goede morgen ik ben nog steeds niet ongestel ik heb wel steeds last van me buik en ben nog steeds misselijk en tepels zijn ook gevoelig
@ charise, ik hoop ook voor je meid! Zit nu in zenuwslopende periode!! Heb ook nog geen knaltest gehad. Dinsdag ben ik 4 weken (NOD) hopelijk dan knaller van een test!! @ 1981, hoop dat je snel niet meer in onzekere periode zit..hoop dat je positieve test krijgt!
Komt goed meid, zie dat je temp ook weer netjes omhoog is gegaan. En sommige vrouwen maken ook wat later hcg aan. En je hebt al een posi test, dus dat komt helemaal goed meid!! Zou rond je vermoedelijke NOD eens een clearblue test doen met indicator. Kijken wat die aangeeft. Misschien kun je daar uit al een beetje opmaken wanneer je ei nu was. Al maakt dat natuurlijk verder ook niet heel veel uit. Nou hier manlief vanmorgen even wat vitamientjes in zijn handen gegeven. Hij vond het maar niets hoor. Hij gelijk vragen waar is dit voor dan en wat is het allemaal? Dus maar even beetje uitgelegd. Toen nam hij ze braaf in. Nona, hoeveel mg van al die pillen slikte jou vriend? Gelukkig zijn de meeste tabletjes maar 1x per dag alleen die L'arginine 2x per dag, maar misschien dat ik er maar 2 in de ochtend geef, want ik heb zo het vermoeden dat hij zelf de pilletjes niet gaat pakken. Hier trouwens vannacht nog even lekker geknuffeld. Ik doe dan meestal, omdat het na 24.00 uur is, het gewoon op vandaag zetten. (Hebben alleen nu 2 dagen achter elkaar gedaan haha, maarja moet kunnen he?! ) Temp is weer ietsje omlaag, en gerommel in mijn buik..... Nouja afwachten hihi. Heb je trouwens wel een beetje kunnen slapen Nona?
1981, spannend hoor, nog steeds geen ongi... Hoop dat je maandag of dinsdag een KNAL positieve test in je handen hebt!!
@ charise, goedzo ik heb het ook opgelegd. Ik heb een pillendooosje en die vulde ik elke dag voor hem. En dan wist hij precies wat hij moest nemen. Ik had potjes bij naturwinkel gehaald en gaf hem elke dag voorgeschreven wat op potje stond. Vooral l'arginine is goed, stimuleert sperma productie !! De rest is omdat gezond is Hoop voor je dat gaat lukkenen als je mannetje goed slikt , dan heeft het tijdens je ei wellicht al effect!! Daarnaast zelf gezond leven etc. Xx
Ja en de zink is ook belangrijk, want dat zorgt er voor dat de zaadcelletjes langer overleven NA het klaarkomen. En ze bewegen meer, en er komen meer zaadjes vrij.. Dus ook zink erg belangrijk. En dan inderdaad de L'arginine voor de aanmaak. Nou helemaal super toch dat die middeltjes bestaan. En ook al helpt het misschien niets, dan is het toch gezond. Kwaad kan het niet. Hier een rommelige onderbuik, maar nog steeds een negatieve ovulatie test
@ charise, volgens miij duurt niet lang meer tot je ei, je zit al op dag 21!! Komt helemaal goed Vandaagg is laminaat gelegd in huis De tweede slaapkamer kunnen we nu inrichten als babykamer Zo spannend allemaal
Wat leuk Nona, als het laminaat ligt is het meteen een stuk meer af he?! Moeten jullie nog veel doen?? Wanneer denken jullie er in te gaan? En inderdaad leuk dat jullie nu ook bezig kunnen gaan met een babykamer. Ja volgens banner komt over nogeveer 7 dagen mijn ei. Maar hoop natuurlijk eerder... Het betekent in ieder geval binnenkort goed klussen... voor de vruchtbare periode... Maarja dat doen we nu ook al.
