Ja ik ben ook helemaal van slag alles gaat langs me heen een beetje!! hahahaha Geen idee me laaste ongi dag was 29 Maart tot 3 April... Hoever zou ik dan nu zijn? kan niks meer rekenen ff hahahaha erg he!! Neeeee manlief weet het nog niet ik zou uit me werk een test halen hahahaha... Ik ga nu uit me werk een fles kinder champie halen en een speentje denk ik met I love Papa erop en dat geef ik aan hem... Wil hem zo graag bellen mar wil het niet door de telefoon doen. @ Nona... Ben toch een beetje ongerust hoor schat... want jij teste 4 dagen voor je NOD zo en bij mijn is het me NOD. dus hij is wel erg licht dan toch??? Ga morgen ochtend nog keer testen met me eerste urine! Heb er 4 gehaald hahahahaha. Jaaa Hehe ik blijf door kletsen tot me baby-tje geboren is! Hihihi kunnen we lekker van alles bespreken. Pfff ik hoope cht dat het echt zo is!! en dat ik voor Zaterdag een betere test heb en ik het me schoonfamilie kan vertellen. Wanneer moet ik de dokter bellen Nona? als me test een knal test is? Bedankt voor de felicitaties.... Ben wel op me werk dus reageer af en toe niet gelijk Hihhihi. Blijft me test nu zo? zodat ik hem kan laten zien aan manlief vanavond? of veranders hij? kusss
Minii, je bent vandaag precies 4 weken zwanger Maak je geen zorgen, kan zijn dat jouw innesteling later is en misschien ben ik wel 3 dagen langer zwanger Dus zou ik zo'n test 1 dag voor NOD hebben gehad.. Zolang hij aankomende weken donkerder wordt is er niks aan de hand! Geen zorgen maken en vertrouw op je kindje...Ja je test blijft zo, hij zal miss iets in drogen, maar zodra je morgen weer test doet is hij top. Ik heb een week later afspraak gehad met HA en toen afspraak met vk gemaakt!
Hey meiden, Sher en minni gefeliciteeeeeeerd meiden, ben echt blij voor julliee super zeg, ben wel jaloers haha.. Ja ik ben ongi geworden helaaaas. Ben echt chagi vandaag en nog buikpijn, en nog wel in me vakantie. ik ga nu naar ronde 3 maar gaat weer en weer niet lukken heb het gevoel. Kinderwens is al minder geworden nu hierdoor. Ik heb het stomme gevoel dt ik na een tijdje in de mmm ga zitten. Ik weet niet wat we fout doen, ik snap het niet meer. heb alleen 1 dag een posi ovu test gehad.. ik voel me gewoon niet goed. wordt alleen maar teveel voor mij. ben nu in me kamer uit te rusten, manlief is aan het zwemmen. ik ben niet zwanger en kan helaaaaaaaaaas ook niet meer zwemmen pfff.. heb nog 2dagen.
Roosje, je gaat pas ronde 3 in!! Niet meteen zo negatief denken dat je van alles fout doet meid! Je bent net gestopt met de pil...je kan pas echt zeggen dat niet lukt als je al langer dan jaar bezig bent! Wel beetje positief blijven denken..als je dit topic terugleest tot aan begin zag je dat ronde 3 voor mij ook geen succes was! Dus hopelijk volgende ronde wel meid!! Misschien geeft tempen je meer rust doordat je dan weet wanneer je eisprong is!
@ roosje, je hebt wel mooie cyclus, dus er zal niks aan de hand zijn met je meid! Zolang je echt hele rare cyclus hebt of heeeeel onregelmatig, dan meot je je pas echt zorgen maken en daarnaast als het langer dan jaar duurt. Kom op meid!! Het hoeft btw ook niet altijd aan jou te liggen he Het kan ook de man zijn, mijn vriend gebruikte sterioden..en ik heb hem na vorig ronde gedwongen hiermee te stoppen en vitamines te slikken en toen was wel raak!!
