wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dames, ik duim ook voor jullie!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik kijk af en toe hier hoor. ;)
    Heb beetje het idee dat ik ongi ga worden nu.
    Spannend dus.
    Slaap lekker meiden.
    Xx

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Nou ondertussen al al drie dagen verschillende testen gedaan, en allemaal positief!! :) Morgen de Clearblue digital doen..... daarna ben ik klaar met testen hoor! Dan de huisarts bellen..... Spannend allemaal.... kan het nog steeds niet echt bevatten eigenlijk!

Ik duim ondertussen lekker door voor de 'nog-niet-zwangeren' onder ons! En voor Sher natuurlijk ook!! X

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Zo sorry dat ik er gisteren even niet was! had een hele drukke dag....
    Zo ik heb echt heel veel bij te lezen hahahaah jammer genoeg moet ik zo naar werk dus dat ga ik niet redden nu! Misschien vanmiddag in me pauze even!

Hoe is het met iedereen?

@ Nona... Voel je je al wat beter? zag staan dat je zelfs koorts hebt gehad.

@ Sher.... Hoe voel jij je? en vivian hoe voel jij je?

Ik voel me nog wel goed!!!! alleen die ongi krampen af en toe zijn ze zo erg.... even 5 minuten is dat... me rug en me onderbuik dat ik gewoon moet gaan zitten... Zo pijn doet dat.... Ik ben echt bang dat dat niet goed is.
    Gister voor het eerst sex gehad met me vriend nadat we het weten hahahaah we vonden het best ongemakkelijk.... Gek he hahahahaha me vriend zegt... Ohh we moeten wel voorzichtig doen hihhihi Zo lief!!

Gister avond heb ik me nog wel even snel aangemeld voot MvM...!
    Ze zallen me in de loop van de week wel bellen voor een afspraak... Spannend he!!

Nou ik ga naar het werk! als ik de kans krijg dan spiek ik nog even tussendoor... Hihihi

Werkse meiden!!!

kusssssssssss

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Minniii: hier nog weinig klachten eigenlijk...... ik voel dat er wat gaande is in mijn lijf, maar nog niks pijnlijks gelukkig! Ik durf nog geen seks te hebben trouwens! Dus verleen maar hand- en spandiensten, haha!! Maar m'n vriend vind dat voor het goede doel niet erg gelukkig..... misschien als de huisarts positief geeft dat we het gewoon maar weer moeten gaan doen!!

@ nona: welk zwangerschapsdagboek had jij nou aangeschaft? Zit even op bol.com te kijken, maar er zijn er best wel veel...... kan niet kiezen, haha!

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vivian, het boek van Pauline Oud is wel leuk. Dacht dat Nona die ook heeft.

Nou meiden hier temp omhoog, maar negatieve test :( denk dat t afgelopen is deze ronde. Had gister al wel t gevoel ongi te worden. Ben t nog niet. Als t over 2 dagen nog niet is dan test ik weer. Maar verwacht niet dat ie positief gaat worden. Helaas.

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Charise: Dankjewel..... heb hem meteen besteld..... ziet er inderdaad leuk uit dit dagboek!

Duim nog steeds voor je dat je niet ongesteld wordt! Ben je een beetje klaar voor de vakantie? Of ben je al weg? Veel plezier in ieder geval!

8. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@vivian, klinkt heel gezellig gisteren :) heb je de clear bleu al gedaan?

@minniii, succes met werken vandaag

@charise, ik duim nog steeds (probeer je we te genieten van je vakantie ;) )

@hier, ben benieuwd of ik het deze ronde vol hou met niet eerder testen dan nod :)
    nu even boodschappen halen en huishouden op orde brengen want dat is dit weekend beetje blijven hangen ;)

oh nonaches, voel je je al wat beter? hope so!

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen dames,

Nou ik lig nogsteeds op bed :(..jeetje ben echt verkouden!! Gelukkig geen hoge koorts meer! Ik heb vandaag een mijlpaal bereikt!
    7 weken zwanger :D Nog 6 dagen en dan heb ik mijn eerste echo!! Oeh wat gaat de tijd snel nu zeg! Ben zo benieuwd en zenuwachtig.

