wanneer klussen??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Nonaches, Feb 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    weet idd dat de vruchtbare dagen ervoor belangrijker zijn dan op de dag vd sprong. maar ben bang dat ie morgen pas springt en ik vandaag mn vruchtbaarste dag is. zie het dan echt wel als gemiste kans.
    heb ook maar 5 min en wat sperma nodig hahha.
    merk wel dat ik na de mk mn ei veel beter voel. heb er nu echt last van.
    zit wel mooi precies op schema uitgerekend via vorige cyclus.

heb ook gezegd om na koninginne dag weer te stoppen met roken, ook ivm vruchtbaarheid. sinds maandag heb ik elke dag nog ong 2 sigaretjes gerookt.
    helaas niet gestopt maar al wel minder iig.

2. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

vertrouwen!!! komt vast goed schat! maar hoe kom je bij 1-15 december?

@kell, hier ook gemiste kans ben ik bang, 24e geklust 26e ei en daarna niets meer want mannetje was er niet en ja ook ik heb 5 minuten en wat sperma nodig hihi maar dan moet het wel in de buurt zijn, vanaf een paar 100 km werkt dat niet helaas, afwachten maar ;)

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Bij bevallingsforumlijst..ik behoor zelf in de 16-31 december ( ben 18-12 uitgerekend) Alleen viel ons op dat er veel miskramen zijn geweest bij eerste deel..Iedereen is beetje in schok!!!

Hoop dat alles goed zit maandag!!

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Na maar iig niet veel!! Ik ben ook gestopt, sinds 1 januari al!!! En gaat me goed af...zo trots erop hihihi, mijn vriend is nu 3 maanden gestopt...ook erg goed!!

Je kan het meid, denk aan je toekomstige beebje

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    achterhoek
    nou dat sperma dat ik nodig heb zit nog geen paar meter verder op hahah!zal eens zien of het vannacht nog wat wordt, heb ik iig het idee er deze maand alles aan gedaan te hebben. is ook de 1e x dat we echt geklust hebben rond eisprong ed.

nona idd beetje vertrouwen hebben al snap ik dat dat moeilijk is.
    je zit al bijna aan de 8 week en dan is de kans volgens mij nog maar 0,3 %
    je voelt zelf misschien ook wel een beetje of het goed zit.
    vrouwlijke intuitie. maar ik steek een kaarsje voor je op

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Ja mijn gevoel zit goed!! Vind lief dat je kaarsje brand (K)

Ik ga jullie meteen spammen maandag hihi!! Heb om 11:45 de echo..

Ik ga nu lekker slapen!!

xx

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    achterhoek
    was ook gestopt met roken net voor 1e zwangerschap maar na mk meteen weer begonnen.
    ga wel mn best doen te stoppen.
    maar vorige keer was ik 1 wk zwanger en vond t die week ook echt heel vies, vandaar gestopt haha.

ik ga ook lekker slapen, morgen vroeg op en stel ik moet dr nog aan.
    en een ei leeft toch 24u?anders morgen na werk nog n poging doen.

truste allemaal

8. orchideetje

ik ga ook naar bed, sweet dreams! :)

9. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nona, snap dat het erg spannend is allemaal, vooral als je dan ook nog leest over die miskramen. Daar word je niet vrolijk van.
    Nog eventjes geduld en dan mag je naar je Beebje kijken. :D Duim voor je dat alles goed zit en je een mooi kloppend hartje te zien krijgt.
    Knap dat jullie allebei gestopt zijn met roken.:D

Ja ik heb heel lang gewoon af en toe gerookt, dan kon ik gerust een week lang heel veel roken,en dan weer ineens stoppen en had ik nergens last van.
    Maar ja nu samen met mijn man rook ik eigenlijk altijd mee. Terwijl op werk ik ook bijna niet rook. Of ik moet bijv nachtdienst hebben met iemand die rookt.
    Maar voor de rest rook ik eigenlijk niet op werk.
    En als mijn man weg is dan rook ik alleen ook hoogstens 2 sigaretjes. Maar toch, ik wil helemaal stoppen. ;)
    En als manlief ook stopt, maakt dat een stuk makkelijker.

Kell, als morgenochtend niet lukt zou ik zeker na werk nog een poging wagen, en dan gewoon over 2 dagen weer. Hopelijk zit je dan goed. ;)

Orchideetje, voor jou morgen weer een dagje dichterbij NOD. :D Spannend. Heb je klachtjes of niet?

Ik ga ook zo slapen, ben ook wel moe. Net filmpje gekeken met manlief, en zie nu nog een stukje van the strangers op tv haha doodenge film, heb ik al eens gezien, maar kijk ik nog even af.
    Morgen lekker uitslapen en morgenmiddag bij m'n moeder langs.

Fijne dag allemaal morgen!

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    achterhoek
    vannacht helaas geen geluk gehad. vriendlief kwam om 2u thuis met een stel (kenissen) die voor werk al een jaar in amerika verblijven.
    even samen een drankje gedaan. of ik het niet erg vond, nee hoor moet toch wakker zijn voor seks haha. om kwart voor 3 ging vriend de hond ff uitlaten dus ik dacht ik zorg vast dat ik dr klaar voor ben.
    toen kwam hij thuis en hij zei dat ie toch echt niet meer kon bla bla.
    geen zin om discussie te maken. daarna alleen bijna niet geslapen.
    heb gezegd dat ie er na werk maar aan moet

11. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Jammer Kell dat het niet meer is gelukt. Maarja het moet ook leuk blijven natuurlijk. ;)
    Hopelijk lukt het vanmiddag wel. :D Veel plezier alvast. En ga hem maar lekker verleiden hihi.

