@ orchideetje, wat jammer meid!! Had echt gehoopt voor je!!! @ Charise, duim met je mee!! @ minii, wat leuk voor je mee! Hcg verdubbelt zich ongeveer om de twee dagen Ik heb net geknuffeld met mijn vriend en hij is in mij klaargekomen, dus ik naar wc (wat voorheen nooit deed) en toen bloede ik rood bloed ..best veel! Raakte helemaal in paniek, maar komt door seks..durf nu echt niet meer! Mijn internet is nogsteeds dood en op telefoon is kut, ik heb namelijk crackberry Heb wel alle gelezen!! Morgen weer college erg vervelend heb even geen zin meer om iets te doen! Hopelijk stopt bloeden snel.. Slaap lekker dames Dn zwangere dames geniet van zwanger zijn!!!
Jammer orchideetje, maarja het moet ook wel leuk blijven. Misschien morgen nog even, je weet maar nooit meid. Hoop dat de andere zaadjes van van de week nog op de loer lagen. Nona, vervelend meid, maar ja alles is heel goed doorbloed nu he, dus sneller een wondje. Maar wel vervelend en ik zou ook zoiets hebben van nu even niet hoor. Dan maar ff paar weekjes wachten hihi. Doe rustig aan meid!! En lief dat je ook voor me duimt.
Goedemorgen dames.... Net weer even een testje gedaan en hij is het zelfde als gister middag! Niet donkerder dus..... Is hij dan wel goed?! De streep staat er toch echt heel duidelijk maar niet donker... In de beschrijving staat ook dat de kleurintensiteit van de test streep kan variëren in stadia van de zwangerschap Groetjes
Hierbij een foto van de test erbij van vanmorgen.... De oude is ingedroogd dat zie je aan de kleur.... Zie je dat hij niet donderder is.... Hoop zo dat het wel goed is....! Ben echt onzeker nu...
Kan het niet laten... Dit is de laatste hoor dames van vandaaag..... Als ze heeeeel donker zijn dan pas geloof ik het 100%
@nonaches, ie wat naar, maar wat charise ook al zegt doorbloeding is beter, succes met college vandaag! @charise, heb je mooi gezegd moet inderdaad leuk blijven en dat is het nu, was niet eens zwaar teleurgesteld gisteren, wel een mini beetje maar niet heel erg @minniii, die is echt wel positief hoor en voor wat ik kan zien vind ik hem wel veel duidelijker dan de 1e of komt dat door het opdrogen?
Good morning meiden! Hoe gaat het met de zwangeren onder ons? En met de wachtenden? Hier nog steeds weinig nieuws....... m'n borsten lijken iets voller, maar niet gevoelig...... weet nou niet of ik dat altijd een week voor NOD heb :-S Hahaha! Moet ze toch eens wat beter in de gaten houden!! Andere wachtenden wel symptomen?
@vivian, mijn borsten zijn wat pijnlijker met name tepels maar of het aan een evt zwangerschap ligt denk ik niet
Ze zeggen dat het hcg elke 2 dagen verdubbeld, dus ik denk dat hij morgen wel weer iets donkerder is..... maar zie het streepje goed hoor!!
@ orchideetje: mijn tepels zijn juist helemaal niet gevoelig.... heb ik volgens mij ook maar één keer gehad, toen was ik zegmaar net van de pil af...... daarna niet meer gehad. Heb normaal wel een aantal dagen voor NOD gevoelig borsten aan de zijkanten. Jij hebt net je ei gehad, dus misschien dat het bij jou daarmee te maken heeft? Die keer dat ik het had was ook rond m'n eitje. Maar ik weet het ook niet hoor! Haha!
mijn tepels waren nooit gevoelig ook niet bij de 1e maar na de borstvoeding ijn ze me toch gevoelig geworden nu zijn ze sinds vanmorgen harder en gevoeliger net als toen ik gestopt was met de bv, dus weet het ook zien het allemaal wel
Ja idd.... we zien het allemaal wel..... graag in de vorm van een positieve zwangerschapstest over een aantal dagen!