@ Vivian, ik heb het dagboek van Pauline Oud..Die is het leukste (vind ik)

@ Charise, Ik vind je tempkaartje lastig...Het kan zijn dat je ongi wordt, maar het kan ook zijn dat je een nog latere innesteling hebt, (gister)..Ik vind moeilijk om te zeggen...Hoop dat het raak voor je is meid!

@ Net zwangere dames, ik hoop dat jullie niet veel last gaan krijgen, zoals ik..Maar Mariah had halverwege de 6e week dat ze ziek werd en ik ook..Hoop voor jullie niet!!

@ rest, ik duim voor jullie dat snel raak is!!

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Nou ben net gebeld en mijn hcg waarde was 74.
    Dus ik de ferti afdeling gebeld (waar ik ook in behandeling ben) en het hele verhaal uitgelegd. En die zeggen dus dat de arts nooit had mogen beginnen over een bbz. Dat kon ze op dat moment waarschijnlijk nog niet zien. De ferti arts vond het opzich een goeie waarde, maar is dat ook zo????? Want de assistante van de gyn had het er weer over dat het laag was. De gyn had me ook naar de ferti arts moeten sturen, omdat daar de behandelingen lopen. Dus ferti afdeling nu beetje boos op de gyn. Word straks gebeld door de ferti arts, die gaan nu in overleg om te kijken wat ze willen doen.

Pffffffff :(, weet nu niet naar wie ik moet luisteren...

11. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@nonaches, beterschap, vervelend dat je nog steeds niet lekker bent :(

@sher, wat een onzekerheid meid :(

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hebben jullie enig idee met hoeveel weken het vruchtje aangekomen moet zijn in de baarmoeder???

13. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames wat een spanning nog bij de net-zwangeren ook, komt vast goed! :)

@mezelf: ik krijg er voort een beetje 't sch*t van, gisterenavond had ik heel lichtbruin verlies, heel dunnetjes (beetje als lichtbruine urine bij afvegen) (smakelijke details op de vroege ochtend ;)) dus ik dacht 'nou das mooi ik wordt ongi dus kunnen we weer verder' en vandaag weer helemaal niks :x
    En ik heb nooit dat bruine gedoe van te voren ik wordt altijd gewoon *bam* ineens ongi..
    Lijkt net of mijn lijf gezellig mee gaat doen aan alle vage symptomen die ik hier bij anderen ook lees ;)

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Sher, wat vervelend die onzekerheid..Volgens mij binnen een paar dagen dat het eitje in je bm moet komen..omdat de innesteling in je bm is.

@ Babii, ik had dit bij mijn lange cyclus ook last van!!

@ Hier, door hoesten heb ik last van krampen dooor de druk op bm :(

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Die echo die ik had vrijdag, toen zat er nog niks in BM. En hcg waarde vrijdag was 74. Ben dus benieuwd wat ze me gaan vertellen vandaag. Maar gyn en ferti arts hebben beide ander verhaal
    pfffff!

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Jeetje meid, wat moet je daar nu weer mee aan?!! Wanneer wordt er dan weer contact met jou opgenomen?

17. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Sher....

Ahhh Moppie wat een onzekerheid zeg... pfff ik ga voor je duimen dat alles goed is maar heb er een goed gevoel over!!!! Echt waar het komt goed!

@ Nona... Wat vervelend dat je nog steeds zo rot voelt zeg.... Het genieten lukt ook veeel minder nu natuurlijk!!!

@ Mariah... Voor jou het zelfde!! Ik hoop dat het mijn bespaard wordt over 2 weken;)

@ Nona en mariah en Sher en de rest van de zwangeren...: Zijn jullie krampen soms ook zo gevoelig... Heel erg in me onderrug en soms onderbuik dat ike cht moet gaan zitten 5 min ofzo... Maak me een beetje ongerust.... het zijn ongi krampen maar dan ook in me rug... Normaal heb ik nooit zo last van ongi krampen als ik het moet worden.... Misschien vind ik ze daarom zo heftig?!? Hoop maar dat het geen slecht teken is!!! Loop steeds naar de wc als ik het krijg... Als de dood dat ik erbij ga bloeden.

kuss

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    zowel de gyn als ferti arts belt me vandaag terug. Nou ben benieuwd...

Dank je wel Minniii!!!!! x

19. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kei spannend sher!!!!!! ik duim voor je, ga zo kaarsje voor je aansteken

20. Babbii

Babbii Actief lid