Goedemorgen meid, ja mijn vriend heeft leuke avond gehad (is half 6 geworden hahaha) Hij wilde mij niet bellen en een vriend van hem (die ook gedronken had) hem naar huis laten brengen. Z'n broer had al sleutel in de tuin gelegd. Nou ik word natuurlijk om 4 uur wakker en bel hem... Hij: Ja vriend brengt mij naar huis... Ik: Nou dat denk ik niet haha..Die jongen heeft gedronken (en flink ook) dus straks is vader van mijn kind dood..Dat wil ik niet! Dus ik kom je halen! Hij: Ja maar is nog zo gezellig dit dat... Ik: (wat ben ik toch lief) Nou schat, geniet van je avond en bel me als je naar huis wil dat werd dus half 6 en wat gebeurt er ik sta meteen op en vergeet te tempen hahahahaha!! Dus ik heb vanochtend om 10:30 getempt, maar mijn temperatuur is wel heel veel hoger dan normaal..Dus niet echt representatief.. Maar hij is wel lekker veilig thuis Als ik naar je temperatuur kaart kijk en je ovutestje, heb ik het idee dat je ei heeft proberen te springen bij dag 22, maar dat is niet gelukt en hij begint nu weer opnieuw te proberen. Als deze maand niet raak is, zou ik misschien toch contact opnemen met de dokter meid!! Misschien heb je idd wel PCOS ofzo..of iets anders! Jouw cyclussen zijn vreselijk lang aan worden ook! Dus dan naar dokter.. Probeer om de dag te klussen he meid en geen druk uitoefenen en niet tegen je vriend zeggen over je ei!!! Ik heb trouwens niet geen bruine afscheiding meer gehad..Dus hopelijk niks aan de hand... Nog één werkweek en een weekend, dan heb ik afspraak vk! Ben zo zenuwachtig hiihi!!
@nona: spannend je intake bij de verloskundige! Ik ga maandag bellen was te laat vrijdag en moet woensdag weer naar de huisarts om over de uitslag van de gyn te praten. Hoop dat die cyste vanzelf weggaat en niet groter word, lees er niet zulke beste verhalen over al is het bij 99% van de verhalen goed afgelopen met het ongeboren kindje. & Charise: zou idd je tempkaartje mee enen naar de huisarts en kijkenwat die zegt, je cyclussen zijn lang en als je eitje niet springt kan je t beste gewoon contact opnemen. Ben benieuwd of hij nog komt Hier elke ochtend behoorlijk ziek die misselijkheid ben ik echt zat maar t is voor een goed doel Xxx
Hee meid, zo dus dat was lekker laat hihi. Nouja wel fijn dat ie even lekker heeft kunnen genieten zo toch? Als jullie kindje er straks is komen dat soort dingen ook minder voor, dus dan is het lekker dat het nu nog effies kan. En inderdaad lief hoor dat je gewoon midden in de nacht je bed uit gaat om 'm te halen e.d. Je temp is inderdaad een stuk hoger ja haha. Maar goed kan gebeuren. Ja het is inderdaad een vage cyclus bij mij. Ik denk inderdaad dat mijn ei rond dag 22/23 wou springen, omdat ik toen ook ovu pijn had. Dat is denk ik niet gebeurd. En nu probeert eitje het opnieuw. Bij allebei mijn dipjes had ik veel last van afscheiding dus denk dat ik nu meer in vruchtbare periode zit. Achja het is afwachten wat temp gaat doen. Ja cyclus is wel lang, maar als ik nu mijn ei heb dan is het wel ongeveer even lang als vorige maand. Ik heb tenminste een eisprong... (tenminste vorige maand dan, want nu is het me allemaal niet zo duidelijk meer). Het voelt zo vroeg om naar de dokter te gaan al. Hoewel ik, als er iets is, het liever nu weet dan over een paar maanden. En ik ben dan misschien pas 2 rondes echt bezig, ben al wel langer gestopt met de pil. (nu bijna 9 maanden) Denk dat ik het nog heel eventjes aan ga kijken hoe het gaat. Fijn dat je nergens last meer van hebt gehad. En ja nog even en dan mag je naar de VK! Spannend allemaal hoor.
@ Mariah, Ja erg spannend!!! Positief blijven en van je zwangerschap genieten. Ik heb gister bruin verlies gehad en was helemaal in paniek, maar denk dat beetje oud bloed was! Dus probeer te genieten meid!! Echt zonde van je tijd!! Gister heel de dag gehuild bijna Ik heb nog geen last van misselijkheid. Heb alleen krampen, ben moe en gevoelige borsten.. Maar dat zal aankomende week denk ik wel komen!! @ Charise, ja je bent 2 rondes serieus bezig, maar in principe eigenlijk al 9 maanden..en afgelopen 2 rondes zulllen tijd bestek hebben van ongeveer 80 dagen! Dus dat is wel genoeg om lang dokter te gaan! Heb je iig meer zekerheid meid!! xx
Ja dat is ook wel zo Nona... Ik ga deze ronde afwachten en dan eens bedenken wat ik ga doen. Heb gelukkig nu goed temp bij gehouden. En vorige ronde ook. En heb ook mijn ovulatietesten nog van deze beide rondes. Dus ja ik kan natuurlijk eens vragen hoe en wat. Ik weet dat een nichtje van me ook veel moeite heeft moeten doen om een kindje te krijgen. Ze had allemaal cystes op haar eierstokken. Ze hebben nu een prachtige dochter. Ik ga het ook eens even met mijn man over hebben. Wat hij vind. Want ik zei pas wel van als ik over 3 maanden nog niet zwanger ben en mijn cyclus blijft lang ga ik naar de dokter, toen had hij zoiets van dan al? Nouja ik ga gewoon eens kijken... Nu eerst maar duimen dat het gewoon raak is deze ronde haha!!