Net toch mar even langs de huisarts gegaan. Zo vertelde dat als het een test van hun was geweest dat hij dan possitief was maar met andere testjes weet ze het niet. Dus toch maar even daar ook een testje gedaan!! en ze heeft me gefeliciteerd!!! Hihihi ben echt zwanger! nu pas geloof ik het!! Hoop dat alles goed blijft gaan met onse kleine spruit! dit is de foto van de test bij de ha
Jaa Hihihihhi!! Hoop dat alles goed blijft gaan en het geen slecht teken is dat de test licht is... Hihihihi ben zo blij!!!!! Voel me ook wel beetje anders!! Me buik rommeld en voel steeds iets rommelen hihhi dan denk ik dat is miss me spruitje hihhihi. Vanacht wel weer 2 uur wakkeer gelegen om 4 uur maarja!!! Hihih is voor een goeddoel!! Graag zelf hihih Soms reageer ik wat later of eerst de eene dan de andere want ben op me werk!! Wie sluit zich deze maand ook aan bij mijn?!?!?! en de rest van de zwangere!! Hihhihihi
Minniii, dat zijn mooie testen!! Je bent gewoon echt zwanger. Ik heb niet getest vanmorgen. Goed he?? Wil echt nog minimaal tot zondag wachten. Als t kan nog langer. Ik ben nu onderweg naar de huisarts voor mijn enkel. Ik heb sinds gisteravond dat ik vlagen van misselijkheid heb, vooral als ik n sigaretje rook. Rook al veel minder. Maar nu miss maar stoppen. Vind t wel lastig hoor. Maarja is voor t goede doel he? Ben echt moe zeg. Na nachtdienst, kwam gisteravond slecht in slaap en vanmorgen er weer vroeg uit, bah. Ogen doen echt pijn nu.
@ Minniii: Nou, zie je wel! Gewoon zwanger!! @ charise: balen van je enkel! Knap als je tot zondag kan wachten...... ik weet ook nog niet wat ik ga doen...... vorige ronde werd ik op dag 25 ongesteld..... dat is nog maar 2 dagen van vandaag..... hmmm..... nee, ber er nog niet over uit. Nou, ik ben er vanmiddag weer. Ga zo shoppen met een vriendinnetje, over een paar weken gaan we samen lekker een paar dagen naar Spanje..... echt zin in! Wel precies rond m'n ei als deze ronde niet raak is, dat is wel balen dan!
@minniii, sluit me graag aan bij je maar nod is pas 10 mei werkse! @charise, balen meid, wat heb je gedaan met je enkel? hier moet er ook gestopt worden met roken, meisje is vandaag 2 jaar en gaat van de tut af maandag dus wij maar van de sigaretten af @vivian, wow dat is lekker, geniet van je vakantie!
Ik heb 4 weken geleden mijn enkelbanden gescheurd. Dus ik had nu 4 weken tape om gehad. Dus moest nu weer terugkomen om te kijken hoe het ging. En ik mag nu zonder tape verder. Wel lekker hoor, alleen die tape geeft wel steun, dus moet nu wel goed opletten. Mag sowieso de eerste 2 weken niet sporten. En ik heb oefeningen gekregen om die spieren weer stevig te maken. Het is nog wel erg gevoelig, maarja dat blijft ook nog wel even. Straks nog even langs bij kruidvat voor testjes, en koop ik ook meteen vast andere vitamines voor als je zwanger bent. Maarja misschien wacht ik daar ook nog even mee.. Kan ook volgende week natuurlijk... we zien wel. Orchideetje, dat is een goed compromis inderdaad, allebei stoppen. En Gefeliciteerd met je dochter!! Begrijp dat ze vandaag jarig is. Leuk zeg. Fijne dag toegewenst!