Goeiemorgen dames!! Mooie test weer Nona! We hebben gisteravond niet meer geklust, waren allebei zo moe.. En ik dacht het moet ook geen verplichting worden. We hadden die nacht daar voor ook nog geklust.. Proberen in ieder geval vanavond nog ja. Hoewel mijn eitje gesprongen is, want zo goed als geen last meer van mijn buik en temp is gestegen. Ga nog even mijn banner wisselen. Er staat nu namelijk, over 10 dagen testen hihi. Maar dat is wel erg vroeg. Hoop (uiteraard) niet ongi te worden, want dan zou ik het precies zijn als we op vakantie gaan... Dan ga ik liever op vakantie terwijl ik een kleintje in mijn buik heb haha! Pff gaat weer spannend worden op het wachtbankje. Heeft het trouwens nog zin om te klussen vanavond? Voor een bevruchting dan he.. als het eitje al gesprongen is?
Minniii, leuk dat je hier ook blijft kletsen. Ook een hele spannende tijd voor jou dus... Nog maar een paar dagen en dan mag je ook testen. Zou echt heel leuk zijn als het raak is bij je, en dat ik me over 2 weekjes ook aan mag sluiten. Dan maken we er een zwangerschaps-kletsgroepje van.
We zitten alweer op pagina 69. Mijn moeder was hier trouwens gisteren op bezoek. En ik had tijdje terug al gezegd dat ik gestopt was met de pil, om alles een beetje goed op gang te laten komen. Dus vandaag vroeg ze van willen jullie al een kindje dan? Dus ik heb maar een beetje gezegd van Ja en nee. Dus toen zei ze: ohh jullie zijn er niet bewust mee bezig, maar als het komt dan is het goed? Dus toen heb ik maar ja gezegd. Aan de ene kant vind ik het dus wel fijn dat mijn moeder het een soort van weet. Haha... Ook al weet ze niet dat we er echt bewust mee bezig zijn.
Ohhhh Hihihihi ja erg!!!! Ja ik heb ook steeds meer de neiging om dan te willen testen maar ik haal ze gewoon niet eerder in huis Hihihhihi.... Niet zo onzeker zijn muts! kijk is wat een mooie knal test je net nog plaatst!! Die krampjes dat is heel normaal! er groeid iets in me buikkie... en je buikkie maakt nie ruimte zodat het kan groeien. eigelijk heel mooi toch?!? geniet er lekker van... ik weet het! makkelijker gezegt dan gedaan... maar voor je het weet is je baby-tje er en dan denk je miss had ik maar iets meer genoten. Ik hoop ook echt dat het snel raak is! want ronde 4.... ik voelde de moet na ronde 3 al zakken. @ Char... Ja spannend he! ik hoop dat ik deze maand geluk heb! heb wel het een en ander anders gedaan deze maand... meer en langer achter elkaar om de dag geklust enzo... Voel tot nu toe iedere maand me borsten wel en deze maand is het minder ze zijn gevoelig maar niet met harde schrijven erin dat had ik.... Nu zijn ze gevoelig maar zacht... En dat gekke gevoel in me onderbuik heb ik nog nooit gevoelt en deze maand wel... maarja je voelt iedere maand van alles.... Ben wel al vanavond zondag steeds beetje licht in me hoofd... duizelig is een groot woordt maar zo voelt het wel. Het vervelende is dat ik me ei niet echt voel... en wil nog niet gaan tempraturen en ovu testen doen... weet niet waarom maar dat trekt me niet zo... Wel had ik afgelopen vrijdag in me linkerlies zeker wel 3 uur achter lkaar lichte steekjes wat overging in toch wel wat zeurderend gevoel... en ik had onwijs veel cervixslijm die donderdag vrijdag en za... Dus miss was dat hem...?!?! hoop ik dan hahahaha. Mijn moeder vroeg ook zaterdag naar onze kinderwens.... heb gezegt dat we daar nog niet zo mee bezig zijn omdat we toch nog jong zijn hahahaha. 1 vriendin weet het van mijn en een goede vriend van me vriend... veder niemand... Hihihihih We moeten maar extra hard zuimen voor elkaar deze maand Groetjes
Minniii, Ja het is ook allemaal superspannend... Laat de moed niet zakken he meid... hoop dat je een superpositieve test in handen hebt straks. Hoe oud ben je als ik vragen mag?? Ik baal ook als het niet raak is... en ik heb ook nog eens een megalange cyclus. Dus ik moet dan ongeveer een maand weer wachten tot ik mijn eisprong krijg. Dat is dus dubbel zo lang als een normale cyclus. Want dan heb je je ei na 2 weken weer. (ongeveer). Ik heb nu denk ik mijn ei gisteren of vandaag gehad, en dat is dus dag 31/32. Echt extreem. En dat terwijl mijn cyclus dus eerst ongeveer zo lang was. Nu zijn er 2 weken bijgekomen.
