@nona: morgen gwoon goed na vragen je kan iig lekker praten enzo ben zo benieuwd! Idd veel berichten hier maar toch persoonlijk hopen dat we binnenkort met z'n alle een nieuw clubje kunnen starten in het zwanger zijn forum lijkt me erg leuk! En ik had de maand dat ik posi testen ook geen klachten was er van overtuigd dat het niet zo was. . Dus t zegt niks. En charise: ga me er idd eens goed in verdiepen en kijken wat ik dalijk met een kleintje ook het beste kan combineren. Dat verpleegkundig rekenen snap ik en idd als je t goed volgt moet dat lukken alleen komt er geloof ik algemeen rekenen bij op havo niveau hoorde ik van m'n nichtje. . En daar zit ik dan mee in m'n maag, genoeg tijd om er nog over te denken iig X
@ Mariah, Ja dat ga ik ook doen..maar heb vertrouwen in mijn beebje ..Komt allemaal goed! En idd dat je ene moment minder voelt zegt niks, ik was ook van overtuigd dat deze ronde niet raak was!
Ahhh echt?! Kop op meid! Dat hoefd helemaal niks te zijn?!!! Is het gestopt nu? Ik las dat je morgen maar de vak gaat die zal je wel helemaal gerust stellen.... Ja gaat echt goed met me! Voel me lekker en een lekker weekend gehad! Ik heb mega veel dikke grote blauwe aders over me borsten lopen maart hals en oksel toe! Ik weet dat ala ik douch ik altijd 1 grote over me rechter borst heb lopen maar nu is het een heel spinnen web en me linker borst ook.... Volgens mijn sinds vrijdagaar nu ga ik twijfelen of ze er miet altijd zitten omdat ik sowieso altijd 1 grote zie.... Maar nu zit me hele borst rond om vol.... Vertelde aan me vriend dat dat een teken van zwangerschap kan zijn..... Toen ging die op een manier glimlachen dat ik nog nooit heb gezien bij hem hihihi en toen zei die snel.... Neej joh gekkie dat zit er gewoon altijd! Ik zag aan hem dat hij het zei om zichzelf te overtuigen omdat hij niet teleurgesteld wil worden als het niet zo is hihihi....... Maar het zag we uit dat hij dacht van Jezus dat heb ik nog nooit gezien nee hihi.. @ Char Ik ga vrijdag testen of donderdag donderdag is me NOD dag dus ala het lukt en het dan nog nodig is en ik niet ongi ben dan vrijdag hihihi durf niet zo eigelijk hihihi zo spannend. En jij? Hoe voel je je mop? Kussss
@ Minii, dat klinkt echt veel belovend..Ikhad ook mega veel blauwe aders over mijn borsten!! Hoop zo voor je!! Hou ons op de hoogte!!!
Hier mn echo.. T rondje wat je ziet is de vruchtzak & t inimini witte streepje gaat uiteindelijk t beebje vormen.. gek he zo klein.. ben benieuwd de 10e dan moet t al echt een klein beebje zijn! en dat is dan precies 4 weken verder...
