wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, nee maar jw bent wel bang haha!
    Ik word tegenwoordig zo vroeg wakker om te plassen haha!
    Dus dan meteen testen ..:D

Ik hóop echt op goede knaller volgende week :)

Zie foto's voor kleuren en keuken ;). Grootste gedeelte is wit :)

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ charise: hoera een paasei! Veel plezier de komende dagen! En Nona mooie test! Je kan nu goed de clearblue doen hoor! Ben benieuwd wat hij aangeeft! Hier ook puisten hoor vooral in m'n gezicht maar dat hoort er bij geloof ik . Ook slaap ik ontzettend slecht val heel slecht in slaap en word veel wakker ben nu al gebroken :( vandaag aan mijn schoonzusje verteld tussen neus en lippen door zegt ze: ja dat dacht ik al, je ziet het al een beetje! Dacht dat alleen ik het zag mja ben vrij slank vanmezelf en nu een opgezet hard buikje denk m'n darmen die ook van slag zijn

Fijne dag allemaal nog! Xxx

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ marïah, hier zelfde, ik heb mijn zusje en beste vriendin gezegd :p
    Wilde nog niët, maar kon niet laten!!

Ik heb ook hard opgezette buikje, moeilijke stoelgang :(
    Ik lijk net al vet lang zwanger haha!!

Overmorgen ben ik 4 weken :), dan echt aftellen tot eerste echo :)

Heb jij al afspraak gemaakt?? Ga ik volgende week doen..

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ Nona: nee vorige week met precies 4 weken naar de ha geweest daar nog een test gedaan maar die was nog niet zo duidelijk als hier dus dinsdag weer een afspraak dan kan ik laten zien dat ik wel degelijk zwanger ben hihi wil ff aan die lul van een ha over laten of dat ik gewoon de verloskundige kan bellen of dat ik naar de gyn moet, 2 maanden terug gevallen en m'n voet gebroken dus heb toen foto's laten maken + ct. Scan lees verschillende verhalen hier over dus hoop dat alles zich goed gaat ontwikkelen had er op dat moment niet echt bij stil gestaan . .
    Dinsdag weet ik dus meer, wanneer ga jij bellen?

Xxx

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Spannend allemaal voor jullie zeg. :D
    Hoop dat jullie allebei snel voor een eerste echo mogen en jullie wondertje kunnen zien. :D

Mooie keuken Nona!! :D Ziet er goed uit :D

Ik twijfel trouwens over mijn ovu test.... volgens mij is hij nog niet helemaal positief. Nog even goed vergeleken met die van vorige cyclus en die waren toch nog wat donkerder.
    Net namelijk nog een keer een testje gedaan en die was echt duidelijk nog wat lichter...
    Hoop nu dat ik morgen echt een knal positieve test heb....
    Als we vanavond klussen, dan zal het toch wel goed zitten??
    Of zouden jullie wachten tot morgen?
    Maar volgens mij heeft manlief zich er al helemaal op ingesteld hihi. Nou doen het gewoon vanavond, dan is het mooi om de dag weer... en dan evt. morgen ook nog wel.

Hieronder een foto van de test van vanmorgen en net.
    En een foto van de positieve testen van vorige cyclus, met daaronder de test van vanmorgen. En die is toch wel een stukje lichter.

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Mariah, Ik heb 14 maart verstandskiezen laten trekken en foto laten maken. Volgens mij kan het niet zoveel meer kwaad hoor? Alleen op moment dat je echt zwanger bent, mag je geen foto laten maken.. Ik zou me er niet zo druk om maken!

Ik had trouwens gelezen dat 9% van de zwangerschappen op miskraam uitloopt als je tussen 20 en 24 jaar bent..

85% van de zwangerschappen gaan goed, het gaat vaker goed dan fout! Hopelijk geeft dit ook beetje rust ;)

Ik ga dinsdag de dokter bellen, maar heb pas de week van 16-4 tijd om langs de dokter te gaan. Ik zit namelijk ivm werk aan de andere kant van Nederland heel de week...

Ik heb dan (als het goed is) een knaltest, dus dan kan de dokter mij meteen doorvewijzen naar de vk/gyn. Bij eerste zwangerschap had ik doorverwijzing gyn.

