Goedemorgen Dames, Nou ik ben eindelijk mijn bed uitgekomen..pfff. Zometeen college .. Nu lekker rustig aan het ontbijten..weer goed eten en drinken...gelukkig!! Ik had vanochtend wel dat ik misselijk werd..doordat mijn maag zo leeg was..pff maagzuur kwam omhoog..Ik werd eerst om 6:30 wakker om te plassen en toen lag ik weer in bed...mega misselijk dat ik niet meer kon slapen..werd ik later weer wakker..en weer mega misselijjk van lege maag...Ik moet dan ff rustig blijven liggen en dan kan ik weer.. Pff over half uur moet ik alweer weg :S Hoe gaat met jullie ladiess?? Ik ben aan het aftellen nog 3 dagen
@ nona, je kunt beter als je wakker wordt of je wekker gaat in bed vast een droog toostje of crackertje eten en dan eventjes blijven liggen. begrijp ik het goed dat je je 1e kindje af hebt gestaan voor adoptie? hoe heb je dat allemaal ervaren ed als ik vragen mag? ondanks al 3 dagen lichte ovustick denk ik toch dat mn ei vandaag of morgen springt. heb last van gespannen onderbuik en krampjes
@kell, dat word klussen voor jou! @hier, lekker niets, denk dat ik zo een extra dutje doe op bank, ben behoorlijk moe maar was dan ook heel vroeg op vanmorgen
Ja hihi, ga ik ook doen. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Spannend nog 3 dagen.. Ben heel benieuwd hoe je wondertje er uit ziet op de echo. Kell, volgens mij heeft Nona abortus gedaan, geen adoptie. Vivian, ja mijn vakantie is omgevlogen ja! Gaat echt mega snel. Nu even lekker weekend bijkomen, heerlijk! Ben echt moe haha. Nou ik ben dus weer lekker thuis, alles even opgeruimd en wasmachine staat aan. Was erg leuk en gezellig. Heb samen met mijn lieve schoonzusje (Ze is 22 en heeft een zoontje van 5), alle twilight films gekeken deze week, haha fantastisch. Ik heb ze al paar x gezien, maar zij nog nooit. Dus ze is nu ook verkocht. Ik ben wel echt moe nu zeg, maar nog lekker weekend even bijkomen. Wel leuk met manlief elke keer hadden we het over van volgend jaar dan hebben we een kindje erbij. Leuk om over na te denken en hopelijk is dat ook zo. We gaan namelijk elk jaar met de hele familie daar naar toe.
@charise, fijn dat de vakantie goed is bevallen je schoonzusje was jong dan ben benieuwd wat de ha zegt, heb je al gebeld of wanneer ga je bellen?
Ja schoonzusje was jong inderdaad. Was ook ongepland, wou ook eerst abortus, maar kon het toch niet. De vader is ook nooit meer in beeld geweest. Die wou er niets van weten, en wou dat ze het weg liet halen, en ze is dus ook moeten verhuizen en heeft haar zwangerschap toen verborgen gehouden, want hij zou het kind anders komen halen als ze het niet weg deed. Wel heftig dus, maar nu heeft ze een geweldige zoon. Ik heb nog niet gebeld. Bel misschien straks nog even of anders maandag.