@ Chan, Ja ik zie het inderdaad aan je banner...!! Ook gek he hoe dat kan verschuiven.. eerst een cyclus best regelmatig zie ik de eerste maanden... en ineens een stuk langer en minder regelmatig... :x Ik ben 23 en vriendlief 25 allebij net hoor... Zijn wel al bijna 7 jaar samen. Gelukkig heb ik nog niet een keer zo lange cyclus gehad... ik hoop dat ik gewoon zo rond deze cyclus blijf.... Ja ik houd de moed er wel in Hihihi.... Alleen heel eerlijk gezegt lijkt het net om me heen of iedereen binnen 3 maanden wel zwanger is. dus vorige maand was echt een domper joh. En steeds iedere maand voel ik van alles hahaha... Zo irri.... Alleen me ei nooit zo maar dat is denk omdat ik niet weet wat ik moet voelen. Dat gevoel in me buik is wel nieuw voor me.... zo mooi gevoel joh! ik hoop echt dat het een begin is... Die duizelingen steeds kan toch ook niet uit het niets komen Hihihihhi......
Goedemorgen Charise!! Ja het heeft zeker zin om te klussen vanavond!! (Eigenlijk een moetje) Dan zit je iig safe! Ja dacht ik ook zwangerschapskletsgroepje Dat begrijp ik Charise, Ik heb mijn moeder ook niet verteld dat het gepland was. Ik heb het pas gezegd toen ik zwanger was @ minii, ja ik heb last van bandenpijn, want trekt ook door naar bovenbenen! En niet de moed opgeven, want bij mij was ronde 4 raak en er zijn mensen die 3 jaar bezig zijn!! DUs komt allemaal goed! Wat jij omschrijft is hoopgevend, want duizeligheid hoort erook bij! Ik duim mee!!! @ minii, jij en je vriend zijn al 7 uur samen Ik hoop iets langer ahahaha! Ik kan niet uitgebreid reageren, vanavond ga ik alles goed bijlezen xx
@ Nons, Hhahahahaa heb het gelijk even aangepast hihi ik bedoelde natuurlijk 7 jaar!! hahaha. Ja ik hoop ook dat het wat is.... Ik dacht dat het symptoom duizeligheid alleen was als je snel opstond... Maar ik heb het heel vaak op de dag... zelfs als ik stil zit dat ik me duizelig voel wegdraaien. Ja ik weet het sommige zijn echt zo lang bezig echt respect voor die mensen hoor!!! ik hoop dat wij dat allemaal niet mee hoeven te maken... Ik denk dat ik dan helemaal gek woor! Ik ben benieuwd.... je let ook wel overal op hoor moet ik zeggen wat je voelt enzo.... Logies ook hahahaha. Ja ik ben er ook niet de hele dag hoor dus miss reageer ik later vandaag ook wat later Groetjes