@ charise, ja meid, ik zou even overleggen..maar dokters afspraak kan nooit kwaad Hoop voor je dat raak is.. Ik wilde eigenlijk niet meer knuffelen (omdat ik eng vond) maar kon net niet meer houden hahaha! Is wel erg gevoelig van binnen en ben er ook met mijn hoofd niet bij..mijn vriend moest ook voor zingen kerk uit ivm alcohol in zijn lichaam Maar was wl weer even fijn .. Ben wel beetje bang voor bruine afscheiding ..of roze.. Wel rare kramp heb je na klaarkomen hahahha!! Maar kan volgens mij geen kwaad ! Kijk mijn buikje
Wauw, mooi buikje heb je al Nona! Super zeg. Nou fijn dat jullie nog even lekker hebben kunnen knuffelen. Als je je nu verder goed voelt moet je er lekker van genieten. Voor hetzelfde geld ben je volgende week heel beroerd en komt het er ook niet van. Heb vaker gelezen inderdaad over die soort kramp. Maar dat kan geen kwaad hoor. Later in de zwangerschap schijnt het zelfs prettig te zijn voor de baby heb ik wel eens gelezen. Ja ik denk dat ik deze cyclus even af ga wachten en anders eens naar de huisarts ga. Ik zei het net tegen mijn man, en hij vond het ook een goed idee. Moet dinsdag wel naar een dokter toe voor mijn enkel. Krijg weer nieuwe tape er om heen als het goed is (vanwege die gescheurde enkelbanden). Maar dat is niet mijn eigen huisarts. En dan moet ik toch apart een afspraak maken. Maar ken beter even mijn cyclus afwachten, voor hetzelfde geld is het raak deze ronde.
@ charise, Ja het is dan wel een darmenbuikje, maar vind het er leuk uit zien al Hoe gaat nou met je enkel? wel beter?? Ik zou inderdaad deze cyclus afwachten en als je ongi bent geworden afspraak maken!
Ja maakt niet uit wat het is toch.. het is een buikje haha. Mijn enkel gaat wel ja, is nog steeds gevoelig maar goed dat zal vast ook nog wel even duren. Ben wel blij dat ik het morgenavond er af mag halen, die tape. Dan kan ik lekker even een keer normaal douchen. (zit nu elke keer op een stoeltje met een plastic zak om mijn been en been buiten de douche haha). En dan dinsdag ochtend komen en krijg ik nieuwe tape. Ja ik hoop dat ik gewoon over 2 weken een knalpositieve test heb haha. Maar goed afwachten. Anders inderdaad naar de dokter!
Meid positief blijven. Ik dacht dat deze maand kansloos was ivm mijn gekke avond op de dag van ovulatie, maar kijk resultaat ik geen bruin verlies gehad, dus het zal wel oud bloed zijn geweest. Als het fout zat, dan had ik nu wel meer afscheiding denk ik! En vreselijke buikkrampen.. Dinsdag ga ik week 6 in waarschijnlijk gaat moment van misselijkheid dan wel komen. Al hoop ik dat dat nog ff wegblijft Ik hoop op topresultaat, dan zitten we niet ver van elkaar vandaan!! Zou leuk zijn tegelijk zwanger te zijn
Ja zou zeker leuk zijn als we tegelijk zwanger zijn... Dan kunnen we een meeting doen met onze beebjes haha. En ja je weet het nooit inderdaad. Hoop ook stiekem wel hoor.. punt is alleen dat ik gewoon niet weet wanneer mijn ei nu echt is (geweest). Ja bijna week 6 alweer. Nog even en dan zit je alweer op de helft van je 1e trimester. Ben benieuwd wanneer je de eerste echo krijgt. Mijn buik voelt trouwens wel gek nu. Het is niet echt ovulatiepijn en ook absoluut geen menstruatie pijn. Maar het voelt wel apart haha. Beetje lastig uitleggen. Haha.
