wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nona, hier ook weer druk met studie bezig. Helemaal geen zin, maar ja moet ook echt. We zijn bezig met scriptie en had heel de tijd nog niets gedaan. Maar moet nu voor volgende week een stuk afhebben. Dus ja moest toch echt even aan de slag.

Lief trouwens dat je kleine mannetje zo in je hand komt liggen zeg! :D
    En je gaat zeker hard ja! Alweer 21 weken, niet normaal haha.
    En de rest gaat je hard achterna.

Hopelijk kom ik er dan ook nog een beetje snel achter aan sjokken :p Anders zijn jullie al lang en breed bevallen en met beebjes bezig als ik eens zwanger ben haha. Dus hoop dat het snel mag lukken.
    Klets hier al vanaf het begin van dit topic met Nona, dus ik heb er ook wel recht op vind ik zelf :p hahaha.

Ik heb morgen weer avonddienst, echt gek hoor, heb ik gewoon al 2 maanden niet gehad. Alleen maar nachten elke keer en een vakantie tussendoor. Moet echt even wennen aan het idee haha. En het weekend weer dagdienst, bah! Ik kan niet vroeg opstaan haha. Nouja komt goed!

Slaap lekker meiden, ik ga ook, het is alweer VEEL te laat!
    Xx

2. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hai meiden,

Ik vind het ook niet erg waar we veder kletsen!!!

Vind dit handig maar openbaar ben je zo weer te vinden dus dat is niet handig...

@ VK... Gisteren bij de vk geweest... Was dit keer vanaf weeg 11 tot nu week 19 1.7 kilo aangekomen en de vorige keer. 2.5....

Waarschijnlijk nu zo 4.5 kilo aangekomen denk ik! weet niet meer zo 100% zeker op welk gewicht ik begon... Vond het echt meevallen want me buik in de laaste 2 weken flink gegroeid... Manlief zei zondag nog denk dat je deze keer echt wel 4 kilo bent aangekomen... Met de vakantie erbij natuurlijk enzo... en je buik is echt groter geworden... het gaat echt hard zei die hahaha...

Dus was echt een onwijze meevaller!!!!! Vind het wel netjes als ik eerlijk ben....

Hoeveel zijn jullie aangekomen meiden??????

xxxxxxx

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ Minniii: ik blijf stil hangen op gewicht :), maar dat komt door de maagverkleining, ik viel alleen nog maar beetjes af maar nu hang ik al even een stil. M'n buikomvang was wel gegroeid gelukkig, heb gister medische controle gehad bij de obestias kliniek ( is van mijn natraject van de operatie). Vanmiddag naar de VK en hopen dat we dan ook even mogen spieken naar de kleine meid.

@ Char: Het is inderdaad nu ook tijd voor jou om lekker zwanger te zijn, dat wachten is maar niks! Ben benieuwd wat de arts zegt vd week, vrijdag moet je toch? :)

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Sher.... Dat is helemaal mooi hahahah niks aankomen ;).
    Ik vond het wel knap van mezelf maar 4,5 kilo... Weet eigelijk niet wat normaal is de eerste helft?!?!? Jullie??

De VK vertelde dat veel vrouwen in NL veel aankomen de laaste maand van de zwangerschap maar dat dit eigelijk niet hoord! je hoord de laaste maand niks meer aan te komen voor je kindje.... Alleen veel vrouwen gaan in hun verlof niks doen en veel eten!
    Ik houd dit wel in me achterhoofd en zal hier opletten, en hoop dat ik dan onder de 12 kilo blijf:D

Spannend dalijk bij de vk!! Ben benieuwd of je even mag spieken.... bij ons was alles goed! baarmoeder lag al tot ver boven me navel.... Dus het was wel normaal dat me buikje nu de laaste paar weken zo naar voren komt:)

xxxxxxx

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Miinnniii: Ik ben 7 kilo aangekomen. Ging in het begin heeeeel erg snel bij mij omdat ik door de misselijkheid moest eten. Ben blij dat het nu niet meer zo hard gaat!