Liefste kletd ik heel de dag door haha! But work has to be done!! Nog 5 nachtjes en dan mag ik naaar vk !! Spannend allemaL, ik let ook op elk pijntje, maar dat is logisch. Ik let ook op alles wat ik drink en eet. Geen koffie, geen thee, voornamelijk melk en water hihi! Jeetje ben weer moe!! En mijn borsten zijn best groot San worden hihi! Vriend heel blij, die is helemaal weg van mijn tepels!hahha super vervelend
Hey meiden! Wat een drukte nog hier! Ben een paar dagen niet geweest..... ben bezig met een scriptie schrijven wat me nogal tegenvalt. Nu weer druk beginnen met klussen..... eitje kan elk moment komen (geloof ik). Doe toch nog geen ovulatietest, omdat ik zo druk ben ook met andere dingen, dus maar klussen op goed geluk. Hopelijk dat voor mij ronde 8 DE ronde is!! Succes ook allemaal!! Nona: hoe gaat het met jou? Liefs, Vivian
@vivian: ronde 8 was voor mij DE ronde dus m'n duimen draaien voor je! En scriptie schrijven hè bah! Heb het als examen onderdeel ook moeten doen vond t zoon piep werk met al die richtlijnen etc. @charise: ik gun het je zo!! Ben er zelf zenuwachtig van haha zou wel heel leuk zijn als we onze gesprekken idd kunnen voorzetten in een zwanger zijn clubje! @miinii: ik merkte dat ik elke maand meer rust kreeg. De 1e 3 maanden was ik er zo erg mee bezig en dat duurde al zo lang, maar ik ging het wat meer loslaten en had zoiets van t komt of het komt niet we zullen wel zien. Ik had toen veel meer rust en zie het resultaat. @nona: ik wil de heledag slapen en m'n darmen zijn erg van streek. Ook weinig eetlust maar volgens de verloskundige kan dit geen kwaad. Ik wil zo graag dat het 10 mei is!! Ik maak me ook wel druk hoor weet dan wel dat er een vruchtje zit maar of het hartje klopt . . Afwachten en hopen. Je moet maar zo denken schat we hebben allebei weer een mijlpaal bereikt jij alweer de 5 weken in en ik morgen de 6. Ik heb mezelf wijsgemaakt: je hoort altijd de negatieve verhalen, miskramen etc maar hoeveel vrouwen raken er zwanger per dag die na 9 maanden gewoon een kindje op de wereld zetten? Snap je ik hoop dat ik hier niemand mee kwets heb zelf ook 2x een vmk gehad maar t is net als het nieuws eigenlijk: wat er niet goed gaat hoor je. . En deze gedachtens geven me wat meer rust. Komt goed mop! Probeer te genieten hoe moeilijk ook !! Xxxx
@ Mariahh: inderdaad.... die richtlijnen!!!! Ahhhh!! Qua inhoud is alles goed, alleen de structuur is niet goed..... nou, het aanpakken daarvan is geloof ik nog meer werk dan de daadwerkelijke info verwerken....pfffff :-S Maar hopelijk is ronde 8 dan voor mij ook positief..... vind het wel lang duren nu.... maar ja, niks aan te doen...