@ Charise, Ik zou inderdaad klussen (vooral om de dag, dan heeft sperma voldoende tijd om uiste hoeveelheid te worden)..Ik twijfel over de testen..ik vind die dipsticks sowieso erg onduidelijk..

Kijk die foto van mij nog één keer. De bovenste is kei positief en onderste is twijfelachtig, Ik zou ff je temperatuur afwachten ook!

Ik blijf je kaartje aandachtig bekijken!!..ik ga morgen de CB test doen..:D

Slaap lekker meiden!!

xx

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee meiden,
    Alles nog steeds goed met jullie??

Mariahh, die foto's maken kan geen kwaad hoor. Je kindje zit nog zo goed beschermd en verstopt op deze termijn. Dus zelfs als je zwanger zou zijn zou het geen kwaad kunnen. En het is anders als er 1x foto's gemaakt worden, of als je dagelijks met die straling werkt.

@Nona, ben je eerder zwanger geweest?? En waarom zat je bij de gyn?
    Ik vind deze testjes op zich wel duidelijk hoor die ik nu heb. Weet ook dat ze moeten knallen. Dus hopelijk vandaag. ;)
    In ieder geval vanmorgen een temp dipje, dus denk dat ie vandaag of morgen echt gaat springen. (Of miss al gesprongen).
    Dus zit sowieso goed als we vanavond klussen.

Doe je vandaag die CB test of morgen? (met 4 weken).

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Nog even iets grappigs trouwens.
    Ik lag vanmorgen nog in bed en manlief was er uit omdat ie moest werken. Hij kwam nog eventjes langs om te zeggen dat ie ging, dus ik zeg je moet nog wel even je pilletjes innemen he?!
    Nou dat zou hij doen....
    En ik wist dat dit ging gebeuren.....

Kom ik vanmorgen beneden, heeft hij de pilletjes uit mijn doosje ingenomen! hahahaha :D
    Dus hij heeft lekker teunisbloem olie, tarwekiemolie en etos zwanger worden pillen op. Hahaha.

Kan hij vanavond alsnog zijn pilletjes even innemen.. :p MANNEN!!

9. 1981

1981 Actief lid

24 jul 2007
    108
    0
    0
    goede morgen

ik ben nog steeds niet ongestel
    ik heb net test gedaan was negatief
    ik word nu echt beu van

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen dames..!

Ik ga nu denk ik CB test doen..ik heb vanochtend een Kv2v5 gedaan en die was al duidelijk donkerder:D

Ja ik ben al eerder zwangergeweest, 2 jaar terug. Ik bleek 2,5 maand zwanger te zijn (ongewenst) heb toen een abortus gehad :( Ik zat bij de gyn omdat ik meteen moest kijken hoever ik was en bleek 2,5 maand te zijn..

Hahaha ik lig helemaal in een deuk dat je vriend de verkeerde heeft ingenomen hahahahaa:p Echt typisch mannen ...

Ik vertelde dit aan mijn vriend en die moest ook lachen, ook omdat het hem ook had kunnen gebeuren hihihi..

Als CB heb gedaan, zal ik fototje plaatsen :D

@ 1981, jammer zeg! hoeveel dagen met je overtijd??

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Charise, je tempkaartje ziet er veel belovend uit :)

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Heftig meid van je abortus!
    Ik ben zelf ook eerder zwanger geweest, maar dan een miskraam gehad met 10 weken. :( Was ook niet gepland hoor, vond het wel supermoeilijk toen, maar soms denk ik ook van het is beter zo. Was toen ook net uit met mijn ex enz. Was in 2009.

Laat je zo je test nog wel ff zien!! :D Ben benieuwd.
    Jaa echt grappig van die pillen.. .sukkel :p hahaha. Ik smste hem al over die pillen dus hij stuurde terug: Ga ik nu ovuleren? :p
    Dus heb 'm maar verteld dat hij nu inderdaad zwanger raakt en een kind uit moet persen haha.

Ja temp ziet er goed uit ja.. hopelijk komende dagen stijging. :D
    Mijn ovu testje is nu alleen nog niet positief. :S Beetje jammer.

Doe er vanmiddag ook nog wel weer 1.

