@ Nona... Ahhh Mop ja beter dan dat je lekker ff naar huis bent gegaan de beeb vraagt zoveel engerie van je natuurlijk !! Ja het is echt inderdaad heel lelijk want het is ooke cht heel donder blauw he bijna paars gewoon! Maar als ik niet onder de douche sta dan zijn ze gewoon blauw zegmaar licht blauw en onder de douch echt donkerblauw.... Horen ze niet buiten de douche ook echt donkerblauw paars te zijn nona? want overdag zijn ze zegmaar zo blauw als de aders van je pols overdag.... Moeilijk uitleggen zo he hihihhi. @ Julie... Hihihi nee morgen nog niet! morgen is me NOD dag en ik wil testen als ik overtijd ben... Dus Vrijdag !! Want miss wordt ik wel gewoon ongi morgen... Snap je.... Ja spannend he!!! hihihi vind ik ook...! Groetjes
hoi, ik kom even binnenvallen @nonaches, wilde je even bedanken voor de link die je had geplaatst op pagina 84 van dit topic, erg handig! dus bij deze dank je en ben weer weg
@ orchideetje graag gedaan meid Iedereen is welkom om mee te lezen en tips en andere dingetje te gebruiken! Succes! @ Minii, Ik ben ook zo misselijk...probeer iedere keer wat te eten, maar gaat moeizaam Die aders dat zit wel goed hoor, niet stressen.. ik heb idee dat je weleens een psoitieve test gaat krijgen
Meiden, even een snel klein vraagje tussendoor... vanaf wanneer kan je het beste de kv2v5 testen doen??? hihi de zenuwtjes gieren door mijn lijfje pfffff. Voel van alles, maar ben ook weer heel bang dat ik ongi ga worden
@ Nona.... Echt vervelend voor je mop! Als dit langer aanhoud zou ik toch even de ha bellen want je heb toch voeding nodig!! Miss krijg je er iets voor en dan voel je je Miss een stuk beter en Miss ook minder moe.... Nee ik mag van mezelf ook niet stressen ha vandaag gelukkig een drukke dag op werk dus hij is om gevlogen..... Nu lekker een warmen douche pakken en bankie op kruipen.... Heb vandaag wel lage rug krampies hoor.... Lijkt beetje ongi krampen soms maar dan minder aanwezig zegmaar...... Ben zo benieuwd ik hoop echt dat je gelijk het Nona .... Hihihi @ Sher.. Geen idee mop! Gewoon lekker testen op je NOD san It je meestal wel goed Groetjes meiden
Goeiemorgen allemaal Haha ja voor mij is het nu morgen... Heb heerlijk geslapen. Nog 1 nachtje te gaan... Ik lees al jullie verhalen over gespannen borsten en blauwe aders e.d. Ik heb dat helemaal niet Nooit gehad ook. Ben dan meteen bang dat het niet raak is. Nona, Vervelend dat je niet lekker bent. Maar je lichaam is ook zo druk bezig met veranderen natuurlijk. Hoop dat je snel wat meer energie hebt. Minniii, ook spannend voor jou zeg! Ga je vrijdag pas testen?? Haha ik had het echt vandaag of morgen al gedaan.
@ Sher, De KV2v5 geeft al licht positief bij 8HCG..Bij mij gaf hij 4 dagen voor NOD al licht positief aan! Het beste is om te testen op NOD, maar 1 à 2 dagen ervoor zou ook al kunnen wijzen op zwangerschap (just like me) @ minii, ben ook zo benieuwd'!! Lijkt echt op mijn cyclus!! Hoop voor je! Let us know!! @ Charise, Niet bang zijn, je hoeft niet altijd wat te voelen meid..ik hoop voor je!! Heb je wel dat je iets voelt?? xx
Dat is ook wel zo ja... Heb alleen af en toe een apart gevoel in onderbuik. En net een klein beetje lichte ongikrampen leek wel, maar dan echt heel licht. En gewoon opgeblazen gevoel en buik is ook wat dikker... En broeken zitten soms echt niet lekker. En wat meer slijmverlies ook. Heb ik normaal niet zo veel. Ik weet het gewoon niet... lastig.
