wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Nou je 2e test is super duidelijk hoor meid. Ik denk dat je al in het weekend met clearblue kan testen :D
    Misschien moet ik ook wel andere vitamines slikken. Ik slik namrlijk alleen foliumzuur.
    Trouwens ik ben ook een schildklierpatient en slik ook thyrax.
    Ik vind het allemaal zo moeilijk :(

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    van harte gefeliciteerd!!

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oohh meid, ik vind het zo geweldig voor je!! :D
    Laat je nog even weten hoe je vriend heeft gereageerd?
    Maar eerst maar eens samen lekker genieten he?!
    Ik ga je sowieso blijven volgen,.. hebben zo lekker gekletst afgelopen tijd hihi.

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Roosje, Het is altijd beter om meer vitamines te slikken...baat het niet, schaadt het niet ;)

@ Charise, Ik laat zeker weten hoe mijn vriend reageert:D
    Hij kan elk moment thuis komen...ben zo zenuwachtig :)

Ik blijf lekker kletsen in dit topic meid, vind zo gezellig met je..ben ook benieuwd naar je ei ofcourse!!

Je hoort beetje bij mijn dagelijkse routine hahaha!

Ik hoop voor jullie dat jullie ook snel een positieve test in handen zullen hebben!!

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Mijn vriend is er....adreneline stijgt :)

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Spanneeeennnndddddd... Laat je weten hoe hij gereageerd heeft :D

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hij is heel blij...helemaal omhelzen enzo

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Wat leukkk!! :D Hoe had je het gedaan? Had je het cadeautje gewoon gegeven of het neer gelegd?
    Ik zou echt niet weten hoe ik het zou moeten zeggen hihi..
    Sowieso zou manlief het niet leuk vinden als ik al test zonder hem haha. Hij wil het tegelijk weten haha.

En leuk dat je hier blijft kletsen hihi. :D

Ik heb trouwens net ook eens een dosis vitamines besteld voor mijn man haha. Zink, multivitamines, L'arginine, foliumzuur. Heb hier nog een potje met vitamine B enzo staan en ook nog Omega 3-6-9, dus die mag hij ook lekker gaan slikken.
    En ook nog tarwekiemolie voor mezelf. ;)

Dus hopelijk is het ook snel raak.. Binnenkort mijn ei... dus hopelijk kan ik je deze ronde nog komen gezelschap houden in zwangerschapsland. :D

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise, Ik hoop het zo voor je! Meteen je an laten beginnen met slikken ;) wellicht is het dan deze ronde ook raak!! I hope sooo!!

Ik heb van schoonmoeder een badjasje gehad :) echt super leuk!!

Ik ga morgen samen met mijn vriendje testen ;), en zondag ook!!

meteen voor moeder voor moeder aangemeldt.. ben helemaal excited

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Leuk zeg!! Echt geweldig hihi.. Kan niet wachten tot het bij mij zover is!! :D
    Ja meid... nu is het echt zo.. Je word mama! :D
    En hoop ook dat het snel raak is...
    Ik moet als het goed is testen als ik op vakantie ben eind v/d maand. Dus misschien kunnen we het de familie dan ook meteen vertellen. ;) Hoewel ik ook misschien niet wil dat iedereen het weet. ;) Alleen schoonmoeder en schoonzusje e.d.
    Manlief zei net namelijk dat het hem niet uit maakte, dat iedereen het wel mocht weten haha.

Achja.. eerst maar eens zien hihi...

Goh zeg, ben echt blij voor je!! :D

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ Nonaches ben echt super blij voor je! en je vriend wist denk ik niet wat hij hoorde hihi toen ik teste voor de 1e keer begon ik in de badkamer te gillen waarop mijn vriend zij : ik wil het nog niet zien, vervolgens kwam hij de badkamer ingerent haha

& Charise supper veel succes!! hopen dat je eind deze maand ook met goed nieuws komt!

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, ja maar moet jewel mee Yurkijken want in vroeg stadium kan er nog alles gebeure

@ marïah, dankje:) ja hij is super blij..ik voel me best raar, maar heb ook best wat krampjes :( hoe voel jij je??

decembermàma? Waar is dt precies?

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja daarom zou ik het ook niet meteen willen vertellen aan de hele familie. Dan ben je net 4 weken ofzo, en dan kan er inderdaad nog vanalles gebeuren....

