wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik ga denk ik maar lekker in bedje liggen ladies...
    ben ook erg moe enzo!!

Hoop dat het raak voor jullie is meiden!! Ben beetje kapot na zware dag vandaag :(

merk dat zwangerschap toch best zwaar is en nu ik wat verder ben, begin ik ook overal last van te krijgen!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vervelend Nona, hoop dat je wel lekker kan slapen. Even bijkomen.
    Ik ben ook wel moe, niet heel extreem gelukkig, maar moet zo werken.
    Ben blij als ik morgen in mijn bedje lig.
    Tempen doe ik dan trouwens altijd 's middags als ik wakker word, maar zet de tijd wel op 's ochtends. Want temp is wel hetzelfde als dat ik 's ochtends temp.
    Alleen is mijn 'nacht' dan overdag. ;)

Slaap lekker meiden en werkse morgen!

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    ik wil ook zwanger zijn :(
    maar moet even afwachten haha, geen bloed is hoop.
    het is bijna 00:00 dus als we zo bijna op woensdag zijn ben ik 2 dagen voor nod. banner zegt 1 dag voor nod maaar weet het niet. moet waarschijnlijk donderdag ongi worden.. pfff

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Roosje, spannend meis... Hoop zo dat he gewoon zwanger bent. En alle andere ook en ik ook uiteraard ;)
    Ga je testen vandaag of wacht je tot NOD??
    Voor mij nog 6 dagen tot NOD!!

Vind t ook echt spannend! De tweede wachtweek is begonnen...

Fijne dag allemaal vandaag en werkse!
    Ik mag straks lekker mijn bedje in.
    Xx

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen dames,

Pfff zo geen zin om te werken!..nog 2 dagen dan weer weekend :D

@ Roosje, komt allemaal goedd!!

Hoop voor jullie allemaal!!

@ charise, je kaartje ziet er top uit ...

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee Nona, snap dat je geen zin hebt. Wel beetje uit kunnen rusten??
    Ik ben nu klaar en ga zo slapen.
    Nog 1 nachtje vanavond van 12 tot 6.
    En dan t weekend nog 2 avonddiensten en dan vakantieee!!!

Fijne dag allemaal.
    We blijven duimen voorpositieve testen en goede zwangerschappen!!

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goede morgen meiden...

Hihihi ik had heel wat terug te lezen :D Leuk!!
    Was een avondje weg met een vriendin dus had geen gelegenheid.

@ Nona... Ahh mutsie... Ben je gevallen... Wat zal je geschrokken zijn zeg!! Snap gelijk helemaal dat het een rot dag is inderdaad.... Hoop voor je dat he vandaag of mogren niet teveel spierpijn zal krijgen! Dat ook nog erbij;), bij al die andere vervelende kwaaltjes voor het goede doel:).

@ Roosje... Ja ik ga inderdaad vrijdag of zaterdag pas testen! Om dit te voorkomen wat jij nu hebt dat onzeker gevoel dwing ik mezelf om niet te testen;).

@ Char.... Bah nacht dienst! Als het goed is kruip je zo lekker je bedje in Hihhihi.

Ik heb zo rot nacht gehad meiden.
    Ik heb heerlijk gespalen tot half 5 toen werd ik wakker van een nare droom en ik kon niet meer in slaap komen... Van de nare droom werd is zweetend wakker bah!
    Het duurde zeker anderhalf uur voor ik weer in slaap viel. en werd natuurlijk nu dood moe wakker.
    Vanavond maar weer lekker optijd erin.
    Voel nu af en toe wel wat ongi krampjes al. ik hoop dat het weg blijft!!!!!:):p.

Werkse meiden!
    Mocht het vandaag toch komen zijn jullie de eerste die het weten natuuuuuurlijk ! Fingers crossed !! Hihihihh:D

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise, Ja ik heb wel wat kunnen uitrusten gelukkig! Maar kom momenteel niet toe aan studie..gelukkig lang weekend met koninginnendag! Dan kan ik wat studie inhalen en lekker uitrusten. Wordt eerste jaar dat ik geen feestje ga vieren hahaha! :D

Allemaal voor een goed doel!!

@ Minii, vandaag is je NOD :$ OOOH spannend!! Mijn gevoel zegt dat je zwanger bent :p, ookal kan ik het mis hebben ofcourse! Want die ongikrampen had ik ook, maar dat is dan groeien van je bm!!

Hoop zo voor je!!

Ik ga het forum goed in de gaten houden...ben wel druk maar toch!!

Charise slaap lekker meid!!

xx

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goede morgen meiden!

Wat is het hier weer druk geweest! Ik was weer druk bezig met m'n scriptie...... als alles meezit ga ik hem dit weekend afronden en mailen naar school..... hopen dat hij nu goed is (heb hem al een keer met eeen heeeeeleboel feedback terugekregen). Als die scriptie eruit is zal dat zoveel rust geven! Dan hoef ik in juni alleen nog maar een presentatie te geven en het eindgesprek te doen.....
    Maargoed...... we hebben het hier niet over school he?!!! We doen allemaal ons best hier zwanger te worden!! Hopen dat dat bij iedereen gelukt is deze ronde! :)

@ nona: tuttie..... gevallen?!! In het openbaar altijd zo genant he?!! Ik kreeg gisteren op m'n werk 2 planken van een boekenkast op m'n kop..... was ook niet fijn! Nu een bult op m'n kop, haha!! Je hebt trouwens aardig wat kwaaltjes he?!!

