Mariah, heb jij al veel mensen verteld? Bij mij kriebelt het mega erg!! Wil zo graag zeggen, maar ben te bang dat fout gaat!! Echt nadeel als je het al zo vroeg weet!!
Nona, je kan het wel mensen vertellen natuurlijk. ALS het dan mis gaat heb je wel steun van mensen. Het is maar net wat je zelf prettig vind natuurlijk. Begrijp wel hoor dat je het van de daken wil schreeuwen. Ben benieuwd hoe mijn temperatuur morgen is. Al test ik morgen wel wat vroeger als normaal. Maar goed we zien wel.
@ Charise, ja er zijn wel mensen die het weten, maar liefste zet ik foto van mijn zwangersschapstest op facebook haha!! Elk pijntje die ik in mijn buik voel, vind ik eng.. Ben net klaar met werken, ga nu ook lekker mijn bedje in!! Ben ik echt aan toe!! Charise, ik hoop dat je kaartje stijgt! Ik hou hem in de gaten.. liefs nona xx
Goedemorgen dames! Hoe gaat het ermee..Ik heb best panische acties qua naar toilet gaan! Ik baal ervan dat ik zo bang ben.. Ik slaap wel erg slecht. (slaap ook nog alleen in hotel natuurlijk ) Mijn telefoon staat op trillen, krijg sms, wordt meteen wakker..En elke ochtend maar plassen (heel vroeg)..pff vermoeiend hoor!! Hoop zo dat het blijft kleven! Ik wil het zo graag Hoop snel dat die 4 weken voorbij zijn en het hartje klopt!! Klachten zijn minimaal, hier en daar wat ongikrampen (blijkt ook weer symptoom te zijn van miskraam, dus ben zo bang) en moeheid vooral! Wat jij mariah?? liefs! fijne dag vandaag ladies, ik ben weer druk aan werk..
Hee meid, wat rot dat je je zo bang voelt elke keer. Snap het wel hoor. Temp hier nog laag. Misschien is ei dan toch nog niet geweest? Nouja we zullen zien. Ik ga nu ook naar werk. Jij ook succes Nona. Wanneer mag je naar huis? Wat doe je ook al weer?
@.charise, ja ik zie het op je kaartje! Hij komt echt een dezer dagen!! Ja erg vervelend die bangheid Ik werk in financiele dienstverleneing Jeetje ben zo moe en heb nu zelfs hoofdpijn mag morgen weer thuis slapen, nadat ik bij dokter ben geweest Werkse vandaag! Xx
Hee meid, Wel heftig hoor, zo 3 dagen van huis... Gelukkig ben je zwanger, anders had je ook niet kunnen klussen hihi. Rot van je hoofdpijn, hopelijk gaat het inmiddels wel iets beter? Als het echt niet gaat mag je wel een paracetamol innemen hoor, en anders even je huisarts bellen of evt. een VK. (vragen of je iets mag hebben). maar in principe mag je paracetamol. Ik ben er ook een stuk rustiger in nu. Gisteravond lukte 't weer niet bij man hihi. Wel heel zielig hoor, hij voelt zich er echt heel rot, schuldig en verdrietig over. Dus heb ook gezegd alleen dat ik 't jammer vond, maar ook wel begrijp dat hij het niet expres doet. Hij zei ook, nee want ik wil wel heel erg graag een kindje. Vind 't ook wel sneu. Hij zegt ook ik denk veel te veel na, en dan weet ik het is afgelopen 2x niet gelukt, dus nu MOET het lukken... En dan gaat het mis. Dus ik las vanavond een pauze in... niet klussen. En dan morgen weer proberen. Dus in die zin zou ik heel erg blij zijn als mijn ei nog niet geweest is, en hij pas over 2/3 dagen komt. Dan heb ik wel weer een langere cyclus, maar dit keer komt dat misschien net goed uit.
@Nona: hier af en toe een pijnlijke steek en erg verkouden, oren zitten dicht veel hoesten en snotteren en heb totaal geen smaak meer in mijn mond.. hier ook slecht slapen ben er zo moe van! Ben niet echt bang heb al 2 keer een vmk gehad toen alleen een hele lichte test en een paar dagen later een erg pijnlijke ongi met veel bloed.. nu mijn teste zo donker zijn heb ik er tot nu toe een goed gevoel over.. al weet ik heel goed dat ik de gevaren zone nog niet uit ben. Probeer te relaxen hoe moeilijk ook.. teveel stress is ook niet goed maar gelukkig mag je morgen naar de ha.. bespreek dit ook met hem/haar dat zal opluchten denk ik charise wat vervelend maar goed dat jullie er zo over kunnen praten.. ik hoop voor je dat je ei idd iets later komt en dat het morgen lukt.. aan het begin hadden wij ook heel veel stress van het moet NU gebeuren maar toen het na de 4e ronde nog niet was gelukt kregen we beide meer rust en hadden we zoiets t komt of t komt niet.. ging toen express geen ovu testjes meer gebruiken etc en voor ons hielp dat goed.. je cyclus lijkt erg op die van mij had ook heel onregelmatig en dan zijn die testen wel handig.. ik duim voor jullie!!