@ charisee, ja zeker nu laminaat ligt is het al veel meer af..de keuken zit er ook in, nu nog heel badkamer ... Mssr die wordt volgende week gelegd, dus we hopen begin mei te kunnen verhuizen Er zijn ook best leuke topics over babykamers Ik las trouwens iets over inwendige echo's, dat je daar bloedingen van kan krijgen, ik ga dat echt weigeren..ik durf momenteel ook niet te knuffelen haha! Ik heb vandaag clearblue gehaald, die ga ik doen als mijn KV2v5 knallend is Ben wel beneiuwd wat hij weer geeft!! Niet te veel.klussen he Xx
Ja snap dat je het spannend vind nu om te knuffelen hihi. Maar meid, het moet kunnen... En dat je evt. bloedingen kunt krijgen van een inwendige echo zou kunnen, maar die kans is waarschijnlijk vrij klein. Als het echt gevaarlijk zou zijn dan zouden ze het niet doen lijkt me. Maar als je je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen. Al moet je dan waarschijnlijk wel wat langer wachten voor je een echo krijgt. Vriendin van me vind het ook vervelend een inwendige echo vanwege haar verleden en die moest ook iets langer wachten en krijgt met 12 weken een echo. Kijk, dat is leuk om te zien he dat je huisje zo steeds meer af word. Verhuizen is natuurlijk ook een hele klus, maar wel leuk om te zien hoe het steeds meer je eigen plekje word. Ja die babykamer topics zijn leuk ja, kijk ik ook geregeld hihi. Beetje inspiratie op doen e.d. Ik denk dat ik wil gaan werken met een sterren thema. Vind ik wel leuk... maarja daar kan ik nog wel even over nadenken. En niet teveel klussen nee haha... manlief zat al weer te hinten over vanavond haha... maar ik probeer het misschien nog maar even uit te stellen tot morgenavond haha. Nouja er zit wel elke keer iets van 24 uur tussen..... Vind ook weer zo stom om als je wil knuffelen e.d. om dan te zeggen nee dat mag nog niet dat is niet goed hahaha. Hopen dan maar dat die pilletjes al een klein beetje hun werk doen en goede zaadjes aanmaken hihi.
@charise: wij kluste wanneer we zin hadden soms wel weer 3 dagen achter elkaar dan weer 2 dagen niet als het niet uit kwam, t moet ook leuk blijven natuurlijk😃 Over een babykamer nog niet nagedacht, nu bijna een week gestopt met roken en t is erger dan ik dacht! Maar alles voor t wondertje nu ben wel erg aan het hoesten en dat doet pijn krijg dan echt van die steken in m'n buik
Wat mariah zegt, het moet inderdaad wel leuk blijven, maar beetje regelmaat is ook wel verstandig Ja stoppen met roken is moeilijk in begin het Mariah!! Ik ben sinds 1 januari gestopt en mijn vriend sinds halverwege februari..moet zeggen het gaat ons goed af en jeetjee wat scheelt het veel geld Even doorzetten, na 14 dagen is al minder moeilijk Ik krijg echt een grote puist ..is dat normaal ?? want ik krijg dat normaal als ik ongesteld moet worden?? ben best onzeker!!
