wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha ik ben ook Bones aan het kijken,, alleen ik loop iets achter omdat ik 'm even op pauze heb gehad.

Hier ook zeker team Edward... ;) OMG haha. Ik ga morgen die films weer eens kijken. ;) Heb er meteen weer zin in.
    Heb je de boeken ook gelezen? Ik vind het echt heerlijk om Edward & Bella te zien haha. Ben ook heel benieuwd naar Renesmee als ze ouder is. Het word in ieder geval wel een mooi meisje.. heb toen foto's van het meisje gezien die haar gaat spelen.

En ja ik ga zeker mijn best doen om aan te sluiten bij jullie. ;)

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja i love the movies, ik ben niet zo'n lezerd, maar heb de boeken wel ;)

Mijn borsten zijn afwisselend gevoelig is dat normaal ?

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik heb ze gelezen op m'n iPhone, had ebooks gekregen van iemand hier van het forum. Dus ideaal. :D Dus las lekker makkelijk. Even in bed nog... en ja ik vond het interessant, vooral het laatste deel dan, omdat ik natuurlijk dat deel nog niet gezien heb op de film (breaking dawn part 2).

Ik weet niet of dat normaal is. Geen ervaring mee nog. ;)

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Veel gehoord erover en ik wacht op smart op nieuwe film.

Im kan ook niet vinden op internet..maar afnemen kwaaltje is teken miskraam :( ben zo bang

Ik ga slapen voor ik mezlf. Gek maak!!

Xx

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen meid!
    Hoe gaat het ermee?
    Is het klussn nog gelukt?? Hoop echt dat raak is meid! Je zit nu bijna op wachtbankje!! Spannend :D

Ik heb nogsteeds geen bruinverlies gehad n krampen zijn afntoe ..
    Nog 6 dagen.naar naar vk!!

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meid!

Ja klussen is helemaal gelukt hoor, hihi. Alleen temp is nog niet gestegen vanmorgen pff. Wil dat ie nu gewoon omhoog gaat!!

Meid je moet je inderdaad niet gekmaken. Komt vast helemaal
    Goed. Vandaag alweer 5 weekjes zwanger!!

Nou ik kom me hopelijk snel bij jullie aansluiten.

Xx

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Goedemorgen meiden, fijn dat het klussen gelukt is Charise! En nu idd die temp omhoog.
    Nona maak je niet gek! T komt vast allemaal goed! Jij mag wel vroeg naar de verlos al zeg nog 6 dagen dus je mag met 6w6d? Krijg je dan ook een echo? Spannend!

Ik mag 10 mei sochtends naar de verloskundige voor m'n intake en smiddags naar de gyn. 2 echo's op 1 dag haha had t liever een paar dagen er tussen mja dit is ook wel leuk voor mij nog 23 dagen wachten, hopen dat we dan echt een klein beebje zien met een kloppend hartje ben dan precies 9w0d zo spannend! En nu zo lang wachten!!

Xxxx

8. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Lieve zwangeren meiden even een klein vraagje...

Ik weet nu al dat ik het niet goed kan uitleggen maar ik heb een heel apart gevoel onder in me buik... (Schaamstreek) net erboven... ik denk de baarmoeder...

Een paar keer perdag voelt hij heel gek aan...er komt een soort van heel lichte druk op.... geeft een heel warm gevoel... doed geen zeer een heel apart, mooi, warm gevoel. Ik weer niet hoe ik het moet uitleggen maar ik kan het gewoon niet uitleggen.... ja een soort van kleine druk denk ik... Zo gekk!!!!

Zit op dag 20 van me cyclus... laatste cyclus was 28 dagen... zie banner.... De ei moet al geweest zijn! vorige week veel cervixslijm gehad nu zo goed als weg. Afgelopen vrijdag licht zeurend stekerig gevoel in me linker lies.. ( denk de ei ).
    Ik heb dit gevoel sinds gister avond voor het eerst gevoelt.... This niet te beschrijven dit gevoel daar.

Iemand ervaringen hiermee???????

Groetjes

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Vraagje????

Ik had op vrijdag 13 april een positieve ovu test.
    De dagen ervoor en de dag zelf (nadat de test positief aangaf) hebben we geklusst. Is dat goed? De dag erna (14 april) gaf de test weer aan dat het afgezakt was. Hebben we het dan goed gedaan????

Iedereen succes toegewenst en voor degene voor wie het gelukt is: GEFELICITEERD :D

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed geklust!!!!!!

Lekker het wachtbankje op gaan;)

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere

Bedankt!
    Ik heb een vraagje: Ik zie bij vele van jullie onderaan een soort cijfers staan, wat houdt dat precies in??