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    achterhoek
    klopt het moet ook leuk blijven en dat is het ook altijd wel.
    heb nu voor het eerst eergisteren een moetje gehad en vond dat vanacht ook even een moetje moest zijn. maarja vanmiddag nog een poging doen!wat vaak wel lukt ;)!en dan zit ik ws voor het eerst echt op t wachtbankje. erg frustrerend hahah

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    achterhoek
    oooohjah, dat ken ik idd wel van vorige zw. wilde toen ook helemaal geen seks.
    moest ie zichzelf maar helpen. heb er vandaag ook niet echt zin in.
    maarja vind toch dat t ff moet hahaha.

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    You go girl ;) Het is voor een goed doel!!

15. orchideetje

@charise, plopjes en krampjes onderin, veel plassen en staat strak bij volle en net na een lege blaas zeg maar, verder voel ik me prima :) aftellen naar nod!

@nona, succes met de administratie, ik moet het eigenlijk ook weer eens doen ;)

@kell, hier was er ook 1 dag een moetje maar helaas werkte mannetje niet mee aan moetjes :(

@hier, luie zondag :D

16. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemiddag meiden....

Alles goed ? Hier is alles goed op een best slecht humeur na..... Kan niet zoveel hebben van manlief hahaha hij stinkt naar de knoflook dn is heeeeeel extreem lief en juist dat werkt op me zenuwen hahaha zielig hè.....

Gelukkig lees ik dat meerdere meiden geen zin in sex hebben nu hihihi ik dacht al ahh wat zielig voor me vriend hihi maar ben niet de eenigste dus!!! Ik doe het wel hoor maar een stuk minder hahaha en als ik het dan doe dan moet ik stiekem best zin maken hihi

@ Nona.... Eng is dat he om die verhalen te lezen van miskramen.... Ik kan er ook niet tegen en ga ook niks meer lezen ervan..... Loop dan steeds naar de wc of ik geen bloed zie! Gelukkig ben je al een stukje veder als ik! Hihi 8 weken al bijna ben je al voorbij het grootste risico.... Ik jammer genoeg nog niet maar heb goeie vertrouwen !!! Meer kunnen we niet doen..... Ben benieuwd hoor naar je echo! Spannend!

@ kell.... Ja moetjes zijn vervelend hè..... Het moeten er niet teveel worden want dan is er ook niks meer aan dan wordt het een verplichting en je moet wel een beetje kunnen genieten nog!

Hoe is het veder met de meiden die bijna het wachtbankje op gaan..... Hihihi spannend he...?! Maar wat duren die 2 weken lang hè hihihi vond ik ook steeds...

Ik heb lekker me huisje gedaan vandaag en me wasjes ben ik weg aan het wassen ga zo lekker een filmpje kijken!!!

Denk dat ik voor me echo telde 22ste toch maar ga vertellen op me werk dat ik zwanger ben.... Ik moet namelijk om 10 voor 12 en ik werk drie kwartier van me huis en bijna een uur rijden naar de echo praktijk.... De afspraak duurd ook een half uurtje zeiden ze eer dat ik pas op me werk kan zijn is het misschien half 3! En ervoor werken is ook geen doen dan moet ik voor een uurtje erheen.... Dus denk dat een vrije dag het handigst is..... Maarja om nu steeds smoesjes te moeten blijven verzinnen waarom ik even web moet of ik een vrije dag nodig heb is ook geen doen.... Wat zouden jullie doen? Vind het best spannend en eng zeker omdat ik er pas 2,5 maand werk!

Xxxxx

17. orchideetje

@minnii, ik zou toch echt een smoes verzinnen en een vrije dag vragen of je vrije dag verruilen met een andere dag bijvoorbeeld je werkt de ma di woe en vrij en de donderdag is je vrije dag dan zou ik vragen of je bijvoorbeeld de woensdag vrij mag en je daarvoor in plaats de donderdag komt werken ofzo maar dat is mijn vizie erop ;)

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    achterhoek
    ik zou ook nog even een smoes verzinnen hoor!of alleen teammanager of wat je hebt het vertellen

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Minniii ik denk toch even een smoes verzinnen, totdat je weet dat alles goed zit. Maar aan de andere kant eerlijk zijn kan ook geen kwaad. Je bent tenslotte als het goed is al door je proeftijd heen.

@allemaal, sorry ben een beetje afwezig geweest de laatste dagen, het is hier even druk en chaos op het moment haha. Feestdagen, huis opknappen, werken en gezinnetje wat uiteraard door gaat.

Voel me verder eigenlijk prima, alleen wat moe en gerommel in de buik. Borsten die af en toe steken, maar verder (op mijn afschuwelijke humeur af en toe na hahaha) gaat alles prima. Ik kijk ook nog steeds elke dag op het toilet of ik nie ongi word hahaha. Rare tik! Op naar 22 mei en dan hopen op een hartje wat klopt en een kindje wat er verder prima uit ziet.

20. orchideetje

@sher, fijn dat je je zo goed voelt! nog even geduld voor de echo!

Share This Page