@ charise, Wat vervelend meid!! Misschien moeten jullie inderdaad even rustig aan en gewoon klussen, wanneer jullie zin hebben! Misschien iets meer voorspel en lekker gek, ipv in teken staan van zwanger worden! Hoop dat het over paar dagen weer lukt meid! Komt helemaal goed @ Mariah, bedankt voor je berichtje. Dit stelt me iets meer gerust. Mijn testen zijn ook goed donker, dus probeer meer te relaxen Morgen gelukkig doktersafspraak en dan maar eens afspraak maken met vk. Ik las op internet dat hartje begint te kloppen vanaf ongeveer 6 à 7 weken.. Nog effetjes en dan hebben we zekerheid! Jij morgen al echo spannend, hopelijk zien ze al wat!! Let me know, ik ga even uiteten, dan weer verder werken.. gelukkig morgen eerder naar huis en dan naar dokter Ik hou jullie op de hoogte! xxliefs
Ja het is even niet anders en lees op het forum hier dat het bij meer mannen gebeurd. Ik vertel het ook gewoon niet meer wanneer mijn ei mogelijk is. Maar ik was zo enthousiast toen ik van de week dacht dat ik mijn eisprong had dat ik blij met die testjes naar binnen liep haha. Achja we zullen het zien, komt vast wel goed. Is het niet deze maand, dan volgende maand wel. Al zou ik het wel leuk vinden om met de zwangerschap niet al te veel van jullie te verschillen. Zou wel leuk zijn. Maarja jullie zijn ook al iets langer bezig geweest voor een kindje. Ik vind het tempen en de testjes juist wel geruststellend, dat ik weet wanneer ik mijn ei heb en wanneer ik dan evt. mijn ongi kan verwachten. En vorige cyclus had ik niet zoiets van rond mijn ei van ik MOET klussen. Het gebeurde wel. (ik vertelde manlief toen niets over of ik mijn ei had e.d. hij vroeg het wel, maar dan zei ik dat ik het niet precies wist. ) Nou meiden, voor jullie beiden een spannende dag morgen. Hoelaat heb je een echo Mariahh? En jij nog even een avondje en dagje doorwerken Nona en dan naar de dokter. Hoop dat jij ook snel een echo mag. Als je over 2 weekjes een echo hebt dan kan je al best wel wat zien. Al is het een klein bolletje in beeld.
@ charise, komt allemaal goed! Hoop ook dat we niet veel schelen! 2 weken een echo is misschien iets te vroeg..dan klopt het hartje nog niet denk ik..dat zou teleurstelling zijn! Maar het duurt iig niet lang meer!
@1981, jammer meid dat je toch ongesteld geworden bent. Maar je kunt nu in ieder geval weer verder met je nieuwe ronde. Dat wachten en negatief testen is ook niets natuurlijk. Hoop dat deze ronde positief uitpakt voor je!! Succes! @Nona, ik heb wel veel mensen gezien met een echo rond 6 weken, en daar zag je toch wel een klein bolletje hoor. Misschien nog net geen kloppend hartje inderdaad, maar wel een kindje, en dan weet je toch dat het kindje in ieder geval op z'n plek zit. En dan heb je vergelijkingsmateriaal voor de echo daarna.
@ 1981, jammer meid!! Hopelijk volgende ronde meer succes! Geef de hoop niet op!! @ Charise, Ja is ook wel zo, maar wil eigenlijk hartje zien kloppen voordat ik echo doe. anders ga ik weer stressen. Werkdag zit er weer op vandaag, ga nu mijn mandje in en morgen nog een dagje werken en dan naar de dokter !! JEEE LIefs xx
@ 1981, misschien moet je ovutesten of temperaturen proberen? Dan heb je meer zekerheid.. daarnaast om de dag klussen is beste! Slik je wel vitamines?
@ Mariah, Oeh spannend je gaat vandaag naar gyn! Hoop voor je dat het allemaal goed is meid!! Ik vandaag dokter en zit al helemaal te denken wanneer ik afspraak zou kunnen hebben. Hartje begint te kloppen (ongeveer) in zesde week..Dus als ik 6w6 zou zijn en dan echo krijg, zou je al iets moeten kunnen zien. Maar er zijn ook veel negatieve verhalen over..Dus ik wacht miss tot 7w6 (ik wil namelijk op maandag, want dan is mijn vriend vrij) Ben benieuwd wat dokter zegt en ook wat er bij jou al te zien is en hoe ver je al bent!!! Zijn echo btw inbegrepen bij basis zorgverzekering? Ik moet echt mijn verzekering even bellen.. veel succes vandaag! Ik hoor graag resultaat meid @ Charise, Meid hoe gaat met jou? Ik zal vandaag je tempkaartje eens bekijken! Hoop dat vanavond klussen wel lukt!!
Spannende dag voor jullie dames!! Veel succes allebei. Mijn temp is Nog lager!! Haha. Ik temp ook wel vroeger als normaal omdat ik er vroeg uit moet voor werk. Maargoed nog geen ei gehad hihi. Vanavond miss weer even klussen. Succes Nona met je werk, nog effies!!
Dankje charise, jij ook werkse!! Ik vind trouwens heel apart hoe mensen tellen voor hun zwangerschap..Ik las dat je moest tellen vanaf eerste dag laatste mentruatie, Ik zie mensen die 2 dagen eerder menstratie hadden en al hebben staat 5w3...terwijl ik heb 4w2? Mijn eisprong is wel eerder geweest dan normaal, dus had waarschijnlijk korte cyclus gehad! Ben benieuwd. Kan niet wachten totdat ik een echo heb eindelijk!! Denk helaas pas over twee weken!! Ik hou jullie op de hoogte xx
Ja dat snap ik nu ook niet! We zullen zien zo hou jullie op de hoogte vandaag! Ik voel me best zielig, net naar de ha geweest voor m'n verwijsbriefje en m'n oor laten checken heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn, een dikke oorontsteking en mag geen medicatie! Heb nu een lichte oordruppel en moet vooral m'n rust houden dus m'n werk afgezegt en na de gyn m'n bedje weer in X