@ minniii & roosje: wat spannend is het nu voor jullie!! NOD is zo dichtbij.......

@ de rest: nog even geduld voordat wij ook kunnen testen...... nu op 6 dpo voel ik nog helemaal niks, nada, noppes...... dus blijft afwachten!

Fijne dag lady's! Liefs Vivian

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend he Nona.... hihihih... Nee mutsie morgen is me NOD dag toch?!?! Zit vandaag op cyclus dag 28.... en me cyclus is 28 dagen dus dan is morgen me NOD Toch??? Hihihi wordt er zo onzeker van joh!!! Hahahaha.... Me vriend ging gister over me buik aaien.... Hij zegt zal er al wat in zitten hihihi.... normaal is hij zo nuchter....

Hij zei toen ik me badjas uit dee en naar bed wilde gaan zag hij me borsten.... Kwam net een half uurtje geleden de douche onder vandaag ( dan zie je ze helemaal ) me blauwe aderen over me borsten... Hij zei ga liggen mevrouw blauw ader.... hihihi ik zeg ja he zie je ze ook..... Neeeeeee zegtie die heb je altijd;)..... Hihihih
    Hij wil me niet onnodig teleurgesteld zien als het niet zo is.... hihihi daarom zegtie het eene wel en dan het andere ook wel maar dan toch ff snel wat anders.... en laten blijken dat het het tegenovergestelde wel is.!!! Hihihi mannen he....

Had jij dat ook dat het met douche die aderen helemaal goed zichtbaar waren? dan is het echt niet normaal joh! Zelf als ik me benen scheer ofzo en naar beneneden kijk valt dat gewoon op in me ooghoek.... ! Kan toch niet zo zijn dat het er altijd zit en het me niet iogevallen is:$:$.

Ook zei die we gaan Vrijdag testen he Hihihhi ik zeg jaaaaaaaaaaaaa of zaterdag hahahahaha durf nie!!! Muts he.... ik wil zo graag maar wil niet teleurgesteld worden...

@ Vivan.... Spannend he!!! Hihihhi duim je extra voor me de aankomende dagen?!!

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @minnii: het lijkt me inderdaad dat je dat dan wel eerder opgevallen was...... laten we hopen dat het een goed teken is!!! :)

12. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames,

Beetje klote-nacht gehad... Veel last van ongi-krampen en die wil ik helemaal niet hebben :(

13. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Babi...

Ongi krampen is ook een teken van een beginnende zwangerschap! kan 2 kanten op!
    Nona zal zeggen.... Geen bloed is moed!!! Hihihih.

@ Vivian....

Nee dat lijkt me inderdaad ook niet en anders neemt me lichaam me echt in de maling vanaf de buitenkant hihihi want veder voel ik me prima geen symptomen veder!!

Groetjes

14. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minniii, laten we dan maar hopen dat het de gewenste kant uit gaat ;) humor die spreuk hahahaha misschien maar op een tegeltje laten drukken voor op het toilet :p

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ babii: haha!! Zou wel leuk zijn zo'n tegeltje! Ik denk inderdaad dat 4 dagen voor NOD ongesteldheidskrampen ook iets anders kunnen betekeken....... ik duim in ieder geval!!

16. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel, ik hoop het van harte... Vind het zo vervelend elke keer wachten en dan weer niks :( terwijl we eigenlijk pas heel kort bezig zijn.. :)

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ babbii:Hoelang zijn jullie bezig dan? En volgens mij maakt het niet uit hoelang je bezig bent...... blijft spannend (en irritant) dat wachten!

18. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Vivian: wij gaan nu voor ronde 4.. En tuurlijk is elke ronde irritant, maar ik zie hier dames die al wel 16 rondes aan het wachten zijn dan denk ik 'ik moet me niet aanstellen' :).. Maar m'n vriendinnen zijn ook allemaal vrij snel zwanger geworden en daar ga ik me dan toch aan spiegelen ookal weet ik dat ik dat niet moet doen ;)

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Babbii: Ja, dat heb ik ook om me heen..... iedereen wordt maar zwanger. Nu wij nog!! :)
    Ik vind ronde 8 toch wel lang ook hoor! Nog maar een paar rondes en we moeten de huisarts opzoeken.... Hoop nu dus wel elke keer steeds meer dat het een keer raak zal zijn! In het begin dacht ik elke keer van alles te voelen.... dat heb ik nu niet meer, maar de hoop wordt elke ronde wel meer (bij mij in ieder geval!).

20. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Vivian, heel begrijpelijk dat je hoop steeds meer wordt, ik probeer t ook steeds los te laten maar dat is (zoals je weet) makkelijker gezegd dan gedaan... Ik hoop iig ook voor jou dat je zo snel mogelijk een positieve test in je handen hebt!

Deel Deze Pagina