@ sher... Deed je nou ook aan ovu testen? of dat niet? het gaat bij mijn ook gelijk kriebelen hahahahahaha. Zit te denken toch die test mee te nemen naar me werk hahaha maarja is een + test die zijn altijd zo onduidelijk... En dit heb ik niet afgesproken met manlief Ik heb ook geen tijd om een test te halen de kv2v5 want werk van 9 tot 6.... Vanavond in de koop avond miss?!? alleen dan kan ik nog pas morgen ochtend testen want durf he tniet met avond urine hahahaha
Ja ik had vrijdag 13 april posi ovu test. Ik heb 1 test gisteravond gedaan en 1 test vanmorgen! Kan je vanavond niet samen doen met manlief????
@ Sher.... Ja ik denk dat ik vanavond even een test ga halen als ik dan nog niet ongi ben...... En hem dan vanavond doe... Alleen ik drink heel veel en daarom vind ik het dan eng met avond urine hahahahaha... Voel je je anders mop? @ Vivan... Thanks mop!!! ik hoop het ook zo!! Alleen nu de dag van NOD is aangebroken wordt ik steeds onzekerder.... Denk niet dat het raak is.... Groetjes
Ik had gister 5 minuten daarvoor een bak koffie op en kreeg alsnog een positieve test en ik was nog is 4 dagen voor NOD. Ga op je gevoel af meis, als je twijfelt niet doen, als je niet meer kan wachten DOEN hahahaha ( ik kan stiekem ook nie meer wachten )
Hahahah nou Miss vanavond als ik even een test kan halen... Maar kv2v5 is best moeilijk toch? Je kan er niet overheen plassen toch? Hoe heb jij het gedaan? Xxx
Het is eigenlijk heel simpel, je vangt je urine op en dan met het pipetje zuig je op en dan heb je 4 druppels nodig en geeft het binnen paar minuten aan
Oke En in wat voor bakje heb je het opgevangen dan ? en heb je dat nog extra schoongemaakt of maakt dat niet uit? Hihihi zie je hoe onzeker ik wordt hhahahahaa.... Ben zo bang om vandaag ongi te worden.... En voel nu steeds elk krampje natuurlijk hihihi. Me vorige cyclussen werd ik tevroeg ongi dus deze spanning ken ik helemaal niet zo hahahaahah. Groetje
GEFELICITEERD MEID!!!!! Net zo'n test als ik 4 dagen voor NOD!!!! Wat geweldig meid!! Nu de rest nog!
Hallo dames!! Wat leuk om te lezen dat we weer een zwangere erbij hebben!! Ja ik ben thuis gebleven, ik ben zo beroerd, kan bijna niet eten,,erg moe, licht in mijn hoofd..pfff wordt er gek van! Voel me verlept! Ik word dan wel weer heel blij van dit topic @ Vivian, mijn symptomen voor NOD (even goed nadenken) Was minimaal, iig anders dan andere rondes, toen voelde ik echt vanalles. - Alleen gespannen gevoelige borsten - Blauwe aders - Slijmerige witte afscheiding - afentoe ongikrampen Na NOD: Moe Krampen Spierpijn in buik gevoelige tepels blauwe aders over de borsten constipatie Afentoe kramp in liezen en bovenbeen
@ Nona: Dankjewel!! Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt, voor nu in ieder geval beterschap meid! X
@ Vivian, dankje wel meid!! Ik word er gek van! Zit hier als verlept iemand op de bank voor de tv met mijn pc hahha! Weet niet wat ik moet doen
Nou meiden ik heb even met manlief erover gehad en ik ga uit me werk denk ik even langs de kruitvat... het is als het goed is toch koopavond en dan haal ik even een paar kv2v5 testen. Vind het wel spannend hoor en hoop dat ik niet oni wordt dalijk. Maar zou het niet veel uitmaken dan als ik in de avond test? want ik drink 2 liter water per dag en ook nog veel thee... hahahahaaha. Wordt zo onzeker van alles joh! @ Nona... Lijk he dat er al weer een zwangere bij is! Hihi super blij voor onse Sher. Hoop dat je je snel wat beter voelt meis... miss ff ha bellen.... Nouja je voelt je in ieder geval wel echt zwanger. Groetjes
@ minii, let je wel op welke thee je drinkt meid?? Want je mag maximaal 8 koppen thee met theine (kan je beter vermijden) Ik zou kruidenthee of rooibos drinken meid! Ook als je nog niet zwanger bent!! Spannend, maakt niet uit hoor dat je s avonds doet! Ik deed ook in de middag..en anders drink je nu ff wat minder Laat wel weten he!!!
meiden? schaam me diep maar kom jullie nog 1x lastig vallen (vorige info was zooooo fijn van jullie, nogmaals dank!), 24e krampjes dus in de avond geklust, 25e veel krampen en waterige afscheiding niet geklust mannetje is er niet, vanmorgen veel draderig slijm maar man is er nog steeds niet, zou die nu inmiddels gesprongen zijn aangezien de krampen weg zijn en redden de zwemmers het van de 24e die avond? of is dit een teken dat hij nog moet springen? spijt me heel erg en schaam me dood want heb er hier al 1 lopen dus zou het eigenlijk moeten weten
Hoi Orchideetje, Je mag zoveel vragen als je wilt hoor meid Maakt helemaal niks uit!! Sperma kan 72 uur overleven, dus als je de 24e hebt gedaan en hij is nu geweest, kan het zijn dat je zwanger wordt !! Wanneer komt je mannetje weer?? Ik zou meteen als hij er weer is, gewoon weer klussen!! Eitje overleeft ongeveer 12 tot 24 uur in je lichaam! DOe je aan temperaturen of ovutesten?
vanavond heel laat, maar hij is dan 2 dagen en nachten op de been geweest dus ben bang dat hij mega moe is nee bij onze 1e ook geen temp of ovu testen, maakt het voor mijn gevoel zo definitief ofzo na de 6e ronde ga ik daar wel aan beginnen mocht het nodig zijn dank je wel voor de info nonaches!