Bedankt voor jullie advies meiden! Ik kan de dag sowieso niet ruilen met een andere dag want ik werk fulltime.... Dat zijn alle uren dat het kantoor open is! Ik ben inderdaad al 1,5 maand door me proeftijd heen en naar mijn gevoel en wat uit me gesprek voorkwam waren ze tevreden....het liefst wacht ik inderdaad tot na de echo....maar aan de andere kant huist ondat ik er net werk staat het denk ik niet netjes als ik het pas zeg als ik 9 of 10 weken zwanger ben.... Ik denk dat me leidinggevende het me meer dankbaar zal zijn als ij hem in vertrouwen neem en het hem " gelijk " vertel.... Ik vertel het dan bij 6 weken en dan zeg ik ik weet het net zelf een weekje moest even aan het idee wennen zodoende ff gewacht een weekje met vertellen..... Vind het zo moeilijk wat ik het beste kan doen.... @ Sher.... Top dat je je ook zo goed voelt ... Ik voel me ook zo goed gelukkig! Maar ik heb gelezen dat de misselijkheid vanaf 6 weken is enzo dus wie weet staat me nog wat te wachten vanaf volgende week hihihi Sorry dat ik ook niet zoveel in het weekend online ben maar dan ben ik vaak zo druk! Rennen en vliegen altijd hihi Zo gaat de tijd wel lekker snel meiden hahahaha.....
Hey meiden, Ik heb nog niet alles terug gelezen, ga ik zo doen. Jullie hebben flink doorgeschreven zie ik! Ben gisteravond wezen stappen (echt de hele avond staan dansen), om 5:00 pas naar bed...... nou, het voelt vandaag alsof ik WEL heb gedronken, haha!! Zo gaar als een klontje..... wordt wat op Ibiza!! Kan laat naar bed eigenlijk kwaad dat jullie weten? Vroeg het me ineens af? Ik weet nu een week dat ik zwanger ben.... moet zeggen het voelt als een wachtweek voor NOD. Vind het erg spannend en ben bang dat het niet goed gaat ofzo..... Ben blij dat we het volgende week zondag aan ouders en broers en zussen gaan vertellen..... dan kan ik in ieder geval met hun praten over de zwangerschap. Aan anderen gaan we het denk ik dan wel pas vertellen met 10 tot 12 weken...... XX
Hee dames, Ik ben lekker weer thuis aangekomen @ minii, ik zou inderdaad een smoes bedenken en je kan altijd bij 10 weken zeggen, ja weet het net en is onverwacht...Ik zou juist wachten meid..Ik ga ook wachten tot na juni, want ik wacht tot mijn salarisverhoging hahaha @ miskraam, de meeste miskramen zijn in de eerste 5 weken..Daarnaast moeten we vertrouwen hebben dames, zal allemaal wel goed gaan..Ik had gezien dat enkele meiden in MMM zaten en ze zijn rond de 30 jaar..Dus dan zijn kansen hoger. Hoop dat het hier goed gaat komen.. @ Vivian, nee hoor laat naar bed kan geen kwaad. Maar dat je het hebt volgehouden zeg..jeetje..Pff ik zou niet meer kunnen! @ Echo, nog een paar uurtjesss ..zo spannend!!!
@minnie, ik snap je gevoel wel maar ik zou het niet op kunnen brengen om mijn baas als 1 van de eerste het blije nieuws te vertellen en daarnaast zou ik zowiezo wachten tot de 'veilige' periode van 12 wk, even worst case scenario: stel het loopt mis dan weet hij wel dat je ermee bezig bent en er een dikke kans inzit dat je straks weer zwanger bent wil hij het risceren om een zwangere in zijn bedrijf te hebben? op dat moment kan hij je dan evt ontslaan, heb het vaker meegemaakt maar zoals ik al zei ga nu uit van het ergste ik zou gewoon wachten, voor nu zou ik het prive en intiem houden, geniet er eerst zelf van met je naasten eerlijk of niet je bent hem niet verplicht het nu te zeggen.
Oeeh Sher spannend eerst echo!!! Ook nog tegelijk met Minii...jeetje wat spannend!! Hoe voel jij je??
Jaa he meis, ja opzich voel ik me goed. Kan alleen niet naar de wc, doet pijn hahaha. (bahhh sorry) ja 22 mei hihi. Hoe voel jij je nu???
Ja meid heeeeeeel herkenbaar...probeer veel tarwe enzo te eten en gevarieerd. Ik voel me wel beter (niet ziek meer) maar heb wel last van misselijkheid heel de dag door en het is mij in de rug geschoten..erg vervelend
Nona, spannend, morgen de echo!! Hoop dat alles goed is. Ik moet morgen weer naar school, vakantie dus weer voorbij. Gaat echt veel te snel bah. Heb echt geen zin. Morgen ook maar even de dokter bellen, hopelijk kan ik dinsdag terecht.
@ charise ja erg spannend.. Ik laat het jullie snel weten Ja time flies When ur having fun Morgen is mijn eerste werkdag weer...pff zwaar!! Slaap lkkr Laat ff weten of je bij dokter terecht kan Xxx
Goedemorgen dames, Ben nu aan ontbijten...ben zo zenuwachtig!! Daarnaast heb ik mega last van misselijkheid...Gisteravond hield ik het haast niet meer..zooooo misselijk was ik en nu in ochtend ook mega ergg.. Of dit nou hormonen zijn of zenuwachtigheid.. Hoe voelen jullie je?? x
helaas ook gisteren niet geklust, was dood moe. lag half 9 in bed en ben meteen in slaap gevallen. dus eigenlijk vanaf nu op t wachtbankje. nona succes met je echo straks
NONAAAAAAAA, hoe was je echo??? @sher, balen van je stoelgang @charise, succes op school! heb je al gebeld? @kell, wanneer had je laatste keer geklust? nog voor je ei? @hier, even gekopieerd vanuit nod topic @hier, krampen, hebben gisteren sex gehad dus hoop maar dat het daar van komt maar ze voelen echt als ongi krampen had het natuurlijk kunnen weten 24e laat in de avond geklust, 26e in de ochtend eisprong dus kans is wel nihil natuurlijk aangezien er daarna niet meer geklust is omdat mannetje weg was ik ga het maar loslaten des te eerder word ik ongi was vorige ronde ook zo
@ Nona.... Ik denk aan je hihihhihi ahhh zo leuk!! Me duimen draaien een slag in de ronte voor je dat alles goed is!!! kusssss
orchi, volgens mn app en ook mn gevoel heb ik zaterdag mn ei gehad. krampjes namen zaterdagnacht af. heb dinsdag, donderdag en vrijdag geklust. hoop idd ook dat het genoeg was.we shall see
@ nona, hoelaat heb je je afspraak??? @ meiden ik krijg vanmiddag mijn bloeduitslagen van hcg en vitamine waardes ivm maagverkleining. hcg was met 4 weken 74, ben benieuwd wat het vandaag is. Morgen komt MVM voor de eerste keer langs, weet totaal niet wat me te wachten staat, maar sta er wel achter dat ik mee doe. Ben best beniewd wat het allemaal in gaat houden en wat ik allemaal moet doen.