@ Nona.... Ja je hebt wel gelijk ! Nu ben ik wel weer zenuwachtig voor morgen ochtend. Dalijk test ik morgen ochtend niet positief... Pfff sorry hoor ben zo onzeker! ben echt zo super blij!!!!!!!! en daardoor wordt ik ook weer onzeker... Snap je?!?!?! Hihihi wat een muts he! Oke ik wacht dan ook nog een weekje met de HA bellen.... Het weekend wil ik een clearblue toen...Denk je dat die dan al positief kan zijn? @ Roosje... Kop op meid!!! ik weet het wij kunnen makkelijk praten ik zou me het zelfde voelen als jij! maar ronde 4 is in dit topic een magische ronde! Dus volgende ronde grote kans!! Hihihihi Ohh meiden ik wil zo graag naar huis en me vriend het vertellen. erg komt helemaal niks meer uit me! echt hiihihihi. Heb ik me blauwe aderen toch niet over het hoofd gezien altijd. en miss is dit de reden dat ik al 2 nachten wakker lig snahts hihihihi. groetjes
@Roosje: Niet meteen jezelf gek maken hoor! Ik zit in ronde 8 en ben ook elke keer sjacherijnig als ik weer ongesteld ben (duurt ongeveer een paar uurtjes bij mij), maar heb vantevoren wel bedacht dat het zo een jaar kan duren voordat het lukt! En als het dan niet meteen lukt zijn er nog zoveel medische mogelijkheden (niet dat we daar natuurlijk op zitten te wachten). Kop op wijffie!!! XX voor jou!!
@ minii, ja denk dat je CB wel positief geeft. Ik zou die dan zondagochtend doen Ik heb de CB samen met mijn vriend gedaan toen..op 9-4 en die gaf toen aan 2-3 weken zwanger!! Die test is ook veel leuker, omdat er dan staat zwanger hihihi!! Ik herken je onzekerheid, dat had ik ook..als hij maar niet lichter wordt als het nou maar goed gaat (ook dit heb ik nu nog!!) pas als ik hartje heb zien kloppen gaat gevoel beter worden denk ik!! Vertrouw op je beebje!! Onzekerheid hoort erbij, want nu komt de tijd dat je minstens 4 weken moet wachten op eerste echo!! Ik moet er zelfs nog 11!!! Dodelijke tijd Maar tijd gaat best snel! Ik had net niet echt bruin verlies meer..gelukkig!! Dus heb ook vertrouwen in mijn beebje.. ik verveel me zo, ik ga denk ik maar even filmpje kijken!! ook hou ik dit topic goed in de gaten!!
@ minnii: Haha! Ja dat snap ik!! Ik zou het ook meteen willen vertellen!! :-D Tot hoe laat moet je werken? hier is het btw erg rustig, dus daarom ben ik zo aanwezig op zp, haha!! Het is hier veeeeeel drukker
Hopelijk is deze ronde voor jou raak meid, want dan hebben we ronde 4 en ronde 8 die in dit topic de geluksrondes zijn!!
Minniii!!! WAUWW meid!! Wat geweldig zeg...GEFELICITEERD!! Wat ben ik blij voor je zeg, echt geweldig dat het raak is. Nu kan je ook lekker gaan genieten.. Door alle enthousiasme hier dacht ik net ik doe ook een test, zo'n hele gevoelige... nou keihard negatief natuurlijk. Denk dan zie je wel, weer niet raak... Terwijl als misschien nu pas innesteling is, duurt het misschien ietsje langer voor ik kan testen. Ik had ook net een soort gevoel alsof er een luchtbelletje in m'n buik zat, heel gek. haha. En met klaarkomen voel ik op diezelfde plek ook gek, heb ik normaal nooit... Dus ja aan de ene kant denk ik wel ja, zou kunnen dat er wat zit of bezig is.... Maarja dat kan natuurlijk ook nog mis gaan. Ik denk dat ik toch maar niet morgen ga testen... Voor mij was die test net ook met "ochtend" urine. Dus minimaal zaterdag pas, maar probeer zondag pas denk ik. Pfff dat worden lange dagen haha.
