Ik heb me niet in kunnen houden en getest..... maar weeeeer omo-wit!!!! Ohhhh...... haha!! En ik voel ook helemaal niks en ben kurkdroog van onder..... Hmmm..... Ik hoop dat bij jullie die steekjes enzo een goed voorteken zijn!!
Oh vivian, wat jammer! Ik twijfel om het zondag te doen, maar moet eigenlijk wachten.. Ene moment heb ik last, maar er zijn ook momenten voel ik niks
Tsja.... wachten is moeilijk voor ons vrouwenvolk he?!! Haha! Er zijn wel meiden die 11 DPO positief testen, maar ik denk als hij negatief is dit nog niet een zwangerschap uitsluit dan.....
Oh, ja, ik bedoel jou op zondag!! Ik weet niet precies op hoeveel DPO ik zit...... heb geen ovulatietesten gebruikt. Ga ik volgende ronde maar eens wel doen.
Ja daarom wil ik Miss 11 dpo testen.. Ik had net ook spierpijn in mijn bil Ik ga denk gewoon proberen.. Waarom proberen je tempërsturen??
Nee hoor, je raakt eraan gewend. Elke ochtend als ik wakker wordt, meteen thermometer en klaar. Dan kan ik opstaan! Je ziet dan heel leuk verloop over je cyclus en kun je exact Eisprong bepale n..werkt rustgevend Dat in combinatie met ovultatietesten, geeft goed gevoel over vruchtbàarheid! Ik weet niet of ik durf testen, maar ga Miss toch doen
Spannend zeg, ja ik kan nog niet testen a.s. zondag hoor, dat is nog wel te vroeg. Kan pas over 8 dagen ofzo. Was vandaag (vrijdag) pas op 7 DPO. Dus dan is dat wel erg vroeg. Ik had vanmiddag trouwens ineens een soort steek even die helemaal door trok tot in mijn vagina. Herkent iemand dit? Vivian, vervelend zeg dat je een hele witte test had. Maargoed het is nog vroeg he? Zolang je nog niet ongi bent kan alles nog. Sommige vrouwen maken ook pas later voldoende HcG aan voor een positieve test.
Temperaturen is geen heel gedoe hoor, ik vind het ook ideaal. Ik heb zelf een iPhone waar dus Fertility Friend app op staat, als ik wakker word (zet zelf niet mijn wekker want werk en slaap onregelmatig) dan beweeg ik niet teveel en steek ik die thermometer in mijn mond en dan noteer ik de temp meteen op mijn iPhone in die app en kan ik meteen het schema'tje zien. Ideaal. Je moet wel tempen voordat je op staat, dus niet eerst gaan plassen e.d.
@ huisje, sperma blijft ongeveer 72 uur leven, maar ik zou vandaag ook klussen.. @ charise, dat zou best innesteling kunnen zijn op 7dpo. Let's hope, ik moet me inhouden niet nu te testen haha 10 dpo Het is mogelijk, maar kan beter morgen als ik vroeg wil testen
@Nonaches Helaas geen mogelijkheid om vandaag te klussen. en ik denk dat ik me eisprong heb heb opeens heel erg veel witvloed. en volgens de berekeningen was ik tussen ( 10 - 13e ) het meest vruchtbaarst. Ik hoop het zo.
Hoi Huisje, dan zou ik inderdaad vandaag of morgen (de komende dagen dus) even goed klussen. Want zoals Nonaches zei kan sperma 72 uur leven, maar dit is bij iedereen verschillend. Hoop natuurlijk dat het raak is voor je. @Nona, ja ik dacht misschien ook een innestelling, voelde echt apart. Ik zit nu op 8 DPO, en vanmorgen weer een tempstijging. (Zat op 36.5 en nu op 36.7). Hopelijk blijft ie lekker hoog voorlopig! Nog even volhouden en wachten met testen voor mij. Als je gaat testen Nona wel laten weten hier he?!! Hoop en duim zo voor je dat het raak is!!
@ Charise, Ik wilde het bijna vandaag doen, maar ik wilde het toch niet!!! Mijn temperatuur is ook nogsteeds hoog, laten we hopen dat het zo blijft. Wellicht heb je een innesteling gehad..let's hope @ huisje, ja dat is zonde dat jullie elkaar niet kunnen zien, maar hoe weet je zeker dat je eisprong vandaag is??
Jammer huisje. @Nona, Ik hoop ook dat het een innesteling was. Knap hoor dat je geen testje hebt gedaan. Mijn man die wil dat ik morgen een test doe, maarja dat is veel te vroeg, dan zit ik pas op 9 DPO. Sommige zeggen dat ze met 10 DPO een posi test hadden, maarja dat is natuurlijk ook nog erg vroeg. Nu heb ik wel extra gevoelige testen maar toch. Nouja misschien doe ik het wel omdat hij het graag wil. Heb toch nog wel aardig wat testjes liggen, maar ga er vanuit dat ie negatief zal zijn. Het hoeft tenslotte ook nog niets te betekenen. Hoop in ieder geval dat we allebei snel een KNAL positieve test in handen zullen hebben, en over 8/9 maanden een mooi gezond kindje in de armen!
@ charise, als je vandaag innesteling had, dan is morgen testen te vroeg..let me know als je het hebt gedaan.. Ik heb ook idee dat ik gewoon een omo-witte test heb hoor! Miss test ik morgen, let me know!!! Slaap lkkr Xx
Hihi ook nog even een laat berichtje van mij... Ja de kans is ook heel klein inderdaad. Ik keek net even naar de testen die ik had. Heb er wel een aantal liggen namelijk hihi. Heb 1 clearblue met indicator. Heb een aantal midstream testen van sensitest waarmee je 4 dagen voor NOD al kan testen en heb 6 testjes van Zwanger & Kids dat zijn uiterst gevoelige dipsticks waarmee je al 6 dagen voor NOD kunt testen. Nouja ik ga gewoon morgen proberen en dan zie ik het wel. Ik hou je op de hoogte.
Charise,, heb je al getest?? Ik nog niet ben net wakker.. ik twijfell..haha!! Ik moet plassen, maar weet niet wat ik moet doen hahahaha!! Mijn temperatuur is wel gestegen, maar ben zo bang voor omo-witte test, of najah ik weet zeker dat hij komt..