Ja hihihi ik weet dat dat echt een goed teken is!! Hihi en juist daarom ben ik nu bang dat ze er altijd al zaten alleen daf ik er nu op let ofzo... Snap je wat ik bedoel..... Hahaha Als ik douche Zie je ze helemaal erg hahah echt een gek gezicht..... Ja tuuuuurlijk hou ik jullie op de hoogte hihiho
@ mariah, wat leuk meid!! Hoop dat bij mij ook veel belovend eruit ziet. @ minii, herkenbaar gevoel..postief blijven
Heb m nog ff weg gehaald zal er morgen nog 1 plaatsen, m'n naam stond er op haha, vriendinnen zitten ook vaak op deze pagina en alles wat ik hier bespreek vind ik wel erg persoonlijk Fijne avond x
Jammer Mariahh, net misgelopen... maar leuk als je 'm morgen weer plaatst zonder naam. Ben namelijk ook wel erg benieuwd. Minniii, spannend, ik duim voor je... en knap als je kan wachten tot vrijdag haha. Ik voel me wel goed verder hoor. Beetje gespannen gevoel in de buik dan. Maar ja, heb er geen last van ofzo, ik voel het alleen. Mijn man zegt ook elke keer je bent zwanger! Hij hoopt en duimt helemaal met me mee. Nona, ja inderdaad al meer dan 800 berichten en ook al meer dan 80 pagina's! Populaire topic heb jij geopend! Succes morgen bij de VK. Ik moet naar school morgen, maar probeer tussendoor nog wel even te kijken hier, en anders 's middags weer. Ik heb net samen met manlief (ja hij is weer thuis ) de film Extremely close & Incredibly loud gezien. Zo ontzettend mooi en zielig.. haha lekker zitten janken LOL. Nou ga nu gauw mijn bedje in, want morgen gaat de wekker weer vroeg. Slaap lekker allemaal. x
Goeiemorgen dames, Goed geslapen?? Temp was vanmorgen toch nog hetzelfde als gister, dus niet lager vanwege t vroege opstaan. Of misschien zou het hoger zijn als ik normale tijd zou tempen. Ben nu onderweg naar school met de trein, hopelijk botsen we niet haha! Nona, veel succes vandaag!!! Ik denk aan je. Xx
Goedemorgen meiden, Zo de nieuwe werk week gaat zo weer beginnen. Zo eerst even langs de dokter heb een onsteking aan me grote teen! Pfff heb ik weer hahahaha dus even naar laten kijken.... Ben benieuwd misschien willen ze me wel een kuur geven tegen onstekingen.... Dan moet ik wel aangeven dat we proberen zwanger te worden toch?!?!? Volgens mijn is het niet goed als je zulke antibiotica's krijgt en je eventueel zwanger bent. Ik zeg het sowieso voor de zekerheid gewoon. Miss doet ze dan wel gelijk even een testje hahahahaha. Zat net al te denken ik kan daarna ook even langs de kruitvat rijden om alvast wat testjes te halen... hahaha gaat nu toch wel kriebelen, maar het is natuurlijk maandag en dan gaat er veel pas na 11 uur open. Moet om half 10 al bij de dokter zijn. Dus ik denk dat ik geen geluk heb en hij nog dicht is hihihih..... Is een voorteken! hahaha mag nog niet testen. Groetjes
Goedemorgen dames MoedersvoorMoeders is net geweest!! De test is vanaf 500 HCG en de testsreep was er eerder dan de controlestreep, dus ik dacht eerst oooh shit die teststreep is niet donker genoeg, maar bleek dat ik andersom moest kijken hahah! Dus HCG is top! Die test blijft ook erg mooi, dus ik ga denk ik foto album maken Pwieeww gelukkig !! Ik moet het doen t/m 5 juli... Dus best een tijdje, maar dat komt helemaal goed! Mijn vriend is nu even trainen en dan gaan we richting onze woonplaats (want ik woon eigenlijk niet in Heemstede, maar ergens anders, mijn vriend woont daar ) Dus de vk zit daar vlakbij ons huis! Dan zal ik weer een verhaal posten dames!!! @ Charise, Leuk hoor samen sentimenteel doen , veel succes op school en je ei is sowieso geweest meid! Ik hoop het voor je! Over die trein dacht ik ook na, ik rij vrijdags altijd dat traject! Wat als ik erin had gezeten, was ik straks mijn kindje kwijt Durf niet meer met de trein haahha! @ Minii, ik heb 4 dagen voor NOD getest en die was positief....met een kv2v5 dus je weet nooit meidd Ik vind knap dat je het zolang vol houdt!! Tot straks!!
