Daar heb ik ook last van gehad, ik zou even aankijken, als het nou blijft kan het duiden op blaasontsteking of infectie
Hoi Meiden, even een berichtje van mijn...! Jezus wat is het druk vandaag op me werk.. Veel te doen wat vandaag ook echt af moet... dus ben ff lekker doorgegaan.... @ Vivian..... Voel je je niet zo lekker? dat de tijd van GRRRR aanbreekt?!? Hoe ver ben je nu? @ Sher... Ik heb het ook een beetje mop! wel bijna iedere dag.... niet echt dat het slijm is maar gewoon veel afscheiding. @ Nona.... Ahhh lekker he een middag dutje... ik doe dat echt werkelijk nooit omdat het nooir lukt.... En afgelopen zondag heb ik het ook gedaan... Was zo moe en viel gelijk in slaap! werd 3 uur later wakker hahahahaha. Spannend he mop je echo.... Ben zo benieuwd!!! Volgens mijn is dat een van de mooiste momenten van je zwangerschap dat je de eerste keer je kindje ziet en het hartje ziet kloppen...! Ahhh voor mijn is het nog zo ver weg!!!! Pffffff als ik eraan denk wordt ik gek!!! wil ook al zo graag! Krijg hem pas bij 9 weken.... Hoop dat ik vrijdag gelijk een afspraak kan maken bij de VK ervoor.... Miss heb ik geluk en doet ze hem bij 8.5 week hihhihihih. Nou ik ga nog even veder.... Tot dalijk kusssssss
@minniii, druk dagje zo te lezen @charise, veel gekocht tijdens het shoppen? @nona, hmm jammer dat je toch nog last hebt, gaat het beter nu na je middagdut? @sher, fijn dat je test zo duidelijk was, zit vast wel goed, wanneer hoor je nu meer? @hier, productief dagje gehad was super gezellig maar nu erg moe en steekjes onderin komen weer terug dus ga maar even liggen, tot morgen of straks
in het begin een tijdje dit topic gevolgd, daarna een hele tijd niet. wil me er toch weer gezellig bij voegen als het mag. ik zit nu in de 2e ronde na mn mk. en ben nu druk in de weer met ovusticks en ben ook vanuit daar aant klussen.
Hoi Kell, welkom. Ik ga nu officiele ronde 3 in. Ben wel al juli vorig jaar met de pil gestopt. Heftig van je miskraam. Hopelijk is t snel raak. Hoe zijn jou cyclussen? Orchideetje, hoe voel jij je? Je nod komt dichtbij. Spannend. Wanneer ga je testen? Zwangeren, hoe gaat t met jullie?
@ kell: Welkom! Jeetje, een miskraam bij 8 weken.... niet niks! Ben toch ook wel bang dat het fout gaat de laatste paar dagen, ben vandaag pas 4 weken...... Volgende week woensdag in ieder geval een afspraak gemaakt bij de huisarts. Had je al eerder het gevoel dat het niet goed zat of was het echt onverwacht? Succes in ieder geval met opnieuw zwanger raken! @ charise: hier alles goed, nog geen kwaaltjes......
@charise, mijn 1e cyclus na mk was 33 dgn. daar heb ik echt geluk mee gehad want je kunt ook zo weer aan de 70 ed zitten. heb nu al 2 dgn ovusticks met een licht streepje. @vivian, ik ben bij de 10 wk echo terug gezet naar 5 wk. ik had daarbij al wel het gevoel dat het niet klopte. de week voor de mk had ik juist wel veel last van de zw.kwaaltjes. ik kreeg last van bloedverlies, naar vk geweest en daar bleek dat het hartje was gestopt met kloppen. als je het niet vertrouwd kun je beter vk. bellen dan de huisarts. als kunnen zij met 4 wk ook nog erg weinig zien.
morgen @charise, het blijft erg strak staan maar verder voel ik me prima eigenlijk en jij? weinig last van de ongi of toch wel? merk dat als ik van de pil af ben mijn ongi altijd heftiger en pijnlijker is, 10 mei donderdag nod en zondag 13 mei wil ik gaan testen als ik dan nog niet ongi ben en mezelf kan bedwingen om niet 10 mei al te testen @kell, dat is niet niks zeg @nonaches, voel je je al beter? @hier, schoonmaken vandaag
@ orchideetje: Gisteren ook schoongemaakt in huis, achteraf altijd weer lekker he?!! Vandaag aan het werk, dus is dan ook lekker thuiskomen..... kunnen we na het werk gewoon op de bank ploffen Spannende dagen voor jou!
