Hoi Mariah, Ja het is een goed teken he! ze zijn ook best gespannen en ik heb het idee dat ze wat groter zijn. Niet al een bh maat maar gewoon echt ronder... me bh zit aardig vol hahaha. Ik ga alleen dan weer twijfelen van zaten die aderen er niet al veel langer dan! ik let er al op sinds in gestopt ben met de pil en ik weet dat er 1 hele grote zat.... Nu is het een spinnenweb hihihi maar kan ook gewoon hormonen zijn miss..... Zo denk ik maar dan is de teleurstelling het kleinst. Al is me cyclus met hoe ik me voel aan me borsten echt heeeeeeeeeel anders dan de vorige 3 . Wat vervelend van die hartkloppingen. Ik moet zeggen dat ik dat ook best vaan heb! Zelfs als ik op de bank tv zit te kijken, toeallig vertelde ik dat tegen me vriend vorige week. Hij slaat dan echt 2x over en dan krijg ik geen adem even. Ik dacht dat dat normaal was maar dat is dus niet zo! heb dat altijd al wel gehad. Groetjes
@ Char... Ja ik vind het ook heel moeilijk hoor! hahaha maar ik haal ze gewoon niet eerder in huis en ik werk van 9 tot 6 dus kan ze ook niet halen bij de kruitvat... Hahaha heb er nog eentje liggen maar dat is een + test dus die doe ik sowieso niet want dat is toch negatief. Ik voel op me borsten na helemaal niks meer dus heb er eigelijk een hard hoofd in.... Maar ik blijf positief de kans is er Hihihihhi. Groetjes
Ik heb dus wel allemaal testen thuis liggen haha. 10 stuks ofzo. - 2 supergevoelige dipstick testen van zwanger & kids (6 dagen voor NOD) - 4 midstream testen van sensitest geloof ik - 1 kruidvattest (2v5 euro test, 1 al gebruikt vorige cyclus) - 1 clearblue test met indicator En ik dacht nog 2 testjes, maar weet ik dus even niet meer welke.
Hey meiden! Jullie zijn lekker aan het doorkletsen zie ik! Heb nog niet alles teruggelezen hoor.... ga ik zo even doen. Ik zit ondertussen op het wachtbankje..... volgens berekeningen kan vanaf morgen de innesteling starten, dus ben benieuwd of ik wat zal gaan voelen. Nu nog nergens last van...... Een positieve test begin van de maand zou nu wel een keertje leuk zijn!! En dat hoop ik natuurlijk voor jullie allemaal ook! @ charise: Ik heb ook iets van 6 testen liggen van allemaal verschillende merken, haha!!
Hallo dames!! Wat een lees werk weer @ Mariah, voor je het weet is de tijd voorbij de dag is alweer om Ik had vandaag wel weer beetje last van bruin verlies L, vind het maar eng hoor!! De vk wilde eerst pas rond de 10 a 12 weken de echo doen, maar heb toen gezegd, ik wil eigenlijk wel bij 8 weken weten of het hartje klopt..Dus graag eerder J En toen kwam ze op deze datum! Ben ik erg content mee!! Wel vervelend die hartkloppingen, even goed in de gaten houden meid! @ Charise, Ja ik was zo blij met die MvM test!! Deze blijft ook erg mooi, dus die kun je ook inplakken! Dus dat ga ik ook doen, ik ga scrapboek maken vanaf het begin!! Het is wel een gedoe hoor MvM, je moet al je plas opvangen en dan in een blauwe bus doen. Dit moet ik doen t/m 5 jull haha! Maar het is voor een goed doel.. Ja twee weken al (had ik ookal enigszins uitgerekend toen ik zwtest had gedaan en toen was het 4weken) maar er zijn er natuurlijk alweer twee om!! Dus vind het zo spannend! Als alles maar goed blijft gaan, ook omdat ik beetje bruin verlies heb! Maar HCG is goed en ik voel ook allemaal kwaaltjes. Je bent al zwanger geweest?? Dat wist ik helemaal niet. Is miskraam door iets gekomen of gewoon spontaan? Hoe oud was je toen? Hoop voor je dat nu wel goed gaat!! Ik vind van jullie allemaal knap, ik moest 4 dagen voor NOD..kon niet meer langer wachten haha! Ik vind school ook altijd evrmoeiend! Ik vind jouw symptomen erg veelbelovend, want ik had hetzelfde!! Alleen niet last van mijn maag. Ik had ook zoveel testen in huis. Heb er nu ook nog 2 van kruidvat liggen Heb al ruim 8 keer getest haahahah! @ Vivian, spannend meid? Heb je symptomen??
