Nou idd! Ik ben volgens mij nog kurkdroog van onder..... heb er vanmorgen nog niet op gelet eigenlijk..... en heb zo'n ongesteldheidsgevoel (geen harde krampen ofzo), ben eerder ook met 27 dagen ongesteld geworden en zit nu op dag 26, dus zou kunnen......
Kan haast niet wachten met testen Ben zo zenuwachtig..maar wordt tuurtest, omdat ik geen klachten heb Nogsteeds kurkdroog , maar als ik vingers naar binnen doe erg vochtig..Hmm spannend!!! Heb eergister een speen met papa is de beste ëkocht. Als het zover is, dan geef ik die aan mijnn vriend
ik heb nu heel veel last van krampjes en ben nog niet ongestel en last van me tepels ik ga maandag ff test kopen
Spannend allemaal zeg voor jullie! Hier nog geen ei, ik heb net een ovu test gedaan, maar negatief, maar eigenlijk ook niet slim, want heb net een halve liter thee op haha. Dus ik doe er straks nog even 1. Ga er niet vanuit dat die positief word hoor.. achja we blijven wachten he?! Dat wachten duurt het langste....
@ Charise, Ja wachten duurt langst, zowel voor ei als voor ongi.. Blijven testen, probeer altijd rond dezelfde tijd na 10 uur en voor 13 uur dat is het beste! ik heb echt idee dat ik ongi wordt, mijn buik is ook opgezwollen (nou moet ik zeggen dat stoelgang niet op en top is) @ 1981, wanneer is je NOD??
@ 19881: Ik ben ook benieuwd naar je NOD!! Hier nog geen nieuw nieuws....... ik heb nog steeds het ongesteldheidsgevoel...... maar nog geen bloed!
Oh jee...... net aardig wat bruin in m'n onderbroekje...... geen goed teken!!! Ik denk dat ik vanavond ongesteld wordt....... Ohhhhwwww........ NIET leuk!
Ohh nee Vivian, wat rot zeg!! Echt onzettend klote. Had gehoopt dat het toch nog raak was geweest voor je. Nou je hebt wel een mooie korte cyclus weer... Dus des te sneller weer kans om opnieuw een mooi eitje te bevruchten!
Mijn ovutesten waren vandaag negatief trouwens. Als jij ook ongi word Nona (wat ik niet hoop voor je natuurlijk), zitten we straks weer met z'n 3-en op het wachtbankje hihi. Alleen hebben jullie er al een cyclus op zitten, waarop ik maar op m'n ei aan 't wachten was. haha. Vandaag ook nog even nieuwe zwanger worden vitamines gehaald, die waren bijna weer op. Zocht nog naar tarwekiemolie tabletten maar kon ze niet vinden, daar hoor ik ook goede verhalen over.
@ vivian, wat vervelend meid!!! Erg jammer, maar wel inderdaad mooie cyclus! Hier nog geen nieuws..wel moeite met eten, maarja die symptomen vind ik een beetje vaag..heb ik wel meerdere cyclussen gehad...heb echt een blok om mijn maag!! Hier nog geen nieuw nieuws, afentoe ongikrampen, maar nog geen ongi, droog als ik met mijn vinger langs ga, maar nat van binnen...(sorry voor details) Daarnaast poep ik om de dag :S erg vervelend! Je zit iig volgende ronde sowieso met Charise op het wachtbankje en ik zal wel weer aansluiten @ Charise, ze heten teunisbloemolie.. of omega 6! Deze vitamine helpen je cyclus een extra handje (meer dan de vitamines) Ben blij dat drukke dag voorbij is
Ik las net dat de ene goed is voor een kortere cyclus en de andere goed is voor een betere innestelling e.d. Dus werking is wel wat anders... Nouja ik ga nog wel een keer op zoek naar tarwekiemolie.
Jeetje, ineens weer flinke krampen :S denk dat ongi toch echt gaat komen!! zal wel eens kijken want temperatuur doet.
Meid, ik ga lekker slapen en quality time with my boyfriend ik hou jullie op hoogte, ebn morgen nog wel ff op forum, maar weekend beperkt ivm ons huisje! Ik heb btw ook gevoelige tepels.. dus ben benieuwd. Dit heb ik nooit voor NOD. Liefs xxx
Hee dames, Ineens shok , ik lig op bed en mijn vriend trekt ineens shirtje omlaag en zegt,je hebt blauwe aders op je borsten..dus ik in spiegel kijken :s..nooit eerder op gelet, dus weet niet of ik altijd heb ! Maarja dan was het mijn vriend wel opgevallen, want dat i een borstenman! Daarnaast gevoelige tepels..oh zo spnnend!! Maar toch gevoel dat weer loosalarm, daarom nog niet getest!! Ik denk niet dat ik 15-4 haal, maar wacht tot NOD!
@ Nonaches @ Vivian mijn nod is morgen ik heb nu last van buik me tepel doet zeer en misselijk en vaak naar de wc