Hey meidennn, Is lekker weer hier man. Gelijk wifi verbinden en gelijk op zp. ik heb nog niet getest, geen tijd gehad maar ik durf het ook niet. Zal ik wachten? mijn nod is denk ik vrijdag? donderdag moet ik ongi worden.. misschien ga ik wel morgen testen. mijn temp was wel 37.0 vandaag
Hallo dames! Ik ben net terug van intake gesprek met de vk. Ging heel erg goed We hebben over van alles gesproken, zoals hoe gezond je bent en je vriend, ze heeft mijn bloeddruk gemeten, mijn buikgevoeld..Ik heb allerlei informatie gehad enzo Was iig heel erg fijn zo'n gesprek. Had vandaag weer beetje lichtrose afscheiding, maar dat is niet erg..gelukkig!! Ik heb 7 mei eerste echo en 21 mei standaard controle bij vk Ik ben waarschijnlijk ook verder dan 5w6...waarschijnlijk ben ik 6w2 (eisprong was eerder, dus korte cyclus) Maar dat zal termijnecho vaststellen Heb ook leuk cadeautje gehad Oeeeeh spannendddd!! @ roosje, lekker hoor, bij mij regent het maar! Hoop voor je dat het raak is! Geniet ook beetje van je vakantie
Wat super om te lezen hihihih!!! Gat helemaal goed komen met de babe! @ Roosje... Mijn NOD is ook donderdag en probeer voor die tijd niet te testen hihihi... Spannend he! heb wel veel afscheiding voel het zo lopen soms maar this kleurloos wat zie niks in me broekje.... Vies praatje weer he hahaha
@nona: wat fijn dat t allemaal goed was! En leuk dat cadeautje! Pff je hebt eerder je echo als mij! Duurt nog zo lang hè, heb volgende werk een drukke werk week en die week daarna is het 10 mei hihi. Ik schrok vanochtend heel erg! Stond op met hartkloppingen en een benauwd gevoel, ik praatte ook heel raar alsof ik geen lucht kreeg en m'n hart ging tekeer alsof ik heel zenuwachtig was( krijg altijd de zenuwen met presenteren nou dat gevoel was het) las op internet dat het een "normaal" verschijnsel is maar als het blijft toch maar even de vk bellen. & charise: ja erg hè die trein! Pff hoe was het op school? Roosje: lekker hoor dat weer wil ik hier ook, aan de andere kant hoef ik geen warme zomer dit jaar lijkt me verschrikkelijk met zoon buikje haha Miinii: hoe was het bij de dokter?? Wanneer ga je testen? Spannend hoor! En die adertjes bij je boobs is een goed teken!!
Heeee dames!! @Nona, wat een supermooie knal test zeg. Geweldig. Enne succes met piesen he de komende tijd haha. Ik ga ook zeker mee doen met MvM als ik zwanger ben. Kan me niet schelen wat de mensen hier denken haha. Fijn dat het goed ging bij de VK. Inderdaad fijn zo'n gesprekje, lijkt me ook. En wat schattig zeg die spulletjes. Dat knuffeltje is echt superlief! En fijn dat je misschien al ietsje verder bent, dat scheelt toch weer hihi. En over 2 weken al de echo. super. @Roosje, fijn dat je goed bent aangekomen.. En ik ben jaloers... ik wil ook lekker weer, vind het maar koud hier, bah. Probeer testen nog eventjes uit te stellen. Lekker vakantie vieren en leuke dingen doen. Hoe is je temp normaal eigenlijk? Voor je ei? Het klinkt mooi hoog allemaal. @Minniii, knap van je hoor dat je nog niet getest hebt! Ik probeer op NOD te testen, maar denk toch dat ik 2 dagen voor NOD al ga testen haha. Maar twijfel erover om 28 april te testen. Ik ben 3 jaar geleden ook zwanger geweest (miskraam geworden) en toen heb ik ook op 28 april getest, dus ja zou wel grappig zijn. (overigens was ik toen al iets van 8 weken toen ik testte hoor.) @Mariahh, wat rot zeg die hartkloppingen e.d. Ik heb dat ook een tijd gehad, vorig jaar. Elke keer zodra ik wakker werd had ik een stress/zenuwen gevoel in mijn lijf, en hartkloppingen en kreeg daardoor ook enorme darmkramp. En dan moest ik nodig naar toilet e.d. Heel vaag... kwam er toen wel achter dat ik ook af en toe last van hoge bloeddruk had... Na tijdje dacht ik van ik moet eens naar de dokter.. maar toen is het over gegaan.. Klinkt in ieder geval bekend, maar inderdaad even in de gaten houden en anders bespreken met vk en/of huisarts. Op school was het wel weer leuk hoor. Wel vermoeiend altijd. Ik heb trouwens echt een beetje last van mijn buik elke keer, vanmorgen leek het eventjes op ongikrampen, maar dan minder heftig.. gewoon het gerommel wat je voelt voor je ongi word. Maarja zover ben ik nog lang niet. En nu is het gewoon zo'n opgeblazen gevoel. En heb ook wel wat last van darmen e.d. Maar af en toe voelt het echt duidelijk mijn baarmoeder. Ook beetje last van mijn maag. Dus misschien toch iets niet goed gegeten ofzo.... Ook weer slijm verloren vanmorgen, meer creme-achtig nu. Nog 8 dagen tot testen!!