Ben trouwens wel benieuwd hoe dat gaat, want stel ik heb morgen mijn ei... dan over 2 weken is mijn NOD. Meestal ben je op je NOD 4 weken zwanger.. maar ze houden ook vaak de eerste dag van je laatste menstruatie aan... dat zou bij mij dan (met een cyclus van 6 weken) betekenen dat ik 6 weken zwanger ben, terwijl ik er eigenlijk maar 4 ben.
    Maarja daarom heb je ook een echo natuurlijk. ;)

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    december mama's staat bij de zwanger worden club's dacht ik.. anders stuur ik je zo nog even de link:D

Het is inderdaad al vroeg maar ik heb er wel voor gekozen om het gelijk te vertelen aan beide families ook mocht er iets gebeuren je steun van familie kan verwachten, t is maar net waar je je fijn bij voelt.. ik was zo onzeker geworden door mn dokter dus toen huilend naar mama gegaan ( werkt in het ziekenhuis dus dacht die weet het wel)

Hier veel buikkrampjes niet heel erg maar af en toe wat steekjes, ook een enorm droge huid heel mn gezicht onder de droge plekken + mooie pukkels erbij:$ dus vandaag op mn vrije dag lekker een maskertje op gedaan.. ook slaap ik erg slecht sinds ik het weet eigenlijk.. val moeilijk in slaap en moet er snachts 2x uit om naar de wc te gaan.. geen ongi te bekennen ook geen oud bloed tot nu toe maar wel ontzettend veel witte afscheiding sinds 2 dagen mn borsten wel pijnlijk maar alleen bij aanraking dus al met al valt het wel mee.. oh ja en erg huilerig maar ik rookte ook :( dus nu gelijk gestopt zal ook wel mee spelen ..

en vooral erg moe, maar er gaat zoveel door je heen etc en slecht slapen dus vind het ook niet zo raar

@ charisa: ik ben ook benieuwd als ik mn 1e echo krijg hoever ik nu werkelijk ben denk dat t nooit helemaal zeker is,,je hoort zovaak (al is het maar 1/2 dagen) dat meiden vooruit gezet worden.. of teruggezet

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    @nonaches, GEFELICITEERD!!!

Heb dit topic wel vaker gelezen maar volgens mij nog niks geschreven!
    Ik zal na het weekend voor mijn vriend en voor mezelf ook eens even vitaminen ed halen. Misschien dat het dan bij mij ook weer gaat lukken!
    ben er na de mk nu nog meer mee bezig en wil natuurlijk alles uit de kast halen

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise, ja ben ook best bang..:( maar ben nu ongeveer 3 weken!!
    Maar tijdens termijnecho.weetje pas hoe oud het is!

@ marïah, ik heb ook best krampjes in mijn, stoelgang gaat moeizaam!! Ik ga volgende week VK bellen voor afspraak eerste echo..hoop zo dat.hartje klopt!!!

@ kel! Wat leuk dat j meeleest. Baat het niet, schaadt het niet ;) hoop dat snel vvoor je lukt!!

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    ik ga as dinsdag ook bellen, spannend he ! ik vind de dagen zo lang duren nu ( heb ook nog eens vakantie ) elke dag gaat zo langzaam voorbij.. ben blij als de eerste echo en de 12 weken achter de rug zijn vind het zo spannend en eng allemaal!

duik nu lekker mn bedje in ben erg moe spreek jullie snel weer ( heb vakantie dus kijk vaak op zp haha)

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Haha! Ik ga mijn vriend ook maar eens volproppen met vitamines!!

19. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Meiden!
    Niet bang zijn !
    Ik was dat ook heeeeeel erg en kijken eens, ben nu 12 weken!
    Bij alles wat ik voelde of dacht te voelen ging ik der al vanuit dat het mis was.. maar de eerste echo en de termijn echo waren "perfect!" zoals de vlk zei!

Vertrouw op je kleintje... Ik weet het het is moeilijk, vooral de eerste 12 weken maar het is echt veeel fijner als je je ontspant en dan pas kan je dervan genieten!

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Spannend allemaal ja... ik denk dat ik het ook erg spannend ga vinden die eerste periode.
    Maar goed, positief blijven he?

Hoop echt dat ik binnenkort ook een knal positieve test in mijn handen mag hebben. Als ik deze ronde zwanger raak ben ik uitgerekend in januari als het goed is...

nou meiden slaap lekker allemaal.. het is alweer laat hihi.
    xx

Deel Deze Pagina