wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

dan hoop ik maar op het beste als jij dat ook had :)

2. orchideetje

ik ben trouwens nu niet vruchtbaar toch? :) :(

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik kan niet zeggen dat het niet mogelijk is, maar gezien jouw cyclus..zou ik zeggen van niet!!

4. orchideetje

hihi lekker vaag dus, en omdat ik die waterige melkachtige afscheiding heb ga ik er maar vanuit dat ik nu niet vruchtbaar ben ;)

5. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Nona....
    Ja ik kreeg hem gisteren binnen en ik dach ik begin lekker gelijk... Eigelijk niet over nagedacht.
    Mocht het fout gaan ( waar ik absoluut niet van uit ga ) en ik wordt opnieuw zwanger dan koop ik toch een nieuwe en heb ik deze als mooie herinnering van onse eerste zwangerschap.

Gelukkig voel je je beter zeg!!!

@ andere meiden..... Hoop dat jullie snel ook zwanger mogen zijn ! en alle zwangeren.... Hihihi nog ff en voor we het weten zijn we op de 12 weken... Hihihi Zo moeten we maar denken

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ minniii: Ja, ik ook. Ben ook al lekker aan het schrijven..... Maar hou er wel rekening mee dat er nog van alles kan gebeuren. En inderdaad als het misgaat een nieuwe kopen, maar daar gaan we maar niet vanuit he?!!

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik heb vorige keer ook het boek van pauline oud gekocht.
    misschien wel een tip om hem eerst met potlood in te vullen.
    ik ben nl toen terug gezet van 10 naar 5 wk vanwege een lange cyclus.
    heb het toen met pen geschreven. er klopte dus weinig meer van.wilde toen na een goede 10 wk echo een nieuwe halen.

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja daarom wacht ik ook even tot maandag...tot de eerste echo!

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ kell....
    Ik heb een cyclus van 28 dagen dus er kan volgens mijn met mijn duur van de zwangerschap niet veel speling zitten dan een paar dagen.... Of ik zou al veel vedet moeten zijn en die maand ervoor al zwanger moeten zijn. Wat ik niet denk want daar testen ik te licht voor volgende week

Er kan altijd wat mis gaan natuurlijk dat weet ik maar ik blijf vertrouwen hebben in me beebje dus het komt helemaal goed hihihi en zo niet dan toch hahahaha.....

Kan altijd nog een nieuwe kopen....

@ Nona....
    Je bent inderdaad nu al zo dicht bij je echo dat ik dan ook zou wachten....

XxxxxX

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik had ook altijd regelmatige cyclussen vandaar dat ik het ook erg raar vond dat ik 5 wk werd terug gezet, dat vond ik erg veel.
    heb het idee dat het ws daar al is fout gegaan.

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Net voor het eerst roze afscheiding gespot! Kan geen kwaad toch meiden?

12. orchideetje

voor zover ik weet niet ;)

huisje is weer lekker schoon en fris hier :)

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag

Oef, gelukkig! Ik schrok er ook niet echt van.... maar moest het toch even checken :)

Ahhh.... lekker!! Kan er weer een paar dagen tegenaan dus!

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden,

Even algemeen reageren, sorry voor mijn ego bericht maar voel me niet echt super vandaag..

Hoop dat het wel goed gaat met jullie allemaaal..
    Had een vraagje.. Ik zit echt met twijfels..

Zoals jullie het weten zijn we bezig voor een kindje.
    Ik zit nu in ronde 3. Ik ga 17 augustus weer op vakantie voor 3 weken weer vliegen naar turkije.
    Ik ben nog niet zwanger maar stel ik ben zwanger in deze 3 maanden is dat niet gevaarlijk voor het kindje.Ik weet dat het niet meer mag na 36 weken maar ik bedoel voor het beginnende zwangerschap. Gelijk na bevruchting tussen 4-8 weken.
    Ik heb ergens gelezen dat er kans is ook op een miskraam etc.
    Ook al gaat het goed maar ben kotsmisselijk, ziek etc. dan wordt me vakantie wel een beetje verpest.

Wat zal ik doen? Wat raden jullie aan.
    Nu even stoppen met kinderen maken en na mijn vakantie beginnen? Of stress ik voor niks?

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik ga 16 mei ook vliegen naar Ibiza. Dan ben ik pas net 6 weken, heb hier op het forum vernomen dat dat geen kwaad kan..... dus daar ga ik dan maar vanuit. Maar ik snap je twijfel wel hoor! Ik vind het zelf ook wel spannend, juist omdat het dan nog zo pril is.

Deze beslissing moet je toch echt zelf nemen. Zelf zou ik niet mijn vakantie afstemmen op een eventuele zwangerschap. Ik ben eind september met de pil gestopt en heb Ibiza daarna gepland. Had ook cocktailtjes enzo in mijn hoofd! :D
    Je weet nooit vantevoren wanneer het raak is en als je zwanger bent en misschien een beetje misselijk bent op vakantie vind je dat helemaal niet erg, want hé er zit een baby in je buik!!!

Succes met je besluit Roos!! X

16. orchideetje

nou niet echt met een peuter, hond en een man die binnenstormt met werkschoenen en werkkleren :cool: zal overmorgen weer overnieuw moeten beginnen ;)

@roosje, in een vliegtuig is er normale druk en zuurstof heb ik gelezen hier op zp enige wat ze wel afraden is een hoge berg beklimmen ivm luchtdruk dat is wat ik heb gelezen en net als vivian zou ik de vakantie niet afstemmen op een evt zwangerschap :) maar wat vivian ook zegt, je moet deze keuze zelf maken ;)

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ orchideetje: Oh, haha!! Nou in ieder geval een dag niet poetsen dan! Ik zou het ook vaker moeten doen, maar dat komt vast wel als er een kindje is. Nu alleen een vent en 2 poezen, die zien de rommel niet eens, haha!!

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    He meid, roze afscheiding kan geen kwaad..Zolang het niet helderrood is en gepaard gaat met buikkrampen is er niks aan de hand.

Normaal gesproken zou je nu natuurlijk ongi moeten zijn, dus dat kan zijn dat je lichaam beetje van slag is..Erg normaal dus ;)

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Meid ik zou zeker niet stoppen...straks duurt het nog mega lang! En ik zou inderdaad niet je vakantie aanpassen daaraan..

Je kan alleen geen alcohol drinken ;)
    en ohja de zon wordt een probleem ivm zwangerschapsmasker

Just enjoy

20. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Oh, kan dat daardoor komen? Dat wist ik niet joh! Bedankt!
    Hoe gaat het nu met jou?

Deel Deze Pagina