dat klinkt zeker heftig sterke meid dus, respect! succes met bellen hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen
Goedemiddag meiden...!!! Zo me gesprek bij de vk ging helemaal goed!! Wat een leuk mens zeg.. heb er bijn a een uur gezeten..... Daarna gelijk bloedprikken voor de normale onderzoeken... 7 buisjes!!! Hahahaahh veeeeel!! Ze doet een echo met 10 weken maar ik mocht zelf weten of ik daarvoor ook nog een echo wilden.... dat kon al tussen de 6 en 7 weken... Ze zegt dan moet het hartje al kloppen! Is dit niet heel vroeg.... Ik heb er wel voor gekozen natuurlijk alleen met ik de echo zelf betalen maar dat maakt me helemaal niets uit!!! Hihihhihi Ik heb me eerste echo op 16 Mei.... dan ben ik 7 weken zwanger..... Vind het wel heeeel vroeg hoor.... ben eigelijk bang dat ze dan nog niks zien of dat het hartje dan nog niet klopt.... Wat zouden jullie doen.... laten staan of een week later.. als ik later wil is het gelijk een week later want hemelvaart zit ertussen.... groetjes
ik had mijn 1e echo met 6 wk en 6 dagen ivm lange cyclussen maar we zagen toch echt een hartje kloppen
ik had hem ook rond 6 wk en was ook een kloppend hartje te zien! je ziet alleen niet egt een beebje maar een vlek
Hoi hoi, Weet je wat ik heb gelezen pas geleden ,op internet. Stom heb het niet opgeslagen Maar als je weet wanneer je eisprong is ,weet je dat ie ook maar 24uur leeft. en dat het het beste is ,zodra je de eisprong hebt zeg vrijdag om dan donderdag avond of vrijdag ochtend zoveel mogenlijk te klussen. Want wat ik heb gelezen is dat de zaadcellen er 12 a 24uur ook nodig hebben om de ei te bereiken! (SOMIGE zaadjes kunnen binnen 1uur al aankomen!) Dus wat die site adviseerde is om de zaadcellen al voor het eitje er is (te plaatsen ,zogezegd) (dus de zaadcellen wachten op het eitje ,inplaats van eitje wacht op zaadcel) Want met ieder uur dat de ei in het lichaam is gesprongen ,schijnt het dus ook moeilijker te zijn voor de zaadcellen ,om binnen te dringen??!!! Dus dat is wat ik heb gelezen MAAR verbeter me als het anders is!! Heel veel succes veders groetjes Tam
@ minniii: 7 buisjes?!!! Waarvoor is dat dan? Fijn dat het een leuk mens is..... wat wilde ze allemaal weten? Leuk (en prettig vooral lijkt me) dat je een extra echo kan laten maken.
@ orchi en vi en kell ..... ... Ik heb hem toch even verplaats naar een weekje later! 22 mei moet ik nu dan ben ik mooi 7 weken en 5 dagen.... Ze zei inderdaad toen ik het verzetten dat ze het ook verstandig vond! Ik weet hoe ik ben als ze het die 16de niet goed kunnen zien of iets dan maak ik mezelf alleen maar gek van ongerustheid!.... En in een week veranderd er veel aan zo klein beebje dus me gevoel zegt dat dit echt beter is zo ..... Hihihi
@ minnii: Ja, beter inderdaad..... anders heb je kans dat je jezelf gek gaat zitten maken..... wel spannend hoor!! Heb jij trouwens nog kwaaltjes? Of valt het in week 5 ook allemaal nog wel mee? Hier nog nergens last van in ieder geval.....
@ Viv... Nee eigelijk nog totaal geen klachten op een beetje gespannen borsten en onderrug kampen en ongi krampen na! Heeeeeerlijk! Vlieg er doorheen zo zonder die klachten hihihih... Hou me hart vast na volgende week.... heb gelezen dat je dat een beetje bij de 6 weken meestal krijgt
Berichtje vanuit t ziekenhuis waar ik al 3 dagen verblijf ben 9,5 kg afgevallen door de misselijkheid en woog dus nog maar 50,5 kg! Met de voeding hier gaat t gelukkig wat beter dus hoop dat ik snel naar huis mag! Met ons beebje is alles nog ok. X
@ Mariahhh... Ahhh wat erg mop!!! Jezus heeeeel veeel sterkte zeg!! gelukkig gaat het met de voeding daar goed en met je beebje ook! Zo dat het zo heftig kan zijn zeg de misselijkheid. Vind het nu nog heel moeilijk voor te stellen omdat ik dat zelf nog totaal niet hebt..... We miste je al!! Ahhh ik wens je echt heel heel heeel veel sterkte toe schat... En ik hoop voor je dat je snel naar huis mag!!! Dikke kus voor jou!
Mariahh, Heel erg veel sterkte gewenst. Heb je last van Hyperemesis? Hoop dat je snel weer naar huis mag! Minniii, fijn dat het bij de VK zo goed ging. En fijn dat het klikt. Dat is belangrijk. En nog eventjes afwachten tot de echo. Ik heb even op de site van het ziekenhuis gekeken en zag dat ze hier ook een Fertiliteits poli hebben, dus misschien dat ik daar wel heen kan gaan. Maar eerst maar even naar de huisarts. Misschien zeggen ze wel dat ze er niets aan kunnen doen en ik gewoon door moet gaan. Maarja zou graag uitsluiten of er niet iets aan de hand is. Anyway, we gaan door en houden moed.