HAhaha, je zegt apart?? Wat voor gevoel moet ik daarbij krijgen Ik ben ook benieuwd naar eerste echo!! Ik hoop eigenlijk vlak na koninginnendag , maar misschien is vanaf 7-5 de beste tijd (dan ben ik 7w6) Dat duurt alleen nog zo lang hahaha! Tijd gaat best snel btw, ik weet ik al 10 dagen dat ik zwanger ben Volgende week heb ik weer een zeer drukke week qua werk, dus de week zal weer snel voorbij gaan Hoop dat raak is meid! Zolang je nu een beetje om de dag blijft klussen zit je wel goed xx
Hee meid, Dat aparte gevoel leek 's avonds toch meer op een soort ovulatiepijn. Vanmorgen wel weer vroeger temp gemeten maar was weer laag. Ben echt benieuwd waar t heen gaat. Al 10 dagen!! Wow dat gaat zeker snel. Ja rond 7/8 weken is t wel leuk om een echo te krijgen en dan waarschijnlijk tussen de 10-12 weken weer. Succes deze week met werk meid. Ik heb vandaag een schooldag.
Goedemorgen meid! Werkdag is weer begonnen.. Ben benieuwd hoe ik me aankomende week ga voelen Ik heb iig niet meer gebloed, dus ben gerust gesteld .. Voel me ook echt zwanger Meid hoop dat snel raak is..je kaartje kn ook vertekend beeld geven doordat je nietnelke dag op zelfde tijd tempt. Ik zet mijn wekker elke ochtend om te tempen. Dan krijg je beter beeld... Succes vandaag, ik heb drukke werkdag...bleh!
Hallo dames, Ik geloof dat ik vandaag dan toch eindelijk een positieve ovulatietest heb! Vanmorgen niet kunnen testen want moest vroeg weg, maar om 17.00 uur gedaan. Had vandaag ook echt weer een soort ovulatiepijn. Dus vanavond maar weer eens aan de klus en dan hopen dat het raak is. En Nona ik temp over het algemeen wel op dezelfde tijd, alleen als ik dus vroeg er uit moet dan is het eerder.
Jaa Charise die is posi!! Niks aan vriend lief zeggen & veel plezier vanavond! Nona fijn dat je geen bloed meer bent verloren! Lekker genieten hoor! Ik voel me ook echt zwanger maar dat komt vooral doordat ik zo misselijk ben en geen eetlust heb. Heb nu wel extra vitamine pillen van Davitamon mama plus daar zit alles in en je hoeft er maar 1 per dag te nemen. Wel duur zeg 16,50 voor 60 capsules maar doordat ik slecht eet vond ik het wel noodzakelijk. Xxxx
Eindelijk posi! Werd ook wel tijd. Cyclus is dus nog steeds lang. Man weet het niet, dus dat zit wel goed. Vanavond maar eens even aan de slag hihi. Vervelend dat je zo misselijk bent Mariahh, maarja het is voor het goede doel he?! Die pillen zijn inderdaad duur, maar wel fijn dat je er maar 1 per dag hoeft. Dat scheelt wel. En je krijgt alles binnen natuurlijk. Het is goed voor je kleine Beeb.
Goedenavond dames!! YEAH Charise!!! Die is zekerste weten positief!! Klussen dan maar he! Mariah en ik gaan voor je hopen!! En inderdaad niks zeggen tegen vriend lief!! @ Mariah, die davitamone heb ik ook, maar die zijn goedkoper dan de etos zwanger worden hoor en hierin zit ook visolie.. Daarnaast het is voor een goed doel Ik begin wel meer zwangerschapskwaaltjes te krijgen, zoals pijn in mijn rug en na het eten beetje maagzuur.. En jeetje wat ben ik moe heel de dag! Ik red het haast niet, afentoe wou ik dat ik niet werkte hahaha! Morgen ben ik 5 weken zwanger Beebje is dan al 2 milimeter..jeetje wat klein hihihi! Ik lig al lekker in bedje hmmmm!! fijne avond dames xx
Jaa ben ook echt blij dat ie eindelijk positief is. Werd ook wel tijd na 12 dagen testen haha! Heb nu nog 4 testjes over. Dus test morgen ook nog even. Of ie nog positief is of niet. (Had vorige maand 2 dagen positieve test) En nee ik zeg echt niets meer als ik een positieve ovulatietest heb haha. Die vermoeidheid lijkt me trouwens wel rot hoor. Heb zelf 2 jaar geleden pfeiffer gehad waar ik een jaar last van heb gehad (elke maand gemiddeld 2 weken hoge koorts, 40+). Dus ben toen een jaar thuis geweest, maar sindsdien heb ik echt snel periodes van vermoeidheid. En 2 mm haha echt heel mini ja, haast niet voor te stellen. En dat zo'n klein baby'tje nu al zoveel klachten geeft haha. Slaap lekker meiden! Xx PS Nona, zag dat je ook een Twilight fan bent bij het Twilight-saga topic. Leuk... Welk team ben jij? Team Edward of Team Jacob?
Ja die vermoeiend heid is mega irritant. Ik ga na bones ook echt slapen Ja diehard fan hiero!! Ofcourse edward bella met edward is zulke pure liefde waaauw!!! Jij dan?? Ga jij maar lekker klussen en sluit bij ons aan