Jeetje, Mariah!!! In hoeveel tijd ben je zoveel kilo verloren? Heel veel sterkte en ik hoop ook dat je snel naar huis mag! Dikke X voor jou!
mariah, heel veel sterkte, sterk maar snel aan @vivian, hier hadden ze bij mijn 1e ook 7 of 8 buisjes afgenomen, hel! @charise, spannend hoop voor je dat ze iets kunnen/willen doen @hier, bezig met eten dus reageer later weer
In een week 9,5 kg hield geen glas water meer binnen zelfs tijdens het tanden poetsen hing ik weer boven de pot. Morgen word ik weer gewogen en kan ik proberen een boterham te eten dus ben benieuwd! Xxxx
Zooo! Dat is echt veel in een korte tijd!! Heb je al een boterhammetje gegeten nu? Sterkte wijffie! X
nee geen nieuwtjes behalve allemaal kwaaltjes die ik niet kan plaatsen dus hoop maar dat het allemaal goed zit, nog een paar dagen wachten voor mij
donderdag nod kv 2v5 als die posi is zondag moederdag een cb digitaal eerst maar eens zien of ik het volhoud tot donderdag
ja komt zeker dichterbij maar het voelt echt nog onwijs lang donderdag pas! pfff maar ik hou vol niet eerder testen zonde van de centjes vorige ronde ook al een 10tje weggegooid aan kv testen en 10 voor 1 digiatale van cb dus dat gaat me nu niet meer gebeuren, stel me erop in dat ik donderdag ongi word hoe voel je je nu meis? ongi helemaal weg of nog niet? @sher, dank je wel voor het duimen!
Ik voel me prima eigenlijk. Ongi word al minder gelukkig, dus denk morgen nog wat en dan is het wel zo'n beetje over. En dan kan ik tenminste weer lekker klussen hihi. Ook al zullen we nog wel even moeten wachten op m'n ei. Manlief begon vandaag over dat hij misschien toch wel wou stoppen met roken... Geweldig, dus ik heb gezegd dat we samen gaan stoppen dan. Want ik had al wel gezegd gister tussen neus en lippen door, dat als ze verder gaan kijken bij ons voor zwanger worden dat ze toch gaan zeggen dat we moeten stoppen met roken e.d. Maar ook financieel is het beter hoor.. sigaretten worden alleen maar weer duurder. Ik rook niet eens zo heel erg veel. Maar manlief doet een pakje per dag. Dus ik heb gezegd dat hij moet bedenken wanneer hij wil stoppen. Dus we gaan gewoon samen stoppen en lekker gezond leven en ook sporten of iets. Want we kunnen allebei wel wat kilo'tjes kwijt. Dus dat zal misschien ook al een hoop schelen m.b.t. zwanger worden. Nu nog even lekker genieten van de laatste dagen vrij en dan maandag weer school en ook weer aan het werk. Bel maandag even de dokter denk ik en hopelijk kan ik dinsdag terecht.
vandaag een donkere ovutest!zie alleen manlief pas vannacht ergens in een dronken toestand. moet morgen weer 6u op dus of klussen wat wordt. heb al wel 3 avonden geklust
hihi dat beloofd wat, succes vannacht! @charise, wow knap hoor, hopelijk lukt het jullie! @hier, ben dat wachten wel een beetje beu eigenlijk
hallo Dames, Jeetje jullie hebben veel gekletst... @ Mariah, meid wat erg!!! Hopelijk gaat het snel een stuk beter met je!! Gelukkig heeft het geen effect op de Beebie @ Zwangere, dames wat fijn dat jullie nog weinig voelen..bij mij begint het toch wat erger te worden...misselijkheid door de dag heen, pijn in rug..pijnlijke steken in de borst! @ Orchideetje, meid spannend hoor...Fingers crossed! @ Charise, meid goede beslissing stoppen met roken..Mijn vriend en ik zijn ook gestopt (mijn vriend later dan ik) Maar denk dat dit ook heeft geholpen dat we raak hebben geschoten! Uiteindelijk is het zoveel lekkerder @ Kel, meid de dagen voor ovulatie zijn je vruchtbaarste dagen...dus denk dat je wel goed zit!! Hoop voor je!! @ Hier, zeer druk dag gehad weer..Flink weer dingen ingekocht voor huisje..Mijn vriend heeft geschilderd en ik heb ramen schoongemaakt..Daarnaast boodschappen etc.. Vandaar erg afwezig.. Ben nu helemaal bekaf !! Fijne avond xx Nog 2 nachtjes slapen en 1 dag te gaan tot mijn echo !!!
Ik ben wel beetje bang geworden door topic bij de 1-15 decemer mama's in zwanger zijn topic...daar zijn erg veel miskramen geweest tov. aantal zwangeren!! Hopelijk gaat alles goed!!