@ Nona: Nee, nog niks..... wel erg vochtig daar beneden (meer het gevoel)..... maar niet echt opvallend wit slijm ofzo.....
Vivian, spannend jij ook weer op het wachtbankje.. We zitten wel dicht bij elkaar, schelen 2 dagen. Hoop ook voor jou een positieve test... Nona, oh dat is wel gaaf dat die test mooi blijft. Ik las pas dat als je een druppel nagellak (doorzichtige uiteraard) op je testen doet ze ook mooi zichtbaar blijven. Dus als je ze allemaal wil bewaren.... Ja een miskraam ja, had ik al wel eerder verteld hoor, toen jij over jezelf vertelde. Is spontaan gebeurd. 2 weken na de positieve test, met 10 weken & 3 dagen. Maar had al vanaf het begin het gevoel dat het mis zou gaan. Heel sterk. Was ook erg onverwachts hoor.. van m'n ex. Dus ja. Ik was toen trouwens 21. Lief van je VK dat ze toch eerder een echo wou doen. Ik ga dat ook aangeven inderdaad. Ik ga trouwens een babysite bijhouden (Baby website - De enige echte gratis babysite voor je baby of dreumes). Heb er al 1 gemaakt om nu af en toe al iets te schrijven hihi. De weg naar ons kindje.... Ik lees inderdaad meer mensen die ook deze klachten hebben. Vorige cyclussen had ik het helemaal niet. Wanneer is trouwens ongeveer de innesteling? Hoop echt dat het raak is.... Dan word het een januari beebje. Of misschien nog net in december. Spannende periode dus. Mijn moeder is ook begin januari jarig, en je hebt eind december alle feestdagen natuurlijk.
Charise, leuk zoon site ga ook eens kijken! Ben zo benieuwd of je posi test😃 en wat naar van je mk, hier vorig jaar ook met 5w ong t voelde bij mij ook niet goed, posi test maar niet knallend etc en niks voelen, terwijl ik nu echt een "moeder" gevoel heb vanaf t begin heel raar. Daarna ging ik t positief bekijken ik (jij) kan iig zwanger raken! &vivian: gelukt met je scriptie? Spannend t wachtbankje nu! Nona: hoe ver ben je 7 mei? 8w ong toch? Bij mijn vk doen ze het tussen de 8&10 weken wel fijn dat t eerder kon denk wanneer je t hartje ziet je het toch meer gaat geloven/beseffen dat t goed zit. 10 mei ben ik waarschijnlijk precies 9 weken vind t zo spannend wat ik dan te zien krijg! T zou dan echt al een mini mensje moeten zijn met armpjes en voetjes X
@ charise: Ja, we kunnen elkaar de hand schudden, haha!! Hopen op goed nieuws begin van de volgende maand! @ Mariahh: Ik ben nog niet eens zwanger, maar ik heb altijd het gevoel dat de eerste een jongetje wordt! maar misschien als ik straks zo gelukkig mag zijn en zwanger ben dat ik van gedachten verander hoor!
Zo meiden we zijn eindelijk weer lekker thuis...! Verhuizing van het werk zit erop.. zitten in een mooi nieuw pand... This erg druk dus ik kan overdag of heel snel ff een berichtje tikken... of niet:x. Nog 2 dagen hihihi dan weten we miss meer !! Hihihi.... Spannend he!! Kan bijna niet meer wachten... Maar we wachten he Char !!! Hahahahahha kussss
Ja super spannend!! ja en nee... Weinig in ieder geval...! Alleen gespannen borsten en wat blauwe aders eroverheen . Veder voel ik me kip lekker!! hihihi jij? Groetjes
@ Charise, Nu je het zegt, kan ik het me weer herrinneren! Sorry meid, ik heb zoveel gelezen afgelopen periode... Vraagje over je mk: Hoe wist je dat het mis was? Hoe voelt dat? Want ik heb niet gevoel van, het zit fout, maar als ik dat bloed zie, denk ik , straks zit het fout en krijg ik beetje stress.. maar heb best idee van over 2 weken zie ik kloppend hartje.. Dus hoe voelde je dat toen aan? Leuk zeg zo'n site maken!! Misschien ga ik dat ook doen! Innesteling is ongeveer tussen 5 à 7 dagen (Wanneer gaat het eitje innestelen?) Probeer dit even in te vullen en dan letten op ovulatie dag @ Mariah, Ik ben dan volgens de banner telling 7w6, maar heel waarschijnlijk ben ik dan 8w2, we zullen vast een grote boon zien, maar wil weten of hartje klopt!! Ja heb sterk gevoel van geslacht, om mij heen (ruim 10 man) hebben allemaal jongetje gekregen, dus denk echt dat ik een meisje krijg! Haha, ook omdat ik graag jongen wil, denk ik dat het een meisje wordt..Daarnaast heeft de vader van mijn vriend allemaal jongens Dus ja denk een meisje! Jij dan??