Knap zeg dat jullie allebei gestopt zijn met roken Mariahh & Nona. Ik stop ook meteen zodra ik zwanger ben... Maar als het over enkele maanden nog niet raak is stop ik ook... En ja het moet ook leuk blijven inderdaad met klussen. Maar meer als 1x per dag zal het sowieso niet worden. En ja soms is het wel elke dag en soms zit er wat langer tussen.. We zien wel. Nona, dat je last van puistjes krijgt kan ook goed komen door hormonen hoor. Net zoals het bij je menstruatie is, komt ook door hormonen. Dus probeer je niet al te druk te maken... Al begrijp ik je echt helemaal hoor... Die eerste weken zijn zo ontzettend spannend. En dat is soms wel eens een nadeel als je het al zo vroeg weet dat je zwanger bent. Ik voel dat mijn ei er aan komt. Nu echt gerichte steken in mijn linker eierstok (heel soms lichtjes in de rechter ook). Dus gaat nu echt niet lang meer duren. Misschien morgen al een positieve ovu test. Ik ben heel benieuwd. Had al wel af en toe een rommelig gevoel maar nu zijn het echt van die steekjes. Zou leuk zijn... toch nog een paas ei Het is alweer laat.. net met manlief een film gekeken. Intouchables, echt een aanrader! Een mooi verhaal... en leuk en grappig, maar ook gewoon mooi. Naar een waargebeurd verhaal. Hij is nu in de bioscoop, maar we hebben 'm gedownload. Nou ga nu ook zo maar eens lekker slapen. Slaap lekker meiden! Xx
VROLIJK PASEN allemaal!!! Nou hier een beetje onduidelijkheid m.b.t. mijn temp... Ik werd vroeg wakker (uur voor ik normaal temp) en toen was mijn temp 36.2 Oke dacht ik en ging weer verder slapen. Had nog niet ingevuld o.i.d. Toen werd ik 2 uur later wakker, en toen ik toen ging meten was ie 36.4. Weet nu niet welke ik aan moet houden?? Heb 'm nu in FF maar even op 36.3 gezet (gemiddelde dus). Lekker handig dit.. Ik zet mijn wekker nooit maar temp altijd wel rond dezelfde tijd. Maar vaak is het zo dat als ik ineens vroeger temp, mijn temp een stuk lager is. Dan wanneer ik op de goede tijd test. Dus dat zou betekenen dat ik eerder 36.4 aan moet houden dan 36.2. Pffff nou ja ik kijk wel even wat mijn temp morgen doet. Als ie hoger is dan 36.4 dan zet ik die van vandaag op 36.4 En als ie lager is op 36.2. Ben trouwens benieuwd wat mijn ovu test straks aangeeft!!
VROLIJK PAASFEEST DAMES !!! Nou ik temp tegenwoordig niet meer op zelfde tijd, meest uur eerder, omdat ik super nodig moet plassen! Charise, ik zou nooit gemiddelde temperatuur nemen, ik zou eerste temperatuur meting nemen en dan FF de tijd aangeven.. Je bent namelijk wakker geweest, dus wellicht dat je temperatuur daardoor wordt beïnvloed! Jij hebt straks miss wel een paasei en die moet je vriend weten te vinden straks ff ovutestje doen..en dan wie weet meid!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa whooeeehoeeee!!!! Ik heb mijn paasEI gevonden!! Ben echt helemaal blij... toch nog eerder dan verwacht.... Nu hopelijk snel springen.... Ik deed de test en keek ik was alweer teleurgesteld. Want vorige cyclus stond de teststreep er al meteen met doorlopen... dus ik dacht shit he, weer niet! Toen zag ik wel een licht streepje.... dacht dat is negatief. Dus ik ging ff wat doen en toen wou ik mijn test gaan opruimen en keek (was nog binnen de 10 min hoor) en ja hoor zijn die 2 streepjes even donker!! whaaaa! Helemaal happy. Dus net mijn man laten zien en die is ook enthousiast. Begon meteen over 2x klussen hahaha... dus ik zei neeee dat is ook niet goed haha.. maar vanavond sowieso even aan de slag. Ik zal zo even foto plaatsen!
Bij deze de foto'tjes. 1 van de test van vandaag... en 1 van de testen van afgelopen week!! Test streepje lijkt iets lichter dan de controle streep, maar deze is wel even donker hoor. Misschien dat ik vanavond nog even test, anders morgen weer.
@ charise, ja denk dat je een paasei hebt! Ik zeg klussen en ik zal je temperatuur kaartje in de gaten houden
Mijn testen worden donkerder Ik ga morgen denk ik CB uitvoeren.. Volgende week ook alles regelen qua ha en vk! Zo spannend allemaal! Wij zijn druk aan klussen in ons huisje! Deuren schilderen enzo hihi echt kut werk..ben ook beetje bang qua bewegen margoed zal wel goed komen
Mooi Nona! Ze worden inderdaad goed donker. Enne zijn dat nou die tijdstippen onder de datum... pffff. 04.00 uur hahaha. Lekker vroeg haha! Je kindje zit goed beschermd hoor in je baarmoeder. Er kan niet zo snel iets gebeuren. Niet teveel druk maken he?! Dat is ook niet goed hoor. Succes met klussen, die deuren zijn echt rotwerk ja! Welke kleuren hebben jullie in huis?