Wauww meid je bent zwanger!!!!!! Geweldig..... hij is echt positief.. Wauw ben zo ontzettend blij voor jeee!!! Kan het niet geloven hahaha...
Gaat het een beetje met je Nona?? Is je vriend er bij?? Wauw zeg.... Hoop dat alles goed gaat en je over een paar maanden een gezond kindje in je armen hebt!
oh my god dames, ik ben aan het trillen... nee mijn vriend weet neit.. ik ga hem cadeautje geven (speen met papa is de beste )
Oohhh jeetje zeg!! Wat bijzonder... En inderdaad leuk cadeautje voor 'm.. Wanneer ga je het geven?? Oh my god ik ben ook zo blij voor je haha... Hopelijk kunnen Vivian, 1981 en ik je snel gezelschap houden.
Haha! Jullie gaan een heeeeele gezellig avond tegemoet! Have fun..... en nogmaals..... van harte gefeliciteerd!!!
Snap het haha... dat is ook lastig om voor je te houden. Nou klets hier maar lekker van je af hoor. Is je vriend aan het werk?? Heb je ook een clearblue test of niet? Vertel net aan mijn man dat je zwanger bent haha. (net verteld dat ik hier met jullie klets). Hij zegt nou misschien moet jij ook maar eens een testje doen.. ik zeg pff ik heb m'n eisprong nog niet eens gehad haha. Hij zegt: ja ik snap er ook niets meer van hoor haha.. Dus nogmaals even uitgelegd hoe het zit hahaha...
NONACHES gefeliciteerd!!! zag net je test al bij t testen topic kwam toch gelijk even hier heen wat superr!!! je ziet idd een duidelijk streepje en weet zeker dat hij binnen een paar dagen donkerder word!!! weet je ong hoe lang je nu bent ? 3/4 weken? Ohh vind het zo leuk voor je! dan kan je ook bij de december mama's komen!! & alle andere dames: kom op hoop op nog veel meer goed nieuws deze maand! Liefs mariahh
wahahaha die nona he! Wat een wijf Je weet de spanning wel op te bouwen voor die meiden hier... En je weet wat ik zei op de ping he, mijn testen waren ook zo licht in het begin!
Hoi Ladies, nou ben net thuis en mijn vriend komt erzo aan!! ben zo zenuwachtig. Heb net ook weer een andere test gedaan ook daar zie je een streepje op!! @ mariah, ik heb mijn eisprong 27-3 gehad, dus ongeveer 3 weken denk ik..ik ga maandag een clearblue doen denk ik!! Wat heb ik anders gedaan afgelopen ronde! - eerste 10 dagen van nieuwe cyclus om de twee dagen geklusd - altijd klaarkomen nadat mijn vriend klaar is gekomen - ik heb ipv etos zwanger worden deze cyclys davitamone mama plus geslikt - mijn vriend heeft ook vitamines geslikt: multivitamine (centrum), L'arginine (Stimuleert o.a. de aanmaak van sperma), zink, foliumzuur en omega 3 - na 10 dagen om de dag geklusd.. Wellicht zit er een tip tussen hoop dat het voor jullie ook snel raak is!!
nona van harte gefeliciteerd met je zwangerschap he en ik ga maandag weer test doen en ben nog niet ongstel