Wordt trouwens wel steeds meer gespannen voor morgen..... weer luisteren naar het hartje! Jullie hebben het allemaal over schopjes en plopjes in de buik, en ik voel nog steeds niks!! Dus moet weer gerustgesteld worden!

@ Charise: Ik moet ook weer aan de studie. Ben natuurlijk vorige maand gezakt voor m'n verdediging...... eind deze maand herkansing, dus maar weer vragen voorbereiden en een goede presentatie maken. Krijg al buikpijn als ik eraan denk!!

Werkse vanavond!

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Vivan.... Ja dat snap ik wel! maar het is wel normaal hoor dat je het nog niet voelt... Ik voel het voor de eerste gewoon super snel!! hebben gister ook weer het hartje gehoord!! Zo lief.... Hij was tussendoor steeds aan het schoppen en dan hoorde je dat hard op dat apparaat joh hahahahaha....

Ik eet over het algemeen wel echt om de 2 uur iets denk ik...zo tussen de 2 a 3 uur... En normaal ad ik echt 3x perdag en koolhydraad vrij altijd... En nu eet ik wel koolhydraden dus dacht echt dat het veel harder zal gaan.

Maar viel me echt mee gister 1.7 killo in 8 weken.... En dan waren me vorige afspraken allemaal smorgens om 9 uur... dus op een lege maag en deze keer was het om 19:10... net me avond eten naar binnen en gelijk de weegschaal op hahahaahha..... Vaak scheeld dat al een hoop met smorgens en savonds.... dus miss in werkelijkheid ben ik maar iets van 1.2 kilo aangekomen in 8 weken..:$

Ik kan niet heel veel in 1x eten omdat ik zo snel echt vol vol zit!!! Zodoende nu steeds iets om de paar uur.
    Avond eten 6 happen en minniii zit vol!!! manlief wordt er gek van hahaha maar hij heeft ister gehoord van de vk dat dat niet erg is en geen kwaad kan, hij maakte zich dan zorgen dat ik niet genoeg zal eten.....;):p

Ik wilde wat rustiger aan gaan doen omdat ik dacht dat ik echt snel aankwam... maar valt gelukkig mee;):)

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hallo dames,

Wordt weer lekker gekletst!

@ charise, ja wordt zeker tijd meid!! Vanaf het begin, dus dat is zeker 2 rondes dat ik heb gewacht!! Dus snel maar aansluiten meid!!

@ minii, ik woog aan begin 57 KG en nu 62KG :p maar blijf wel hangen op dit gewicht nu... Dusja don't worry, hier nog veel erger...Bij mij komt bm ook al boven de navel! Heb ookal best een buikje vind ik zelf..Gaat nu steeds harder..

@ Vivian, ook ik heb geluk dat ik het zo vroeg voel. Zeker de eerste, het is eerder uitzondering dan gewoonte..Dus maak je niet druk..vanaf 20 weken zal bij jou ook gaan komen!!

@ Hier, Alweer 21 weken!! PFFF gaat hard. En die kleine weet precies wanneer hij moet schoppen, tijdens vergaderingen als ik geconcentreerd moet zijn hahahha! Kan me gedachten er niet bijhouden dan haha!

Daarnaast last van stoelgang die om de 3 dagen is :( en ik word elke nacht wakker, maakt niet uit wat er voor rare geluiden klinken...ik word wakker en moet dan ook plassen..

Vannacht werd ik wakker door buikpijn van obstipatie :(...erg vervelend! Ook daarvan ben ik aangekomen...wel gewoon eten, maar geen ontlasting...Is best lastig!

Ook ik eet heel de dag door kleine beetjes..

Weer op aan de studie!!!

xxxx

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    vandaag om 2u echo en intake.
    toch nog wel spannend. ondanks dat ik vrijdag nog m echo gehad heb.
    hoop nu wel net iets meer te zien. wil proberen de bewgingen op camera vast te leggen.

en als alles goed is wil ik vandaag n mi moneda ketting halen.
    mezelf n keer verwennen.

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    succes Kell!!! En hoop uiteraard dat alles goed en gezond is met jullie wondertje!! :D

10. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Kell: Succes met de intake en echo!

