Ja die testen blijven een indicatie natuurlijk. Maar zou mij niets verbazen hoor Nona, als je ei toch op dag 12 is geweest. Alleen snap wel waarom FF dag 15 pakt, omdat je een dipje had natuurlijk. Achja die 3 daagjes maken vast niet uit. Het kan zo soms met een echo nog wel weer heel iets anders uitwijzen. Soms nestelt een embryo zich nog wat later of vroeger, en dan geeft dat ook weer verschil.. En wat maakt het uit.. je bent zwanger! haha Ben benieuwd wanneer mijn eitje springt. Zou goed vanavond kunnen, hoop het tenminste.. of vannacht. Vanavond nog even klussen en dan hoppa gelijk bevrucht haha. Hoop dat m'n ovu testje vanavond positief is. Zou voor mijn gemoedsrust toch wat beter zijn haha. Gelukkig voel ik wel het een en ander in mijn buik. Vorige keer had ik een hele gespannen buik en toen daarna was het weg en dan weet ik dat ie gesprongen is. Ach we zullen zien. @1981, heb je een regelmatige cyclus of niet? Want misschien heb je je eitje pas later gehad en heb je een wat langere cyclus? Anders toch maar eens een afspraak maken bij de dokter?
@ charise, ja maakt niet uit, maar aan andere kant weer wel. Ik heb dag 12 (zaterdag dus) best wel wat alcohol gedronken. Ik moest er even uit met mijn hoofd..maar nu is het dus raak Kan dat veel kwaad?? Want heb daarna meteen weer gezond geleefd en was ook in de veronderstelling dat niet raak zou zijn daardoor... best onzeker.. heb ook weer best wat krampen in mijn buik nu
o my god!!!! net de schik van mijn leven. Ik veeg af en ik zie een klein bruin iets, ech zo miniscuul als een klein haartje.. Dus ik meteen vingers naar binnen en cervixslijm voelen, nou daar sta niks..ook met afvegen niks meer..DUs volgens mij is er niks..maar ben ineens zo bang!! Vind naar toilet gaan mega eng
Nee dat maakt niet uit meid. De eerste weken komen er nog geen stoffen van jou bij de baby. Omdat er nog geen verbinding is met placenta/navelstreng e.d. Dat komt pas ietsje later. Dus maak je niet druk meid. Er zijn genoeg mensen die vanalles doen omdat ze niet weten dat ze zwanger zijn. En genoeg mensen die drinken tijdens de zwangerschap. En je zou dan net op 't moment van de eisprong zitten, maar die alcohol kan in geen geval bij je eicel/embryo of wat dan ook zijn gekomen. Dus dat zit wel goed. Krampen kunnen er goed bijhoren hoor, maar geloof zeker dat het niet fijn voelt. En ik snap zo goed dat je het dood eng vind allemaal. Zou ik ook vinden hoor... Ga je morgen ook de huisarts bellen of later pas? In principe mag je een verloskundige ook zelf bellen. Ik weet natuurlijk je situatie verder niet qua gezondheid e.d. en of je dus bij de gyn moet of niet. Maar als je verder gezond bent e.d. dan mag je in principe bij de vk. (Op internet kan je wel een lijstje vinden van wanneer je naar gyn moet en wanneer naar vk).
Hihi meisje toch, misschien een beetje oud bloed van iets. Vergeet niet dat je tijdens je zwangerschap ook meer bloed gaat aanmaken en alles dus veel beter doorbloed is, en je ook dus sneller kan bloeden als je een klein wondje hebt. Terwijl je dat misschien voorheen ook niet had. Meid ik duim voor je dat die eerste weken voorbij vliegen.
@Nona: als er nu verder niks meer komt moet je je niet druk maken kan idd wat oud bloed oid zijn.. en alcohol kan ook niet zo kwaad geloof ik..en zoals ik al zij heb gewoon doorgerookt sinds mn posi test gestopt met roken.. succes morgen met bellen.. wel alles melden he!! &charise veel plezier vanavond hopen op een goed resultaat deze maand! hou ons op de hoogte he! nog een ovu testje gedaan? ben best zenuwachtig voor morgen ben zo benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.. sinds vandaag een beetje misselijk, gelukkig niet braken maar vooral veel boeren en maagzuur vanacht gelukkig wel goed geslapen
@ charise en mariah, ik ga morgen de HA bellen..dan komt het voor de rest allemaal goed Gelukkig kan niet zovel kwaad, maakte me al helemaal zorgen hihihi! dan ook nog beetje oud bloed schik van mijn leven! ik heb alleen last van moeheid, veel plassen etc. voor de rest valt het allemaal wel mee nu nog Charise, veel plezier en we hopen op een knaltest over paar weken ik ga lekker paasdineren bij schoonmams.. ik hou jullie op de hoogte! xx
Daarnaast ook best last van koude rillingen .. ben blij dat ik nog niet misselijk ben, maar dat zal neit lang duren! @ mariah, heb jij btw ook dat je niet continue krampen hebt, maar zo nu en dan
nona: ja, niet de heledag maar af en toe wat krampen/steken vooral als ik hoest of nies en ook veel gerommel in mn buik koud en moe hier ookal vanaf dat ik wist dat ik zwanger was..