@vivian, ja als het gedaan is altijd fijn! ja zeker spannend, ergens heb ik het gevoel dat het dit keer goed zit en liefst ga ik nu testen halen ondanks dat ze me allemaal kennen hier in het dorp en ik weet dat het nog te vroeg is om te testen ben zo bang voor de teleurstelling en dan denk stomme ik moest weer zo nodig vroeg testen, maar het blijft strak staan echt een zwaar gevoel en dat had ik voorgaande rondes niet, moet veel kleine plasjes doen en ook dat had ik voorheen niet, heel raar maar durf ook niet meer te vrijen met mannetje door dat strakke werkse!!
Goedemorgen meiden, Hoe gaat het met iedereen? @Kel.... Welkom meid!!!! Met mijn gaat het vandaag goed! Voel me nog steeds helemaal lekker op soms een krampje na! morgen voor het eerst naar de VK spannend he hihihhi. Daarna ga ik lekker met een vriendin winkelen... Ben gisteren trouwens begonnen in mijn 9 maanden dagboek van pauline oud! leuk boek joh!! zat helemaal te genieten met invullen!! Hihihi @ Nona... Hoe voel je je? @ Kell... Wat vreselijk om dat mee te moeten maken zeg! ik vind het nu heeeeeeel eng als ik dat soort dingen lees!!! Denk iedereen die zwanger is... Groetjes
Ja 6 dagen voor NOD is ook nog wat vroeg..... zelf testte ik 6 dagen voor NOD ook negatief en 4 dagen voor positief. Maar ja, er zijn ook die pas na NOD positief testen. Ik hoop het zo voor je!! zelf had ik ook een voorgevoel, voelde me anders, maar durfde dat ook niet echt uit te spreken. Toevallig de avond voor de positieve test hadden ik en mijn vriend het weer over kinderen krijgen en wat we in huis dan nog moeten doen (voorheen nooit zover vooruit durven kijken)...... ik hoop dat jouw onderbuikgevoel ook klopt!! Wij hebben trouwens sinds de positieve test ook nog geen seks gehad..... durf het nog even niet....
@ minniii: ik ben er gisteren ook mee begonnen! Leuk he?!! Hoop wel dat ik hem helemaal ik kan gaan vullen, vind het allemaal nog erg spannend! Vanavond de 4 weken buikfoto maken, nu nog plat......Jij loopt precies een week voor zie ik
Goedemorgen dames, ZO ik voel mij een stuk beter zeg!!! Nog niet helemaal op en top fit, maar wel stuk beter!! @ Kel, Meid welkom bij onze kletstopic!! Erg heftig wat je hebt meegemaakt! Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dit wel allemaal goed zit. Hoe oud ben je als ik vragen mag? @ Orchideetje, spannend meid...Hopelijk kom je naast ons om het bankje zitten!! @ Minii, oeh durf je al te schrijven in dagboek?? Ik nog niet haha,, Ik ga pas schrijven als ik mijn eerste echo heb gehad en die is gelukkig over 4 dagen ben zo zenuwachtig ervoor!! Als alles maar goed zit dames!! Wat zijn die 4 weken snel voorbij gevlogen zeg!! @vivian, lekker hoor zo'n schoon huis..Ik heb hier verzaakt ..
net weer naar de wc geweest en had wat afscheiding dus sorry voor details heb er even wat uitgehaald en is dus heel dun/waterig/melkachtig vraag me af wat dat nou weer te betekenen heeft, ik word gek van dat wachten de 2 weken na de eisprong zijn zowel de leukste (zou het ) en de minst leuke (wachten)
hoop idd ook snel op n plak beebje. dacht altijd een baby maken doen we even maar weet nu dat het tegendeel waar is. ben deze maand wel echt voor het eerst om de dag en in vruchtbare periode aant klussen dus hopelijk helpt t. in juni ben ik een jaar bezig. einde vd maand wordt ik 28
dagboek pauline oud had ik ook bij de 1e maar naarmate de weken verstreken vond ik het boek toch saai worden, wel heb ik alle boeken dus zwanger, kraamboek en 1e jaar boek dat is dan wel weer leuk
@ Orchideetje, oeh klinkt herkenbaar...Maargoed zommige hebben dat ook voor ongi worden.. @ Kel, meid hou moed!! Zal vast allemaal goed komen
Ja die wil ik ook erbij hebben,...ik durf alleen nu nog niet te vullen haha..daarnaast heb ik hem pas een week..dus ik heb ook omtrek van mijn buik niet enzo bij eerste maand.. Maar vanaf maandag als alles goed zit ga ik beginnen!!