Wow dat is snel Sher, dat je morgen al mag. Heb je de huisarts gebeld?? Nona, ja ik hoop het ook. Volgens FF had ik vorige cyclus een LF van 15 dagen. (Volgens eigen berekeningen gewoon 14 dagen hoor). Maar ja het voelt gewoon gek in mijn buik. En heb nu trouwens ook elke keer het gevoel alsof ik van onder elke keer iets voel lopen. Alsof het super nat is, maar dat valt eigenlijk wel mee. Niet extreem ofzo. Echt gek gevoel haha. Nouja ik blijf hopen, en ga echt proberen pas volgende week te testen! Die negatieve testen word ik alleen maar onzeker van, terwijl het nog niets hoeft te betekenen. Dus ik ga echt proberen om pas op NOD te testen. En dan laat ik het hier natuurlijk weten... neem laptop mee op vakantie, en ik kan ook vanaf telefoon erop. (Weet namelijk niet of we internet hebben daar) Nona, hoe plaats jij foto's vanaf telefoon dan? Want jij doet het toch vanaf telefoon?? Ik had het een keer geprobeerd, gewoon beheer bijlagen e.d. maar ik kan niet klikken op bestand uploaden ofzo. (Dat je een bijlage uit kan kiezen op komt, of telefoon).
Volgens mij niet heel veel. Maar misschien wel een vruchtzakje o.i.d. Maar denk dat je nog niet echt een baby'tje kan zien. Maar waarschijnlijk zeggen ze dan dat je over paar weekjes weer terug moet komen. Spannend hoor.
Ja dat komt omdat ik 7 maanden geleden een maagverkleining heb gehad, daardoor moeten ze per direct alles checken.
@ charise: Ik dacht net ook dat ik wat voelde lopen, ging ik naar de wc was m'n onderbroekje zo goed als droog..... gek he?!!
@ Nona... Ja ik ga al steeds meer aan het idee wennen en ik hoop dat de onzekerheid minder wordt hihihih. Ga morgen de HA bellen... Heb jij ook zo last van krampies? in je onderrug? soms buik? @ Sher.... Hihihhi hoe ver zou je ongeveer zijn dan ? ik 4 weken? denk dat we gelijk lopen zo ongeveer toch.... mijn laste ongi dag was 29 Mrt. groetjes
Ik heb geen idee haha. Mijn laatste ongi was 30-3. Overal op internet staat wat anders hahaha, weet niet welke ik moet geloven
@sher, denk inderdaad dat ze weinig zien maar wel of er een vruchtje zit dat kunnen ze wel zien geloof ik @charise, vakantie? heerlijk! geniet ervan! @hier, even eten en daarna huis versieren voor onze meid die word morgen 2 , niet teveel kletsen he
Sher als je morgen 4 weken bent kunnen ze een zwart rondje vinden: het vruchtzakje, ik heb bij de gyn een echo met 5 weken gehad omdat m'n cyclus onregelmatig was en we dus ook niet wisten hoever ik was je kon toen een vruchtzakje: zwart rondje zien met een wit streepje: het vruchtje daardoor maakte ze bij mij de conclusie dat ik min 5 weken was heb de foto op m'n tel maar weet niet hoe ik hem plaats? Heb een i Phone 4s iemand ervaring? Ik mag nu 10 mei weer naar de gyn omdat ik een cyste heb ben dan rond de 9 weken spannend hè!! Nona: ja de ene keer veel last van krampen, fijn die darmen haha dan 3 dagen niet naar de wc kunnen voor een grote boodschap dan weer diarree. Soms koppijn van die hormonen. De ene dag heel moe en de andere dag op en top fit. De ene dag trek in van alles de andere dag niks kunnen eten pff dus of t is m'n dag of niet haha. En voor de rest begin ik al te gillen als m'n vriend naar m'n Boobs kijkt en kan ik al janken als hij hoi zegt. Onder de puisten lijk net een puber en haaruitval X
Ik ben benieuwd en wacht het gewoon even rustig af. Voel wel van alles, maar zijn geen vervelende kwaaltjes. Ben alleen erg moe, daarnaast best bang dat het niet goed zit in mn buikje.. Maar denk dat we dat allemaal wel hebben en nog even moeten wennen aan het feit.. Je kan me de foto ook what's appen hahahahaha ik heb geen ervaring met foto's via telefoon erop zetten
@ shër,.woo dat is snel..je zal warschijnlijk amper iets zien.. @orvhideethe, gefeliciteerd meid! Maal leuke dag van @ charise, spannend!!! Ben benieuwd @ minii, dat is normaal ongi krampen, je voelt bm groeien namelijk!! Uploaden via telefoon doe ik idd via beheer bij,agen. Net zoals op pc, alleen hebben we nu internet storing, dus alles moet op telefoon erg kut. Gaan jullie ook mvm doen???
Zou ik al een early predictor test kunnen doen na 7 dagen pos ovutesten? Of is dit geldverspilling? liefs Julie
ik teste 6 dagen voor nod en die gaf negatief. Maar gister en vanmorgen teste ik weer met de kruidvat testen (2 voor 5 euro) en die gaven positief
Julie, ik denk dat nu testen wel erg vroeg is hoor!! Nona, wat voor telefoon heb jij dan? iPhone of niet? Ik heb ook whatsapp haha, als jullie nu allemaal ff je nr geven voor whatsapp dan kan ik de foto van de test appen als ik positief test in de vakantie hahaha. Zie nu dat ik wel een foto kan uploaden vanaf een url, dus dan moet ik de foto ergens plaatsen en dan kan ik 'm vanaf telefoon misschien wel uploaden. Nouja eerst maar hopen dat ie positief word!
Hee sher, dit is wel een openbaar forum he? Iedereen kan je nummer nu zien. Ik heb 'm wel toegevoegd.. Ik app je wel effies haha. Als mensen mijn nr willen laat maar weten dan stuur ik je een PB.