Dankjewel meiden voor jullie steun. Ik begrijp jullie heel goed. en alle anderen die al jaren bezig zijn. Ik ben een lange tijd al zo depri weet niet waarom. Ben nu ook schildklierpatient. Misschien omdat ik nu ongi ben ben ik zo chagi en geen moed meer, ik hoop dat het zo overgaat. Ik heb zelfs gezegd tegen me man dat ik weer aan de pil ga enz. Ik ga zeker weer van gedachten veranderen. Heb nu hoofdpijn en buikpijn misschien dat ik daarom zo verdrietig chagi ben. en weer van 30 graden maakt me helemaal depri kan er nie tegen met pijn. lekker bezig zijn tot het lukt he.. tnx voor de steun meiden.. Hoop dat het voor de andere meiden raak is. misschien is het wel bij de 4e ronde raak net als jullie haha
@Charise, ah meid jammer!! Als nu je innesteling is, dan zou testen te vroeg zijn... Probeer over paar dagen weer!! @ Roosje komt allemaal goed Ik zit net dit topic beetje te lezen vanaf begin en er schreef toen meisje mee die ook in ronde 4 zwanger raakte!! Dus hopelijk magische ronde 4 voor jou ook !!!!
@ Charise: Jammer..... maar er is nog hoop natuurlijk!! Misschien was het idd gewoon nog wat te vroeg...... er zijn ook vrouwen die pas een week of 2 weken na NOD positief testen. En hier is Nona d'r motto weer van toepassing: Geen bloed geeft moed!! @ Roosje: Ach wijffie toch.... we zijn allemaal weleens depri over van alles en nog wat, dus snap je wel..... en dat mag ook hoor!! Probeer lekker nog een beetje te genieten van je vakantie......En juist hier kan je lekker spuien
Jaa zeker jullie hebben gelijk.. Ik ben nu wel ook met tempen begonnen.. vandaag was het 36.7 heb ook ingevuld bij ff maar weet niet hoe ik op handtekening moet zetten
Roosje, wat ontzettend rot dat je ongi bent geworden, en ook nog precies lekker op vakantie... Echt vervelend. Je hebt wel een mooie cyclus meid, en probeer dat als een positief punt te zien! Je hebt over 2 weekjes alweer een eitje die wacht om bevrucht te worden. Als ik ongi word, moet ik een maand wachten. Dan kan jij alweer testen terwijl ik nog op m'n eitje wacht. Ik snap wel dat je liever een posi test hebt... maar als je er over na denkt... rationeel... wat is 1 maandje op een mensenleven? Het komt helemaal goed meid! En als je echt schildklier problemen hebt kan je misschien toch eens een gesprek met de huisarts aan gaan, en aangeven dat je zwanger wil worden. En vragen of je nog ergens op moet letten qua schildklier. En ik weet niet of je al vitamines slikt, en evt. je man ook wat laten slikken voor goed zaad e.d. Sterkte meis!!
@nonaches, 3e ronde of reken ik verkeerd zo stom bij onze 1e ging ik blindelings, kwestie van pil stoppen en in 3e ronde zwanger, prima zwangerschap bevallen, makkelijk kind klaar! maar nu voor de2e pfff wil ineens alles weten en ben er ineens veel bewuster mee bezig snap er niets van en verleiden? goed plan maar had hem net aan de telefoon en hij zei: schat, mijn ogen vallen dicht terwijl ik aan het werk ben dus ben bang dat het hem niet gaat worden extra hard duimen dan maar @charise, ik testte bij mijn 1e pas 9 dagen na nod positief daarvoor alles nega @zwangere, gefeliciteerd meiden! @all, ben weer weg hihi
Ja ik lees pas dat je 5 - 7 dagen na je innesteling kunt testen. En innesteling kan 4-10 dagen na je ei plaatsvinden. Nouja hopelijk bijt beebje zich lekker goed vast nu, dan wil ik best nog wel eventjes geduld hebben... als ik dan maar wel een posi test heb volgende week haha. @Nona, ik las net ook dat een gynaecoloog had gezegd dat innestelingsbloedingen tot 12 weken kunnen plaats vinden. Dus dat bruin verlies dat je af en toe hebt, kan ook nog wel zijn dat het soort innesteling is. Ik zou willen dat de tijd wat naar voren geschoven kon worden...
Wow, jeetje dat is pas laat zeg... maarja geeft mij ook wel weer een klein beetje hoop. Nouja ik zit ook nog 5 dagen VOOR nod, dus ja het is ook gewoon nog vroeg. Mag helemaal niet klagen haha. Enne, je hoeft niet weg hoor, je mag hier ook gezellig mee blijven kletsen als je wil.