@vivian: 8 rondes is idd al wat lang ik had voor mezelf ook voorgenomen is het in ronde 9 nog niet raak ga ik langs de ha om die iniedergeval op de hoogte te brengen van onze kinderwens. Ik duim voor je! xxxx
@ mariah... Ja ik heb er inderdaad ook al minder last van hoor dan de eerste 2 maanden... Voel me deze maand wel vanaf gister echt raar.... Dat raare gevoel in me buik vandaag heel de dag beetje soort van groeiplaats in me linker lies! Voel heel me hartslag in me linker boven been.... Gek toch!!! Ben benieuwd hoe ik me morgen voel.... Gister alleen dat gekke gevoel in me buik en nu dan weer die lies en me bovenbeen.... Soort van menstruatie pijn maar dan in me linker lies en beetje me boven been.... Miss ben ik nog aan het groeien hihihi vroeger had ik dat en dan zei de dokter is groei pijn..... Gaat het met de rest van de meiden goed?! Huhiihi Groetjes
Wat een kwaaltjes kunnen wij vrouwen allemaal hebben he hahaha. Ik heb al een paar dagen spierpijn aan de achterkant van mijn boven benen???? Heb toch echt niks gedaan aan sport. En een opgeblazen gevoel. Daarnaast heb ik wat last van meer trek:O terwijl ik amper wat kon eten ivm maagverkleining. En mn onderrug doet ook al een paar dagen vervelend. maar goed hoort er allemaal bij zeggen we dan maar hahahaha.
Haii Ladies, Moest wel lachen hoor Minniii, 7 uur samen hihi. Zou wat zijn zeg... meteen voor een kindje hahaha. Ik ben zelf 24 en mijn man is net 26. Ik hoop ook dat het bij mij snel raak is en ik niet naar de volgende ronde hoef. Wij zijn dan pas in de 2e ronde officieel dan. Ben al wel 9 maanden met de pil gestopt. En we gebruikte toen wel condoom, maar ook vaak niet. Dus ja, ik heb zoiets van als ik nu toch ongesteld word ga ik langs de huisarts. Ook omdat mijn cyclus steeds langer lijkt te worden.
@ Char.... Ja hihihi 7 uur samen... Wat een gekkie ben ik hè..... Wij zijn kerst 2011 gestopt met de pil en eigelijk er gelijk voor gegaan.... Ik zal inderdaad dan als ik jou was ook naar de ha gaan alleen al even omdat je cyclus steeds langer wordt! Eer er een cyclus maand voor jou voorbij is ben ik al anderhalve maand veder hihihi..... @ Sher... Ja hihihi wat een kwaaltjes allemaal hè maar dat komt ook omdat we heel de dag op dit forum lekker met elkaar kletsen dus dan ben je er toch steeds mee bezig en ieder dingetje wat je voelt ga je nadenken over wat dat kan zijn.... Toch?! Groetjesssss
Hallo Dames, Jeetje wat moet ik veel bijlezen zeg Wat leuk!! en gezellig!! @ Mariah, Ja ik probeer positief te blijven! Ik heb ook wel goed gevoel over, de testen blijven lekker donker en zijn er duidelijk. Ik voel hier en daar krampen en voel me ook echt zwanger. Alleen mijn borsten zijn gek. Ik heb nu twee dagen niet echt last ervan. Afentoe steken, maar voor de rest niks. Terwijl ik paar dagen eerder, super gevoelig waren. Daar wordt ik wel een beetje onzeker van. Heb jij dat ook? of herken je dit?? @ Charise, Positief denken en hopen! Goede kans dat deze ronde wel eens raak kan zijn meid!! Ik duim voor je!!! @Vivian, Scriptie bleeeehhh Is het wel een beetje gelukt meid?? Is vermoeiend he! Ik moet ook leren voor rot vakken en nu ik zwanger ben gaat het amper!! Voor de rest wel ok, ik heb hier en daar wel meer last van kwaaltje ..kan soms erg vervelend zijn als je druk aan werk bent!! xxx
Merken jullie ook dat dingen vaak in 3-en gaan? Vaak 3 mensen die overlijden in je omgeving, 3 mensen die tegelijk zwanger zijn e.d. Er zijn bij mij nu 2 collega's zwanger.. Van 1 las ik het net op facebook.... zou ik de 3e zijn??
Wel grappig dat je dit zegt, toevallig had ik het hier vandaag over met een collega. Ik heb dat dus ook. 2 meiden om me heen zijn het( nog pril ). En inderdaad dat er 3 gaan heb ik in het verleden helaas ook mee gemaakt. Ik zie er dus wel een soort kern van waarheid in