Geeft niet hoor meid. Ja, ik had gewoon heel sterk het gevoel. Kan het niet echt uitleggen. Had nergens last van hoor.. Ja paar dagen voor het mis ging echt veel kramp. En toen de avond voor het mis ging heel veel kramp en echt helder rood bloed verlies. Daarna nog een paar dagen flink gebloed. Maar ja ik had gewoon echt het gevoel dat het mis zou gaan. Natuurlijk dacht ik ook dat ik me niet aan moest stellen. Maarja toch gelijk gehad. Nu zal ik ook wel bang zijn als ik weer zwanger ben, maar heb er wel vertrouwen in dat het goed zal komen... Maar zou daarom wel graag een vroege echo willen. Gewoon om te weten dat alles goed zit. Die site had ik al gezien net ja... alleen je kan de lengte invullen van je cyclus en die gaat maar tot 35 dagen en de mijne is 45 . Maar goed ik heb gewoon overal 10 dagen bij opgeteld. En volgens die site zou de innesteling vandaag zijn. Buiten die buikklachtjes heb ik nergens last van. Hoop zo dat het raak is!!!! Sher1986, jij ook veel succes!!
Ja wordt daar altijd beetje bNg van. Omdat ik bang ben dat fout gaat, maar niet echt gevoel heb..dus begin dan altijd te twijfele. Maar komt helemaal goed ook met jou! Gevoel zegt deze cyclus een aantal van jullie ons gaan aansluiten Hoop het zo xxx
Goedemorgen dames, pfff ik begin wel wat te merken van dat zwangerschapshormoon zeg!! Ik heb gister mega veel geslapen ruim 10 uur ...Daarnaast lekker wakker worden met misselijkheid!! Ik denk dat ik binnenkort ook ga stoppen met temperaturen, ik zet daarvoor me wekker, maar dat is wel vroeg zegmaar...Mijn temperatuur blijft wel goed hoog en is al best goed als vergelijk materiaal! Wajoooooo ik zit ondertussen te eten en ik ging bijna over mijn nek!! Oh wat vreselijk dit!! Ook helemaal duizelig! Maargoed dat ik een bord pap eet, krijg je iig voldoende stoffen binnen! Ik moet niet denken aan een broodje nu Hoe gaat met jullie dames?? Oeeh miniii, nog 1 dag om te testen!! Wat knap dat je zo volhoudt!! Ben zo benieuwd!! Ik ben vandaag precies 6 weken (of miss 6w3 hahah, maar we gaan van eerst uit) Nog 2 weken - 1 dag en dan ECHO Can't wait!!!! Het beebje maakt me iig goed ziek haha!
Goedemorgen Nons...!! Ja spannend he.... Hihihi... ik zit al steeds te twijfelen of ik het doe want wil het echt heel graag testen hihihi. Maar dan denk ik nee want hij is dan vast negatief. Als ik donderdag niet ongi wordt ga ik vrijdag middag een test halen... Dan is man lief ook thuis en ga ik testen! Hihihi kan dat wel in de middag? of is het beter met ochtend urine?!? We gaan het weekend naar me schoonfamilie... We hadden beloofd een lekker flesje drank mee te nemen... Meestal slapen we daar want ze wonen buiten de stad. Als het raak is neem ik lekker een flesje drank mee en voor mezelf kinder champange... hihihi zouden ze de hint dan gelijk snappen? Hebben jullie het al vertelt zwangere meiden? Of de toekomstige zwangeren al iedeen hoe ze het gaan vertellen? ik wil wel meer dan als alleen een fles kinder champange hihihi. @ Sher... ik wil vrijdag of zaterdag testen Hihihhi!! dan ben ik overtijd! Als het raak is dan he Hihihi... @ Char... Al zenuwachtig hihihi? Wel lopen gelijk toch? Werkse dames!! of anders een fijne dag... Ik kan helaas niet heel veel meer reageren want de gewoone werk weizen is weer begonnen! ik hoop tussendoor en anders vanaaf kusssssss
Hoi Miniii, Spannend hoor meid!! Ik hoop het zo voor je! Voor mij geld ook, werkdag is begonnen! Dit is laatste ebrichtje even, want heb mega druk!! xxx