@ nona: balen van die obstipatie! Plassen moet ik trouwens ook elke nacht wel..... maar daarna slaap ik gelukkig meteen weer.

@ char: bijna vrijdag!! spannend! Ga je daarvoor nog een test doen?

@ hier: net controle gehad en het hartje weer gehoord, ik ben weer gerustgesteld!!

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Kell, hoe is het gegaan???

@ vivian, meid wat fijn zeg!!

Ik twijfel of ik een 3D echo ga doen en of ik een doppler ga aanschaffen hihi...

ik wil 1 van de twee doen of niks..

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ja alles is nog steeds goed. beebje bewoog veel en wilde niet in de goede.positie gaan liggen dus heb niet zon goeie echo maar heb m weer gezien en gehoord. over 5 weken controle. denk dat ik rond die tijd ook weer een echo aanvraag bij een andere praktijk.

ik zou geen doppler doen. ik wordt helemaal panisch als ik niks hoor.
    ik wilde wel graag 3d echo maar dat wil mn vriend niet. die vind dat je dan teveel kunt zien hoe t kindje eruit ziet.

vandaag mn oma verteld. ik lieg de echo zien en ze vroeg is die van jou?ze was heel blij maar vroeg ook of t niet perongeluk was. het kwam er wel grappig uit.
    dus ik nee oma, dit is nieg perongeluk.

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Wat leuk Kell dat je oma het nu ook weet. En fijn dat alles er goed uit zag! :D

Viv, ja ik ga nog een test voor de zekerheid doen vrijdag ja. Hoewel ik dan volgens FF pas 10 DPO ben, of heel misschien 12 DPO (volgens eigen idee). Ga er niet vanuit hoor dat het raak is.

Nona, ik zou een 3d echo doen!!! Doppler raden ze meestal af, omdat je inderdaad gaat stressen als je het niet kunt vinden. En ik vind een 3d echo echt heel gaaf. Dat wil ik ook zeker doen!

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi meiden, hier 5 kg aan gekomen tot nu toe en 22 weken zwanger, woog thuis op de weegschaal 60 voor m'n zwangerschap en nu 65 bij de verlos maar 63,5 thuis dus zo tussen de 3 en 5 kg denk ik. Ik hoop ook wel onder de 70 Kg te blijven hoor! Heb super gave muur stickers gezien voor de baby kamer :) kell fijn dat de echo goed was!

Nona herken de drukte in je buik zo erg, lig nu dus ook wakker omdat de kleine meid zo druk is! Mja probeer weer verder te slapen nu, over 7 uur gaat de wekker :(

15. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Kell.... Fijn dat alles goed was met je beebje...

@ Char... Spannend morgen!!! Ben benieuwd.

@ Nona.... Wij gaan een 3d echo doen.... Vind zo dobbel ( denk dat ik het verkeerd noem hhahaha ) niks.... De controle`s moeten wel speciaal blijven dat ik dan het hartje hoor :D

@ Mariah... Wij willen ook graag een muur sticker maar kunnen niks vinden... Waar heb jij gekeken?

xxxx

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Charise: Je zou positief kunnen testen..... maar is wel erg vroeg inderdaad. Ik hoop dat de uitslag van het zaad positief is en dat alles voor jullie nu in een sneltreinvaart gaat en dat jullie snel zwanger zijn natuurlijk!

@ Kell: Super dat alles weer goed is!

@ Marriah: Alweer 22 weken! Wat gaat dat snel..... Gaat alles ook lekker?

@ buik: kan niet wachten totdat ik ook het baby'tje mag voelen bewegen in m'n buik!!

@ doppler en 3d echo: Een doppler ga ik sowieso niet aanschaffen en na de 20 weken echo kijken we of we nog behoefte hebben aan een extra echo. Lijkt me wel leuk in ieder geval!

17. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja Viv!! het is echt bijzonder, ik hoop voor je dat je je kleine inderaad snel mag voelen!!!

xxx

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Belangrijk!! Zie het Clubjeee!! :D

Deel Deze Pagina