@1981, spannend zeg!! Hoop op een knalpositieve test voor je! Laat je het nog even weten? @Nona, wat apart inderdaad die aders, misschien toch een klein wondertje in je aan het groeien?? Spannend!! Tarwekiemolie is beter voor de innesteling e.d. Je kan er alleen wel meer van gaan vloeien tijdens de menstruatie. Ga van de week nog wel even kijken bij de kruidvat, want ja dat helpt ook weer wat. Niet geschoten is altijd mis. Succes allemaal dames & slaap lekker xx
Goedemoren ladies, ff snel berichtje voordat ik naar werk ga Ik heb gevoelige tepels..en ja dan ga je weer kijken naar je borsten en zie je heel vaag blauwe aders lopen..ik vind het maar vreemd haha! "geen bloed, heb ik moed!! " Heb nog wel ongikrampen, vanochtend weer wakker geworden met keelpijn:s Nu 10 DPO, en temperatuur is gedaald... blijft toch spannend..ik denk dat als ik (als temperatuur niet daald) maandag 13 DPO, een testje ga wagen! Dat is dan 1 dag voor NOD.. @ vivian, is ongi al doorgebroken?? Hoop het niet voor je @ 1981, meid heb je al getest?? ben benieuwd, hoop het voor je @ Charise, Let's hope dat het positief is wat ik voel Hopelijk komt vandaag je ei meid!!! Liefs xx
Hey meiden, Mijn ongesteldheid is gisteravond inderdaad doorgebroken. Wel jammer weer, maar we gaan gewoon weer door naar de volgende ronde. Nu maar een keer echt aan de slag met ovulatietesten...... wil ik al 2 rondes lang, maar ben er elke keer te laks voor geweest..... Nu ronde 8 in, dus toch maar eens kijken hoe het precies met m'n eisprong zit (aangezien ik nooit wat voel). @ nona: Spannend!! Klinkt allemaal wel goed als zwangerschapskwaaltjes...... hopen dat dat ook zo is!! @ charise: zou wel lekker zijn als je ei vandaag komt he?!! Liefs, Vivian
@ vivian, wat jammer zeg! Misschien tempen ook goed idee? Ik heb wel mijn twijfels hoor, zal wel loosalarm zijn. Wil nog niet testen,maar kan haast niet inhouden haha! Mijn cyclus is wel anders, normaal zit ik helemaal onder de pukkels en heb ik vet veel klachten..nu amper..afentoe flinke ongikrampen, maar nog geen bloed .. Ik ga denk ik op nod testen ..laten we het hopen dat het positief is, maar denk het niet @ 1981, al getest meid??
Ja, misschien idd ook eens gaan tempen. Welke manier van tempen doen jullie eigenlijk? @ nona: spannend zeg bij jou, klinkt wel hoopgevend hoor!! @ 1981: En, en??
Hee meiden, Wat fijn Nona dat je nog steeds niet ongi bent!! Krijg je toch weer wat hoop he?! Spannend. Dus je gaat dinsdag testen of niet?? Vivian, echt balen dat je toch echt ongi bent geworden.. maar goed hoofd omhoog.. nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Ik temp zelf gewoon oraal (in de mond dus), maar je kunt ook rectaal of vaginaal doen. En meteen tempen als je wakker bent. Dus niet eerst op staan of plassen o.i.d. Gewoon zodra je je ogen open doet tempen. Je temp loopt namelijk op als je actief bent. Zodra je dan op een gegeven moment tempstijging hebt voor minimaal 3 dagen dan heb je waarschijnlijk je ei gehad. Als je het via Fertility Friend doet, dan krijg je een kruis op je tabel. Succes!!! 1981, ben ook erg benieuwd..... heb je al getest???? Hier nog steeds geen ei, temp is niet meer gestegen, dus nog steeds afwachten... Zou leuk zijn als het nog een paas-eitje word.
@ Vivian, Ik temperatuur rectaal met thermometer met 2 decimalen. Elke ochtend voor opstaan op de dezelfde tijd ff temperaturen en vervolgens in FF zetten.. Vervolgens praten Charise en ik intensief over de kaartjess..dus jij kan ook zeker aansluiten!! Mijn temperatuur is wel gedaald, dus heb idee, ik word ongi! Maargoed you never know..Ik twijfel om een tuurtestje te doen..4 dagen voor NOD.. wat vinden jullie?
Vivian, zal ik doen?? ik durf aan de ene kant niet, maar aan de andere kant denk ik!! proberen.. Maar zal wel net als vorige ronde vals alarm zijn!
Die blauwe aders op je borsten zijn wel hoopgevend, maar je zit natuurlijk nog wel 4 dagen voor NOD. Je hebt volgens mij wel testen die voor NOD al positief kunnen aangeven, dus ja..... Ik zou als je er rustig van wordt het gewoon doen...... alleen negatief hoeft dan dus niet echt negatief te betekenen...... geen bloed is altijd nog moed he?!! Laat je het wel weten als je gaat testen? Liefs, Vivian
Ja, die blauwe adres ja... maaar het viel mij niet op en zag alter in spiegel ook...maar vanochtend zag ik het weer niet..dus dan begin ik alweer te twijfelen. Heb wel gevoelige tepels.. Maarja mijn vriend zei over die blauwe aders, als ik dat altijd heb, dan had hij het al eerder gezegd! het is 4 dagen voor NOD, maar misschien zit ik niet op 10 DPO, maar op 13 DPO..want er is wel keline twijfel over mijn ei..dus dat zou betekenen 1 dag voor NOD...
Ik zou het gewoon doen.....en als die negatief is, doe je hem over 2 dagen gewoon nog een keer! Haha, wel grappig..... krijg nu zenuwen voor jou!
ik heb net test gedaan was negatief ga maandag weer test doen heb wel last van me buik en misselijk en last van me tepel
@ 1981, jammer zeg!! over twee dagen weer inderdaad! Hoop het voor je. Ik denk dat ik straks testje ga doen..wel 4 dagen voor NOD..maarja kan niet meer wachten