wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik heb morgen dus een eerste echo om te kijken hoever ik ben, wat kunnen ze dan eigenlijk zien????

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wow dat is snel Sher, dat je morgen al mag.
    Heb je de huisarts gebeld??

Nona, ja ik hoop het ook. Volgens FF had ik vorige cyclus een LF van 15 dagen. (Volgens eigen berekeningen gewoon 14 dagen hoor). Maar ja het voelt gewoon gek in mijn buik.
    En heb nu trouwens ook elke keer het gevoel alsof ik van onder elke keer iets voel lopen. Alsof het super nat is, maar dat valt eigenlijk wel mee. Niet extreem ofzo. Echt gek gevoel haha.

Nouja ik blijf hopen, en ga echt proberen pas volgende week te testen! Die negatieve testen word ik alleen maar onzeker van, terwijl het nog niets hoeft te betekenen. Dus ik ga echt proberen om pas op NOD te testen. ;)

En dan laat ik het hier natuurlijk weten... neem laptop mee op vakantie, en ik kan ook vanaf telefoon erop. (Weet namelijk niet of we internet hebben daar)

Nona, hoe plaats jij foto's vanaf telefoon dan? Want jij doet het toch vanaf telefoon??
    Ik had het een keer geprobeerd, gewoon beheer bijlagen e.d. maar ik kan niet klikken op bestand uploaden ofzo. (Dat je een bijlage uit kan kiezen op komt, of telefoon).

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Volgens mij niet heel veel. Maar misschien wel een vruchtzakje o.i.d. Maar denk dat je nog niet echt een baby'tje kan zien. Maar waarschijnlijk zeggen ze dan dat je over paar weekjes weer terug moet komen. Spannend hoor.

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ja dat komt omdat ik 7 maanden geleden een maagverkleining heb gehad, daardoor moeten ze per direct alles checken.

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ charise: Ik dacht net ook dat ik wat voelde lopen, ging ik naar de wc was m'n onderbroekje zo goed als droog..... gek he?!!

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Nona...

Ja ik ga al steeds meer aan het idee wennen en ik hoop dat de onzekerheid minder wordt hihihih.

Ga morgen de HA bellen...
    Heb jij ook zo last van krampies? in je onderrug? soms buik?

@ Sher....

Hihihhi hoe ver zou je ongeveer zijn dan ? ik 4 weken? denk dat we gelijk lopen zo ongeveer toch.... mijn laste ongi dag was 29 Mrt.

groetjes

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik heb geen idee haha. Mijn laatste ongi was 30-3. Overal op internet staat wat anders hahaha, weet niet welke ik moet geloven:p

8. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@sher, denk inderdaad dat ze weinig zien maar wel of er een vruchtje zit dat kunnen ze wel zien geloof ik

@charise, vakantie? heerlijk! geniet ervan!

@hier, even eten en daarna huis versieren voor onze meid die word morgen 2 :), niet teveel kletsen he :)

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    We wachten het gewoon even af...

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Sher als je morgen 4 weken bent kunnen ze een zwart rondje vinden: het vruchtzakje, ik heb bij de gyn een echo met 5 weken gehad omdat m'n cyclus onregelmatig was en we dus ook niet wisten hoever ik was je kon toen een vruchtzakje: zwart rondje zien met een wit streepje: het vruchtje daardoor maakte ze bij mij de conclusie dat ik min 5 weken was heb de foto op m'n tel maar weet niet hoe ik hem plaats? Heb een i Phone 4s iemand ervaring?
    Ik mag nu 10 mei weer naar de gyn omdat ik een cyste heb ben dan rond de 9 weken spannend hè!!

Nona: ja de ene keer veel last van krampen, fijn die darmen haha dan 3 dagen niet naar de wc kunnen voor een grote boodschap dan weer diarree. Soms koppijn van die hormonen. De ene dag heel moe en de andere dag op en top fit. De ene dag trek in van alles de andere dag niks kunnen eten pff dus of t is m'n dag of niet haha. En voor de rest begin ik al te gillen als m'n vriend naar m'n Boobs kijkt en kan ik al janken als hij hoi zegt. Onder de puisten lijk net een puber en haaruitval :(

X

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Mariah: hormonen, hormonen, hormonen..... hahaha!!

12. julie2012

julie2012 Actief lid

30 mrt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ minimiii GEFELICITEERD!!!! WOW wat bijzonder! echt geweldig liefs Julie

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik ben benieuwd en wacht het gewoon even rustig af. Voel wel van alles, maar zijn geen vervelende kwaaltjes. Ben alleen erg moe, daarnaast best bang dat het niet goed zit in mn buikje.. Maar denk dat we dat allemaal wel hebben en nog even moeten wennen aan het feit..
    Je kan me de foto ook what's appen hahahahaha ik heb geen ervaring met foto's via telefoon erop zetten

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ shër,.woo dat is snel..je zal warschijnlijk amper iets zien..
    @orvhideethe, gefeliciteerd meid! Maal leuke dag van
    @ charise, spannend!!! Ben benieuwd
    @ minii, dat is normaal ongi krampen, je voelt bm groeien namelijk!!

Uploaden via telefoon doe ik idd via beheer bij,agen. Net zoals op pc, alleen hebben we nu internet storing, dus alles moet op telefoon erg kut.

Gaan jullie ook mvm doen???

15. julie2012

julie2012 Actief lid

30 mrt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ik al een early predictor test kunnen doen na 7 dagen pos ovutesten? Of is dit geldverspilling? liefs Julie

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    ik teste 6 dagen voor nod en die gaf negatief. Maar gister en vanmorgen teste ik weer met de kruidvat testen (2 voor 5 euro) en die gaven positief

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Vanaf wanneer kan je eigenlijk de digitale test van clearblue doen???

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Julie, ik denk dat nu testen wel erg vroeg is hoor!!

Nona, wat voor telefoon heb jij dan? iPhone of niet?

Ik heb ook whatsapp haha, als jullie nu allemaal ff je nr geven voor whatsapp dan kan ik de foto van de test appen als ik positief test in de vakantie hahaha. :p

Zie nu dat ik wel een foto kan uploaden vanaf een url, dus dan moet ik de foto ergens plaatsen en dan kan ik 'm vanaf telefoon misschien wel uploaden.
    Nouja eerst maar hopen dat ie positief word! ;)

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere

Jaaa leuk!!!

06-20244203

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee sher, dit is wel een openbaar forum he? Iedereen kan je nummer nu zien. Ik heb 'm wel toegevoegd.. ;) Ik app je wel effies haha.
    Als mensen mijn nr willen laat maar weten dan stuur ik je een PB. ;)

Deel Deze Pagina