Fijne avond Nona en geniet van je diner! Ik ga zo nog even een ovutestje doen. Al heb ik niet het idee dat het wat uitmaakt. Misschien is ie morgen of overmorgen pas positief. Het gaat in ieder geval niet lang meer duren. (hoop ik)
@ mariah, ja ik heb sinds ik weet ook van alles hahaha Heb hier en daar best wel steken en dan is weer weg Het diner is heerlijk!! @ charise, gewoon goed blijven klussen!!
He meiden, jullie moeten maar denken... Beebje is zich gewoon lekker aan het nestelen in jullie baarmoeder. En een mooi kamertje aan 't gereed maken voor de komende maanden. Hier vanmiddag nog een testje gedaan, die was wel weer donkerder als die van vanmorgen. Voel het nog rommelen in mijn buik. Dus verwacht dat ie vannacht of morgen springt. Nu ff aan de klus vanavond... In ieder geval vertel ik volgende maand (als die er komt ) niet meer aan manlief wanneer mijn ei is, want hij voelt best wel druk om te presteren hihi.
@ charise, haha ja is beter om niks te zeggen!! Alleen wel lastig, is namelijk altijd wel fijn om het te delen met iemand!! Maar daar heb je ons voor.. Ja beebje is zich lekker aan mama vast aan het klampen Pas vanaf 12 weken ga ik echt nadenken over de kinderkamer..heb wel idee en de kamer is ook leeg, maar alles moet helemaal goed zijn!! Ik had vandaag al eerst huilbui..Morgen dokter bellen, ben zo benieuwd hihihi.. Over 4 weken echo, wat een tijd nog fijne avond ladies ik ga lekker pitten, morgen moet ik 2,5 uur rijden Daarna ben ik ook beperkt beschikbaar volgende week, omdat ik in hotel zit xx
Heftig meid, hoop dat de week een beetje snel gaat voor je. Met 8 weken al een echo?? Hoe weet je dat? Dat is toch bij iedereen anders of niet? Lees wel vaak hoor dat mensen dat hebben, maar als ik bij VK's hier in de buurt op de sites lees (ja haha al een beetje gekeken ), heb je een 1e afspraak rond de 8/10 weken en dan intake e.d. en dan word er een afspraak gemaakt voor een eerste echo. Dat is dan rond de 11-13 weken. Zou het zelf ook fijn vinden hoor echo rond de 8 weken. En ja die dingen als testjes deel ik lekker met jullie hihi. Bespreek natuurlijk de zwangerschapstest wel met man hahaha. Nou meiden ik kijk bones nog even af en dan ook zo maar naar bedje toe. Slaap lekker alvast! xx
@Nona: bereid je maar voor met die huilbuien haha zat net the face te kijken moest er iemand uit hup daar ging ik weer zo stom! wanneer je kan as week wel even een berichtje plaatsen he! ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen!! &charise: als ik tegen mn vriend zij dat mn ei er aan kwam wou hij t liefst 3x per dag met de smoes dalijk missen we hem, mannen toch haha hoop dat je snel een knal ovu test hebt! Ik laat morgen even weten als ik de verloskundige heb gebeld xxx fijne avond nog
Hai meiden, Kom ff spuien hoor. Het is al laat. Net 2x geklust zonder resultaat bij man. Hij denkt er teveel over na dat ie moet presteren waarom t dus niet lukt bij 'm. hij doet t niet expres en baalt ook, maar voel me echt verdrietig. Als mijn ei vannacht of morgen springt was dit dus de perfecte dag! Denk dan meteen dat er weer een maand verloren is gegaan. Heb ik eindelijk mijn ei en dan dit, pfff. Vertel t m in ieder geval nooit meer. Sorry voor mn gezeur, maar moest t gewoon even kwijt. Gelukkig ben ik anoniem hihi. Xx
Goedemorgen ladies, Ff snel stiekem berichtje tussedoor .. Vanochtend 2 uur in de auto gezeten en ben nu heel ver weg ..flink aan werk en dan heb ik donderdag om 17:00 afspraak met de dokter @mariah, ben je al bij ha geweest? Ben benieuwd! @ charise, wat vervelend meid! Begrijp dat je even wil spuien, ik ken dit probleem niet, maar kan me voorstelen dat hij de druk voelt! Het moet ook leuk blijven! Gewoon niks meer zeggen, je hebt dagen ervoor goed geklusd toch?? Liefs
Spannend Nona, je eerste afspraak. Dat "probleem" van m'n man ken ik ook niet haha. Behalve nu, nooit last van gehad. Maar ja hij zei ook, ik denk er veel te veel over na en gewoon van ik MOET nu presteren, en daardoor lukt het niet. Mannen zijn daar in gewoon anders als vrouwen. Maarja hopelijk zitten we een beetje goed qua klussen. Zaterdag voor het laatst, en dan was het nog vrijdag/zaterdag nacht. Ik zit ook een beetje met mijn ovu testen, ze worden maar niet positief. Elke keer net niet. Temp is nog wel gedaald. Nouja afwachten maar... Al heb ik er niet echt een heel goed gevoel over...