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    @1981, wat rot zeg!
    Ben je al lang bezig met zwanger worden? En hoelang ben je gestopt met de pil (als je die geslikt hebt)?
    Doe je ook tempen of ovu testjes?
    Zou misschien nog een paar dagen aankijken en anders maar eens naar de dokter gaan.

14. 1981

1981 Actief lid

24 jul 2007
    108
    0
    0
    @ Charise ik ben al lang bezig met zwanger worden
    ik ben heel lang van de pil af
    ik doe geen tempen of ovu testjes?

@Nonaches ik ben nu 4 dagen overtijd

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, oh meid wat vervelend zeg!! VOor mij was net ook uit, dus beste keus en ik heb nu een geweldige vent :D

Ik heb de CB gedaan, zie hieronder..

Volgens gebruiksaanwijzing ben ik dan tussen 4 -5 weken zwanger, dus ben ik al over de 4 weken heen...gezien mijn tempkaartje was mijn ei op dag 12..(ik heb meteen FF aangepast)

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ nona dat had ik ook hoor .. maar andere hier op t forum zeggen t is een indicatie.. dus kan best dat je nog gewoon 3w6d bent.. ik had de CB 2-3 op dag 27 van mn cyclus dus 3w5d en toen had ik ook 2-3 .. t is gewoon afwachten dus.. mn kv test is nu zo knal dat ik eigelijk benieuwd ben wat een CB nu zegt mja ze zijn zo duur..

en je hoort ook best vaak dat je toch een paar dagen vooruit/terug gezet word.. mijn testen met 4 weken zwanger vind ik zo duidelijk en dan zie ik dames die 4 weken of 4weken en 1 dag zijn met zoon vaag twijfeltestje/licht lijntje of CB zwanger 1-2 ..
    dan denk ik wel eens ben ik echt pas 4w5d of toch iets langer al hihi spannend he!!! maar dat je CB 2-3 aangeeft is iig goed je HCG stijgt dus goed!

@charise: ik had ook de etos zwanger worden pillen maar ben er mee gekapt.. mn cyclus werd eerst kort toen lang toen kort.. en toen dacht ik bah niks voor mij die pillen en slikte vanaf toen helemaal niks en toen ik gestopt wast met die pillen kreeg in eindelijk een regelmatige cyclus haha

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ mariah, ja mijn testen worden ook vet donker! VOlgens mij heb ik mijn ei op dag 12 gehad. Ik heb toen ook klachten gehad, maar geen ovutest gedaan, als ik daar positieve test doen, dan zegt hij dat toen mijn eisprong was.

Dat betekent dat ik 16 dagen geleden bevrucht ben :) dus dan klopt CB wel redelijk..ben iig blij dat hij zegt zwanger hahaha!!

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ Nona: ik zat me aan het begin zo druk te maken of alles goed zou gaan etc.. nu ik dit van jou lees en al sinds een paar dagen denk van oke de meeste gaan of heel vroeg mis (vmk) en hoor je echt heel vaak in je omgeving een mk vanaf 5,6,7,8,9 weken? die hoor je niet zo vaak.. dus ik probeer me steeds meer te ontspannen en t lukt me goed eigenlijk.. af en toe als alle pijntjes wegzijn denk ik ohjee is er wat mis of als ik sochtends opsta check ik toch eerst mn broekje hihi maar tot nu toe geen bloed meer gezien :D

Ik heb ook een probleem met afspraken hoor want ga deze week de 5e week in dus voor mn eerste afspraak kan ik of precies op 7w0d of pas de 9e week dus ben benieuwd wanneer ik mag komen, hoop natuurlijk met 7 weken maar aan de andere kant ik wil ook iets zien zodat ik voor mezelf weer kan zeggen zie je nou het zit goed.. en dan is 9 weken beter... ach ben best zenuwachtig voor morgen!!

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ mariah, hoezo kun je of week 7 of week 9?? en neit er tussen in? Ik moet nog afspraak maken :p..deze as week kan ik niet ivm werk. Dus eerst afspraak die ik kan maken met ha is week 16-4..dan zit ik al in 6e week...

spannend he...!

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Omdat ik week 8 elke dag werk behalve zondag heb dienste overgenomen precies week 8 hihi

Deel Deze Pagina