denk dat je het doet haha) Leuk inderdaad, het is wat meer prive natuurlijk. Super vervelend meid dat je flauw gevallen bent. Ik denk echt dat het komt door je vitamine b12 tekort. Hoop dat die injecties snel gaan helpen. Morgen moet je toch?? Mariahh, nog even doorbijten meid en dan lekker vakantie. Hoelang heb je vakantie? Hier vandaag hoofdpijn, maar voor de rest wel goed. Wou dat het vrijdag was!
Char: denk dat je gelijk hebt . Ja ik heb vandaag m'n eerste injectie gehad. Viel best mee, alleen die vloeistof brandde een beetje, verder heeft me kleine jongen m'n handje vast gehouden hahaha <3
Hoi hoi! @ Sher: Lief dat hij jouw handje vast heeft gehouden! Hihi!! Wat vervelend van het flauwvallen zeg, wist niet dat een vitaminetekort zo heftig kon zijn. Ik ga zo even kijken of ik de uitnodiging zie! XX @ Char: Ohhhh...... hoofdpijn...... niet leuk!! @ hier: woensdag weer controle, ben er wel aan toe..... even weer naar het hartje luisteren..... voel namelijk nog geen baby, en heb weer een bevestigingetje nodig dat er een babytje in me groeit....
Hoi Meiden, Heb me aangemeld bij het clubje... Gezellig!!!! Wacht met smart op de andere. Manlief Vrijdag middag goed aangepakt en bij schaamde zichzelf dood!!! En terecht! Hij heeft zijn excusus aangeboden, Gelukkig, Hoe kom ik nou bij ons clubje dan? xxxxxx
denk t niet. want id club kun je geen foto onder je bericht doen en geen lange berichten ed doen. maybe moete we wel echt de naam aanpassen
Ohh, oké! Zo'n banner eronder is juist wel handig inderdaad. Hoe gaat het nu met jou? Heb je het al openbaar gemaakt of wacht je tot de 12 weken echo?
ja van het weekend aan vrienden bekend gemaakt. als het goed is staan er op fb ook berichten. en nu net na werk daar in de map geschreve. dus die reacties weet ik nog niet. heb nl.vrijdag echo gehad ivm.t bloedverlies en heb woensdag intake en echo met 11 wk. daarna krijg ik dr geen meer.
Ja misschien kunnen we hier blijven kletsen. Off..... we maken een nieuw topic aan en sluiten deze?? Dan is dit topic ook niet meer te vinden. En kunnen we in de club de link zetten naar het nieuwe topic. De rest zie clubje
DUs deze wordt gesloten?? Mij maakt niet uit namelijk haha! Ik stoor me niet aan de naam, enige watik nog bekijk is dit topic en abonnement die ik hierop eb
@ hier, gaat erg goed...Bijna weer beginnen met werken pfff.nog 2 dagen vrij (oftewel flink aan de studie!!!) Mijn kleine man is mega druk !!! Beweegt heel de dag door haha en als ik mijn hand op mijn buik leg, gaat hij erin liggen!! ZO lief! Morgen alweer 21 weken, de weken gaan nu wel hard. In begin tel je ze echt af en nu denk je jeetje weer week voorbij hahaha! HOe gaat met jullie dames?
Leuke al die reacties he?!! Wanneer moet je weer werken? Fijn dat de echo vrijdag gewoon goed was en fijn dat je woensdag nog een keer een echo krijgt. Wel lekker voor je zelfvertrouwen! Gaan jullie de combinatietest nog doen?
Wat heerlijk (lijkt me ) dat je de kleine zoveel voelt..... ik kan ook niet wachten op een teken van leven uit m'n buik!! Dat met die weken heb ik ook wel...... het lijkt echt steeds sneller te gaan..... in begin kruipt de tijd echt voorbij en nu lijkt het inderdaad wel een sneltrein.