@ Babii, jammer dat hij negatief was meid!! Je bent natuurlijk nog wel vroeg, welke test heb je gedaan?
kv2v5... Ja ik ben ook wel te vroeg met testen, maar ja ik ben ervan overtuigd dat het in die 4 dagen niet meer gaat veranderen dus ben nu toch wel down.. Ookal wil ik ook nog wel een beetje moed houden... Maar voel al de hele dag m'n eierstokken om en om (dan links dan rechts) dus ik denk dat de rode vlag binnenkort uit mag
meiden, als ik jullie nog 1x lastig mag vallen, wat denken jullie? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/353559-zijn-laat.html strakke gevoel is weg sinds vanmiddag uurtje of 5 en sindsdien waterige afscheiding, als ik de berekening pak van @nonaches dan zou mijn eisprong inderdaad vandaag zijn kan ik er voorzichtjes vanuit gaan dat mijn ei dus gesprongen is nu dat strakke/steekjes gevoel weg is? dank jullie wel
Hihihi inderdaad Nona der motto.... Hihihi!!! Hoop dat die voor mijn ook geld .... Vrijdag testenn.... Oeehhhh spannend hoop zo dat ik morgen nie ongi wordt hihihi vrijdag als ik wat meer weer dan ligt ik jullie meteen in.... Hihihi en tot die tijd kletsen we lekker veder.... Char..... Hoe is het met jou mop? Groetjes
Hee meiden, orchideetje, vanavond lukt niet meer om te klussen? Anders zou ik zeker nog even klussen. Wanneer heb je voor het laatste geklust? Als het vandaag is of gisteren dan zit je wel goed denk ik. Dan zou ik voor de zekerheid de eerst volgende dag dat mogelijk is nog even klussen. Maar als je nu draderig slijm hebt, dan springt je eitje wel binnen 12-24 uur denk ik. En dan liggen er als het goed is nog zaadjes te wachten, klaar voor de aanval. Spannend! Inderdaad meiden: GEEN BLOED IS MOED!! Minniii, met mij gaat het wel hoor, nu beetje hoofdpijn. En last van mijn maag, zuur e.d. Maar kan ook door nachtdiensten komen, dat is toch altijd wel een aanslag op je lichaam, hele bioritme omgegooid. Maarja nog 1 kort nachtje van 12 tot 6 dus en dan weer omschakelen. Dat is altijd wel rot hoor, dan moet ik morgen al vroeg m'n bedje weer uit om om te draaien in het gewone ritme, en dan slaap ik dus maar 4/5 uurtjes, dan ben ik echt een zombie hoor de eerste uren haha. En dan 's avonds als ik dan over de vermoeidheid heen ben dan kan ik weer tot diep in de nacht doorgaan haha. Maarja dat doen we maar niet he?! Werk gelukkig met leuke collega'tjes, allemaal jonge mensen, zijn dan 's nachts met 3 personen voor een hele groot gebouw. En nu zijn we dan 26, 24 en 22 jaar. Altijd wel grappig dat we als jonge mensen verantwoordelijkheid hebben voor al die mensen. Net trouwens even uitvoerig m'n borsten bestudeerd haha. En lijkt wel of ik wat blauwe adertjes zie, maar niet zo duidelijk dat het echt opvalt. Heb ook een beetje striae. En volle borsten die heb ik van mezelf al hahaha.
Wat een verhalen weer! T word nu spannend hè! Hoop zo dat er binnenkort mooie testjes geplaatst zullen worden hier! Nona ik ben ook niet lekker waardoor ik slecht eet, kan niks verdragen. Morgen weer een mijlpaal bereikt: 7 weken dan en over 24 dagen de 2e echo! Ik duik nu weer lekker m'n bedje in! Xxxx