Bijv:

30-28-36 ???

Succes allemaal!

12. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat houd de lengte van je cyclus in.
    bijv net zo als bij mijn 32-30-28
    in januari was mijn cyclus lengte 32 in februari 30 en maart 28... en met de vierde zijn wij nu bezig :D
    Dus bij de gene waar er 6 cijvers ztaan die zijn bijv met ronde 7 bezig...

Snap je?!?

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik snap het helemaal!
    Bedankt voor de uitleg:D

Ik ben vrij nieuw hier op het forum, dus weet nog niet alle ins en outs haha.
    Waar kan je dat neerzetten? Moet je dan naar instellingen??

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Bij gebruikersinstellingen, dan kan je je handtekening wijzigen.
    En daar kan je ook een banner neerzetten bijvoorbeeld.

Om de dag klussen is goed trouwens, dan zit je altijd goed. ;) Succes!

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Joeeehoeeeee!! Eindelijk een KNALpositieve ovulatietest...
    Dacht vandaag om 13.30 uur (terug van dokter & boodschappen e.d.) van nou laat ik nog maar eens even een testje doen voor de zekerheid.
    En ik zag het meteen, met doorlopen werd het teststreepje al meteen zichtbaar. En vorige keren moest ik echt een paar minuten wachten voor er een licht streepje ontstond.

En eventjes gewacht nog en foto gemaakt. Echt KNAL positief :D
    Dus afgelopen nacht geklust. (Heb 'm op vandaag gezet omdat het na 24.00 uur was). Dus hopelijk is het raaakkkk!!

Duimen jullie mee?!?!?!

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    SUCCESSSSSS!!!

Ik duim mee!

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Mariah, Ja het is lastig om me niet druk te maken!
    Heb jij niet dat je ene moment wel gevoeige borsten hebt en andere moment niet?
    Wat voel jij uberhaupt? Soms heb ik ook drukkende gevoel bij blaas en krampen bm.
    Ik heb 23-4 intakegesprek. Ik ben dan 5w6, dus het is dan te vroeg voor een echo helaas.
    Eerste echo zal wel begin mei zijn. Ik wil eigenlijk met 7weken (1 mei) of anders 7 mei (7w6)
    Duurt inderdaad nog lang meid, jij hebt iig zekerheid dat het bevrucht is..ik weet nog niks :(
    Ik hoop ook beebje met kloppend hart, vind zo spannend. We willen het ook zo graag, zou echt
    super teleurstelling zijn, als het niet zo zou zijn :( Ik leef met je mee!

@ minii, apart gevoel in onderbuik? soorrt druk, ja dat herken ik wel..Heb ik ook afentoe last van
    Ik hoop het voor je meid!!

@ Sher1986, je hebt inderdaad goed geklusd..Blijf ook de dagen erna klussen,
    kans is dat je ei ook na positieve ovutesten springt. Hoop dat raak is meid!!

@ Charise, WAAUWW!!! die is mega positief meid!! Ik hoop dat het raak is, nu afwachten wanneer je temp
    omhoog gaat!!
    Succes dames

Ik heb weer lang drukke werk dag, net even momentje om jullie berichtje te sturen!
    Dag is alweer bijna voorbij:)
    Ik hoorde van mijn vriend dat deze week waarschijnlijk de badkamer af is !! YEAH!
    Hopelijk is kindje ook alles goed mee, dan kunnen we babykamer maken..

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    jaaaa natuurlijk!!!!

19. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja inderdaad een soort van lichte druk... ga het steeds vaker op de dag voelen... Net bijv voelde ik hem ook heel heftig... totaal geen zeer hoor best een fijn gevoel... Alleen werd ik er net helemaal ligt van in me hoofd?!?!?!?!?

Ik hoop inderdaad ook dat het een teken is... Wie weet... Weet 1 ding zeker... het voelt heeeeeeeeeel apart:).

Voel jij je goed? lekker zwanger?!?! hihih

groetjes

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ minii, heb je ook last van gevoelige borsten of iets?? Want dat gevoel dat je omschrijft herken ik wel!

Ja ik voel me zeker zwanger, moet continue plassen, druk op bm/blaas, erg moe ook en afentoe pijn in de rug. Als ik naar toilet ga, wrijf ik altijd even over mijn buik haha!

Ik ben alleen nog niet misselijk enzo..Dus daar geniet ik nog ff van, want dat zal niet lang meer duren!

Wanneer ga je testen? Ik heb 4 dagen voor NOD positief getest:D

Deel Deze Pagina