Hi Dames, een vraagje, ik heb al 4 dagen op rij een positieve ovulatietest van kruidvat. Geloofde er niet meer in en heb manlief clearblue digital laten halen vanochtend, en ja hoor een smiley!! We hebben do-vr-za-zo-di geklust. Hij komt zo thuis en gaat daarna tot vrijdagavond weg, als we nu zo klussen is dat voldoende voor de bevruchting? Hoop het! Alvast hartelijk dank voor jullie reactie!! Groetjes Julie
Als je nu in je vruchtbare dagen zit zou ik vandaag zeker nog een keer klussen, tot vrijdag heb je verder geen kans meer ervoor.. Of het genoeg is weet je natuurlijk helaas nooit.. ik hoop voor je dat het lukt! Ik heb overigens besloten om dadelijk ook maar meteen een luiertas te halen bij de kruidvat als ik toch testen ga halen.. hahahahah is in de aanbieding
Heb ik gezien, die zijn super leuk!! Maar had vr za zo ook al een positieve kruidvat test in handen, do-vr-za-zo-di nog geklust, is het voldoende?? groetjes
Het is al gedaan nu hopen, hopen, hopen... Begrijp ik uit je banner dat je vandaag kan testen minniii?
@ Julie... Ja klopt !! Hihihhi morgen is mijn NOD Dag... Spannend he! voel eigelijk helemaal niks vreemd deze cyclus alleen met de ei wat gevoelt en in de innestel week wel wat klachten maar die zijn allemaal weg en voel me kip lekker! Dit is tot nu toe de eerste cyclus want normaal had ik allerlij klachtjes en dacht ik jeeaahhh het is raak... Deze cyclus heb ik dat niet! Normaal ook heel erg last van pijnlijke borsten een week voor NOD... Deze keer ook helemaal geen last van gehad... Ze zijn alleen iets gespannen maar zeker niet pijnlijk en wat blauwe aderen..... Spannend he! Groetjes
Zeker spannend! Hopen dat het raak is... Ik heb net al tegen beter weten in een test gedaan en dat had ik beter niet kunnen doen want hij was negatief
Owhjjeehhhh meiden ik heb vandaag zo last van lage rugpijn !! Ik hoop dat het geen slecht teken is....!!! @ Babii... owjeeh.... Daarom durf ik zo ver vantevoren niet te testen want nu voel je je rot en het zegt nog niets groetjes
Ik duim voor je! Ben erg benieuwd! Laat het me even weten! Ik lig nog steeds op de bank, horizontaal, schijnt beter te zijn toch..? Hahahaha, waarmee je jezelf allemaal niet gek kan maken he liefs Julie
Ja Tuulijk ik hou iedereen hier op de hoogte hihihi. Ja gewoon blijven liggen met een kussen onder je billen... 20 min is lang zat hoor!! Gr
hahahaha, ja opgestaan, meestal een half uurtje, tv kijken ofzo... Nu opgestaan en naar de bank gelopen, lekker liggen zappen! Ik geloofde er niet zo in, maar mijn vriend zegt dat het echt beter is
hey meiden, omdat ik op vakantie ben reageer ik even algemeen. beetje ego berichten sorry haha.. ik lees wel alles. ik ga pas vrijdag testen denk ik. ik weet niet of me banner klopt. 1e cyclus was 29 dagen. dus ik weet niet hoe me cyclus precies eruitziet. ik moet denk ik morgen ongi worden en dan is mijn nod vrijdag..
Precies hetzelfde als ik deze cyclus! Ik dacht ook echt, nou voel niks, dus zal wel niet raak zijn! Ik had ook alleen gespannen borsten en blauwe aderen dat me vriend het zei...dus heb hoopvol gevoel meid!!
Jeetje meiden wat een leesmateriaal allemaal zeg!! Ik ben net ziekjes naar huis gegaan! Ben echt helemaal kapot Ik vind het wel spannend allemaal hoor!! Omowitte testen zijn nooit leuk!! Ik heb ze ook genoeg gehad!! Hoop voor iedereen dat er een knaltest komt
Jaaaa Hihihi ik heb het ook wel hoor als ik er zo over nadenk en dat jij het bijv precies zo had!! Hihihi maar dan erna denk ik nee het zal wel niet want dat zal te mooi zijn om waard te zijn hihihi. Ik durf het eigelijk gewoon niet te denken..... Hahahaha erg he!! Maar Nona... Had jij het onder de douch ook veel erger? denk omdat we het dan warm hebben.... Overdag zie je zo ook wel maar onder de douche puilen ze uit hahahahaha. kusssss
@ minii, ja dat heb ik ook! Komt door de hitte ...erg lelijk hahahaha! Knap dat je tot zolang kan wachten met testen, ik had het al gedaan in die tijd hahaha!